Volledige versie bekijken : Celine (Duitse)
willemdewandelaar
8 juli 2016, 21:53
Is wat ouder en zeer ervaren, is aktief heeft mij in de Bios opgepikt
diensten uitstekend , zegt Duits te zijn maar komt uit Turkije
Blijken meer dames last van te hebben
paspoort
25-30 j lang geblondeerd haar , cup C ( D) siliconen
sofaking
20 juli 2018, 20:24
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif
Celine (Duitse)
Leeftijd:40 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Stevig
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:ESiliconen:Ja
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:125 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, FT, Beffen, Aftrekken, Vingeren, Rimmen bij haar, Russisch
Extra info:Werkt in de weekends en meestal vrijdag
sofaking
20 juli 2018, 20:27
Er is al een topicje over een blonde Duitse Celine : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45654-Celine-Duits-Turks . Maar leeeftijd en cupsize kloppen niet met wat ik meen te hebben kunnen vaststellen. Al kan cupsize natuurlijk veranderen, en siliconen waren wel aanwezig.
sofaking
20 juli 2018, 20:49
De laatste maanden heb ik weinig echt grote booby girls in YY gevonden. Toen ik deze zag rondlopen wou ik graag kennis maken, maar het duurde lang voor er zich een gelegenheid voordeed. Ik had haar al wel eerder gezien in de club, maar ook toen nooit contact gemaakt. Al wat ouder, opvallende lippen, geen centerfold, maar wel de grootste boobies in da house vandaag.
We spraken Engels (doet ze goed) en ze stelde zich voor als Celine. Ze werkt al verschillende jaren in YY, maar ik ben vergeten hoeveel. Ze zegt in de weekends te werken en dikwijls ook op vrijdag, maar gewoonlijk niet op andere weekdagen.
Op de kamer begonnen met lang tongzoenen. Het is een fladdertongetje, niet echt heel diep, maar toch beter dan oppervlakkig. Ik denk dat je 24 uur/dag kan tongzoenen met haar, ze weet van geen ophouden. Dan haar mooie grote boezem gaan verkennen. Siliconen maar niet van die aard dat ze er onnatuurlijk gaan uitzien. Je kan ze wel voelen, maar ze zijn niet hard. Mooie roze tepels. Boobygangster-paradise.
Verder met beffen, en dan pijpen ZC. Ze zei dat ik in haar mond mocht klaarkomen voor 25 € extra. Het is al jaren geleden dat ik nog een CIM gedaan heb, omdat het mij niet echt enorm veel meer plezier oplevert, en omdat de prijzen tegenwoordig eerder 40-50 € zijn, hetgeen ik overdreven vind. Maar nu wou ik het nog wel eens beleven. Dus ging ze voort met pijpen tot het einde. Pijpen is goed, met wat eierlecken en bilnaadstrelen.
Na deze kamer van een half uur wat gaan relaxen en rondgekeken. Het was 4 uur en ik dacht nog iets te drinken op het terras en dan naar huis te gaan, maar na een half uur vond ik dat onze kamer te kort was geweest en ik kreeg gewoon zin om haar nog eens mee te nemen. Toevallig zat ze net alleen op de bank net voor de ingang van de bar, en ik heb haar dus nog eens ten dans gevraagd. Ze accepteerde dat gracieus, en dus terug naar de kamer. Dit keer voor een uur. Weer heel lang zoenen, met die tieten spelen, beffen, 69, pijpen en nu ook NMC. Maar haar condooms waren kut. Het waren niet de beruchte rode condooms. Deze waren kleurloos, maar dit leken wel 3 condooms over elkaar. 3 posities uitgeprobeerd en pas in doggy meende ik iets te voelen. OK, weg daarmee. Een Russisch intermezzo en dan met het mondje opnieuw klaargekomen. Toch wel tevreden over deze 2 sessies. Herhaling zeer waarschijnlijk als we elkaar nog eens treffen.
Verder een sympathieke dame.