PDA

Volledige versie bekijken : Marie (Roemeense)

phoenix
12 juni 2018, 20:26
Dame rond de 30-35, roemeens, slank, wel een volle ronde kont, mooie lange benen, cup A, Park sauanclub Dali Bredelar-Marsberg

Nadat ik door een aantal stammies werd gewezen op Marie ene roeemsne milf , zat er door hun toedoen een slanke dames naast me met een mooie volle strakke gespierde kont. Ja ze streelde was lief en zonder aandringen besloot ik haar mee te nemen, niets te veel gezegd, echt een dame die door de meeste stammies al regelmatig was bepoteld. We neukten intensief in verschillende steandjes en uiteidenlijk berdeed ze me als een voleerd amazone tot ene orgasme. Kussen, zoenen, nat pijpen en afwisselend neuken behoorde tot een verheven kunst bij deze dame..gelukkig

phoenix
26 augustus 2019, 10:40
ver weg van de ruhrpot en ergens achteraan belandt dit bericht over Marie.. Urlaub.. nee ze was weer terug in saunaclub harem.. vooral Picasso was lyrisch over deze club.. deze dame heb ik weer heerlijk mogen penetreren,vlak voordat ik een heerlijke dag had gehad in deze club.. en ik het pand verliet, zij was degene die de dag ook voor mij inluidde in dit vreselijk geile lustoord, Marie staat er symbool voor, de derde keer wilde ik nog wel eens kijken hoe het met mijn en haar conditie er voor stond.. zoals gebruikelijk een heerlijk anblasen ins kino, waar menig beer zijn volle lading in haar mond of elders had zien verdwijnen deze dag... zo had ik haar eens bezig gezien, korte geile observatie en na een rondje door het pand, zat ze nog immer bij terugkomst in de kino op haar knieën kontje naar achter en hoorde ik zachtjes steunen en lurken aan de schwanz van een Duitser, Marie was op de kamer ook voortreffelijk met pijpen en in diverse stellingen waaronder doggy mocht ik haar langdurig Pompen totdat ze klaar kwam en me met een ware rodeo en mijn tegengas klaar neukte... en die andee twee dames ?