Volledige versie bekijken : Eerste keer GT, advies gevraagd
Goony86
29 mei 2018, 15:45
Hallo!
Ik ben 32, nieuw hier en sinds kort men stoutere schoenen aangetrokken na enig periode dat men bijna een celibaat zou kunnen noemen...
Maar soit, komt er dus op neer dat men schoenen nog groen zien qua allerlei zaken..
Dus ook nog nooit een saunaclub gedaan.. Nu mede door men privé wil ik hier eens luisteren naar ervaring deskundigen zoals jullie of je bijvoorbeeld naar een Golden Times kunt gaan in je eentje.. Alles kan uiteraard, maar ik bedoel dan of je als enekele bezoeker niet wordt buitengekeken en zo van die toeren.
Ik kan me er helemaal niks bij voorstellen en wil doodgraag eens gaan na alles hier gelezen te hebben..
Door men prive ken ik niet direct kandidaten die me daar in zouden vergezellen.. Gertrouwd en kids, lange realties, noem maar op.. En dan de single heren die ik ken ja.. Daar kan je beter eens mee naar plopsa indoor trekken.... if you know what I mean..
Graag dus wat info hieromtrent... Merci!
satanic surfer
29 mei 2018, 16:31
@Goony86:
uiteraard kan men alleen naar een saunaclub gaan, het meerendeel des bezoekers doet dat dunkt me. Je wordt hoegenaamd niet buitengekeken, net als in het "normale" leven heb je praatgrage bezoekers die ongevraagd een praatje met je kunnen aanknopen, of omgekeerd uiteraard. Zit je per toeval naast iemand aan de bar die ook Nederlandstalig is kan je hem gerust aanspreken. Hoerenlopers zijn gewone mensen (met een slagje aan doch alla)--- Dus noch klanten, noch personeel, noch dames zullen je buitenkijken, welintegendeel wat de dames betreft.
Aanbevelenswaardig is dat je jezelf niet "out" als eerstbezoeker bij de dames, probeer een beetje normaal een praatje met hen te slaan mits interesse...No reason to be scared. Ik raad je dan ook aan niet met de eerste de beste dame die je aanspreekt na 15 seconden naar een kamer te verdwijnen, kijk het eerst effe aan, spring niet bij de eerste dame die topless rondloopt als een gekke kikker rond. Neem een kopje koffie en zet je aan de bar van waaruit je de zaak wat kan observeren, het is geen slangenkuil. Lees effe wat damestopics en het Geile Tijden topic door, dan blijven misschien enkele damesnamen hangen die negatief of positief werden beschreven...Kan helpen.
Goony86
29 mei 2018, 16:55
Vooraleerst bedankt voor je reactie.. Is nu net wat ik wou horen ook ;)
Dan ben ik er van overtuigd om eens een kijkje te gaan nemen..! Nu heb ik eig. nog een klein vraagje.. Just to know.. Ik veronderstel van niet maar bij het verkrijgen van de badjas ed. is het niet direct de bedoeling dat men nog iets aan heeft eronder?! Zo niet, zit je dan naast iemand ad bar bv die met hun klokken bloot tegen je praten? Of is dat nogal te doen?
Kan gebeuren daar niet van. Maar ben niet zo piemel gericht... u know..
Mss stomme vraag maar er is ooit iemand tegen me beginnen praten op het naaktstrand en van bredene toen ik voorbij liep en dat beeld is me op men netvlies gebrand.. Zo een herinnering die je probeert te vergeten maar hoe meer je probeert,
harder je die onthoud.. :P
Thanks for the info!
satanic surfer
29 mei 2018, 17:33
Het gros van de bezoekers is in staat een badjas deftig vast te knopen dus vrees niet continu tegen een stel barlullen aan te moeten kijken. Sommigen dragen een geinige onderbroek onder de badjes, een boel heren draperen een handdoek om het middel onder de badjas..No need to worry en als er eentje klokkenluider wenst te spelen kan je hem simpelweg een halve Salitos over z´n kloten kappen, dat zal ´m leren...
Ricardo Banana
29 mei 2018, 17:38
Het gros van de bezoekers is in staat een badjas deftig vast te knopen dus vrees niet continu tegen een stel barlullen aan te moeten kijken. Sommigen dragen een geinige onderbroek onder de badjes, een boel heren draperen een handdoek om het middel onder de badjas..No need to worry en als er eentje klokkenluider wenst te spelen kan je hem simpelweg een halve Salitos over z´n kloten kappen, dat zal ´m leren...
Hey hallo, de salitos was pas geleden al uitverkocht op maandagmorgen :)
Willem2
29 mei 2018, 17:44
Hey hallo, de salitos was pas geleden al uitverkocht op maandagmorgen :)
Was nog niet bijgevuld van zondag.
Dat zal je leren om eens fatsoenlijk bier te drinken.
Alhoewel voor jou zou een spa'tje blauw wel eens goed zijn.
@Goony86
Gewoon een afspraak maken met Ricardo Banana, hij zal het je wel uitleggen.
Let op het meetingpoint ... maar GT kan je heel goed alleen bezoeken.
Goony86
29 mei 2018, 18:34
top gasten! Bedankt!
Meme Moo
29 mei 2018, 20:06
Als je met de Banaan afspreekt, leer je over heel andere zaken dan de dames. :biggrin:
Alhoewel, als hij in een goede bui is drapeert hij ze wel bij bosjes op je schoot. Dat dan weer wel!
Zo niet, zit je dan naast iemand ad bar bv die met hun klokken bloot tegen je praten?.
Je ziet toch wel een heleboel klokkenspellen op de banken in GT.
de duisburg spesjalist
30 mei 2018, 17:02
ik zie altijd maar de helf aan klokenspellen in GT bij de andere helft hangt de buik er overheen :biggrin: wie de schoen past treken hem aan :rolleyes:
Nulnulzeseneenhalf
30 mei 2018, 21:44
ik zie altijd maar de helf aan klokenspellen in GT bij de andere helft hangt de buik er overheen :biggrin: wie de schoen past treken hem aan :rolleyes:
In veel clubs zie je klokkenspellen, als je tenminste daarvoor gaat, en vaak zonder er veel moeite voor te moeten doen. Sommige clubs geven niet echt ruime badjassen. Waarom? Ik weet het niet en begrijp het niet. GT is wat dit betreft ook niet echt geweldig. Daarnaast zijn er mannen die, expres of niet, hun badjas niet fatsoenlijk dicht doen. Daar zou op plaatsen ook wel eens een lesje over gegeven mogen worden.
Zelf hang ik een handdoek voor de edele delen als de badjas aan de kleine kant is.
didatje
31 mei 2018, 14:23
Ik ben redelijk nieuw in het ijsberen leven, maar van de clubs die ik tot nu toe bezocht heb staat GT met stip op nummer 1.
De vrouwen zijn geen Hyena's zoals bij veel andere clubs wel het geval is. En inderdaad uitstekend om alleen dan wel samen te bezoeken. Veel plezier toegewenst!
creamontop
4 juni 2018, 09:52
na jah.... niemand hoeft bang te zijn van werkende dames. Je krijgt ze te zien in alle vormen en grootten. Zelfs in hyena formaat, zoals ik hierboven lees. Dat was dus dat gegiechel dat ik hoorde toen ergens in een bubbelbad....
Niks van aantrekken Goony86. Ik ben er 59 en ga altijd alleen. Meestal toch in de richting van binnengaan. Naar buiten, meestal niet, dat heb ik companie van één of enkele klokkenspelspelers (maar dan wel met de klokken in de broek en zonder berenvel.)
Zolang je maar alles met de nodige korrels zout neemt is alles OK. De rest kan je gemakkelijk invullen. Het systeem is overal hetzelfde in de FKK clubs. Kwaliteiten is "Geschmacks Sache" zowel naar eten en meiden toe. prijzen redelijk ge"uniformeerd". Wens je veel leuke momenten. (ik ga me klaarmaken)
didatje
5 juni 2018, 19:29
i doelde meer meer op hyena's in de zin van constant lastig worden gevallen of je naar de kamer wilt, dat is bij GT niet het geval, bij andere clubs (die ik heb bezocht) wel. :)
Uit-Drenthe
23 juni 2018, 22:53
Al heen geweest!?:)
rakkertje12
24 juni 2018, 08:32
Hallo goony86
Ga gewoon lekker naar Golden Time, en dan heb je de dag van je leven.
Doe gewoon zoals thuis ook doet, maak plezier en geniet van de mooie dames en over een praatje maken hoef je geen zorgen over te maken.
Daar zorgen de dames wel voor.
Het is altijd druk met veel gasten en veel dames, super gezellig daar, ik ga er elke week naar toe en dan weet je het wel.
heel veel plezier
Groetjes.
Heldopsloffen
28 juni 2018, 20:42
Ik ga zaterdag voor de eerste keer hier heen zijn er meerdere forumleden aanwezig?
Ik ga zaterdag voor de eerste keer hier heen zijn er meerdere forumleden aanwezig?
Ja, vraag maar naar Ketserr, Bergmann550 en Ace2! Succes!
CLUBSPORT
26 juli 2018, 22:01
i doelde meer meer op hyena's in de zin van constant lastig worden gevallen of je naar de kamer wilt, dat is bij GT niet het geval, bij andere clubs (die ik heb bezocht) wel. :)
Dat hangt er maar van af of je nieuw bent zo ja dan weten de dames je snel te vinden .
keesboz
27 juli 2018, 08:41
als je alleen gaan met de auto mag je ook niet erbij pakeren bij gt omdat een auto met meer inzitten personen ook meer uit geven .
en aangezien ik vaal alleen ernaar toegaan wijk ik vaak uit naar hpg want daar mag ik voor de deur staan ivm mijn pakeerkaart ik ben invalide
ik vind het een KUT tent
Kwibus2
27 juli 2018, 09:10
Geen kwaad woord over GT maar als kennismaking met het saunaclub gebeuren is GT wel erg massaal.
PHG lijkt me in een aantal opzichten een betere keus. Ruim voldoende jacht terrein maar minder groot.
De kans onmiddellijk met je dame naar een kamer te kunnen gaan is bij PHG groter.
PHG is een goed geleide tent waar men oog heeft voor het welzijn van de bezoekers.
brombeerzuid
27 juli 2018, 09:27
Voor te beginnen is gt een goede club.
Geen gejaag en een goede sfeer cq goed beleid.
In phg wordt een nieuweling alleen maar opgejaagd.
Maar 1 keer in phg geweest, nog nooit zoveel jagertjes gezien, als vliegen kwamen ze op mij af.
Nee, gt is betere keus, of lekker rustig in heaven 7.
JonnyFontane
27 juli 2018, 09:30
De kans onmiddellijk met je dame naar een kamer te kunnen gaan is bij PHG groter.
PHG is een goed geleide tent waar men oog heeft voor het welzijn van de bezoekers.
Ik weet niet wat jij ziet, maar PHG oog voor de bezoeker?
En goed geleid heb ik ook mijn twijfels over.
Teiresas
27 juli 2018, 10:45
als je alleen gaan met de auto mag je ook niet erbij pakeren bij gt omdat een auto met meer inzitten personen ook meer uit geven .
en aangezien ik vaal alleen ernaar toegaan wijk ik vaak uit naar hpg want daar mag ik voor de deur staan ivm mijn pakeerkaart ik ben invalide
Humor dit....
Om het even in perspectief te plaatsen: ik kom áltijd alleen in de auto. Nooit bijrijders. Als er plek is op de parking, mag ik er parkeren. Als er geen plek is niet. Zo simpel is het. Dan kan ik eventueel wachten - als ik wil - tot er plek is, of iets verderop parkeren en 50 meter lopen. Naar mijn beste weten geldt dit voor iedereen. Ik heb geen bevoorrechte positie of zo. Als ik in een andere auto kom, herkennen de parkeerboys me niet als regelmatige bezoeker.
De stelling dat auto's met meerdere inzittenden parkeervoorrang krijgen acht ik een extreem hoog flauwekulgehalte te bevatten. 'Fakenews' zou de president van de VS van A zeggen, en voor één keer zou hij gelijk hebben...
Dat er geen invalideplekken zijn klopt dan weer wel. Maar dat heeft dan weer niets met het aantal inzittenden te maken...
broodpoot
27 juli 2018, 13:01
Humor dit....
Om het even in perspectief te plaatsen: ik kom áltijd alleen in de auto. Nooit bijrijders. Als er plek is op de parking, mag ik er parkeren. Als er geen plek is niet. Zo simpel is het. Dan kan ik eventueel wachten - als ik wil - tot er plek is, of iets verderop parkeren en 50 meter lopen. Naar mijn beste weten geldt dit voor iedereen. Ik heb geen bevoorrechte positie of zo. Als ik in een andere auto kom, herkennen de parkeerboys me niet als regelmatige bezoeker.
De stelling dat auto's met meerdere inzittenden parkeervoorrang krijgen acht ik een extreem hoog flauwekulgehalte te bevatten. 'Fakenews' zou de president van de VS van A zeggen, en voor één keer zou hij gelijk hebben...
Dat er geen invalideplekken zijn klopt dan weer wel. Maar dat heeft dan weer niets met het aantal inzittenden te maken...
Om een lang verhaal kort te houden, zie boven.
Goony86
27 juli 2018, 15:44
Morgen normaal ;)
hotmister1985
27 juli 2018, 19:31
ik kom ook altijd alleen en kan altijd gewoon voor de deur parkeren vroeg in de middag.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk