PDA

Volledige versie bekijken : Sabia (Duits/Iraans)

Highlander
19 april 2018, 10:40
Sabia is een 25-jarige dame die erg van de solarium houdt. Lekker bruin dus. Ze is superslank en heeft fantastische kleine naturel borsten maatje B. Sabia is geboren en getogen Duitse, maar heeft Iraanse roots. Ze heeft lang zwart haar en ogen waar je in verdrinkt, ze heeft een dromerige blik in haar ogen. Haar lippen zien er ook al fantastisch uit. Echt een plaatje van een vrouw. Bij het kennismaken had ik niet héél hoge verwachtingen. Ze is geen spraakwaterval en haar schoonheid tempert ook de sex verwachting. Eenmaal op de kamer begint het allemaal wat passief. Ik streel haar, ze streelt wel wat terug, maar het komt niet echt op gang. Het loopt niet. Maar wat een lichaam heeft deze dame. Lekker petite en die heerlijke naturel borsten waar je lekker mee mag spelen. Wauw. Omdat het niet liep ben ik maar gaan beffen. Ik werd er zowaar moe van en begon haar weer te beffen. Met haar geile blik vertelde ze me 'finger me again'. Bloedgeil. Mijn god, wat begon als een matige sessie ontaardde in het geilste wat ik sinds lange tijd heb meegemaakt. Heerlijk.

Herhalingsfactor: 100%. :luvlove::luvlove::luvlove:

blauwebeer
19 april 2018, 12:00
Duits/Iraans, klinkt goed ... alleen spijtig dat ze GT vertoeft.

hotmister1985
21 april 2018, 11:13
@highlander: zijn jullie ook nog aan oraal en/of intiem toegekomen en zo ja, was dat ook zo goed? wil haar de volgende keer ook zeker eens gaan proberen. weet je of ze ook extra's doet zoals anaal?

Highlander
23 april 2018, 11:46
@hotmister. Uiteraard ook oraal en intiem. Was helemaal super. Anaal niet gevraagd.
Veel plezier :)

hotmister1985
26 april 2018, 17:06
heeft ze momenteel zwart haar? op de volgende website staat blond/bruin:https://sexdo.com/63826-sabia

bonoke
9 mei 2018, 10:23
Toen ik enkele weken geleden met haar praatte had ze zwart haar.