PDA

Volledige versie bekijken : Margarita (Bulgaarse)

pret
22 juli 2018, 15:34
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif

Margarita (Bulgaarse)
Leeftijd:18-21 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.45 m - 1.50 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Borst(en)
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen, Aftrekken
Extra info:Mooe meid. Beweerde Grieks te zijn. Als presales weet je goed op te warmen. Helaas waren haar prestaties op de kamer gebrekkig.

Bachatero
28 juli 2018, 12:34
Gisteren ook met deze dvp geweest. Ze ziet er inderdaad wat Grieks uit, maar is wel degelijk Bulgaars.
Mooie dame op de kleine borsten na, die wel wat geleden hebben onder een zwangerschap. Ook redelijk wat groter dan in het paspoortje staat, minstens 1,65 m zonder schoenen.
De prestaties op de kamer zijn nipt voldoende, dus herhalingsgevaar is eerder klein.

pietpotent44
28 juli 2018, 21:55
Haha. Deze dame was mijn eerste op de afgelopen ijsberenparty.
Ze zag er goed uit. En beweerde Russische te zijn.
Maar eenmaal op de kamer was het na een redelijk begin meteen gezeur over standjes, en dat ik teveel op haar zou leunen of zoiets. Heb dat echt nog nooit eerder van een dame gehoord. Bij een ander standje begon ze weer over iets anders te zeuren.
Heb toen tegen haar gezegd dat ik het beu was. En na 10-15 minuten maakte ik aanstalte om van de kamer te gaan ze probeerde me nog over te halen om te blijven, maar ik was onverbiddelijk. Ze schaamde zich wel wat.
Maar ik had genoeg gezien. Jammer, want ze zag er wel goed uit vond ik.
Maar herhalingsgevaar voor mij is 0.

Husky
29 juli 2018, 20:50
Mijn ervaring was goed pietpotent44,zie mijn bericht van woensdag!
maar misschien is ze zo geschrokken dat ze haar leven heeft verbetert:)
En dan bedank je hartelijk.

housefreak5
19 januari 2019, 17:21
Gisteren ook met deze meid als laatste op de kamer geweest, ze zei ook tegen mij dat ze Grieks was, ik had een zeer goede dag gehad met andere dames dus de lat lag al zeer hoog:freu:
Ze is een hele mooie meid maar ik vond het matig, was wel al mijn 5de kamergang voor die dag.

Opa Winfrie
4 februari 2019, 21:09
Ze valt idd snel door de mand met haar Griekse komaf. Maar wat maakt het uit?! Ik zwam meestal ook maar wat. Ik heb twee keer een uurtje met haar gekamerd. Mijn ervaring is als je wat grapjes maakt, haar (gemeende) complimentjes maakt dat het een geweldig lieve dame is. Wat mij betreft is het een prachtige dame als ze langzaam voorbij loopt. Op de kamer zijn de looks misschien iets minder, maar wat zal ik zeuren met mijn ouwe torso?! After sales zijn ook prima. Twee keer kwam ze me opzoeken om nog wat na te babbelen. En een afspraak vast te leggen voor een volgende keer. Dat dan weer wel. :)

freshmaker
16 maart 2019, 15:09
3 weken geleden deze knappe dame ook eens geprobeerd. Ik kan helaas enkel bovenstaande berichten beamen, service op de kamer in eerder bandwerk.

Hierdoor is er ondanks de waanzinnig knappe looks geen enkel herhalingsgevaar voor mij