PDA

Volledige versie bekijken : Tara (Roemeense)

Manureva
14 juli 2018, 20:36
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Tara (Roemeense)
Leeftijd:29 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:LichtbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Ja
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Zoenen, PSE, Beffen
Extra info:Has worked in Artemis

bebert
17 juli 2018, 21:53
Ik heb ook een kamer met haar gehad. Heel mooie dame en één van mijn beste kamers sedert 20 jaar ...
Slimme meisje en spreekt zeer goed engels.

Heeft inderdaad in Artemis gewerkt

Herhalingsgevaar 1000 % maar spijtig genoeg heeft zij mij gezegd dat zij tegen half juli terug naar roemenië zou gaan. Ze wist niet te zeggen of zij ooit zou terug komen naar SS, wat een slechte teken is ....

Is zij nu nog altijd aanwezig of reeds vertrokken ?

bebert
20 juli 2018, 10:33
Is zij nu nog altijd aanwezig of reeds vertrokken ?
Geen nieuws ?

blauwebeer
20 juli 2018, 11:26
Gisteren was ze nog quasi werkloos aanwezig.

Boy69
22 juli 2018, 20:14
Vorige week kort met Tara gekletst en gisteren een uitvoeriger vervolg daaraan gegeven.

Dat resulteerde in een zeer goede kamergang met deze roemeense beauty.

Herhalingsgevaar: 100%

bebert
24 juli 2018, 16:53
Gisteren was ze nog quasi werkloos aanwezig.

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat zo'n parel werkloos blijft. Een echte schande !

Hooker lover1
27 juli 2018, 23:57
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat zo'n parel werkloos blijft. Een echte schande !
Het wordt tijd de beren op te roepen,meer te kameren;)

lekkersfan
28 juli 2018, 00:28

ze tongzoent niet ?:

bebert
14 augustus 2018, 19:54
ze tongzoent niet ?: Jawel !

Morgen vertrekt ze naar huis. Dezen avond is zij er nog. Laatse mogelijkheid om van deze parel te genieten ! Mis deze laatste kans niet.
Spijtig genoeg is het voor mij niet mogelijk om nu nog naar 6S te gaan ...

jansenroy
15 maart 2019, 01:26
Tara is terug van weggeweest. Ziet er nog altijd betoverend uit.

bebert
15 maart 2019, 09:23
Tara is terug van weggeweest. Ziet er nog altijd betoverend uit.:freu:
:freu:

waterrat
25 maart 2019, 18:13
Tara

Deze schone met bril was mij vorige week zaterdag al opgevallen. ( Verslag hier ([URL="https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=649710#post649710)) Zij zat toen alleen aan een tafeltje aan het eind van de ochtend.
Omdat ik later meende dat haar borsten door de dokter lichtelijk waren gepimpt, heb ik toen van een kamer met haar afgezien.( Jansenroy bevestigde later mijn vermoedens. )
Maar Zondag was het devies: "nieuwe ronde nieuwe kansen", en toen ik haar in het licht bij de ontvangst goed kon zien, bleek dat de dokter heel goed en mooi werk had geleverd.
Ik besloot tot nadere kennismaking, en een klinisch onderzoek van haar boobjob.:tietjes:
Na een aangenaam, en grappig inleidend gespek zijn we naar kamer 5a vertrokken.
Ik ben nog even gaan douchen, en toen ik terugkwam stond ze voor het open raam een sigaretje te roken.
De peuk werd direct gedoofd, en begonnen we met een lekkere knuffelpartij, waarbij ze meteen aangaf dat zij alleen op haar mond gezoend wilde worden en niet op de rest van haar gezicht.:confused:
Evenmin mocht ik met vingers en hand haar ( volgens haar) gevoelige hals aanraken of kussen. Toen haar tepels begonnen hard te worden, was dat ook te gevoelig om aan te raken, dus afblijven.:mad:
Nadat we in een 69 waren beland, bleken zelfs strelingen met de vingers niet geoorloofd, en manouvreerde ze iedere keer dusdanig dat haar clit buiten rijkwijdte van mijn tong bleef.:angryfire:
Ze deed er echt alles aan om zelf niet al te opgewonden te raken, en dit vermindert dan ook het plezier in de kamer.
Haar pijpkunsten waren nogal eentonig, dus na verloop van tijd overgegaan tot cowgirl, hetgeen haar aanzienlijk beter afging,
en uiteindelijk tot de 1-0 voor haar voerde.
Daarna vroeg ze of ze even een sigaretje mocht roken, of dat dit mij stoorde.
Omdat ik van de rest van de tijd toch niets meer verwachtte heb ik dit als niet-roker toch maar toegestaan, mede omdat ze een sympatieke vrouw is.
Conclusie:.....Prachtig lichaam, mooie sympatieke vrouw, maar voor mij geen herhaling....

+to2xq1
10 april 2019, 10:04
Tara very pretty girl but I did not like at all what happened in the room: not to kiss, want to direct everything, not GFE at all ...

She was lucky that Jenny was not here last Saturday :heul: