PDA

Volledige versie bekijken : Choco (Togolese)

Sphinx
28 mei 2018, 20:39
Choco (Togolese)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Rug
Piercing:JaLichaamsdeel:Klit
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, PSE, Beffen, Vingeren
Extra info:

Sphinx
28 mei 2018, 20:44
"So if I tell you, that you are really somethin', baby
Will you stay or will you go away (Don't go away)
And when I lay my good lovin' on you (baby)
What will it cost me (baby) What will you make me Pay

Do ya wanna funk (... ..)
Won't you tell me now (... ..)
If you wanna funk let me show you how
Do ya wanna funk with me (... ..)
Do ya wanna funk with me (>>)"

Geknipt uit mn bericht

Na mn belevingen met Melody en het eten zit ik buiten even uit te blazen. Helaas nog maar één gekleurde dame gezien vandaag en zoals de sousa opmerkt, die had meerdere vliegtuigstoelen nodig bij een vliegreis, helaas niet mn type dus. Er loopt er echter nóg een rond, stukje slanker, knalgeel setje, rastahaar opgestoken. Deze racebeer is in een goede bui dankzij Melodys goede zorgen en hád nog 100 euri over voor een basistest. Ik loop achteraan de bar in. Ze stelt in een leuk Westfaals accent als Choco voor, Togolese roots maar in Dld groot geworden. Dankzij de aanstaande champions league finale hoefden we niet heel lang op een kamer te wachten, dus we gaan.

Al gauw bleek Choco een goede keus te zijn. Ze mopperde dat ze net gerookt had, maar een smaaktest wees uit dat een mentholsnoepje daar grote verbetering in bracht. Ze reageerde zeker niet afwachtend en werd naarmate een uur vorderde steeds enthousiaster, helemaal toen ik haar had liggen beffen en ze zeer dwingend liet merken dat ik DOOR moest gaan. Hoewel ze iets sneller pijpt dan Melody gaat ze even diep en was er een eerste halfuur zo verstreken. Tweede halfuur is geheel aan neuken opgegaan. Eddy Murphy wees de uitdaging in dit clipje af (https://www.youtube.com/watch?v=ItdVLbl6_ng), maar deze racebeer dacht er anders over (scheelt eigenlijk maar één letter met de titel hè). Patrick Cowley's tempo sloot naadloos aan bij de eerste cowgirl, waarna Choco ineens heel fel knijpen en mij ervan verdacht al klaar te zijn gekomen. Ff checken, nee eerwaarde ik ben onschuldig. In doggy ging het nog een stukje harder waardoor Choco naast knijpen ook ging cumfarten en me zonder genade alsnog turbo 3 eruit liet knallen. :freu:

https://www.youtube.com/watch?v=_Z4zXGNh_9Y

zotteke
5 juni 2018, 20:34
Ik kan dit alleen maar beamen. Heb vorige week op een warme dag met haar in zo'n tent in de tuin "gekamerd" en Choco is een leuke meid die het me goed naar de zin heeft gemaakt. Als ik haar weer tref zal ik zeker niet aarzelen.

fingerprint68
13 april 2019, 12:47
Nach dem Date mit Naomi überraschenderweise Choco wiedergesehen. Sehr freundlich und immer gutgelaunt. Leider falscher Zeitpunkt. Habe schon gute Erfahrungen von einem anderen Besucher gehört. Eine Frau die anmacht. Eine Option fürs nächste Mal.