Volledige versie bekijken : Jenny (Duitse)
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif
Jenny (Duitse)
Leeftijd:29 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Buik, Rug
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:AndersHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen
Extra info:Ex LV. Opvallende kenmerk is grote uil tatto op haar rug. Gebruikt nauwelijks make up, wat ze absoluut ook niet nodig heeft. Een meid vol pasdie die dnkel op zaterdag werkt
cheasehead
22 juli 2018, 11:44
Gisteren was hij mij beurt nadat Pret uitgespeeld was met Jenny onder het motto "het zaad van een maat kan geen kwaad".
Maar eerst moesten we een geruime tijd wachten voordat we een kamer hadden bemachtigd.
Eenmaal aangekomen op de kamer bovenin SS bleek de temperatuur aardig warmpjes te zijn op de kamer, maar dat mocht de pret niet drukken.
Jenny doet me denken aan de Duitse Michaela uit Babylon. Kwa (body) looks en ook het service gehalte.
Na wat gezoend te hebben begon ze heerlijk aan pielemans te slobberen en ik vroeg of ze ook ze wilde gelikt worden en dat wilde ze wel.
Wat was dat alweer een tijdje geleden dat ik aan een doos had gelikt en na een poosje proefde ik haar heerlijke vochtige sappen uit haar gleufje. (toch maar weer eens wat vaker doen dat likken:betrunken:)
Daarna was de sex meer dan goed alleen was het er veel te warm voor.
Toen ik haar in doggy nam kon ik mooi via de spiegel naar haar mooie borstjes kijken en het duurde dan niet al te lang voordat ik mijn nakomelingen er uitspoot.
Beide doorweekt van het zweet waren we wel aan verkoeling toe.
Kortom een hele mooie Duitse dame met hele goede service HHG meer dan 100%
BTW, Jenny heeft zeer binnenkort vakantie en zal in september weer terugkeren in SS
vanKees
22 juli 2018, 11:59
cheasehead
"BTW, Jenny heeft zeer binnenkort vakantie en zal in september weer terugkeren in SS"
Kannst Du genau datieren wann Jenny in Urlaub geht? Dieses oder erst nach dem nächsten Wochenende?
Wäre schon zu wissen.
Danke
vanKees
cheasehead
22 juli 2018, 12:07
Ik dacht dit weekend vanKees, maar zeker weten doe ik het niet
Ze is met vakantie en pas begin september terug.
Ed Dicktit
15 augustus 2018, 13:38
Jenny komt normaal inderdaad alleen in het weekend maar gisteren had ik het geluk haar tegen het lijf te lopen. Zo kom je ze niet meer vaak tegen: volledig naturel en even helemaal voor jou of jij voor haar, of samen natuurlijk ;-). Heb niet gevraagd of ze deze week nog zou komen.
Boy69
2 december 2018, 14:15
gisteren aanwezig, maar helaas ongrijpbaar
+to2xq1
12 januari 2019, 22:40
Jenny komt normaal inderdaad alleen in het weekend maar gisteren had ik het geluk haar tegen het lijf te lopen. Zo kom je ze niet meer vaak tegen: volledig naturel en even helemaal voor jou of jij voor haar, of samen natuurlijk ;-). Heb niet gevraagd of ze deze week nog zou komen.
I confirm, Jenny only comes on Saturdays and sometimes but very rarely on other days
+to2xq1
21 januari 2019, 09:13
Jenny is back ... . I made two great rooms with her this Saturday :)
indo ijsbeer
26 januari 2019, 18:26
Vandaag met haar kennis gemaakt, voor mij een echte topper en voor herhaling vatbaar!
housefreak5
26 januari 2019, 19:15
Volgende keer zeker eens mee kameren zo te horen...
blauwebeer
27 januari 2019, 11:24
Zij valt op door onopvallendheid. Zonde dat ze bijna uitsluitend op zaterdag werkt.
+to2xq1
9 februari 2019, 18:24
return next saturday, with my friend, exclusively for Jenny ... I hope she will be there ... 4 weeks without seeing her, it's really too long
waterrat
10 maart 2019, 16:04
Op zoek naar opties voor een tweede kamer van de dag, stond ik op de overloop boven de bar te kijken. Opeens komt er een prachtige natuurlijke dame voorbij gestormd, en loopt de trap af naar de bar. Daar zie ik opeens tot mijn schrik de enorme tatoo van een uil op haar rug.( Ik hou niet van tattoos ) Maar goed, het gezicht was dermate sympatiek en mooi, evenals haar figuur, dat ik haar als goede optie zag. Navraag bij beviende beren leerde dat dit Jenny was.
Tot mijn vreugde zag ik haar niet veel later boven aan de trap weer staan, dit keer in gezelschap van een ietwat molliger collega-DVP. Snel duidelijk gemaakt dat mijn interesse alleen naar Jenny uitging, en een trio uitgesloten was. Ze heeft nauwelijks make-up op, en heeft dit ook helemaal niet nodig.
De kamer was GFE van het hoogste niveau, lekker langzaam opwarmen, knuffelen, diepe tongzoenen, strelen en alles wat erbij hoort.
Ze neemt rustig de tijd en zo kon het voor de tweede keer deze dag tot een kamer van een uur komen. Genoten tot in mijn tenen,(en mijn eikel natuurlijk)van de geweldige sex, maar zeker ook van de gezelligheid, en de momenten waarop we enorm konden lachen.
In het restaurant nog gezellig met elkaar wat gegeten, jammer dat ze alleen op zaterdagen komt. Soms echter ook op vrijdag volgens eigen zeggen, maar dit eerder als uitzondering. HHG 100%
seksenfun
10 maart 2019, 21:04
Ik hou ook niet van tattoos maar complimenteerde haar afgelopen zomer aan de buitenbar. Dit is werkelijk een mooie tattoo :smoke:.
+to2xq1
26 maart 2019, 22:33
two other fantastic rooms with Jenny this Saturday ... This girl is irreplaceable : freu: ... For info, she is now 30 years old !!!
+to2xq1
28 april 2019, 17:05
missing for a month ??? I am very worried ...
+to2xq1
16 mei 2019, 20:40
is she back ???
laplagne
16 mei 2019, 22:29
Sorry mannen dat ik nog niet over mijn bezoek van afgelopen zaterdag heb geschreven maar Jenny schitterde weer in Sixsens en dat was niet door haar afwezigheid
+to2xq1
18 mei 2019, 18:10
So i'm going come back next Saturday :langue:
laplagne
31 mei 2019, 08:08
Les 1 is dat je nooit verliefd moet worden op een dame uit een club maar Jenny maakt het mij wel verdomd lastig. Wat blijft dit toch een geweldige dame. Als is zo puur natuur bij haar. Amper opgemaakt en altijd heel vriendelijk. Die zou je zo mee naar huis willen nemen, maar dat hoef je bij haar niet over te beginnen. Jenny heeft zo haar regels: ze komt heel vaak op zaterdag naar Sixsens en weet dan dat zij over belangstelling niet hoeft te klagen. Kan niet wachten op de volgende date met haar.
indo ijsbeer
6 juli 2019, 09:15
ik ben zelf al een hele tijd niet meer geweest op de zaterdag, maar is Jenny nog onlangs gezien op haar vaste dag?
bettman
7 juli 2019, 15:41
ik ben zelf al een hele tijd niet meer geweest op de zaterdag, maar is Jenny nog onlangs gezien op haar vaste dag?
Gestern war Jenny nicht anwesend.
Gsteren was ze aanwezig en ze zag er adembenemend uit in haar catwoman-outfit.
+to2xq1
21 juli 2019, 11:19
Gsteren was ze aanwezig en ze zag er adembenemend uit in haar catwoman-outfit.
I confirm : So Sexy !!! I was waiting for her since my arrival ... When she appeared at 5 pm, I could not believe it anymore ... Moreover, with her Catwoman outfit, I could barely recognize her (luckily, she had not put the mask, but it's a pity she forgot her whip) ... That said, it took me only 30 "to join her and be the first (1 hour waiting for the keys) ... For information, its claws were fluorescent ...
+to2xq1
4 oktober 2019, 11:11
Who saw Jenny lately ???
Last seen on Saturday August 17th ...
YouMeHer
5 oktober 2019, 09:01
Dont know if shes back yet, but she had a vacation planned to Turkey.
I hope shes back soon, ill text her one these days.
YouMeHer
30 oktober 2019, 09:37
Wij willen volgende week zaterdag weer, maar sinds haar vakantie niets meer op de sms :-(
Iemand haar toevallig gespot of ander nieuws?
indo ijsbeer
30 oktober 2019, 14:06
Afgelopen zaterdag was ze ook niet daar helaas
goolfy69
31 oktober 2019, 20:14
Morgen mss?
+to2xq1
1 november 2019, 10:50
tomorrow, for the feast of the disappeared, I will burn a candle : redface:
WA
1 november 2019, 16:23
Ha ha ha, dit gebeurt eens in de zoveel tijd. Dvp komen en gaan, nemen een vakantie, lang of kort. Sommige kondigen dat aan, andere vertrekken simpelweg en melden zich pas weer als ze back in business zijn. Deel van het hoerenlopers leven.
+to2xq1
23 november 2019, 07:43
Jenny was back last Saturday (I read this on the French forum "youppie") ... So I'm going to check this day ...
vanKees
23 november 2019, 08:11
Hat diese Jenny eine Vorgeschichte im DV (Dolce Vita Düsseldorf) ?
Wenn ja, dann ist Sie eine 'Granate' im Bett.
vanKees
goolfy69
23 november 2019, 08:52
Ben eens benieuwd of Jenny er vandaag zal zijn.
indo ijsbeer
23 november 2019, 12:39
Ben eens benieuwd of Jenny er vandaag zal zijn.
Laat maar iets weten of ze er was vandaag
peterp095
24 november 2019, 00:27
Ja ze was er
YouMeHer
24 november 2019, 13:51
Goed nieuws!!! Dit jaar toch nog maar een keertje dan
+to2xq1
24 november 2019, 14:45
I went to room with Jenny yesterday 2 times ... She gave me a lot of happiness ... I was on my little cloud ...
+to2xq1
2 december 2019, 22:03
absent this Saturday
YouMeHer
5 december 2019, 11:19
absent this Saturday
We missed her to
+to2xq1
5 december 2019, 22:25
We missed her to
yes, I saw a couple and I thought it was you ... I thought you'd be disappointed by his absence ...
Brad Clitt
19 december 2019, 12:28
Weet niet zeker of het dezelfde Jenny is (denk het wel want een uil-tattoo op haar rug), maar gisteren (op woensdag dus) zat een dame met een klant te wachten in de lounge en de thekedame riep 'Jenny' tegen haar op om de sleutel te halen. Dus ze werkt ook wel eens doordeweeks, zeker wat extra kerstgeld nodig.
indo ijsbeer
21 december 2019, 14:41
Weet niet zeker of het dezelfde Jenny is (denk het wel want een uil-tattoo op haar rug), maar gisteren (op woensdag dus) zat een dame met een klant te wachten in de lounge en de thekedame riep 'Jenny' tegen haar op om de sleutel te halen. Dus ze werkt ook wel eens doordeweeks, zeker wat extra kerstgeld nodig.
En vandaag is ze er ook een zeer goede vorm 🤗
WA
21 december 2019, 16:39
Vraag anders effe wat ze de komende weken doet. Je zou er veel ijsberen een groot plezier mee doen als men weet of ze bijv met 2de kerstdag of zo aanwezig is.
indo ijsbeer
21 december 2019, 17:10
Ze komt waarschijnlijk nog a.s woensdag, daarna pas weer op de zaterdag in het nieuwe jaar
+to2xq1
27 december 2019, 09:11
Ze komt waarschijnlijk nog a.s woensdag, daarna pas weer op de zaterdag in het nieuwe jaar
Was Jenny present this Wednesday 25 ???
I plan to go there tomorrow ...
Today, i'm here : https://www.quartier-rouge.be/prive/fetiche/vendredi-27-12-sexy-freya-en-tournee-4h-du-sexe-pour-120eur.html
+to2xq1
30 december 2019, 00:26
Jenny still absent this Saturday !!!
+to2xq1
18 januari 2020, 22:39
jenny was there yesterday
Teddy Sparu
19 januari 2020, 00:25
jenny was there yesterday
Yes, and you have still missed her…
It's difficullt to chase two rabbits at the same time...:rolleyes:
T.S.
indo ijsbeer
25 januari 2020, 15:27
Ze is er weer vandaag in haar catsuite! Een uur mee op de kamer geweest (onverwachts)