Volledige versie bekijken : Mayra (Roemeense)
Flyerke
13 april 2018, 20:14
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Mayra (Roemeense)
Leeftijd:25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Buik
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, PSE
Extra info:prachtige slanke meid met een topservice
Flyerke
13 april 2018, 20:37
Gisteren deze dame niet lang na mijn aankomst gespot,blond slank niet te klein, mooi gezichtje maar ze was al met een
andere beer bezig,dus ben ik gaan ontbijten en een saunatje gedaan, toen ik terug in de bar zat kwam
Mayra naar me toe en vroeg of ik op haar wachtte,ik antwoorde dat ze dat goed had gezien:)
Eerst wat gepraat,een sigaretje samen gerookt en dan richting kamer vertrokken, normaal neem
ik meestal een half uurtje maar dit meisje was zo zalig dat ik al snel van gedacht veranderde.
Op de kamer kwam alles aan bod zalige blow job lekker gesexst in verschilende standjes het
was gewoon top, voor de rest ook een zeer vriendelijke meid ,nog een fijn gesprek mee gehad.
Hopelijk blijft ze een tijdje voor de fans van de slanke damesclub een toppertje
Grts F
blauwebeer
14 april 2018, 07:59
Hopelijk blijft ze een tijdje voor de fans van de slanke damesclub een toppertje
Grts F
Blond, slank en niet-Bulgaars, klinkt goed ! Draagt ze ook vuurrode lipstick ?
Flyerke
14 april 2018, 15:53
Inderdaad Blauwebeer :)
vanKees
15 april 2018, 13:19
Citaat:
Hoffentlich bleibt sie eine Weile für Fans des schlanken Dame Club eines Topper
GRTS F
Blond, slank en niet-Bulgaars, klinkt goed ! Draagt ze ook vuurrode lipstick ?
Ich war mit Mayra, Sie ist Rumänin, eine Woche früher noch im Samya zusammen. Erkennen kannst Du Sie, Blaubär, an dem großflächigem Tattoo am rechten? Arm.
Was ich selten mache, aber ich kann Mayra als 'Liebesdienerin' nur empfehlen und Mann sollte über eine
Stunde Zimmerzeit nachdenken um Sie geniessen zu können.
vanKees
Boy69
16 april 2018, 01:00
Zondag viel deze beauty me op door haar super body en na een kort interview heb ik haar gevraagd een sleutel te halen.
we belandden op kamer 13, maar dat bleek een geluksgetal.
deze meid geeft een geweldige service, een van de betere meiden uit mijn wandelcarriére.
Herhalingsgevaar: altijd, overal en zo snel mogelijk
Eddy_V
20 april 2018, 01:04
M’n geheugen is nog altijd dat van een zeef...
Volgens den docteur was er al positief over Mayra geschreven maar er ging geen belletje rinkelen.
En wat lees ik nu..?!
Flyerke had een paspoortje aangemaakt en was degene die als eerste zo positief was en volkomen terecht!
Daarbij is Flyerke mij bekend vanwege zijn goede smaak en van zijn veelal gelijke voorkeur voor slanke dames met gevoel voor humor en GFE.
En dan lees ik nu dat zelfs vanKees haar al in haar vorige club bezoedeld heeft.. het moet toch niet gekker worden!
Grappig grietje, GMC wespentaille om door een ringetje te halen, in het zwembad nog wat voorzichtig maar zij wordt de volgende keer wel losser (valt ook niet mee tussen die gekke kerels waarvan je niet weet of ze je in de maling nemen). TZ ging steeds enthousiaster naarmate haar strakke pussy zin iets lekkers kreeg en voor 69 heeft zij de perfecte afmetingen en in die positie weet zij verdraaid goed hoe de hazen lopen..
Deze eerste keer voor een halfuurtje afgesproken omdat ik een bevriende ijsbeer nog een lift zou geven en we daarvoor een streef tijdstip hadden afgesproken.
Volgende keer wordt dat vast een uurtje, want zo lang kan ik mij absoluut wel met Mayra vermaken en zeker als ze wat meer vertrouwd is geworden met de zwembad mores of beter gezegd, mijn zwembad fetisj :biggrin: