PDA

Volledige versie bekijken : vraagje

pajlas24028
25 augustus 2018, 10:46
iemand die weet hoe het poolse meiske heet die pas vanaf 1 uur kamer doet staat onder bar midde ergens en waneer ze trg in de club is ?

pipette
26 augustus 2018, 13:14
is het Kinga ?

Sjeufke
26 augustus 2018, 14:19
is het Kinga ?
Daar lijkt het wel op!

Over de aanwezigheid van Kinga is weinig te zeggen. Soms geeft ze het zelf aan in haar eigen topic: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11167-Kinga-(Poolse)-ex-GT-YY-VV&p=610312#post610312
Vaak ook niet. Ze was pas nog aanwezig! Gewoon geluk hebben.

Eddy_V
26 augustus 2018, 20:02
iemand die weet hoe het poolse meiske heet die pas vanaf 1 uur kamer doet staat onder bar midde ergens en waneer ze trg in de club is ?
Een tip: Als je precies weet waar ze staat... loop dan de volgende keer ff naar haar toe en vraag haar naam, dat is wel zo effectief :cool:

Sjeufke
26 augustus 2018, 20:36
Een tip: Als je precies weet waar ze staat... loop dan de volgende keer ff naar haar toe en vraag haar naam, dat is wel zo effectief :cool:
In perioden van een 'gesloten' buitenterras is Kinga te vinden in de bar nabij het rookhok op -2 en de trap naar -1 en restaurant.

Eddy_V
26 augustus 2018, 21:42
In perioden van een 'gesloten' buitenterras is Kinga te vinden in de bar nabij het rookhok op -2 en de trap naar -1 en restaurant.
Alsof mij dat iets kan schelen :biggrin:

Sjeufke
26 augustus 2018, 21:45
Alsof mij dat iets kan schelen :biggrin:
Jou niet...dat begrijp ik. Haar 'dikke reet'......zucht.....:heul:

Eddy_V
26 augustus 2018, 22:20
Jou niet...dat begrijp ik. Haar 'dikke reet'......zucht.....:heul:
Oooooooohhhhh!!!
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne :hammer:

Daarbij, de vraagsteller kan het evenzogoed over één van de andere Poolse dames hebben.
Er zijn er enkele bijgekomen als ik het wel heb en niet alleen maar 30+ ;)

duif1
29 augustus 2018, 18:54
Oooooooohhhhh!!!
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne :hammer:

Daarbij, de vraagsteller kan het evenzogoed over één van de andere Poolse dames hebben.
Er zijn er enkele bijgekomen als ik het wel heb en niet alleen maar 30+ ;)

Ik ken allen Kinga die minimaal 1 uur doet, maar als ze er zeker van is dat je binnen 5 minuten klaar komt dan doet ze wel een half uur zei ze��