Volledige versie bekijken : Arriane (Roemeense)
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Arriane (Roemeense)
Leeftijd:21 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Zij
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 plus extra euroTijdsduur:1h minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Massage, Aftrekken
Extra info:Werkte voorheen in Stuttgart. Nieuw in Sixsens..deketmeid met lange benen en mooie naturell borsten
Absoluut een bloedmooie meid.
Helaas toch niet mee gekamerd, omdat IK bepaal hoe lang ik op kamer wil blijven, niet zij.
Denk wel dat het normaal is Boy dat die meiden voor minimaal een uur opteren.
Heb de tijd nog meegemaakt dat een half uur ook 50 euro was, maar een uur slechts 75. Shit, club ik nu al zolang?
brombeerzuid
22 juli 2018, 22:03
Heb de tijd nog meegemaakt dat een half uur ook 50 euro was, maar een uur slechts 75. Shit, club ik nu al zolang?
Ik ben met boy eens, ik bepaal hoe lang en niet zij.
En ja er zijn meiden die alleen voor een uur willen gaan, dan zeg ik: dat moet je verdienen.
Tsja die enkele die dat zeiden, kregen gelijk, poehpoeh,(bv Alina roe/ita):biggrin:
Ze mag het gerust proberen, natuurlijk.
Maar meer dan een goede optiek heeft ze niet laten zien.
Als de service net zo goed is als de optiek, zullen er nog vele uurtjes kunnen volgen.
om echter bij de eerste kennismaking de kamer van minimaal een uur te eisen vindt ik waanzin en daar doe ik niet aan mee.
QUOTE=deket;618479]Heb de tijd nog meegemaakt dat een half uur ook 50 euro was, maar een uur slechts 75. Shit, club ik nu al zolang?[/QUOTE]
Niet zo dramatisch !!
Is nog maar 4 jaar geleden dat die prijsstelling in veel clubs gangbaar was.
Hooker lover1
23 juli 2018, 11:48
Maar meer dan een goede optiek heeft ze niet laten zien.
om echter bij de eerste kennismaking de kamer van minimaal een uur te eisen vindt ik waanzin en daar doe ik niet aan mee.
Kort met haar gesproken,pracht van een meid...absoluut de tittel optic fuck waardig!
Verder helemaal eens met boy69 zijn opmerking,uurtjes moeten spontaan tot stand komen omdat het zo lekker loopt,dat je de tijd vergeet.Beginnen jammeren over de tijd voor dat je begint,daar doe ik al helemaal niet aan mee.
blauwebeer
23 juli 2018, 16:45
Absoluut een bloedmooie meid. Helaas toch niet mee gekamerd, omdat IK bepaal hoe lang ik op kamer wil blijven, niet zij.
Volledig met beide stellingen eens …. JIJ bepaalt de tijd, maar ZIJ bepaalt de service als je niet bij de pinken bent.
Een half uur wordt al gauw 25 minuten en PZC wordt al snel PMC - goede afspraken op voorhand maken is de boodschap.
Hooker lover1
23 juli 2018, 17:32
ZIJ bepaalt de service als je niet bij de pinken bent.
Die stelling staat eigenlijk los van de tijd die je spenderen wenst met een dame,want ze bepalen natuurlijk altijd welk service niveau ze hanteren.In mijn ervaring,dames die er niets van maken in een 30 min kamer,zijn veelal niet eens een uur waard.
Er zijn trouwens nogal wat dames,die niet eens de tijd echt in de gaten houden....en waar tijd een relatief begrip is.
Dat zijn veelal ook de betere kamers,waar nog spontaniteit in zit.
Wie komt zeveren over halve minuten en seconden,ziet mij alvast nooit nog terug!
Bachatero
8 augustus 2018, 09:23
Gisteren voor de tweede keer een uur mee gekamerd en is weer prima meegevallen, beste sessie van de dag.
Direct aangegeven dat het voor een uur was, dus wat betreft het feit dat ze minstens een uur vraagt, kan ik niet meespreken.
Momenteel ken ik maar één dame in SS die mij onmiddellijk een uur heeft gevraagd en waar ik dan ook niet mee ga en dat is Denisa : mooi, blond en slank. Ik hoop maar dat er geen persoonsverwisseling in dit draadje is gebeurd, want dat zou Arianne benadelen en dit is best een leuke meid met goede service...