PDA

Volledige versie bekijken : IJsberenmeeting 21 juli a.s. (hier aanmelden, niet in Meeting Point)

Pagina's : [1] 2

JonnyFontane
14 mei 2018, 18:32
Jonny, ik misbruik je bericht even om hier wat algemene info en gastenlijst neer te zetten :hammer:

Beste beertjes,

In dit topic vind je vanaf nu de info van de meeting van 21 juli a.s. in Sixsens. Alle berichten in Meeting Point incl de lijst met aangemelde ijsberen vind je vanaf nu hier. Aanmelden doe je dan ook hier en niet in Meeting Point. Alle berichten in andere forumdelen zoals MP en Sixsens worden hierheen verplaatst.

Entreeprijs bedraagt 40 EURO voor aangemelde beren, ook gedurende happy hour.
AANMELDEN IN DIT TOPIC VÓÓR DONDERDAG 19 JULI 20:00 uur

Gastenlijst

Eddy_V
cheasehead
deket
Meme Moo
JonnyFontane
Piet Plezier
Tjeppah
pret
Tropische_verrassing
Johan35
forgetskinnyletsgetfatty
cavediver
Boy69
anaconda+
Tjeppah
waterrat
Lesyeux
Hooker lover1
pietpotent44
Patjax
Jooploop
graagneuker

++++++++++++++++++++++Originele bericht van JonnyFontane++++++++++++++++++++++++
Half Juni kan ik weer eens een club bezoek doen.
Het lijkt me leuk om dan met een aantal beren af te spreken om er een feestje van te maken:freu:.
Zoals het beruchte verjaardagsfeestje van dds.
Het beste komt mij uit op vrijdag 22 juni of zondag 24 juni.
Voorkeur voor een club met een zwembad, bbq en genoeg klapeksters.:lostit:
Qua clubs komen voor mij Babylon, SixSense, YinYang, De Gelukkige Tuin en evt....de Villa in beeld.
Andere suggesties zijn uiteraard welkom. En misschien, durf het bijna niet te vragen, kunnen we of diegene zich aanmelden, via de moderators een korting krijgen?
Dus.......laat maar wat horen.

Was getekend,

JonnyFontane

de duisburg spesjalist
14 mei 2018, 18:43
Half Juni kan ik weer eens een club bezoek doen.
Het lijkt me leuk om dan met een aantal beren af te spreken om er een feestje van te maken:freu:.
Zoals het beruchte verjaardagsfeestje van dds.
Het beste komt mij uit op vrijdag 22 juni of zondag 24 juni.
Voorkeur voor een club met een zwembad, bbq en genoeg klapeksters.:lostit:
Qua clubs komen voor mij Babylon, SixSense, YinYang, De Gelukkige Tuin en evt....de Villa in beeld.
Andere suggesties zijn uiteraard welkom. En misschien, durf het bijna niet te vragen, kunnen we of diegene zich aanmelden, via de moderators een korting krijgen?
Dus.......laat maar wat horen.

Was getekend,

JonnyFontane

vrijdagen vallen bij mijn sowieso uit wel een leuk idee

Partycrasher
14 mei 2018, 18:52
Ik zal op de feestlocatie aanwezig zijn.

Brad Clitt
14 mei 2018, 18:58
@ JonnyFontane

Misschien aan W2 en/of Big30 eens vragen of zij een ietwat verlaat feestje ter ere van het 12,5-jarig forumjubileum zien zitten.

Boy69
14 mei 2018, 19:15

Ik ook, als het maar niet in dat turkenkot PHG is.

phoenix
14 mei 2018, 19:26
bij yin yang lijkt me wel wat, is niet zo ver he of vila vertigo, mits ze daar wat vrouwen hebben...inde middag is ene ramp daar

Smouse
14 mei 2018, 19:31
Mij lijkt het wel een goed plan om bij een dagclub te beginnen en dan in de avond nacht verder te feesten in een andere club.
bijvoorbeeld starten in H7 en de avond Planet Happy Garden zodat de echte feestganger niet zo veel kilometers hoeven te overbruggen.
en op deze manier kunnen de dag en avond clubbers beide optimaal genieten van de jubileum party.

See ya Smouse

Piet Plezier
14 mei 2018, 19:51
zoiets moet je op zaterdag doen en niet op vrijdag.
Dan zijn we allemaal moe van een week werken.
Nou smouse dat H7 zie ik niet zitten, die club is veel te duur geworden voor bier drinkers.
PHG kan ik me wel I vinden.

Ik heb het vorige week nog met Big30 over een feestje gehad van het forum, maar die zag dat niet zo zitten..
Er zijn al genoeg verjaardagen via het forum zei Big, daar zit natuurlijk wel wat in.
Dus als het op zaterdag is zijn wij erbij,op vrijdag helaas niet.
Op vrijdagavond heb ik andere verplichtingen, na een week werken.

pietpotent44
14 mei 2018, 19:55
Ik ben ook wel in voor een feestje. Maar iid sowieso op een zaterdag, niet vrijdag.
Qua tent wil ik me wel laten verrassen.

Firehawk
15 mei 2018, 10:47
Lijkt mij ook wel leuk, maar een vrijdag gaat niet lukken. Zaterdag blijft de beste dag voor mij.
Maar zoals altijd, zoveel mensen zoveel wensen. Misschien een poll starten als we er al uit gaan komen.

pret
15 mei 2018, 12:23
Idem pleit ik voor een zaterdag. En als club stel ik PSR voor. Welswaar wel wat ver, maar goed eten, super wellness en tegenwoordig best een aardige line up.

Piet Plezier
15 mei 2018, 14:19
Idem pleit ik voor een zaterdag. En als club stel ik PSR voor. Welswaar wel wat ver, maar goed eten, super wellness en tegenwoordig best een aardige line up.

veel te ver voor een feestje
Gewoon in van Goch doen.
Dan zorg ik er voor dat ook de frisdrank en koffie bij de entree prijs is inbegrepen

vanKees
15 mei 2018, 15:57

Die Idee ist gut, doch die Gestaltung des IJBF-Festes --wann,wo,wie -- sollten Wir den Admins und der Forumsleitung in Kombination mit
der Clubleitung überlassen. Es sind so viele Punkte die geklärt werden müssen, da hilft eine Abstimmung auch nicht viel weiter.
Laat ons verrassen en vertrouw ons forum!!

vanKees

Eddy_V
15 mei 2018, 16:43
Sauna Club Venus en daar de aanwezige dames zien ons ook graag komen...

Laaste weekend van augustus?
Tegen die tijd zijn er meer dames en is het zwembad met buitenjacuzzi en de tuin ook in gebruik :freu:

Eddy_V
15 mei 2018, 16:46
Die Idee ist gut, doch die Gestaltung des IJBF-Festes --wann,wo,wie -- sollten Wir den Admins und der Forumsleitung in Kombination mit
der Clubleitung überlassen. Es sind so viele Punkte die geklärt werden müssen, da hilft eine Abstimmung auch nicht viel weiter.
Laat ons verrassen en vertrouw ons forum!!

vanKees
Nee joh, de leukste feestjes ontstaan spontaan en moet je zelf een beetje regelen
zoals Piet dat prima in Goch kan doen, maar ik vrees dat dit echte Duitse Tatort/Derrick/der Alte bordeel te veel ijsberen afschrikt :biggrin:

de duisburg spesjalist
15 mei 2018, 16:47
Sauna Club Venus en daar de aanwezige dames zien ons ook graag komen...

Laaste weekend van augustus?
Tegen die tijd zijn er meer dames en is het zwembad met buitenjacuzzi en de tuin ook in gebruik :freu:

iedere club zie ons graag komen ;) zeker met 60 aanwezigen :rolleyes: its ol business

Flipper
15 mei 2018, 18:01
12,5 jaar is wat voor een founders party..

meet & greet met de forum legends & big30

:)

hahahaha..

pret
15 mei 2018, 18:05
Eigenlijk zou er elke jaar een YBF-feestje georganiseerd moeten worden. :freu:

JonnyFontane
15 mei 2018, 18:15
Een zaterdag zo evt voor mij ook kunnen.....
De vele leuke reacties......
PSR is een goede optie Pret, maar wat Piet aan gaf een beetje ver.
Als iedereen nu gewoon de datum doorgeeft wanneer iedereen kan, of zou kunnen.
En zijn clubvoorkeur....
Dan kunnen we altijd kijken.
Ik op 23 juni, 30 juni, 21 of 28 juni.
Mijn clubvoorkeur, SS, PHG of Babylon.

Piet Plezier
15 mei 2018, 18:42
ik kan elke zaterdag behalve 30 juni, want dan zit ik in Hongarije

cheasehead
15 mei 2018, 19:05
Leuk idee JonnyF

Eind juni zit ik midden in de vakantieperikelen :heul:

JonnyFontane
15 mei 2018, 19:10
ik kan elke zaterdag behalve 30 juni, want dan zit ik in Hongarije
Dan doen we het 30 juni.......weten zeker dat het gezellig wordt:biggrin::gruebel:

Eddy_V
15 mei 2018, 19:34
12,5 jaar is wat voor een founders party..

meet & greet met de forum legends & big30

:)

hahahaha..
daar heb je zeker wel een punt... ik ben nog maar net 5 jr lid maar jij al bijna vanaf het begin....
de organisator is gevonden!
Shit... dat wordt dus Villa Vertigo :biggrin:

Piet Plezier
15 mei 2018, 19:39
Dan doen we het 30 juni.......weten zeker dat het gezellig wordt:biggrin::gruebel:

doen ik zit er niet mee.
Ik heb elke week feest in een club

phoenix
15 mei 2018, 21:06
ja piet en dan drinken wij dat bier zelf wel op...maar nie in goch, stinksigaeretten zooi daar...lut ze da urst maer es veranderen...

pietpotent44
15 mei 2018, 21:20
We kunnen het ook in Badda Bing doen.
Moeten we alleen wel een beetje schoonmaken en binnen een zeiltje hangen tegen de regen.
En zelf bier en muziek meenemen :biggrin:

Gratis entree :biggrin:

phoenix
15 mei 2018, 21:25
wat je nodig hebt is gewoon een datumprikker

Graagneuker
16 mei 2018, 01:04
Lijkt mij ook wel super,liefst een zaterdag.

pret
16 mei 2018, 07:09
Een zaterdag zo evt voor mij ook kunnen.....
De vele leuke reacties......
PSR is een goede optie Pret, maar wat Piet aan gaf een beetje ver.
Als iedereen nu gewoon de datum doorgeeft wanneer iedereen kan, of zou kunnen.
En zijn clubvoorkeur....
Dan kunnen we altijd kijken.
Ik op 23 juni, 30 juni, 21 of 28 juni.
Mijn clubvoorkeur, SS, PHG of Babylon.

Ja PSR is ver, maar daar tegenover heeft PSR vele voordelen:
- De lockers zijn zeer ruim
- Super goede douches met normale temperatuurstellingsknop en aan/uit knop
- Zeer goede wellness met jacuzzi, voetbaden, sauna en een stoombad. Tevens een zwembad waarin je baantjes kunt trekken. Ken geen enkele andere club in NRW waar dit kan.
- Open, lichte en ruime ruimte met heerlijke zit dn ligbanken.
- Onbeperkt a la carte eten met ruime keuze
- De line up is ook niet verkeerd. Op een zaterdag zijn er zeker 30 of meer dames waaronder ook vele jonge meiden de laatste tijd.
- Mocht je je echt vervelen kun je nog altijd tafeltenissen, poolen of darten met mede beren of dames.
- Onbeperkt bier
- In vergelijking met andere clubs niet zo druk op een zaterdag en zeker geen malloten die zitten te pronken met flessen drank.
- Zeer mooie en nette kamers
- Mondwater aanwezig in de kino en in de wc in het bovengedeelte.
- Volume van de muziek is op een normale hoogte en van tijd tot tijd draaien ze aardige muziek.

Met en al steekt PSR boven eruit om een YBF feestje te houden.

Piet Plezier
16 mei 2018, 08:24
ja piet en dan drinken wij dat bier zelf wel op...maar nie in goch, stinksigaeretten zooi daar...lut ze da urst maer es veranderen...

phea we maken er een tuinfeestje van met BBQ.
Dat is buiten dus ook geen last van de rook. :biggrin:

Eddy_V
16 mei 2018, 08:25
Met en al steekt PSR boven eruit om een YBF feestje te houden.
Is mijn vrijkaartje geldig tijdens het feestje? :biggrin:

En al die sportactiviteiten klinken ook goed. Zou dit mogelijke YBF feestje de legendarische Miss Wet T-shirt pool party 2016 in Sixsens kunnen evenaren?
Ideetje ontstond toen op een dinsdag en op de zaterdag al gelijk een man of 40 present op de warmste dag van het jaar...
Sommige dames hebben het er nog over.. Sommige beren trouwens ook, nietwaar Salitos ?

Piet Plezier
16 mei 2018, 08:36
wat je nodig hebt is gewoon een datumprikker

een datumprikker heb ik niet, wel een papierprikker

Hooker lover1
17 mei 2018, 11:46
Veel leuke ideeën,maar weinig uitwerking;)
De beste club voor een ijsberen feestje,is natuurlijk sixsens.
Accomodatie,eten en drinken,en de line up natuurlijk....zijn daar een zekerheid voor een dagje vertier.
Babylon volgt in de schaduw op steeds kortere afstand,want de line up gaat er ginds weer week na week op vooruit:)
Dat Babylon verder een erg leuke tent is,hoef ik hier niet duidelijk te maken dacht ik;)
Beide clubs worden echter zeer regelmatig gefrequenteerd voor verjaardags feestjes,en allicht hebben de meeste beren elkaar in beide clubs al ettelijke keren gekruist.

Origineler zou dus eens iets anders zijn,zo gezien vond ik het idee van Psr nog niet eens zo gek.
Die club heeft ook voldoende kwaliteiten te bieden,en als de dames crew op voorhand weet dat de hardnekkigste ijsberen allen op een dag zullen opduiken.....dan zal die crew ook wel voltallig aanwezig zijn:biggrin:
Grootste struikelblok zal dan allicht de afstand worden voor nogal wat beren,die psr net te ver vinden.
Een georganiseerde carpool actie zou hier voor een oplossing kunnen zorgen,maar zoiets moet ruim vooraf ingeplant worden.
Ik zie onze jonny zijn oorspronkelijk termijn van half juni,toch in het gedrang komen:)

Brad Clitt
17 mei 2018, 11:52
Misschien is Van Goch nu voor een prikkie af te huren... ;)

Anders gewoon naar YinYang, de mooiste club, de mooiste vrouwen met de beste service en natuurlijk lekker dichtbij (vooral voor mij :biggrin:).

Piet Plezier
17 mei 2018, 11:55
nee geen yinyang alstublieft
Daar mag je nog geen tasje mee naar binnen nemen.
En het bier is er niet te zuipen.

pietpotent44
17 mei 2018, 11:56
Misschien is Van Goch nu voor een prikkie af te huren... ;)

Anders gewoon naar YinYang, de mooiste club, de mooiste vrouwen met de beste service en natuurlijk lekker dichtbij (vooral voor mij :biggrin:).

Krijg ik dan eindelijk een handtekening?
Daarna natuurlijk meteen jouw iubita stevig onder handen nemen :biggrin:

Ik vind trouwens PSR ook wel een goed idee.
Is ver voor mij, en psr nog nooit bezocht, maar lijkt me wel wat.
Yinyang is altijd al zo vol. En te bekend.
Goch sta ik ook wel voor open. Van sixsens ben ik niet zo fan, of er moet sinds eind vorig jaar wel erg veel anders zijn. Ik kan daar geen 10 meter lopen zonder dat een vrouw aan mn badjas zit te trekken.

Hooker lover1
17 mei 2018, 12:02
En het bier is er niet te zuipen.
Zolang de vrouwen er neukbaar zijn,zit het voor mij goed:biggrin:

Brad Clitt
17 mei 2018, 12:05
@ Piet Plezier

Mijn voorstel was natuurlijk een beetje doorspekt met sarcasme, hoewel het voor mij persoonlijk kwa afstand wel de beste keus zou zijn.

@ pietpotent44

Indien ik aanwezig ben wordt er altijd bij de balie een vodje opgehangen waarop locaties en tijdstippen staan waar en wanneer ik beschikbaar ben voor een handtekeningsessie, wist je dat niet? En mijn iubita mag je gerust mee op de kamer nemen, hou ik tenminste wat geld over.

Piet Plezier
17 mei 2018, 13:53
Zolang de vrouwen er neukbaar zijn,zit het voor mij goed:biggrin:

maar je drinkt länger bier als dat je vrouwen neukt, teminste ik wel

Eddy_V
17 mei 2018, 17:03
maar je drinkt länger bier als dat je vrouwen neukt, teminste ik wel
Tja.. HL1 is duidelijk de uitzondering op jouw regel... de man neukt vaker en langer dan jij bier drinkt (aantal dames * minuten op een dag):biggrin:

Hooker lover1
17 mei 2018, 20:27
Tja.. HL1 is duidelijk de uitzondering op jouw regel... de man neukt vaker en langer dan jij bier drinkt (aantal dames * minuten op een dag):biggrin:
En daaruit kunnen we dan concluderen dat piet plezier geen alcohol probleem heeft:biggrin:hahaha...

Piet Plezier
17 mei 2018, 20:55
En daaruit kunnen we dan concluderen dat piet plezier geen alcohol probleem heeft:biggrin:hahaha...

alcohol probleem dat heb ik niet.
Ik drink alleen bier op vrijdagavond en zaterdag.
En anders helemaal niet.

deket
18 mei 2018, 11:01
Heb je in PSR dus nog steeds een pingpongtafel? Ook een voetbal? Wil bij beiden de uitdaging graag aan met noorderburen. Voetbal binnen een beperkte oppervlakte, dus gezien tal van operaties, dus bv penaltys. Zwemmen gaat daar ook goed. Het is ginds alleen zo fucking ver

Hooker lover1
18 mei 2018, 15:26
Pingpong tafel staat er inderdaad te wachten,en afstand is relatief he;)

de duisburg spesjalist
18 mei 2018, 16:56
alcohol probleem dat heb ik niet.
Ik drink alleen bier op vrijdagavond en zaterdag.
En anders helemaal niet.

leugenaar ge komt iedere dag op facebook voorbij dat het tijd is voor een biertje :biggrin:

Piet Plezier
18 mei 2018, 17:07
leugenaar ge komt iedere dag op facebook voorbij dat het tijd is voor een biertje :biggrin:

dat zal iemand anders zijn, maar ik niet
Dus jij bent de leugenaar en niet ik

de duisburg spesjalist
18 mei 2018, 19:47
dat zal iemand anders zijn, maar ik niet
Dus jij bent de leugenaar en niet ik

een paar foto's als bewijs materiaal plaatsen zou de form leiding wel niet toestaan als bewijs materiaal :wink2:

Partycrasher
22 mei 2018, 18:43
We gaan een bus huren met 50 Ijsberen en we gaan lekker op schoolreisje naar FKK World. De buschauffeur moet in de bus blijven wachten, want anders gaat hij altijd alleen zonder ons.

pret
22 mei 2018, 18:59
We gaan een bus huren met 50 Ijsberen en we gaan lekker op schoolreisje naar FKK World. De buschauffeur moet in de bus blijven wachten, want anders gaat hij altijd alleen zonder ons.

Die bus laten we rijden naar PSR. Veel mooier en overzichtelijker als World.

phoenix
22 mei 2018, 19:06
piet plezier kan niet mee met de bus, want die altijd pas om 6 uur inde morgen naar huis, daar heb ik geen zin in, moeten we op hem wachten

Partycrasher
22 mei 2018, 19:14
Die bus laten we rijden naar PSR. Veel mooier en overzichtelijker als World.

Ok, we zetten jou daar af en we gaan met 49 Ijsberen door naar FKK World. De buschauffeur moet niet denken dat hij nu wel met ons naar binnen mag, want de reden dat hij in de bus moet blijven wachten is niet opeens veranderd omdat er 1 Ijsbeer minder bij is.

Partycrasher
22 mei 2018, 19:19
piet plezier kan niet mee met de bus, want die altijd pas om 6 uur inde morgen naar huis, daar heb ik geen zin in, moeten we op hem wachten

Als we gewoon allemaal zijn voorbeeld volgen, hoeft niemand te wachten :biggrin:.

Eddy_V
22 mei 2018, 19:52
Ok, we zetten jou daar af en we gaan met 49 Ijsberen door naar FKK World. De buschauffeur moet niet denken dat hij nu wel met ons naar binnen mag, want de reden dat hij in de bus moet blijven wachten is niet opeens veranderd omdat er 1 Ijsbeer minder bij is.
Maar voor PSR heb ik een vrijkaartje en... ik word altijd misselijk in een bus!
Vanuit Eindhoven of verder naar het zuiden kunnen er 3 ijsberen met mij meerijden.
Ik voel een reactie over 48 ijsberen aankomen :hammer:

JonnyFontane
22 mei 2018, 20:11
Psr klinkt goed Eddy.....en ik woon in de buurt van de lichtstad......dus
Maar fkk world heb ik ook nooit bezocht, dus als Partychrasher een bus regelt....
En anders gewoon in SS.....

phoenix
22 mei 2018, 20:15
met 50 man in een hotel overnachten dan moet er toch een mooi prijsje aan vast zitten , immers de hoteleigenaar krijgt zomaar 50 gasten ...

Dalton
22 mei 2018, 20:21
Wat een gezeik over een party,FREIERCAFE geeft 12 JUNI weer een geweldige party in ACAPULCO-GOLD.
Zonder gezeik van de ijsberen gewoon doen.
WILLEM2 is mans genoeg om ook zo'n party te versieren en hij weet zeker een goede club te kiezen,zoals de laatste keer in GT was toch ook goed.
Laat het bestuur toch beslissen want die moeten ook alles organizeren en GT heeft heerlijke salitos die geen enkele andere club heeft.
Het eten is ook buitengewoon dus wat willen we nog meer en genoeg ruimte,plus 40 euro entree zou net kunnen.

JonnyFontane
22 mei 2018, 20:22
Maken we er een weekendje weg van.......ijsberen in tour

Piet Plezier
22 mei 2018, 20:30
wat een gezever allemaal.
Prik gewoon een datum, en zeg in welke club het is.
En wie wil komen die Komt, en wie niet wil komen blijft thuis

phoenix
22 mei 2018, 20:34
met behulp van de datumprikker en eh , in fkk van goch kan het niet meer he.....tjonge jammer hoor, veel lekkere vrouwen genaaid daar

pietpotent44
22 mei 2018, 20:35
Vanuit Eindhoven of verder naar het zuiden kunnen er 3 ijsberen met mij meerijden.

Dat wil ik wel. Geef ik je 20 euro fooi erbij :tongue:

JonnyFontane
22 mei 2018, 20:43
Oké......ik zal een datum geven en een locatie......
21 juli in ss....

Partycrasher
22 mei 2018, 20:51

Ok, we stoppen eerst bij een apotheek om pillen tegen reisziekte te kopen voor jou. Daarna zetten we jou en Pret af bij PSR en gaan we met 48 Ijsberen door naar FKK World. De buschauffeur moet niet denken dat hij nu toch echt wel met ons naar binnen mag, want de reden dat hij in de bus moet blijven wachten is gewoon niet veranderd omdat er 2 Ijsberen minder bij zijn.

Piet Plezier
22 mei 2018, 20:56
Oké......ik zal een datum geven en een locatie......
21 juli in ss....

ik ben erbij en Anaconda ook.

sofaking
22 mei 2018, 21:21
Huur met 50 ijsberen een mooi ingerichte Airbus A380 en neem ook 50 meiden mee. Tussenstopje in LA om misschien even te gaan shoppen en dan voort naar Hawaï om naar de vulkaan te gaan kijken. En dan weer naar huis. Hoeveel zou dat kosten per persoon ?

https://i.pinimg.com/originals/0b/19/5d/0b195dc8935c3c71583287fa803d0d30.jpg
https://static.independent.co.uk/s3fs-public/thumbnails/image/2017/11/02/17/singapore-airline-suites-02.jpg
https://cdn.wonderfulengineering.com/wp-content/uploads/2014/03/Saudi-Prince-A380-2-610x427.jpg
https://i.imgur.com/FhdO9cJ.jpg

pret
22 mei 2018, 21:21
Maken we er een weekendje weg van.......ijsberen in tour

Naar SS ga ik enkel voor een verjaardagsfeest en niet voor een ijsberenfeest. Ik zeg PSR of niks.

Eerst zetten we Partycrasher en Piet Plezier af in World, zodoende hebben ze gezelschap aan elkaar tot sluitingstijd. Nadien kunnen ze de OV nemen om terug te keren naar huis. De buschauffeur rijdt de overige 48 beren naar PSR. De chauffeur mag ook best meegenieten met het gezelschap en we benoemen hem tot Bob.

JonnyFontane
22 mei 2018, 21:23
Ook een optie......

Meme Moo
22 mei 2018, 21:49
Als je dan toch gaat vliegen, ga dan meteen door naar Dubai met z’n allen.
De dames schijnen daar geweldig te zijn! :biggrin:

Dalton
22 mei 2018, 21:50
Naar SS ga ik enkel voor een verjaardagsfeest en niet voor een ijsberenfeest. Ik zeg PSR of niks.

Daar noem je 2 zaken die helemaal geen opvangruimte hebben voor al de ijsberen die komen.
Is PRET een andere naam voor WILLEM 2,dat is nl de man die beslist.

Partycrasher
22 mei 2018, 21:50
Huur met 50 ijsberen een mooi ingerichte Airbus A380 en neem ook 50 meiden mee. Tussenstopje in LA om misschien even te gaan shoppen en dan voort naar Hawaï om naar de vulkaan te gaan kijken. En dan weer naar huis. Hoeveel zou dat kosten per persoon ?
We kunnen misschien die van Roman Abramovitsj lenen. Hij schijnt 'm niet meer zo vaak te gebruiken de laatste tijd. De piloten moeten in het vliegtuig blijven wachten, want anders gaan ze altijd alleen zonder ons.

Hooker lover1
22 mei 2018, 21:55
Als er maar wat te neuken valt partycrasher,de rest is van ondergeschikt belang;)

Partycrasher
22 mei 2018, 22:00
Als er maar wat te neuken valt partycrasher,de rest is van ondergeschikt belang;)

Daarom zei ik ook alleen dat de piloten in het vliegtuig moeten blijven wachten. De stewardessen gaan met ons mee.

Eddy_V
22 mei 2018, 22:13
Daarom zei ik ook alleen dat de piloten in het vliegtuig moeten blijven wachten. De stewardessen gaan met ons mee.
Tenzij het een ijsbeer met een vliegbrevet is?
Opstijgen vanaf diverse vertrekpunten in Nederland en landen om 10.30 op Maastricht AirPort International, aankomst Sixsens vanaf 11.00 uur met 40,- entree (in dit geval de streekbus en als een ons welbekende ijsbeer toevallig dienst heeft... dan mag die nog mee naar binnen ook! :)

ps 21 juli Sixsens staat genoteerd: perfecte datum voor een zomers feest en een nieuwe Miss Wet T-shirt verkiezing, mooi groot terras, zelfs gedeeltelijk overdekt voor Dalton in geval de zon te hard op z’n pielemans schijnt en als we het aardig vragen dan zal Beata misschien ook nog wel een bijdrage leveren aan de feestvreugde, bijvoorbeeld door wat cocktails van het huis te schenken of iets dergelijks.

Eddy_V
22 mei 2018, 22:14
21 juli naar Sixsens, het schijnt dat er een feestje is (en zo niet, dan toch!)

sofaking
22 mei 2018, 22:29
21 juli Sixsens staat genoteerd: .

Deze moeten er dan zeker ook bij zijn.

https://i.pinimg.com/originals/b1/5b/30/b15b302bf6349761b674e92bdf666576.jpg

Eddy_V
22 mei 2018, 22:40

Ik herken enkele gezichten, doch het verband ontgaat mij als Ollander...

sofaking
22 mei 2018, 22:47
https://en.wikipedia.org/wiki/Belgian_National_Day

Claire & de Lorre , Mathilleke en Fifi, Paoloa en den Berre, Astrid en nog een andere Lorre.

Hooker lover1
22 mei 2018, 23:01
Tenzij het een ijsbeer met een vliegbrevet is?
Opstijgen vanaf diverse vertrekpunten in Nederland en landen om 10.30 op Maastricht AirPort International, aankomst Sixsens vanaf 11.00 uur met 40,- entree (in dit geval de streekbus en als een ons welbekende ijsbeer toevallig dienst heeft... dan mag die nog mee naar binnen ook! :)Hahaha...een datum om te markeren dus:biggrin:

JonnyFontane
22 mei 2018, 23:08
Als je dan toch gaat vliegen, ga dan meteen door naar Dubai met z’n allen.
De dames schijnen daar geweldig te zijn! :biggrin:

Kwanta kost da?

Partycrasher
23 mei 2018, 01:12

Zolang ze tot die dag niet in een guillotine verstrikt raken kunnen ze er gewoon bij zijn, ja.

Partycrasher
23 mei 2018, 01:21
Kwanta kost da?

Als Roman ons trakteert niks. Hij mag dan natuurlijk wel met ons mee.

Graagneuker
2 juni 2018, 00:08
Het idee is goed,maar ik hoop dat de uitvoering geen langzame dood sterft.

Kortom:

Locatie en datum prikken

Piet Plezier
2 juni 2018, 12:57
Het idee is goed,maar ik hoop dat de uitvoering geen langzame dood sterft.

Kortom:

Locatie en datum prikken

die hebben we al
21 juli ss

pret
2 juni 2018, 12:59
die hebben we al
21 juli ss

Datum is correct. Echter locatie moet PSR zijn.

Piet Plezier
2 juni 2018, 13:05
Datum is correct. Echter locatie moet PSR zijn.

jij met je PSR, is veel te ver

pret
2 juni 2018, 13:07
jij met je PSR, is veel te ver

Ja, maar daar staat wel veel tegen over. PSR is momenteel de beste club.

Piet Plezier
2 juni 2018, 13:42
Ja, maar daar staat wel veel tegen over. PSR is momenteel de beste club.

dat vind jij
Voor mij op dit moment Venus in Hamminkeln

Graagneuker
2 juni 2018, 16:38
Tijd voor een poll

Partycrasher
2 juni 2018, 19:06
We zouden Pret en Eddy V. toch afzetten bij PSR en met 48 Ijsberen doorgaan naar FKK World?

pret
2 juni 2018, 19:20
We zouden Pret en Eddy V. toch afzetten bij PSR en met 48 Ijsberen doorgaan naar FKK World?

Nee we zouden jou en Piet Plezier afzetten bij FKK World en de rest zou foorrijden naar PSR. :biggrin:

noglangnietuitgewandeld
2 juni 2018, 20:42
Jullie worden het er toch niet over eens. Pakweg 50 ijsberenneuzen dezelfde kant op krijgen? Eerder zie ik de Duitse prostiwet afgeschaft worden. Uiteraard heb ik er mijn gedachten over laten gaan. Niet te ver weg, okay, dan is Saunaclub Xanten een goed idee?

#$%^&*()‘¾½¼€¤ nlnu, ben je nou helemaal door de pot gerukt, die nepclub met die dikke gefotoshopte afwerkwijven?? Pleur toch op man.

Oh, sorry, jullie wilden toch niet te ver weg? Zullen we het dan combineren met de opening van de verbouwde swingersclub van Goch? Das ook dichtbij en leuk voor Ulla.

Je raaskalt, nlnu, das een totaal andere wereld, de hoofdprijs betalen aan entree, en als je geluk hebt mag je oma neuken. En dan dat gore vreten nog.

Okay, misschien hebben jullie gelijk. Is Gallardo dan een goed voorstel? Daar zitten veel ex van Goch dames die druk bezig zijn de toko tot de leukste en gezelligste club van NRW te transformeren.

Slecht idee nlnu, de kok heeft daar een uurtje pauze van 17 tot 18 uur. En dat is nou net etenstijd voor echte ijsberen.

Goed, wat te denken van Heaven7? Die hebben net een nieuw zwembad.

Vergeet het nlnu, die gaan in het weekend om 12 uur ’s avond dicht en dan begint voor ons het feest net.

Nou, de Happy Garden dan? Die zijn zowat de hele nacht open.

Nlnu, schei uit man, daar komt elke veertien een bus met kakelverse Roemeense prutsmutsen binnen die niet weten hoe een lul eruit ziet.

Oh, ja daar had ik even niet aan gedacht. Maar Living Room dan? Daar hielden jullie het vroeger ook wel eens.

Zeg nlnu, ben je vergeten dat de wachttijden voor een kamer toen oplieten tot twee uur? En nu we daar de grote kino kwijt zijn komt er zo maar een uur bij.

Hm, how about Golden Time? Dat was de vorige keer toch ook prima?

Gelul nlnu, GT staat tegenwoordig voor: Geen Tongzoenen, dat zou jij toch vooral moeten weten.

Kut, ja dat was de reden dat ik er niet meer kom, maar ik dacht dat jullie daar niet om gaven. Dan komen we wel iets verder weg, maar Babylon is in deze context dan toch wel de place to be. Daar zit het standaard in het pakket.

Kan wel zijn nlnu, maar ben je vergeten dat er een paar van ons daar Hausverbot hebben?

Ja, daar kan ik ook niks aan doen. Eh, PSR was de meesten van jullie te ver toch?

Inderdaad nlnu, dat hadden we al aangegeven.

Misschien toch maar Sixsens dan?

Schei uit over die bunker nlnu, je blijft er traplopen. Bovendien worden de beste meiden de hele dag gepannekoekt. En wat er overblijft daar willen we niet mee de kamer op. Daar zou je zelf ook voor passen.

Dan vinden jullie Samya zeker ook niks? Is toch de hele nacht open?

Leuk bedacht nlnu, maar daar staat die klotemuziek te hard.

Oh, ik dacht dat jullie dat juist graag hadden. Acapulco Gold is dat geen optie?

Teveel Südländer nlnu, en binnen de Ramadan redden we het niet meer, want we hebben al wekenlang zitten te discussiëren over welke club en we zijn er nog lang niet uit. Leuke woordspeling trouwens he.

Dan geef ik het op en stel voor dat Willem 2 een bus huurt die een ronde door het clubgebied gaat rijden. En Peppino afzet in van Goch, Mentholbear in Xanten, Uurtje, Piet Plezier en BP2 in Gallardo, Brombeerzuid en Firehawk in H7, Flipper, Ricardo Banana en de complete bende van ellende in Happy Garden, de Duisburg spesjalist eruit flikkert op de Vulcaan, Giggnl, deket, Jack42 en Boy69 in Living Room, Ace2, satanic surfer en Tereisas in Golden Time, Hastalapasta, cheasehead, Jooploop, savesexer en ondergetekende in Babylon, pret in PSR, Sjeufke en Eddy-V in Sixsens, SFL en Vazkor in Samya, en Dalton, phea en Rmjhexe in AcaGold.

En in de tweede ronde de heren beren in dezelfde volgorde weer afhaalt en thuis aflevert. De meest pragmatische, maar minst gezellige oplossing. Mocht ik iemand vergeten zijn, no offense. Misschien had je wel helemaal niet genoemd willen worden. En anders kun je je altijd zelf opgeven bij W2 en onderweg een keuze maken.

phoenix
2 juni 2018, 20:53
je bent een cluppie vergeten, kunnen we allemaal met de bus heen parksauna Dali in Marsberg, club is tot 5.00 in de ochtend open dus feest genoeg

Piet Plezier
2 juni 2018, 21:03
je bent een cluppie vergeten, kunnen we allemaal met de bus heen parksauna Dali in Marsberg, club is tot 5.00 in de ochtend open dus feest genoeg

maar jij wilt om 23.00 uur naar huis;)

phoenix
2 juni 2018, 21:04
ha ikke niet, zijn genoeg mooie hotelletjes daar inde buurt...en je kan zelfs in dali ene kamer huren

deket
2 juni 2018, 22:58
Noglangnietuitgewandeld. :"Niet onmiddellijk wereldschokkend nieuws maar ondergetekende heeft al sinds begin december LR niet meer bezocht."
Moderator, leg gewoon een zaterdag en een club vast. Voor-en tegenstanders zal je altijd krijgen van een specifieke toko

Sjeufke
2 juni 2018, 23:37
OMG deket....zie ff er de fun van in! Waar of niet waar dat je in LR bent geweest.
Het gaat om het ijbf feestje. Prachtig verwoord door NLNU.
Ik stel voor het bij mij thuis te doen. Neutrale plek! Geen club die zich 'achtergesteld' hoeft te voelen. En de gebreide broek krijgt wellicht ook een beurt! Ik zie KANSEN :biggrin:

Eddy_V
3 juni 2018, 00:34
OMG deket....zie ff er de fun van in! Waar of niet waar dat je in LR bent geweest.
Het gaat om het ijbf feestje. Prachtig verwoord door NLNU.
Ik stel voor het bij mij thuis te doen. Neutrale plek! Geen club die zich 'achtergesteld' hoeft te voelen. En de gebreide broek krijgt wellicht ook een beurt! Ik zie KANSEN :biggrin:

Een feestje in de mooiste stad van Nederland.. zo’n aanbod mag toch niet genegeerd worden?!?
En mochten de aanwezigen het toch niet op de aanwezige Milf voorzien hebben, dan is er altijd nog een uitwijkmogelijkheid naar Sixsens (of Babylon, of Samya, of PSR of.... whatever!)

Bij nader inzien verdient een nieuwe club het wel om met een feestje in het zonnetje gezet te worden..:
combi van IJBF feestje en feestelijke opening van het buitenzwembad/jacuzzi in Saunaclub Venus in Hamminkeln!!
(niet klagen dat de club te klein is en dat er te weinig meiden zijn, want meer dan 15-20 man komen er toch niet).

Scheelt kilometers, diesel, CO2 uitstoot en vooral reistijd die nuttiger besteed kan worden dan extra 1,5 uur heen en extra 1,5 uur terug te moeten rijden.

Mijn aanmelding voor 21/7 komt met dit gewijzigde nieuwe inzicht onder druk te staan

pret
3 juni 2018, 00:43
Ok velen willen niet een verre plek. Dan doen we het in Villa Vertigo en gezien de laatste berichtgeving is de line up ook aangetrokken. Bovendien zullen vele dvps wel afkomen op zo een feestje. :freu:

Partycrasher
3 juni 2018, 00:49
Ik stel voor het bij mij thuis te doen. Neutrale plek!
Dan moet je wel de allerbeste alibi in de geschiedenis van de wereld uit de kast halen :biggrin:.

Eddy_V
3 juni 2018, 00:58
Dan moet je wel de allerbeste alibi in de geschiedenis van de wereld uit de kast halen :biggrin:.
Heel simpel, Sjeufke tegen gebreide box: “er komen een paar vrienden van de sauna, zitten mischien voor jou ook nog wel een paar interessante types bij, laat je gerust gaan met de Partycrasher en Riccardo de banaan”!

* typisch voorbeeld van de waarheid liegen, werkt vaak verrassend goed

Partycrasher
3 juni 2018, 01:22
Heel simpel, Sjeufke tegen gebreide box: “er komen een paar vrienden van de sauna, zitten mischien voor jou ook nog wel een paar interessante types bij, laat je gerust gaan met de Partycrasher en Riccardo de banaan”!
Is de datum verzet naar 5 december? Ok.

Partycrasher
4 juni 2018, 01:22
Ik heb ontdekt dat Sinterklaas echt dood is in dit land en dat er helemaal geen datum verzet is. Dus :confused: ik ben bereid tot een compromis. We eisen van FKK World een fatsoenlijke barbecue en gaan dán pas erheen.

vanKees
4 juni 2018, 09:51
FKK WORLD,
da wäre ich dabei. Liegt fast vor meiner Haustüre (nur 170km!) im Gegensatz zu dem nächsten TOP-Club in NRW.
Wenn einer von euch Eisbären auf der Geburtstagsfeier am 09.06. ist (bin selbst verhindert durch meinen Geburtstag) kann
mal eine Anfrage wegen der Eisbären-Party dort anfragen.
Mein 1+ habt ihr dafür!!!

vanKees

deket
11 juni 2018, 18:13
Gaat dat feest nu eigenlijk nog door?
Er is hier zoveel over geluld maar ik vernam nog niets concreets

pret
11 juni 2018, 18:14
Gaat dat feest nu eigenlijk nog door?
Er is hier zoveel over geluld maar ik vernam nog niets concreets

Zolang forumleiding niks erover zegt niet.

Meme Moo
11 juni 2018, 18:15
Het is toch altijd feest in de clubs?

Piet Plezier
11 juni 2018, 18:17
Zolang forumleiding niks erover zegt niet.

dit gaat om de forimleiding heen, die hebben daar niet mee van doen.
Het is een Aktie van Johnny Fontane.
En het is 21 juli in sixsens
Even terug lezen aub Pret

JonnyFontane
11 juni 2018, 18:37
Ja 21 juli gaat door.....

deket
11 juni 2018, 19:06
21 juli dat is de Belgische nationale feestdag (dus bij ons een zondag) toen we in 1830 de Nederlanders versloegen en onafhankelijk werden.
Ik zal komen onder voorbehoud.
Gaat Jonny Fontane dan ook zingen zoals zijn personage in die filmklassieker?

JonnyFontane
11 juni 2018, 19:12
Nee.....ik ga niet zingen. Misschien wil Partychrasher zijn danskunsten wel vertonen......

Partycrasher
11 juni 2018, 19:27
De muziek bij FKK World is wel nep. We eisen naast een fatsoenlijke barbecue ook echte muziek.

Piet Plezier
11 juni 2018, 19:29
De muziek bij FKK World is wel nep. We eisen naast een fatsoenlijke barbecue ook echte muziek.

Alleen bier is genoeg
Eten doe je maar thuis voor dat je gaat ;)

pret
11 juni 2018, 20:01
Alleen bier is genoeg
Eten doe je maar thuis voor dat je gaat ;)

Dan drink jij maar thuis voordat je gaat. :biggrin:

Meme Moo
11 juni 2018, 20:02

En de rest ‘kamert’ thuis, voordat die gaat? :biggrin:

pret
11 juni 2018, 20:04

Ja wenken voor je gaat.

Piet Plezier
11 juni 2018, 20:30

dat doe ik toch ook

phoenix
11 juni 2018, 20:38
tot wanneer duurt deze topic? tot het einde van het jaar? of worden er ook knopen gehakt met ome willem erbij en big30 zum beispeil?

Piet Plezier
11 juni 2018, 20:44
tot wanneer duurt deze topic? tot het einde van het jaar? of worden er ook knopen gehakt met ome willem erbij en big30 zum beispeil?

lezen phea :biggrin:

phoenix
11 juni 2018, 21:04
ow ? dus jullie gaan allemaal naar siksense zonder ome willem? en big30 ? tja 21 juli , geen idee, nooit geweest in die tent, uit mijn richting eigenlijk

Hooker lover1
11 juni 2018, 21:08
Dat zou niet de eerste keer zijn:biggrin:

Meme Moo
11 juni 2018, 21:12
Dat zou niet de eerste keer zijn:biggrin:

Sommige dingen wíl je eigenlijk niet eens weten...:hammer:

Partycrasher
11 juni 2018, 22:33
Ja wenken voor je gaat.

Een beetje inspiratie is nooit weg:

https://www.youtube.com/watch?v=O2giBAfDOGw&t=11s

Sorry, Phea, maar dit wordt The Neverending Topic. :)

cheasehead
12 juni 2018, 11:06
Ik reserveer alvast de 21ste in mijn agenda, ik wil die dans moves wel weer zien van de Partycrasher

Eddy_V
13 juni 2018, 21:09
21 juli naar Sixsens, het schijnt dat er een feestje is (en zo niet, dan toch!)
Voorafgaand aan 21 juli alvast op 22 juni verkennende gesprekken voeren...
Es kijken of er nog wat extra's in het vat zit als er op 21 juli een massale toeloop van ijsberen komt.
Met die smeltende poolkappen zullen ze toch ergens naar toe moeten vluchten en waar dan beter en veiliger dan op het hoogste stukje van het Nederlandse vasteland.

JonnyFontane
16 juni 2018, 07:54
Eddy_V gaat verkennende gesprekken voeren in SS.
Als jullie nog ideeen hebben om het feestje leuker te maken, schrijf het neer.
Eddy en ondergetekende dachten aan cocktails, een miss wet t shirt, mafste ijsbeer(pc maakt nu al een goede kans;) ) enz. enz.
Dus.....
We horen het graag

JonnyFontane

deket
16 juni 2018, 10:44
Miss wet t shirt contest vind ik wel oke. Wil de winnares persoonlijk feliciteren.
Zal de 21ste juli komen maar ga niet zolang wachten om nog eens naar de Sixsens te gaan

Eddy_V
16 juni 2018, 10:51
Miss wet t shirt contest vind ik wel oke. Wil de winnares persoonlijk feliciteren.

Dat mag als je als je hoofdsponsor van de prijzen optreed ;)

De winnares van 2 jaar geleden is vertrokken, dus nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Maar twee keer dezelfde hoofdact is altijd tricky... dus ideeen zijn welkom. Ik heb er nog wel een paar die ik aan Beata zal voorstellen.

Meme Moo
16 juni 2018, 11:03
Aangezien bij voorbaat de prijs voor ‘de mafste ijsbeer’ door Jonny al vergeven is aan PC:

Prijzen voor de ijsberen die:

- met OV komt,
- het vroegst aan de poort staat te wachten,
- het vaakst/meeste eet,
- de meeste lolly’s uitdeelt aan de dames,
- de dames daarbij zó aan het schrikken maakt, dat kameren een uitzondering is,
- áls er al gekamerd wordt, diezelfde dame van schrik de kamer afjaagt,
- de lolligste danspassen uitvoert,
- als laatste de deur dichttrekt.

Zo maakt niet alleen PC kans op een prijsje! :biggrin:

deket
16 juni 2018, 16:11
Met een voetbal (om in de tijdsgeest te blijven)naar de juiste openingen mikken

sofaking
16 juni 2018, 17:37
Maar twee keer dezelfde hoofdact is altijd tricky... dus ideeen zijn welkom. Ik heb er nog wel een paar die ik aan Beata zal voorstellen.

Voor de verandering eens een wiskundequiz ?
Zoiets als los het snelst de integraal op enz...

30316

Heb ik misschien een wiskundelerares fetish ? Dit is toch geil, of niet ?

https://www.youtube.com/watch?v=oBOZ2WroiVY

cheasehead
16 juni 2018, 19:29
karaoke voor ijsberen :hammer:

cheasehead
16 juni 2018, 19:32
Zaterdag 21 juli naar het feestje in Sixsense

deket
16 juni 2018, 21:02
Zaterdag 23 juni moet ik in Limburg zijn.
Dus ben ik bijna verplicht Sixsens te bezoeken om België tegen Tunesië te zien voetballen
Zaterdag 7juli moet ik ook in Sixsens zijn.
Zaterdag 21 juli op het ijsberenfeest van JF ben ik tevens daar

Eddy_V
16 juni 2018, 21:44
Voor de verandering eens een wiskundequiz ?
Zoiets als los het snelst de integraal op enz...

Heb ik misschien een wiskundelerares fetish ? Dit is toch geil, of niet ?

Sorry, worteltrekken wekt bij mij geen lust op, eerder een associatie met onze homofiele medemens.

Eddy_V
16 juni 2018, 21:49
Met een voetbal (om in de tijdsgeest te blijven)naar de juiste openingen mikken
Ik heb nog een strandbal met de opdruk van een voetbal (type München ‘74...).
Met deket zijn voorstel kunnen we misschien wel iets bedenken.

Partycrasher
16 juni 2018, 22:08
Karaoke vanaf 13.00 uur. De hele dag door. Dj's zijn op die dag niet welkom. Dj's zijn op onze dag écht niet welkom. Oprotten met die feestverpesters.

sofaking
16 juni 2018, 22:36
Sorry, worteltrekken wekt bij mij geen lust op, eerder een associatie met onze homofiele medemens.

Oeshe. Hopelijk hindert je dat niet als zo'n deerne aan je wortel ligt te trekken.
Worteltrekken is dus uitgesloten als challenge.
Een kaartschud contest misschien ? Schudden of trekken, niet zoveel verschil. Zit ook wat nummertheorie bij. Maar ik verkies toch een lerares om het uit te leggen.

https://www.youtube.com/watch?v=WYsP1PhoAZc

JonnyFontane
17 juni 2018, 17:31
21 juli ss

Meme Moo
17 juni 2018, 17:42
21 juli ss

Idem!

Piet Plezier
17 juni 2018, 17:46
21 juli ss

idem

deket
19 juni 2018, 00:24
Een kwis?

Partycrasher
19 juni 2018, 00:51
Een kwis?

Karaoke sowieso. Geen enkele dj in het pand sowieso. De rest maakt me niet zoveel uit.

Tropische_verrassing
21 juni 2018, 21:44
Als ik van mijn vrouw mag dan zal ik ook aanwezig zijn. Bovendien wordt het mijn eerste keer in SS

Hooker lover1
22 juni 2018, 00:13
Karaoke sowieso. Geen enkele dj in het pand sowieso. De rest maakt me niet zoveel uit.
Ik had eerder verwacht dat je voor een gangbang zou gaan partycrasher:biggrin:

Partycrasher
22 juni 2018, 01:49
Ik had eerder verwacht dat je voor een gangbang zou gaan partycrasher:biggrin:

Ik heb daar 3 jaar geleden al een keer deelgenomen aan een gangbang tijdens een party. Dat mag van mij heus nog wel een keer gebeuren :biggrin:.

Hooker lover1
22 juni 2018, 05:17
Ik heb daar 3 jaar geleden al een keer deelgenomen aan een gangbang tijdens een party. Dat mag van mij heus nog wel een keer gebeuren :biggrin:.
Wij zijn het ook steeds eens he:freu:

Meme Moo
22 juni 2018, 07:23
Wij zijn het ook steeds eens he:freu:

Dan zou ik me maar zorgen gaan maken, als ik jou was :biggrin:

Hooker lover1
22 juni 2018, 07:36
Dan zou ik me maar zorgen gaan maken, als ik jou was :biggrin:
Hahahaha....de eensgezindheid betreft de gangbang en de wandel routine:biggrin:
Voor de rest zijn er best inhoudelijke verschillen en hebben we met zekerheid een totaal andere levensloop;)
Maak je dus maar geen zorgen meme moo:smoke:

JonnyFontane
24 juni 2018, 10:16
Zaterdag 21 Juli as een ijsberenforumfeestje in SixSense.
Aanmelden kan vanaf heden.
Voor wie zin heeft in geile meiden, gezellige beren en relaxt sfeertje.
Details volgen snel.
Dus medeberen meldt u aan.
Hoe meer zielen(in Piet Plezier zijn geval, hoe minder bier) hoe meer vreugd.

pietpotent44
24 juni 2018, 12:21
Ok, Jonny ik meld me aan.
Komt er ook ergens een sticky lijst met aangemelde beren?
(En met aanwezige dames? :biggrin: )

pret
24 juni 2018, 12:37
Geen feestje zonder pret, dus meld ik mij ook aan.

JonnyFontane
24 juni 2018, 12:47
Ok, Jonny ik meld me aan.
Komt er ook ergens een sticky lijst met aangemelde beren?
(En met aanwezige dames? :biggrin: )

Komt nog

Meme Moo
24 juni 2018, 12:58
Komt nog

Staat deels al bij Meeting Point.
Dus daar aanmelden?

Boy69
24 juni 2018, 13:11
21/7 SS

Piet Plezier
24 juni 2018, 13:19
Staat deels al bij Meeting Point.
Dus daar aanmelden?

ja

cavediver
24 juni 2018, 19:43
Graag naar het feestje in Sixsens

Johan35
24 juni 2018, 19:52
21 juli ss

Hoi Jonny,

lijkt me leuk om te komen.
Ik hou een slag om de arm want ik loop die week de Vierdaagse van Nijmegen.
Even kijken hoe ik me de dag erna voel.

Gr Johan

forgetskinnyletsgetfatty
24 juni 2018, 21:05
21 juli SixSens :dance00[1]:

Tropische_verrassing
24 juni 2018, 21:45
Onder voorbehoud 21 juli SS

Tjeppah
24 juni 2018, 23:31
Op 21 Juli ook aanwezig op het feestje in Sixsens

pret
25 juni 2018, 06:31
30 juni SIx Sense
7 juli Vertigo
14 juli Babylon
21 juli Six Sense
28 juli Golden Time

Tjeppah
26 juni 2018, 21:50
21 Juli ook naar het feestje in Sixsens

Tjeppah
27 juni 2018, 03:12
Zo als het er nu uitziet ben ik 21 Juli ook van de partij

JonnyFontane
27 juni 2018, 05:31
Zo als het er nu uitziet ben ik 21 Juli ook van de partij

Gezellig

Piet Plezier
27 juni 2018, 14:43
idem

Anaconda komt ook mee.

waterrat
30 juni 2018, 10:25
Ben ook weer in het gebeuren gedoken, en ben vast van plan 21 juli te komen, zet mij maar op de lijst.

Lesyeux
30 juni 2018, 14:12
21 juli: reünie in Sixsens

Tropische_verrassing
30 juni 2018, 19:40
Als ik van mijn vrouw mag dan zal ik ook aanwezig zijn. Bovendien wordt het mijn eerste keer in SS

Toestemming van mijn vrouw gekregen dus definitief van de partij

deket
30 juni 2018, 19:50
Zaterdag 7 juli gaat Sixsens vervangen worden door Babylon wegens lang geleden.
Sixsens zaterdag 14 juli onder voorbehoud.
Sixsens 21 juli 100% zeker, tenzij er tegen die tijd opnieuw een wereldoorlog zou uitbreken.

pietpotent44
30 juni 2018, 22:29
Toestemming van mijn vrouw gekregen dus definitief van de partij

En gaat je vrouw ook nog een cadeautje kopen voor een dame uit Sixsens? Of was Pia een uitzondering? :biggrin:

Eddy_V
30 juni 2018, 22:35
En gaat je vrouw ook nog een cadeautje kopen voor een dame uit Sixsens? Of was Pia een uitzondering? :biggrin:
In Sixsens zijn koppeltjes ook welkom!
Dat zou toch wat zijn, een ijsberen paartje :)

Tropische_verrassing
30 juni 2018, 22:37

Nog nooit in SS geweest dus ook nog geen favoriete dame.

Hoop iemand te vinden die Pia of Mirella kan overtreffen...

pietpotent44
1 juli 2018, 04:11
Nog nooit in SS geweest dus ook nog geen favoriete dame.

Hoop iemand te vinden die Pia of Mirella kan overtreffen...

De temperatuur blijft de komende weken hoog. Dus je zou zomaar eens je tropische verrassing tegen kunnen komen.

Tropische_verrassing
1 juli 2018, 13:09
De temperatuur blijft de komende weken hoog. Dus je zou zomaar eens je tropische verrassing tegen kunnen komen.

Nou dan moet het zeker goed gaan komen. Hoor zoveel positieve verhalen over de dames bij SS

JonnyFontane
1 juli 2018, 13:18
Nou dan moet het zeker goed gaan komen. Hoor zoveel positieve verhalen over de dames bij SS

Gaat helemaal goed komen.......ik hoor alleen maar positieve reacties.

Hooker lover1
4 juli 2018, 10:57
Ik kom op 21 juli even naar sixsens om te zien of de ijsberen community het hoofd koel houd;)
Helaas kan ik niet laat blijven,want het is een werkende dag voor mij:mad:
Zal dus klokslag 11.00 aanwezig zijn,om alvast het start schot van de party te geven:biggrin:

pietpotent44
4 juli 2018, 11:36
Zaterdag 21 juli in sixsens aanwezig voor de ijsberenparty.

sofaking
5 juli 2018, 17:15
Dat mag als je als je hoofdsponsor van de prijzen optreed ;)

De winnares van 2 jaar geleden is vertrokken, dus nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Met de voetbalgekte kan je misschien zoiets afhuren....

https://www.youtube.com/watch?v=1h1uXHICSuo

Over de outfitjes moet misschien nog gepalaverd worden. Een ijsberenvel lijkt misschien niet heel gepast.

deket
5 juli 2018, 19:11
Ben voor indien dezelfde meiden of toch even knap en strak

Hooker lover1
5 juli 2018, 19:31
Ben voor indien dezelfde meiden of toch even knap en strak
Indien het deze meiden zijn,verdwijn ik denkelijk richting kamers voor een extra kamergang;)

Patjax
7 juli 2018, 11:32
Onder het allergrootste voorbehoud meld ik me aan voor de 21e in SS om me voor de laatste maal in mijn Hugh Hefner outfit te hijsen en rond te lopen op mijn Jezus Nikes.

Jooploop
7 juli 2018, 17:16
Zaterdag 21 juli in ook maar is naar ss voor de party

Jooploop
7 juli 2018, 18:33
Ik ben er ook bij zal een mooi dagje worden

JonnyFontane
8 juli 2018, 18:12
IJsberenforumfeest

Zoals de meesten beren ondertussen al begrepen hebben is er op 21 Juli een feestje in SixSense.
Dit zal een gezellig dag worden, met een hoop lol, gezelligheid , mooi weer en leuke dingen.
Ondergetekende en medepartner in crime Eddy_V hebben ons best gedaan om hier een geslaagd feest van te maken.
Ook de forumleiding heeft bijgedragen aan dit idee.
Binnenkort volgt de officiële banner voor dit feest.
Diegenen die zich nog niet hebben aangemeld kunnen dit dan doen.
Hopelijk wordt dit een dag die in de geschiedenisboeken van dit forum kan worden bijgeschreven.
Ik heb er in ieder geval zin in

Graagneuker
8 juli 2018, 18:21
Ik ben er ook bij.
Wordt weer gezellig https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180708/b20486ba5abc1e67df826eeb314ca95e.jpg

pietpotent44
8 juli 2018, 20:12
IJsberenforumfeest

Zoals de meesten beren ondertussen al begrepen hebben is er op 21 Juli een feestje in SixSense.

Hopelijk wordt dit een dag die in de geschiedenisboeken van dit forum kan worden bijgeschreven.
Ik heb er in ieder geval zin in

Ik denk dat het er ongeveer zo uit zal zien:
https://m.youtube.com/watch?v=5E6fi40-g6c

Graagneuker
8 juli 2018, 20:27
https://youtu.be/k3xfEWGMXks

Wordt gezellig

JonnyFontane
8 juli 2018, 20:43

Wordt gezellig

https://youtu.be/oaAiRtqik14

JonnyFontane
8 juli 2018, 20:45
Aanmelden via meeting point...

Toetebel
8 juli 2018, 21:47
21-7 SS

Eddy_V
8 juli 2018, 21:57

Wordt gezellig
Zolang er maar meer dames dan ijsberen zijn, dan hoeven we niet bang te zijn voor Nol !

https://youtu.be/MW-gQMuSZDs

sofaking
8 juli 2018, 22:42
Krijgen de dames dan ook korting op de inkom ? Dan alleen nog vervoer regelen...

https://www.youtube.com/watch?v=pWhRC9Je52Q

Partycrasher
9 juli 2018, 03:53
Ik denk dat het er ongeveer zo uit zal zien:
https://m.youtube.com/watch?v=5E6fi40-g6c

Toen was geluk nog echt heel gewoon. Dat zie je echt aan iedereens gezicht in de zaal. De zuiverheid van de zaal droeg natuurlijk ook heel erg bij aan dat geluk. Ik mis die tijd echt.

Dalton
9 juli 2018, 10:10
wat een gezever allemaal.
Prik gewoon een datum, en zeg in welke club het is.
En wie wil komen die Komt, en wie niet wil komen blijft thuis

Nee PIET voor een goed feestje heb je geld nodig en daar heeft WILLEM2 geen zin in om dat voor de ijsberen uit te geven.
Kijk naar het feestje van FR dat heeft een paar centen gekost maar was fanfasties.
ALBUNDY die heeft iets over voor zijn ijsberen daarom heeft hij ook zo''n grote aanhang meer dan 100 ijsberen waren er.

Willem2
9 juli 2018, 10:24
Nee PIET voor een goed feestje heb je geld nodig en daar heeft WILLEM2 geen zin in om dat voor de ijsberen uit te geven.
Kijk naar het feestje van FR dat heeft een paar centen gekost maar was fanfasties.
ALBUNDY die heeft iets over voor zijn ijsberen daarom heeft hij ook zo''n grote aanhang meer dan 100 ijsberen waren er.

Misschien zou jij je eens iets beter moeten informeren want de waarheid is totaal anders.

Willem2
9 juli 2018, 13:59
@Dalton
In feite heb ik dat feestje betaald. En veel meer wil ik daarover niet zeggen.

JonnyFontane
9 juli 2018, 16:11
@Dalton,

Ik heb het idee geopperd om dat feestje te organiseren, en gevraagd aan o.a. Willem2 of ze iets konden betekenen voor ons beren.
Willem heeft zijn best gedaan, waarvoor mijn dank.
En voor een goed feestje heb je helemaal geen geld nodig.
Ik heb de datum en de club gekozen, niet Willem2.
Piet was gewoon het gezeik zat en reageerde op deze manier.
Daarop heb ik actie ondernomen om een club en datum te kiezen.
En zoals PP aangaf wie komt die komt en wie niet komt blijft lekker thuis.
Einde discussie.
Wij, diegene die zich hebben aangemeld gaan er gewoon een leuke dag van maken.

Was getekend,

JonnyFontane

de duisburg spesjalist
9 juli 2018, 16:20
https://images2.imgbox.com/d9/72/GbgKKjdn_o.png
https://images2.imgbox.com/2e/55/2DJw7qS4_o.png

IJsberenforumfeest

Hooker lover1
9 juli 2018, 16:20
De 21ste wordt gewoon een knaller,elke afwezige zal ongelijk krijgen;)

de duisburg spesjalist
9 juli 2018, 16:21
https://images2.imgbox.com/d9/72/GbgKKjdn_o.png
https://images2.imgbox.com/2e/55/2DJw7qS4_o.png

IJsberenforumfeest
Zoals de meesten beren ondertussen al begrepen hebben is er op 21 Juli een feestje in SixSens.

https://images2.imgbox.com/26/fb/8XJUD0Z4_o.jpg

schoolmeester
9 juli 2018, 16:29
Ik kan er helaas niet bij zijn, maar ik wens iedereen een leuke en gezellige avond op 21 juli in SIXENS.
Veel plezier en maak er een mooi feest van met zijn allen.

Groeten vanuit Gelderland, schoolmeester.

JonnyFontane
9 juli 2018, 16:34
Bedankt schoolmeester.....gaat helemaal goed komen.

Piet Plezier
9 juli 2018, 16:52
@Dalton,

Ik heb het idee geopperd om dat feestje te organiseren, en gevraagd aan o.a. Willem2 of ze iets konden betekenen voor ons beren.
Willem heeft zijn best gedaan, waarvoor mijn dank.
En voor een goed feestje heb je helemaal geen geld nodig.
Ik heb de datum en de club gekozen, niet Willem2.
Piet was gewoon het gezeik zat en reageerde op deze manier.
Daarop heb ik actie ondernomen om een club en datum te kiezen.
En zoals PP aangaf wie komt die komt en wie niet komt blijft lekker thuis.
Einde discussie.
Wij, diegene die zich hebben aangemeld gaan er gewoon een leuke dag van maken.

Was getekend,

JonnyFontane

gewoon niet op die Dalton reageren
Die weet toch altijd iets te zeveren
Hij moet mooi naar andere feestjes gaan, dan hebben wij ook geen last van hem.

En inderdaad we gaan er een knal feest van maken
Waar ze over jaren nog over praten, het vuurwerk staat al klaar

JonnyFontane
9 juli 2018, 16:54
Ik heb ook nog wel ergens een pakje sterretjes liggen:biggrin:

Meme Moo
9 juli 2018, 16:56
Ik heb ook nog wel ergens een pakje sterretjes liggen:biggrin:

Dat sterretje van jou hoeven we niet te zien! :biggrin:

sofaking
9 juli 2018, 17:00
Ik breng een opname van de Brabançonne mee !

Jammer, kan er niet bij zijn op een zaterdag, maar hopelijk brengt een andere Belg het volkslied mee. Met het vuurwerk erbij laten we de Maastrichters geloven dat ze officieel ingelijfd zijn bij België op 21 juli. :biggrin:

deket
9 juli 2018, 17:37
14 juli zal ik niet naar Sixsens gaan, maar 21juli op het feestje ben ik er wel

Graagneuker
9 juli 2018, 18:26
11/7 PHG

21/7 SS Party

deket
9 juli 2018, 18:40
Is geen slecht idee maar eerlijk gezegd vind ik ons volkslied niet zo indrukwekkend en valt het nogal flauw uit tegenover bv het Amerikaanse, Engelse, Franse en zeker Braziliaanse en Russische
Maar je kan niet alles hebben, onze voetballers, bier, chocolade, stripverhalen, modeontwerpers, frieten, en produktiehuizen,behoren tot de beste van de wereld.
En er zal nooit een betere wielrenner komen dan Eddy Merckx

Hooker lover1
9 juli 2018, 19:17
Deze Belg zal er zijn,maar het volkslied brengen laat ik toch aan deket over:biggrin:
Ik hoop tevens nog iemand mee te krijgen met een medische achtergrond en dokterstas in de hand;)

Tiga
9 juli 2018, 19:20
Beste beertjes,

In dit topic vind je vanaf nu de info van de meeting van 21 juli a.s. in Sixsens. Alle berichten in Meeting Point incl de lijst met aangemelde ijsberen vind je vanaf nu hier. Aanmelden doe je dan ook hier en niet in Meeting Point. Alle berichten in andere forumdelen zoals MP en Sixsens worden hierheen verplaatst. Deze info vind je ook in het eerste bericht van dit topic.

Gastenlijst

Eddy_V
cheasehead
deket
Meme Moo
JonnyFontane
Piet Plezier
Tjeppah
pret
Tropische_verrassing
Johan35
forgetskinnyletsgetfatty
cavediver
Boy69
anaconda+
Tjeppah
waterrat
Lesyeux
Hooker lover1
pietpotent44
Patjax
Jooploop
graagneuker
Toetebel
Partycrasher
Sphinx
Geert5
vanKees
basti77
Sphinx
Daytripper
schluter
schluter
Vendezz
shady
Kwant
Healthylover

Toetebel
10 juli 2018, 08:11
Ik ben er ook bij.

Partycrasher
11 juli 2018, 07:13

Op 21 juli ben ik erbij!

Meme Moo
11 juli 2018, 07:15
Op 21 juli ben ik erbij!

Gelukkig maar, want een feest is pas een feest, als de ‘crasher’ is geweest! :biggrin:

JonnyFontane
11 juli 2018, 12:22
Heren aanmelden kan nog steeds....

Sphinx
11 juli 2018, 17:11
Het zal voor deze racebeer een flink ritje worden vanuit Hessen (kom dan terug van vakantie via Bahama / Maintal), maar wtf ik heb er nu de auto voor (https://media.caradvice.com.au/image/upload/c_fill,q_auto,f_auto,w_800,ar_16:9/m8ifru4quccigq2ttq2c.jpg). Ik ben er ook de 21e

hasta la pasta
11 juli 2018, 17:16
maar wtf ik heb er nu de auto voor. (https://media.caradvice.com.au/image/upload/c_fill,q_auto,f_auto,w_800,ar_16:9/m8ifru4quccigq2ttq2c.jpg)

Nice. De chauffeuse is ook van de partij?

vrije jongen
11 juli 2018, 17:22
Het klinkt alsof de 21e echt een prachtdag voor Babylon wordt.:)

JonnyFontane
11 juli 2018, 17:27

Veel plezier alvast;)

JonnyFontane
11 juli 2018, 17:27
Het zal voor deze racebeer een flink ritje worden vanuit Hessen (kom dan terug van vakantie via Bahama / Maintal), maar wtf ik heb er nu de auto voor (https://media.caradvice.com.au/image/upload/c_fill,q_auto,f_auto,w_800,ar_16:9/m8ifru4quccigq2ttq2c.jpg). Ik ben er ook de 21e

Gezellig

Piet Plezier
11 juli 2018, 19:09
Beste beertjes,

In dit topic vind je vanaf nu de info van de meeting van 21 juli a.s. in Sixsens.
anaconda+

0dat moet zijn Anaconda + geil sletje

Eddy_V
11 juli 2018, 22:36
0dat moet zijn Anaconda + geil sletje
?? Is dat jouw nieuwe nickname ??

Eddy_V
11 juli 2018, 22:38
En zeker als je van feestvierende Duitsers houdt , viel vergnügen, indien je je vrij kunt maken :biggrin:

deket
11 juli 2018, 23:47
@VJ, ik veronderstel dat Babylon die dag zijn deuren best gaat sluiten en zijn knapste meiden voor een dag detacheert naar Sixsens. De 23ste keren ze dan terug naar Elsdorf

vanKees
12 juli 2018, 05:33
En zeker als je van feestvierende Duitsers houdt , viel vergnügen, indien je je vrij kunt maken :biggrin:

Wat is er zo slecht over ons Duitsers? Of heb je net als onze clubs?

vanKees

Eddy_V
12 juli 2018, 06:05

vanKees
Die vraag moet je niet aan mij stellen maar aan die zgn vrije jongen die geregeld denigrerend over de Duitsers schrijft.
Is verder ook niet relevant voor dit topic.
Feestje in Sixsens gaat super gezellig worden, mooie line up met dames en op de Partycrasher na geen kotsende en vernielzuchtige ijsberen op de lijst van aanmeldingen (en de Partycrasher is voor mijn eigen risico want ik zal hem een lift van en naar huis geven :hammer: :))

Piet Plezier
12 juli 2018, 06:19
?? Is dat jouw nieuwe nickname ??
Eddy_V kun je ff normaal doen aub
De voor geschiedenis ff lezen
21 juli spreek ik je daar nog over

kempie
12 juli 2018, 06:44
Die vraag moet je niet aan mij stellen maar aan die zgn vrije jongen die geregeld denigrerend over de Duitsers schrijft.
Is verder ook niet relevant voor dit topic.
Feestje in Sixsens gaat super gezellig worden, mooie line up met dames en op de Partycrasher na geen kotsende en vernielzuchtige ijsberen op de lijst van aanmeldingen (en de Partycrasher is voor mijn eigen risico want ik zal hem een lift van en naar huis geven :hammer: :))

Wel een groot risico overigens. Daar gaat je reputatie.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Eddy_V
12 juli 2018, 07:37
Eddy_V kun je ff normaal doen aub
De voor geschiedenis ff lezen
21 juli spreek ik je daar nog over

maakte mij even zorgen dat jullie een setje zouden vormen ;)

Ps Voorgeschiedenis gelezen hoor

Piet Plezier
12 juli 2018, 08:37

vanKees

de echte Duitsers zijn grote aso's
Voor kruipen
Arogant
Grote bek
Met de neus omhoog lopen
90% van de Duitse mannen is Arschloch

Piet Plezier
12 juli 2018, 08:38
maakte mij even zorgen dat jullie een setje zouden vormen ;)

Ps Voorgeschiedenis gelezen hoor

er staat goed bij, de vriendin van Anaconda
Dat word de hele dag bier halen voor mij op 21 juli

Sphinx
12 juli 2018, 09:55
de echte Duitsers zijn grote aso's
Voor kruipen
Arogant
Grote bek
Met de neus omhoog lopen
90% van de Duitse mannen is Arschloch

Klinkt gek, maar Piet heeft wel voor een deel gelijk. De meeste Duitsers in NRW worden door hun eigen landgenoten als de meest grofgebekt en brutale Duitsers van allemaal weggezet en aangezien we als NL's meestal met die Duitsers in aanraking komen, lijkt het of 90% van Nordrhein Westfalen zo brutaal is (terwijl dat natuurlijk een beetje te ver gaat). Hoe verder je naar het zuiden gaat hoe minder dat wordt. Gisteren in het restaurant in Füssen waar ik ging eten werd een Keuls gezin met 2,5 ipad verslaafd kind dat luid een tafel eiste verzocht terug te komen op een later tijdstip "oder sie hätten reservieren müssen" Als ze gewoon beleefd waren geweest en netjes gevraagd hadden was er weinig aan de hand geweest.

Eddy_V
12 juli 2018, 10:42
Zullen we de discussie over Duitsers, Nederduitsers en Pruisen maar tijdens het feestje voortzetten ipv dit topic daarmee te vervuilen?

geert5
12 juli 2018, 14:28
Ik meld me ook aan

vanKees
12 juli 2018, 15:00
Als een "echte Duitse/echter Deutsche" ik schrijf me in (helaas onderhevig aan reservering.
Ben het werken alleen voor de komende 3 weken)

vanKees

de duisburg spesjalist
12 juli 2018, 16:39
je heb goede en slechte duisters
je heb goede en slechte NL en je heb belgen die zich als Fransen gedragen :hamer:
feestjes in sixsens zijn altijd succes vol of ge nu belg Duitse of Nederlander ben daarvoor staat sixsens ook op het 3 landen punt . ga nu hier niet de boel verkloten piet plezier een ieder is in sixsens welkom of hij zich nu wel of niet inschrijf behalve als je een huis verbod heb ;)

Daytripper
12 juli 2018, 17:23
Beste mede-beren,

ik ben niet zo'n actieve schrijver of zeer frequente bezoeker. Toch zou ik het geweldig vinden om kennis te maken met alle schrijvende en actieve levensgenieters. Maar helaas in het weekend is het voor mij niet mogelijk om een sluitend alibi te verzinnen. Een volgende keer ben ik er (heel) graag bij!

b77
12 juli 2018, 17:26
Ik ben er de 21e ook bij.

Meme Moo
12 juli 2018, 18:06
Beste mede-beren,

ik ben niet zo'n actieve schrijver of zeer frequente bezoeker. Toch zou ik het geweldig vinden om kennis te maken met alle schrijvende en actieve levensgenieters. Maar helaas in het weekend is het voor mij niet mogelijk om een sluitend alibi te verzinnen. Een volgende keer ben ik er (heel) graag bij!

Je gaat gewoon een dagje wandelen met maten bij het 3-landenpunt, op de 21e.
Is nog geen woord van gelogen ook! En de beste alibi’s blijven zo dicht mogelijk bij de waarheid.

Hooker lover1
12 juli 2018, 18:12
Je gaat gewoon een dagje wandelen met maten bij het 3-landenpunt, op de 21e.
Is nog geen woord van gelogen ook! En de beste alibi’s blijven zo dicht mogelijk bij de waarheid.
Gelukkig hoef ik geen alibi's te verzinnen,anders werd dat een full time bezigheid:biggrin:
Voor die ene gelegenheid gewoon wat bedenken jongens,jullie vrouwtjes gaan graag genoeg eens alleen met de vriendinnen op stap.
Iedereen gelukkig toch;)

pietpotent44
12 juli 2018, 18:16
Aan alle beren die nog geen sluitend alibi hebben bedacht:
Ik verzoek jullie contact op te nemen met Peter R. De Vries, die naast misdaadverslaggever, voetbalanalist, voetbal makelaar, bijna politicus, zure talkshow gast tegen 2500e per aflevering, linkse rakker, ook een fanatiek rokkenjager is, en heel goed is in het bedenken van alibi's. En het maken van reconstructies hiervan.

Ik denk overigens dat Peter zelf ook wel graag naar de Party zou willen komen. Kan ie zn gang gaan zonder met een betonschaar bedreigd te worden. En hoeft ie zn auto ook niet per se onder het gebouw te parkeren. (Ik neem gemakshalve aan dat Willem Holleeder en Steve Brown niet naar de party komen)

Er is dus voor geen enkele beer een geldig excuus om de 21e niet van de partij te zijn.

JonnyFontane
12 juli 2018, 18:37
Ik weet niet of Steve Brown zal komen, maar Willem Holleeder zal geen verlof uit de EBI krijgen.
Peter mag dan goed zijn in alibi's maar hem op een feestje te treffen......lijkt me niet zo leuk.
Vind het idee van Mememoo wel goed, en er is inderdaad niets aan gelogen.
Wat is er nu mooier dan een dagje wandelen in de heuvels van zuid Limburg.

Meme Moo
12 juli 2018, 18:48
Gelukkig hoef ik geen alibi's te verzinnen,anders werd dat een full time bezigheid:biggrin:
Voor die ene gelegenheid gewoon wat bedenken jongens,jullie vrouwtjes gaan graag genoeg eens alleen met de vriendinnen op stap.
Iedereen gelukkig toch;)

Mijn eerste advies (in dit geval het wandel-alibi) is altijd gratis!
Kan bovendien ook nog door iedereen gebruikt worden, dus zoals pp al opmerkt: niemand heeft een excuus om de 21e er niet bij te zijn!

Daytripper
12 juli 2018, 20:01
Sorry heren. Het is iets gecompliceerder. Bij mijn vrouw zou ik er misschien bij wegkomen, maar mijn vriendin trapt er zéker niet in. :biggrin:

JonnyFontane
12 juli 2018, 20:06
Sorry heren. Het is iets gecompliceerder. Bij mijn vrouw zou ik er misschien bij wegkomen, maar mijn vriendin trapt er zéker niet in. :biggrin:

Simpele oplossing.....Je zegt tegen je vrouw dat je wandelen bent, en tegen je vriendin zeg je gewoon dat je bij je vrouw moet zijn.
Probleem opgelost

sofaking
12 juli 2018, 20:14
Misschien moet een Limburgse beer al wat foto's gaan maken van zichten rond het drielandenpunt zodat de alibiberen die kunnen meebrengen op hun smartie.
En een fotoshop-laptop om er ook nog wat selfies bij te doen.
Dan komt dat nog in orde.

Hooker lover1
12 juli 2018, 20:20
Wat ben ik een gelukkig man:hammer:

Sjeufke
12 juli 2018, 20:58
Wat ben ik een gelukkig man:hammer:
Wie zegt dat mannen met een alibi niet gelukkig zijn? :rolleyes:
Moet zeggen dat het soms wel moeite kost om er tussen uit te knijpen.

Sjeufke
12 juli 2018, 21:06
Misschien moet een Limburgse beer al wat foto's gaan maken van zichten rond het drielandenpunt zodat de alibiberen die kunnen meebrengen op hun smartie.
En een fotoshop-laptop om er ook nog wat selfies bij te doen.
Dan komt dat nog in orde.

30534

Teken je zelf er maar bij, hebben jullie meteen een mooie groepsfoto :smoke: :heul:
Btw het is eigenlijk een vierlandenpunt! Quizvraag voor de party?

JonnyFontane
12 juli 2018, 21:11
30534

Teken je zelf er maar bij, hebben jullie meteen een mooie groepsfoto :smoke: :heul:
Btw het is eigenlijk een vierlandenpunt! Quizvraag voor de party?

Klopt vroeger grensde neutraal Moresnet ook hier aan België, Duitsland en Nederland

Eddy_V
12 juli 2018, 21:20
We beginnen tegen het maximaal aantal leden te komen waarvoor de club een aantal extra’s in de vorm van drankjes en hapjes heeft toegezegd en de entree vast gezet heeft op 40,- ongeacht het tijdstip van binnenkomst...