PDA

Volledige versie bekijken : Bianca (Roemeense)

Manureva
25 juni 2018, 17:53
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Bianca (Roemeense)
Leeftijd:24 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen, Beffen
Extra info:Has worked previously in Austria

Manureva
25 juni 2018, 17:56
Visit of Thursday June 21th :

Profile : 24 yo, 1.60 m, long black hair, beautiful body. Has worked previously in Austria.

Service : First, I shared a long social time with her in the cinema. She was very happy to speak german with someone :biggrin:…. In the room, I could discover her beautiful body…. :hammer: Her service isn’t transcendent but I had a good feeling and took some pleasure with her :fuck:. Thus, the repetition is possible.

Appreciation : 7,5 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 75 %.

Mentholbear
27 juni 2018, 17:41
Vandaag ook met Bianca gekamerd. Leuke en vriendelijke meid. Technisch kan er nog wat bij, maar verder lekkere kamergang mee gehad. Ook nog vriendelijke after sales.

Hooker lover1
27 juni 2018, 21:24
Ook ik had recent een kamertje met deze jonge Roemeense.
Leuke looks,vrolijk snoetje en best vriendelijk,kortom normale attitude.
Zoals reeds vermeld,bevestigde ze mij een jaartje in Oostenrijk gewerkt te hebben.
Op de kamer veel goede wil,technisch kan er echter nog heel wat bij...
Uit onwetendheid,en of onervarenheid....deed ze me op een gegeven moment best pijn.
Ik verbeet de pijn en trachtte maar het beste uit de kamergang te halen.
Doch Bianca zelf had wel in de gaten dat ik niet helemaal gelukkig van de kamer ging,en was daarin zelf wat ontgoocheld.
Ze had namelijk erg gedreven haar best gedaan,en net daarom sloot ik de kamergang met wat lovende woorden.
Er zit zeker potentieel in haar om sex technisch te evolueren naar een meer ervaren dame.
Op dit moment wordt ze echter onder de voet gelopen door de gekende service kanonnen.
Op een herhaling zit ik dus niet echt te wachten,teveel meiden in het huis die gewoon beter doen.
Als ze in sixsens blijft,binnen enkele maanden nog eens evalueren;)

kempie
27 juni 2018, 22:29
Vrijdag ook een kamertje mee gemaakt. Mij vertelde ze dat ze dat ze pas 2 weken in Sixsens was en dat ze hiervoor alleen in prive huizen had gewerkt. Service was prima en mooie dame. Herhaling is mogelijk.

Mentholbear
28 juni 2018, 00:30
Vrijdag ook een kamertje mee gemaakt. Mij vertelde ze dat ze dat ze pas 2 weken in Sixsens was en dat ze hiervoor alleen in prive huizen had gewerkt. Service was prima en mooie dame. Herhaling is mogelijk.

Kan kloppen. Tegen mij zei ze dat dit haar 3e week in Sixsens is en dat dit haar eerste sauna club zou zijn. Hiervoor idd in Oostenrijk aan de bak, maar dan gewone clubs vertelde ze (zonder sauna). Of ze hiermee een privé huis mee bedoelt weet ik niet.

De volgende mag haar verder interviewen :roll3:

Hooker lover1
28 juni 2018, 10:57
Het zal wel kloppen,de dag dat ik ze kamerde bleek het haar derde dag in saunaclub land.
Een beetje vergevingsgezind recenseren is dus wel op zijn plaats,gezien ze nog helemaal niet vertrouwd was met het Sc gebeuren.
Naar eigen zeggen werkte ze voorheen in de stad Graz.
Wie Oostenrijk een beetje kent,weet dat er in zowat elke grote stad sexhuizen te vinden zijn.
Echte prive's zijn dit niet,de huizen zijn duidelijk herkenbaar als bordeel....je kan er wat drinken met de meiden,en een kamer betreden om te sexen.Prijzen liggen ginds merkelijk hoger dan in Duitsland...
Een echt groentje is het dus niet,en in dat jaar Oostenrijk leerde ze vloeiend Duits praten.
Eentje om in het oog te houden,hier zit wel opwaarts potentieel in.

Bachatero
14 juli 2018, 12:48
Gisteren voor de tweede keer mee op kamer geweest, helemaal mijn type : mooi, slank en jong.
Na drie kamergangen had ik eigenlijk geen plannen meer om nog wat te verrichten. Ze kwam echter tegen mij aanliggen en vertelde dat ze dit weekend SS verlaat en niet meer terugkeert wegens onvoldoende inkomsten.
Gezien de vorige kamer prima was, toch voor de laatste keer mee geweest en helemaal onverwacht wist ze mij nog een vierde orgasme van de dag te bezorgen, iets wat nog niet veel dames is gelukt.
Voor mij dus jammer dat ze weggaat, maar wie weet daagt ze nog wel eens terug op...

Hooker lover1
14 juli 2018, 13:25
En dan verkassen ze naar elders,waar ze nog minder inkomsten genereren...
En staan ze zo weer terug voor de deur;)

ksie
20 juli 2018, 21:45
Vandaag was Bianca nog wel aanwezig maar ze vertelde dat ze morgen er voor de laatste dag zou zijn en dan niet meer terug zou komen.
We wachten af.

Bachatero
19 september 2019, 09:02
Bianca (Bia) is reeds enige tijd terug in SS, maar ik was er nog niet mee geweest sinds haar terugkeer.
En gisteren...gisteren bleek dat ik ten onrechte hiermee heb gewacht
Service van een hoog niveau, inclusief heerlijk TZ, dit alles met een zeer sympathieke dame die zelf nooit de kamervraag stelt en steeds erg vriendelijk blijft, zelfs al ben er al een hele tijd niet meer mee geweest.
Voor mij alleszins een kamer die in de top 10 van dit jaar terechtkomt...
Momenteel meestal te vinden bij haar beste vriendin Mara, die sinds gisteren ook weer terug is na meer dan 3 maanden.

krids70
26 januari 2020, 19:22
Recent nog gespot?

Bachatero
26 januari 2020, 19:49
Jazeker, gewoon aanwezig op de meeste dagen , 2 weken geleden weer een prima kamer mee gemaakt, topdame...

Mr Pussy
26 januari 2020, 23:18
De laatste keer dat ik in SS was had ik een kamer met Bianca. Ik vind haar ontzettend sexy omdat ze er heel naturel uitziet en een prachtig strak lichaam heeft. Zou je collega kunnen zijn, eentje met een geheim. Een ultiem hoerig type is op z'n tijd ook leuk, maar met zo'n mooie meid rollebollen die je met gemak in elke andere job kan picturen is toch wel een mooie manier om jezelf voor de gek te houden dat je op straat ook zou kunnen scoren haha. Anyway, de kamer was oke maar viel toch een beetje tegen, te mechanisch. Maar misschien had ik mijn dag niet of was zij de hare even kwijt.

rob2001
17 februari 2020, 09:10
Hoe kan het dat ik Bianca nooit eerder ben tegengekomen? Ik kom om de 2 weken in SS, meestal op woensdag. Het kan zijn dat ik of zij steeds op een kamer was en wij elkaar daardoor twee jaar lang misgelopen zijn, of ze heeft zich steeds voor mij verstopt, ik weet het niet.
Ik heb overweldigende seks gehad met haar en ik kan haar aan mijn lijstje met favorieten toevoegen, altijd fijn als je weer een nieuwe favoriet ontmoet.