Volledige versie bekijken : Annabel (Roemeense)
Bachatero
12 augustus 2018, 20:20
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Annabel (Roemeense)
Leeftijd:21 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:RoodbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Rug
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:PZC, Tongzoenen, Zoenen, Beffen
Extra info:Mooi lichaam, onopvallend
Bachatero
12 augustus 2018, 20:59
Een zestal weken geleden een halfuurtje mee gemaakt en dat was goed meegevallen.
Sindsdien nog maar één keer de kans gekregen om te herhalen, ofwel niet aanwezig ofwel bezet. Die keer dan nog gekozen voor Bianca die haar laatste dag in SS was. Hier werd ik vrijdag dan ook +/- subtiel aan herinnerd, zelf was ik het al vergeten...geheugen & dvp!!
Een zeer onopvallend type, op haar roodbruine haren na, maar met een erg mooi geproportioneerd lichaam. Ze doet geen enkele moeite om je op kamer te krijgen, dus moet je er zelf naartoe gaan en zelfs dan moet je expliciet zeggen dat ze om de sleutel mag gaan.
Op de kamer een goed gesprek en een voldoende service van deze nuchtere en realistische jongedame.
Ze is nog niet zolang in het vak, dus mettertijd zal ze hopelijk wel nog wat losser worden.
lekkersfan
12 augustus 2018, 21:54
Ze is regelmatig ontzettend lang bezet, echt een meisje dat gepannenkoekt wordt !
deket
12 augustus 2018, 23:28
Alleen vind ik het spijtig dat ze die meezinger van haar werknaam niet kende. Inmiddels al wel veronderstel ik
Eddy_V
13 augustus 2018, 00:08
Alleen vind ik het spijtig dat ze die meezinger van haar werknaam niet kende. Inmiddels al wel veronderstel ik
Jij leeft nog in de eighties, toen waren die meiden nog niet eens geboren !
Partycrasher
13 augustus 2018, 00:36
Ze vond dat liedje zo leuk dat ze inmiddels van haar werknaam haar echte naam heeft gemaakt. En ze was niet de enige.
https://www.nu.nl/binnenland/5407490/meer-nederlanders-laten-voornaam-aanpassen.html
lekkersfan
13 augustus 2018, 06:16
toen ze mij haar naam zij anticipeerde ze al op mijn reactie...... ik ben oud genoeg om het helemaal uit mijn hoofd gekend te hebben en oud genoeg om het inmiddels weer grotendeels kwijt te zijn, maar de charme en de wanhoop van het 1e zinnetje het wordt niets zonder jou past erg goed bij het gevoel dat ik bij dit meisje heb...
lekkersfan
1 september 2018, 22:45
Iemand haar nog wel eens gezien ?
Boy69
2 september 2018, 00:40
Iemand haar nog wel eens gezien ?
afgelopen vrijdag nog van dit toppertje genoten.
Helaas is ze gisteren (zaterdag) voor enkele weekjes vertrokken naar Roemenië.
Hans Worst
2 september 2018, 01:41
Vandaag/gisteren (zaterdag) was ze gewoon nog aanwezig
rolo
3 september 2018, 22:22
Zaterdag om persoonlijke redenen wat te vieren en dat alles speelde zich af in Gulpen,
Wat een mooie gelegenheid om SS te bezoeken, want ik kwam er op een psychisch moeilijke rotonde aan voorbij. Worstelend met de gedachte dat ik zinvoller in mijn tuin kon gaan werken en de gedachte dat ik toch echt wel een vuurwerk neukpartij verdient had nam ik de eerste ipv de tweede afslag op de bewuste rotonde en als een spijbelend schooljochie besefte ik dat er geen weg meer terug was en gaf me over aan mijn lusten.
Nu was ik eerder vorige maand er ook al uhmm ´1´ keer geweest en trof leegte aan, schit, nu nog steeds. Wat teleurgesteld doolde ik rond, gelukkig trof ik een bekende ijsbeer die realistisch en objectief was en ook nog een normaal sociaal leven lijkt te hebben, een verfrissende ontmoeting die mij weer met beide benen terug op wereld bracht. Vervolgens nog wat die hard forum leden ontmoet, die wat inzicht boden in de turbulente leefwereld van de sexforum politiek en het sociale netwerk hier om heen, het leek op een aflevering van House Of Cards, leuk voor SLF en BLUENOSE ; hun bedragen aan het forum werd als zinvol en onderhoudend bejubeld.
Maar goed, aan de slag. Ik stroop de tent af voor pussy en zie niets dan witte badjassen die F1 kijken, godverdegodver nog aan toe, sta je daar, badjas strak en startklaar in de slippers en dan helemaal niets, Ok, ok er waren wat vaste dames maar ik was de plumeau vergeten om ze af te stoffen dus daar zag ik geen heil in, effen schakelen in mijn hoofd om de moed erin te houden en besefte dat ik het maar als eieren zoeken met passen moest beschouwen,
Aldus met mijn denkbeeldig rieten mandje de hoeken en nissen afgezocht, en op het bankje van het rokers trappengat vond ik mijn te kuppen eitje listig verstopt en hop in het mandje. Zonder dat de rest het merkte naar boven gesmokkeld en opgelucht naar de kamer.
ANNABEL, ik vindt haar een guitig koppie hebben spreekt goed engels zonder je meteen de kamer op de babbelen, niks overdreven aan en voldeed een de eerder die dag gevormde standaard van de naturele dvp, geen silli, geen overdreven bling en tattoo, maar wel super strak van lijf, en the real killer hardbody.
Nu had ik verlangen naar vuurwerk maar ze is zo zachtaardig en lief en ontspannen dus rustig aan legde ik mijzelf op. Ok laat haar maar gaan, we zien wel, dit voelde gewoon goed en ze verwende mij oraal met inspannende variatie,
Wat voor positie had meneer graag om mee te beginnen? Vroeg ze. Doet u mij maar een flinke portie doggie, antwoorde ik. En verder als dat ben ik ook niet gekomen, Tergend langzaam bij haar naar binnen maar dan ook nog met tussen stops en van ieder millimeter genoten, strak, strak, strak en ploep daar glij ik helemaal in haar, voel dat ik haar oprek en ze gaat zelf het tempo bepalen en opvoeren, al lang niet mee zo genoten, ze liet blijken dat ik het stokje kon overnemen en heb haar gegeven wat ze leek te verlangen, een ademloze eindspurt, waarna ze gewoon op me geklemd bleef duwen. Oh my god, dit is klaarkomen. Zo¶n lief jong ding die zo hard en diep zichzelf op mijn eikel klemt met het einde van haar kutje dat het lijkt alsof ik mijzelf in mijn eikel knijp, Toch nog vuurwerk gekregen, of beter nog, siervuurwerk.
Toevallig staat ze bij de ontvangstbalie als ik even later naar huis gaat, En vraagt´ next time again?´ , terwijl ze me ondeugend aan kijkt.
Even later neem ik alsnog de op de voor mij beruchte rotonde de afslag naar huis en nog geen 30 min later loop ik de puinhoop van mijn tuin in, staande tussen enkele uitgedroogde struiken overdenk ik mijn “zonden´ , en voel nog haar billen flexen in mijn handen en haar buikje strak trekken om mijne pieter, ik kijk omlaag en zie dat alleen de herinnering hieraan een tent in mijn broek veroorzaakt, dat is nu paranormale afterservice die ik weet te waarderen, dank je, Annabel.
lekkersfan
2 december 2018, 22:24
Geen berichten meer over deze topper, iemand enig idee waar ze zit ?
Bachatero
3 december 2018, 16:05
Volgens mijn info zou ze nu in YY vertoeven, graag bevestiging als iemand haar daar aantreft...
blauwebeer
3 december 2018, 16:46
Volgens mijn info zou ze nu in YY vertoeven, graag bevestiging als iemand haar daar aantreft...
Tegen het einde van deze week eens kijken of ze ondertussen al 'wat losser geworden is.' ;)
Bachatero
18 april 2019, 20:13
Voor de liefhebbers, ze is terug in SS sinds zaterdag. Zag er vandaag prima uit, haar roodbruine haren nog wat langer dan voorheen.
Nu nog niet mee gekamerd, wel op het verlanglijstje voor volgende week geplaatst.
Volgens een medebeer zou ze haar naam veranderd hebben in Anicia. Zeker ben ik niet, dus als iemand dat ondertussen even kan checken...
Zou misschien wel best zijn om verwarring te voorkomen want er is ondertussen al een Annabel uit YY.
Manureva
21 april 2019, 10:55
Volgens een medebeer zou ze haar naam veranderd hebben in Anicia.
Een medebeer ? It was me … :biggrin: I confirm her (new) name Anicia and also her very good service.
freshmaker
20 mei 2019, 11:38
Ze noemt zich inderdaad Anicia tegenwoordig, naar eigen zeggen omdat ze online slechte reviews had op haar vorige naam (zal op andere fora zijn neem ik aan)
Ik kan alleen bovenstaande reviews helemaal niet beamen. De kamer die ik een tijdje terug met deze dame gemaakt hebt viel gewoon 100% tegen. Na een gezellig gesprek op voorhand, bleek op de kamer de klik onbestaande en voelde het als geforceerd bandwerk. Volgens mij is dit 1 van de 2 keren in SS dat ik niet snel genoeg een kamer kon verlaten.
Herhalingsgevaar 0% voor mij. Gezien dit niet in lijn loopt met de andere ervaringen hier, zal het misschien aan mezelf liggen of een slechte momentopname. Ik ga me er echter geen 2e keer aan stoten, zo'n wrange nasmaak heb ik aan die kamer nagehouden.