PDA

Volledige versie bekijken : Shakira (Roemeense)

Bachatero
28 juli 2018, 13:01
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Shakira (Roemeense)
Leeftijd:19 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:PZC, Zoenen, Beffen, Aftrekken
Extra info:Prachtig lichaam, eerder norse uitstraling

Bachatero
28 juli 2018, 13:37
Na weken ja en nee , misschien toch wel maar dan toch weer niet, gisteren eindelijk de knoop doorgehakt nadat een andere Belg na de kamer met haar danig onder de indruk was en er bijzonder gelukkig uit zag. Ook ons aller Eddy_V vond het enkele weken geleden zeker niet tegenvallen. Ik had wel niet verwacht dat ze in SS langere tijd zou blijven, maar ze heeft zich blijkbaar toch aangepast.
Nu hadden wij in de voorbij 4 weken al regelmatig oogcontact gehad, maar haar norse uitstraling hield mij steeds tegen.
Onder het motto “ niet geschoten is altijd mis” haar bij het kruisen onzer wegen in de bar tegengehouden en er kwam zowaar zelfs een glimlach te voorschijn.
Ik ben niet de man van de lange pre-sales, dus hup, direct naar de kamer.
Een jongedame met een prachtig lichaam, speels en bij momenten zelfs wat goedlachs, zo vloog het uurtje voorbij. Jammer dat TZ niet mogelijk is, maar BJ en neuken zijn zeker goed.

HHG is er zeker binnen enkele weken indien ze een keertje minder chagrijnig mijn kant uit kijkt...
Ze is het “nichtje” van Antonia (=ex Olivia) en zij zijn steeds samen op pad.

Eddy_V
28 juli 2018, 13:53
Shakira toch in Sixsens gebleven? Had ik niet verwacht door haar eigen uitspraken.
Aan de andere kant.. je weet het nooit en zoals een andere Roemeense dame mij (en misschien aan Shakira ook) vertelde, als zij wat vriendelijker probeert te kijken dan zal zij veel meer mannen kunnen lokken want mooi is zij wel degelijk. Die andere Roemeense wist ook precies wat Shakira wel en niet bij mij op de kamer gedaan had en heeft haar nog wat tips gegeven. Zij zal langzamerhand wel losser worden in haar gedrag. De norse uitstraling is meer een uiting van verlegenheid dan arrogantie.

Als zij de volgende keer dan ook mee het zwembad in gaat...:biggrin:

rolo
10 augustus 2018, 07:04
De hitte is eindelijk voorbij, tenminste zo lijkt het. OP naar het neukparadijsje en ik het mijn planning al gemaakt; Shakira.

Vorige keer had ik haar al gezien met haar flashing act met haar badpak; ze trekt het omlaag en wiegelt haar borsten enthousiast heen en weer. C-cup minstens en pronte tepels. Later tijdens het eten toen ik al lang uitgeblust was zat ze tegenover me met alleen een stringetje. Een verkoelend briesje stak op en haar borsten stonden recht van het kippenvel en haar tepels werden knoert hard. Ik ergens anders ook. Toen ze opstond keek ik recht tegen haar zwarte transparante broekje waar haar kutje als een gevangen visje in een netje me aankeek. Die moest ik hebben maar ik was al aan mijn fysieke maximum, hop, dus op de to-do list.

DE benchmark Bachatero had haar een ok gegeven las ik dus die drempel was ook genomen, nu haar nog proberen te vangen. Met haar sletterige looks en hemelse Latina kont kon ik haar niet missen, na wat geduld haar toch nog voor het eten gevonden, ze herinnerde me nog van de vorige keer en was verbaasd dat ik nu voor haar kwam.

Even later loop ik achter haar lange benen en prachtige billen de trappen op, zou de architect daar rekening mee gehouden hebben dat dit twee trappen lang een genoegen zou kunnen zijn?
In de kamer toont deze 19 jarige haar meest geile kant en weet het tempo erin te houden en mij ook. Prachtig hou ze haar benen wijd spreid en je helemaal wilt hebben, Doggie als een feest, haar kontje zo hoog in de lucht dat het wel een reuze tulp lijkt die je bestengeld.

Al met al ben ik van mijn lust verlost, op een profi manier, door een lichtelijk norse tiener die op de kamer toch een sloopkogel van jewelste blijkt te zijn.

Eddy_V
23 augustus 2018, 00:56
Norsheid (verlegenheid) helemaal verdwenen en kwam vandaag in een speels en spannend police badpak. Ter hoogte van haar poes ontbrak wat textiel waardoor lieden die het niet langer kunnen ophouden voor een snelle wip zo naar binnen kunnen zonder dat zij zich hoeft uit te kleden.
Uitdagend en grappend stond zij aan het zwembad. Na de bbq volgde de kamergang nadat zij nog haar knie bezeerd had na een onfortuinlijke val vanaf de receptie naar het terras. No doggy today, zo zaten we haar te plagen.
Later heb ik het goed gemaakt met haar (en zij met mij!) en daar heb ik helemaal geen spijt van!

MrCoconut
26 augustus 2018, 13:52
Vrijdag kwam Shakira mij arresteren in haar politie outfit. Ik wist niet dat het een misdaad was om op die heerlijke borsten van haar te geilen.[emoji39]
Wekenlang heb ik ze van een afstand bewonderd. Maar ik durfde het niet aan, aangezien een maat van me eerder met haar op kamer was geweest. En zijn advies was niet positief.
Maar die borsten van haar waren uiteindelijk overtuigender en dus toch maar de sprong gewaagd.
En het waren een paar geweldige uurtjes. Helaas wel met een break halverwege (ze is de echte pannekoekerd niet gewend [emoji16])
Onverwacht een heerlijke GFE sessie van haar gekregen. Het beviel me zo goed dat we later nog een keer zijn gaan kameren. En deze keer was het zelfs nóg beter.
Ze kan lekker diep pijpen en laat je zonder gemor aan haar tieten sabbelen. Ook met haar natte kutje mag je straffeloos spelen.
Jammer dat ik haar zo laat heb ontdekt, want ze gaf aan dat ze het vanaf volgende week in Zwitserland gaat proberen.

jansenroy
27 augustus 2018, 20:08
Naar aanleiding van bovenstaande alarmerende post met gierende banden naar SS vandaag. Het zou me toch niet overkomen dat Shakira pleite is voordat ik haar aan een nadere inspectie heb kunnen onderwerpen. Gelukkig was/is ze er nog. Mee de kamer opgesleurd voor een uurtje plezier met dit qua body supermodel. Jammer van die lippen, maar dat is persoonlijk. Ze dacht het reisje Zwitserland niet voor het weekend te doen. Dus voor diegenen die nog in haar geinteresseerd zijn: grijp deze week je (laatste) kans!

Eddy_V
27 augustus 2018, 21:58
Ze dacht het reisje Zwitserland niet voor het weekend te doen. Dus voor diegenen die nog in haar geinteresseerd zijn: grijp deze week je (laatste) kans!
Het dreigen met vertrek mist zijn uitwerking niet :biggrin:

Er zou hier een enquête voor uitgeschreven kunnen worden:
1e Gaat zij of gaat zij niet in september naar het land van Willem Tell: Ja / Nee
2e Indien Ja of bij een onterechte Nee, komt zij:
A binnen 1 maand terug
B nog voor de kerst terug
C na de kerst terug
D nooit meer terug

Ik ben zelf niet zo’n beste gokker, maar mijn muntjes zou ik plaatsen op:
Nee
B

:hammer:

jansenroy
28 augustus 2018, 05:30
Nee
A
:biggrin:
Ben het met je eens Eddy, maar geef haar boodschap maar door "just in case". Denk zelf ook dat we van haar nog wel even kunnen genieten.

waterrat
9 september 2018, 16:38
Ze dacht het reisje Zwitserland niet voor het weekend te doen. Dus voor diegenen die nog in haar geinteresseerd zijn: grijp deze week je (laatste) kans!

Ze was er gewoon nog Zaterdag!

Hans Worst
9 september 2018, 16:44
Ik heb afgelopen dinsdag met haar gepraat, ze gaf inderdaad aan wel weg te willen maar nog geen nieuwe bestemming te hebben. zwitserland heeft ze mij niet eens genoemd.

waterrat
9 september 2018, 17:52
Aan haar gezichtsuitdrukking was heel duidelijk te zien dat ze er geen zin in had. Ze trok daardoor ook weinig klanten.
Jammer dat zo´n mooie meid ( afgezien van de "duck-lippen") haar eigen glazen ingooit.

MrCoconut
16 september 2018, 11:10
Nog gewoon werkzaam in SS. En naar eigen zeggen, zal ze t/m December aanwezig zijn.

Eddy_V
16 september 2018, 18:02
Nog gewoon werkzaam in SS. En naar eigen zeggen, zal ze t/m December aanwezig zijn.
Oei... dan zal ze wel vertrokken zijn:biggrin:

De weddenschap loopt nog en ik maak zo te zien een goede kans om in de prijzen te vallen :lostit:

Spandex
20 september 2018, 21:47
Vandaag was ze er ook weer. De hele namiddag topless rondgelopen met zowaar een glimlach op haar gezicht. De zon doet haar blijkbaar deugd!

Rino123
23 september 2018, 07:56
Inderdaad een mooie meid en ik kan bevestigen dat ze een norse uitstraling heeft, maar als ik mede-ijsberen mag geloven geeft ze een goede service! Dus maar eens proberen, waarom niet ze ziet er echt goed uit!!

jansenroy
23 september 2018, 09:13
Helemaal niks mis met haar service, kan je je geen buil aan vallen.

Spandex
4 oktober 2018, 21:03
Vandaag van een Roemeense DVP vernomen dat Shakira en haar nicht Antonia de SS-deur achter zich hebben dichtgetrokken...

Eddy_V
12 oktober 2018, 13:10
Vandaag van een Roemeense DVP vernomen dat Shakira en haar nicht Antonia de SS-deur achter zich hebben dichtgetrokken...
Shakira heeft dan vandaag de deur toch weer gevonden en ook geopend.
Als een dame zelf verteld dat ze weggaat dan kan je daar al vraagtekens bij zetten, laat staan als een andere (Roemeense) dvp dat over een andere dvp beweert :biggrin:

jansenroy
24 oktober 2018, 21:25
Was vandaag ook aanwezig. Veelal op min 1 aanwezig, en dan de bar inkijkend. Daar ook even met haar gepraat. En uiteraard kon ze het niet laten haar prachtborsten te flashen. Ik haar nog aan het complimenteren met zulke mooie natuurlijke borsten, maar dat ontkende ze. Toen ik ongelovig bleef liet ze de minieme incisies aan de onderkant zien als bewijs. Vakwerk van de doctor, zo veel is zeker.

MrCoconut
24 oktober 2018, 21:55
OMG, heeft ze toch nog haar borsten laten doen. [emoji35]

Kan je verzekeren dat ik die goed heb onderzocht [emoji16]

satanic surfer
25 november 2018, 11:31
==> Babylon (Quelle RF)

Boy69
2 december 2018, 14:09
==> Babylon (Quelle RF)

en gisteren weer gespot in SS