PDA

Volledige versie bekijken : Erika (Roemeense)

MrCoconut
24 mei 2018, 08:25
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Erika (Roemeense)
Leeftijd:22 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Billen, Borst(en), Rug
Piercing:JaLichaamsdeel:Bovenlip, Navel
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Aftrekken
Extra info:Best lange meid voor een Roemeentje (zonder hakken) en prettig gestoord

MrCoconut
24 mei 2018, 08:45
Gisteren 2 kamers van een uur gemaakt met deze gekke meid. En dat kan ik vandaag nog merken. Zit onder de blauwe beetplekken. :biggrin:
Het was een rustige dag qua beren, dus de dames waren behoorlijk actief. Ik zat alleen op de bank en een gewillig slachtoffer toen Erika met haar vriendin bij me kwam zitten. Beetje kletsen en met mijn pik spelen en ze wisten hoe laat het was. Natuurlijk wilden de dames een trio, maar dat heb ik al gehad. Een trio is niet echt mijn ding. Dus alleen met Erika naar de kamer gegaan.
Ze is erg speels op de kamer, maar dat ben ik soms ook ;)
Beetje bijten, zoenen en ze daalde naar beneden af. Daar werden mijn ballen helemaal weggezogen...manmanman, wat heerlijk is dat! Pijpen doet ze diep en zoals het hoort, hands-free! Lekker geil als ze haar eigen kunsten in de spiegel bewonderd.
Rubbertje om en er was geen spuug of gel nodig. Mijn pik gleed er soepeltjes in. Wat was haar kutje nat.
Diverse standjes afgemaakt. :biggrin:
Aftersales deed ze volop, waardoor het later op de avond tot een herhaling is gekomen.
Toen een uurtje keihard geneukt in diverse standjes. Daar was ze wel door verrast, gezien ons 1e sessie. Maarja moet wel laten zien wie de baas is :cool:
Heerlijke sessie met deze meid. Lekkere stevige billen en borsten. Qua looks geen stunner, maar haar service is zeker goed. En een meid die zo goed met ballen om kan gaan, moet beloond worden imho :freu: