PDA

Volledige versie bekijken : Maya (Roemeense)

Agronymus1
8 juli 2018, 12:15
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Maya (Roemeense)
Leeftijd:26 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Nek, Schouder(blad)
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:ZwartHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen
Extra info:Spreekt nauwelijks Duits en Engels, wel iets Frans, heeft gewerkt in club Nonne in Stuttgart. Ontsierende zwangerschapsstreep. Borsten zijn net theezakjes als gevolg van zogen van twee kinderen.

Agronymus1
8 juli 2018, 12:19
Uit mijn algemeen verslag:
In de kino werd ik verleid door de Roemeens-Italiaanse Maya (ben echter niet helemaal zeker van haar naam). Ze is donkerharig en is een lachebekje. Ze heeft eerder gewerkt in club Nonne in Stuttgart. Maya heeft een mooi, slank, figuur. Op de kamer blijkt echter dat haar borsten geleden hebben onder haar moederschap. Na twee kinderen zijn er nog slechts kleine, slappe, theezakjes over. Ook heeft Maya een ontsierende zwangerschapsstreep. Maya liet zich graag masseren en ook beffen. Haar poesje rook echter niet zo fris waardoor ik al snel besloot om te stoppen met deze bezigheid.

Een groter probleem was het feit dat Maya nauwelijks Duits of Engels spreekt. Ze gaf aan wel de Franse taal machtig te zijn maar de conversatie in deze taal ging ook met horten en stoten.

De grootste teleurstelling was echter het feit dat Maya maar een condoom bij zich had. Dit was verbruikt tijdens het pijpen. Toen ik even later mijn piemel weer op oorlogssterkte had kon ik haar niet meer neuken. Als verklaring gaf ze aan dat ze als nieuwkomer voor mij al veel klanten had gehad waardoor ze door haar voorraad heen was.

Brad Clitt
8 juli 2018, 12:35
Altijd eigen condooms meenemen dus. Zeker gezien de meeste dames die krappe Londons gebruiken of nog erger het gevreesde rode condoom.
Wel altijd vantevoren aangeven natuurlijk en als ze dat niet wil dan NEXT...