Volledige versie bekijken : Rebekka (Roemeense)
JonnyFontane
27 mei 2018, 22:29
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Rebekka (Roemeense)
Leeftijd:18 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.50 m - 1.55 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:Zeer jong maar een briljantje wat kan uitgroeien tot een diamant.
Nou nou, onderstaande belooft nogal wat :freu: ben erg benieuwd hoe het gaat als je meteen voor een uurtje gaat.
Rebecca : Roemeens, 19 jaar, klein, slank, krullend zwart haar, ietwat verlegen, onervaren want nog maar 2 dagen in het circuit, ietwat moeilijke conversatie wegens zeer matig Engels en geen andere talen.
Ik kan het moeilijk omschrijven, maar zulke GFE in het kwadraat heb ik nog maar zelden beleefd. Mijn lichaam reageerde ongewoon hevig onder haar zachte aanrakingen zodat ik er vandaag nog van onder de indruk ben, maar dit is uiteraard heel persoonlijk gezien dit ook echt is wat ik zoek.
Zij is dus onmiddellijk gestegen naar de status van favo en van deze dames geef ik verder geen details.
Nu maar de dagen aftellen naar volgende week vrijdag en hopen dat ze er nog is.:love:
Vandaag ook mee gekamerd.
Had haar al in de middag gezien, maar ze was weg...
Op het moment dat ik de toko eigenlijk wou verlaten, kwam ik haar tegen in het rookhok.
Ik knoopte een praatje met haar aan en merkte dat ze inderdaad wat gespannen was.
Na wat gepraat te hebben en haar op haar gemak gesteld samen naar kamer 5b vertrokken.
En wat zich hier afspeelde was gfe in het kwadraat.
Wat een lieve meid....
Heerlijk zoenen, zachtjes pijpen en de daad was SUPER.....
Van cowgirl naar missionaris gegaan en samen tot een heerlijk orgasme gekomen.
Daarna nog lekker tegen elkaar liggen en samen douchen......
Het was TOP....
Ik hoop(en dat heb ik haar ook als advies meegegeven) dat ze haar klanten zorgvuldig kiest en niet met iedere kerel mee gaat.
Het zou eeuwig zonde zijn als het een afwerkstertje wordt...
Diamanten worden gevormd onder hoge druk diep in de aardkorst. Dus in de kelder die SS heet is ze al vast redelijk op de juiste plek om uit te groeien naar dat begeerde stukje edelsteen.
JonnyFontane
27 mei 2018, 22:55
De druk was er nog niet, maar de warmte wel:biggrin:
Rebecca is inderdaad een jonge leuke dame. Al enkele kamers met haar gemaakt en ze weet inderdaad hoe ze een man moet verwennen. Niet van de harde sex maar ze weet je wel goed te verwennen. HHG is 100%.
blauwebeer
11 juni 2018, 20:01
Ze weet niet alleen hoe ze een man moet verwennen, maar ze geeft ook héél duidelijk aan hoe ze zelf verwend wil worden … het resultaat was navenant !
Bachatero
30 juni 2018, 19:26
We zijn nu iets meer dan 4 weken na haar debuut en ze is er nog steeds, wat op zich reeds fantastisch is want met beginnende dames is het toch altijd, voor mij in dit geval bang, afwachten of ze aan dit leven kunnen wennen.
Ondertussen gisteren toch ook al weer de vierde kamer met haar. Zoals onlangs iemand gepast opwierp “ik ben niet verslaafd, maar ik kan er alleen niet aan weerstaan.”
Weer een uitstekende kamer met alles erop en eraan waarvoor ondergetekende naar een SC gaat...
Boy69
14 augustus 2018, 17:47
Heeft iemand nog iets gezien of gehoord van Rebekka ?
Heb haar al enkele weken niet meer gezien in SS