Volledige versie bekijken : Adi (Bulgaarse)
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif
ADI (Bulgaarse)
Leeftijd:23 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.50 m - 1.55 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Rug
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, PMC, Tongzoenen, FT, GFE, Beffen, Vingeren
Extra info:pas 3 dagen in SS
Do 23/03.
Getwijfeld tussen SS en GT, maar door de afwezigheid van mijn favo in GT en de toch wel uitstekende wellness faciliteiten in SS, toch maar voor de laatste gekozen.
In de lockerroom al meteen ADI gezien, die net had afgerekend met een gast. Heel fijn, klein lolitameisje met mooi en lief gezicht. Na eerst wat gegeten te hebben en een bezoekje aan het schitterende saunagedeelte, een eerste toertje in de barruimte. SS ken ik niet zo goed en had ik nog maar een paar keer bezocht, maar wat me opviel was het groter arsenaal aan meisjes t.o.v. de vorige keer (ongetwijfeld door de nieuwe regels in Dtsl.) en de drukte met ijsberen. Opvallende toename ook!
ADI oogt een beetje verlegen maar toen ik even alleen zat kwam ze gelijk naar me toe om kennis te maken. Spreekt heel voorzichtig en stil, maar ze is zo lief dat ik nogal gauw capituleerde.
Op de kamer vroeg ze heel snel of ik een half uur of een uur wilde blijven en meteen werd duidelijk gemaakt dat het overschrijden van het half mij meteen een uur zou kosten. Heb hier eigenlijk geen probleem mee, maar vreesde door die attitude eigenlijk een beetje voor de service.
Onterecht zo zou blijken. Perfecte GFE. TZ geen probleem, laat zich gewillig likken en geniet daar ook van. Vraagt of PZC OK is vooraleer ze eraan begint. FT ook, al probeerde ze hier wel op het laatste moment nog 50 € extra voor te vragen i.p.v. de gebruikelijke 25 €. Uiteraard geweigerd, wat voor haar dan ook maar meteen OK was.
Heeft elders al ‘het vak’ geleerd, maar dit was haar eerste club en het beviel haar wel.
Heel lief meisje, spreekt geen Duits denk ik, enkel matig Engels, maar voldoende om een leuke conversatie mee te hebben.
Herhalingsgevaar groot.
Boy69
1 april 2018, 20:36
Gisteren mee op kamer belandt na een klein voorgesprekje in de kino.
Qua body helemaal mijn ding, en uiteindelijk een goede kamer met haar gehad.
Ze houdt er echter een creatieve prijszetting op na, € 50,00 extra voor Eierlecken is natuurlijk absurd, en die waanideeën kunnen haar nog wel eens parten gaan spelen.
herhalingsgevaar: niet per se noodzakelijk
blauwebeer
2 april 2018, 08:30
Ze houdt er echter een creatieve prijszetting op na .....
Zoals wel meerdere Bulgaartjes in SixSens.
Boy69
2 april 2018, 08:34
Zoals wel meerdere Bulgaartjes in SixSens.
Mijn ervaringen met de bulgartjes in SS zijn louter positief.
1 meid bood PMC aan, maar verder zeer veel toppertjes zoals Simona, Victoria, Stacey, Domenica en Ella
harlekijn
3 april 2018, 08:20
Gistermiddag met Adi kennis gemaakt. Ze maakte een goede indruk maar ik had andere plannen. Na het avondeten kwam ze nog eens polsen. We zijn samen naar de kino gegaan om een beetje te presalen.
Hierna op naar de kamer! Uitstekend zonder upselling verlopen. Bij het begin van de actie zet ze haar wekker. Voor mij hoeft dat niet maar het voordeel is dat je de tijd krijgt waarvoor je betaald.
Ze had een goede inzet en deed haar best om het mij naar de zin te maken. Ze kent de kneepjes van het vak :)
Ze begon zelf over de recensie van Boy69. Het zat haar waarschijnlijk dwars. Ze had een goede verklaring voor haar gedrag die ik hier niet opschrijf, met respect naar iedereen.
Ik zou zeggen, geef haar een kans en oordeel zelf. Voor mij herhalingsgevaar groot!
Manureva
10 mei 2018, 14:25
Visit of Tuesday April 24th :
Profile : 23 yo, 1.55 m, black hair, slim silhouette. Has worked one year in a club in London.
Service : For the fans of slim girls who offer a very good service, Adi is a good option to share a pleasant moment. Gfe profile and good sex :freu:. What else ?
Appreciation : 8,5 / 10
Price : 50 € / 30 minutes – no extra.
Repetition : 100 %.
Vandaag Adi tegen het slanke 23 jarig Bulgaarse lijf gelopen een mooie leuke dame, ik was aan het dubben tussen nog 2 dames maar uiteindelijk voor deze gekozen.
Een keuze waar ik geen spijt van heb gekregen ze zat een beetje tegen de gfe aan zelfs, lekker zoenen en tongzoenen.
Waarbij het bijzondere is dat ze je de hele tijd recht in de ogen blijft aankijken, ook het pzc was zeer goed ook hier de kijkers recht in je ogen.
Uiteindelijk heerlijk in positie klaar gekomen waarin ze heerlijk speels te keer ging zoals niet veel dames dat kunnen.
Al met al zeker groot gevaar op herhaling zeker met haar mooie nog niet door kinderen verpest lichaam.
Enige minpunt ze zet de klok middels een wekker dus tijd is tijd maar moet wel gezegd worden we gingen geen minuut te vroeg de kamer af.
Dus ook dat was wel in orde en geen mogelijkheid tot discussie al met al voor mij een van de toppers dit jaar.
cheasehead
29 mei 2018, 17:41
Tegen het einde van de race zag ik een leuke poppetje in de serre op de bank plaatsnemen en ik besloot om even nader kennis te maken voor een eventuele slachtoffer voor de volgende kamer.
Het was de Bulgaarse Adi, een heel lief, klein en knap dametje die redelijk stilletjes is.
Met haar toch een fijn gesprekje gehad en intern had ik besloten dat ik haar zou kiezen voor mijn 2e kamer na het eten.
Ruim na het eten Adi opgezocht voor mijn 2e kamertje.
Samen gingen we naar de kamer ergens op de 1e verdieping.
Op de kamer ging haar lingerie uit en kom ik haar wonderschone lichaam aanschouwen.
Ook Adi vroeg van te voren hoeveel tijd ik met haar wilde spenderen.
Heerlijk begon ze mij voorzichtig te zoenen en niet al te lang daarna waren onze tongen in elkaar verweven. Daarna daalde ze af richting pielemans en die begon ze heerlijk te verwennen en terwijl ze daarmee bezig was bleef ze me heerlijk aankijken.
Daarna missio waar ze me ook bleef aankijken met uitzicht op haar mooie lichaam.
Toen was het tijd voor doggy en toen ik net eenmaal opgang was ging haar telefoon af en riep ze je moet nu klaarkomen. Ik dacht eerst serieus wil je nu een telefoon gesprek gaan voeren en mij afwimpelen, maar al snel realiseerde ik me dat ze de wekker had gezet.
Voor mijn gevoel was het half uur nog lang niet gepasseerd, maar goed dat weet ik niet zeker.
Ik moest me eigen diep concentreren en 1,5 min later spoot ik het rubber vol en dat liet ze ook mooi toe dus dat was niet verkeerd van haar.
Al met al toch een prima kamertje met haar gehad alleen dat wekker gebeuren had van mij achterwege gelaten mogen worden.
HHG zit er zeker nog wel in.
wervelwind
30 mei 2018, 07:16
Klinkt allemaal goed maar als ik met klem verzocht word om klaar te komen dan gebeurt dat dus niet meer. Ze moet leren om de illusie niet te verstoren, uiteraard zonder teveel van haar eigen tijd te verliezen.
pcavensbe
14 juni 2018, 08:34
Gisteren lachte Adi niet eens om te jagen, maar het is toch aan het scheuren. Kleine short in jeans, die haar kleine achterhand en oranje top perfect vormt met blote schouders, mmhhh. Voor de tweede keer met haar nam ik slechts een half uur en we voelen het verschil in service. Het blijft correct en een goede tijd besteed aan het strelen van dit slanke lichaam. Niettemin maakt het me koud en ik weet niet of ik zal terugkeren. Als ik een Tamara of een Simona zie die altijd koel is, komt hij beter tegemoet aan het deel van ontspanning dat ik van deze momenten verwacht. We zullen zien, het vlees is zwak ...
Ik maakte de opmerking in de kleedkamer en ze leek verrast. Leuke sociale tijd aan de bar, dan ... vanwege mijn opmerking ?! Kom op, ik raad het aan!
4women2fuck
13 augustus 2018, 07:46
Klein maar heel fijn, strak en mooi! Was zaterdag 16 juni mijn lunchverrassing: strak topje en minislipje. Kwam bij mij zitten, samen lunch en kennis gemaakt! Kom zo nu en dan in Sixsens, dus samen voor ons toetje naar de suite gegaan. Eerst opfrissen en daarna perfecte girl verwenseks! Ze heeft de lead en blijft in control maar beide hadden we zin om los te gaan: tongzoenen was super, PZC en NMC in verschillende standjes en samen lekker strak en nat naar ons eerste hoogtepunt! WOW! Na bijna 3 uur en vier condooms later samen aan de bar gezellig gebabbeld en afscheid genomen. Was een perfecte lunch+. Heb van een wekker niets gemerkt, samen relaxed genoten van een perfecte middag (je kan ook nog een goed gesprek met haar voeren (Engels)). Herhalingsgevaar voor mij groot! First choise next time!!!
4women2fuck
13 augustus 2018, 21:45
In Sixsens kom ik zo nu en dan, zo ook zaterdag 16 juni. Zat in het restaurant een broodje te eten, komt er een mooie dame bij me zitten en stelde zich voor als Adi. Net binnen en tijd voor haar brunch. Kennis gemaakt met deze mooie slanke dame in een strak topje en een minislipje: klein maar fijn, mijn favoriete dame! Na onze lunch/brunch haar gevraagd voor een kamersessie waar ze direct mee instemde. Samen de sleutel van de suite (K11) gehaald en op naar mijn favoriete Sixsens-room. Op de kamer topje, slipje en badjas uit, even opfrissen, airco op de juiste stand en samen op het mooie speel bed omringd door spiegels. Tong zoenen, PZC en NMC in verschillende standjes in haar strakke kutje was voor mij snel klaar komen. Samen seks zo voor de spiegels maakt je echt geil en we hebben relaxed (geen wekker!) ons seksspel tongend en neukend nog twee keer tot een extase punt gebracht. Daarna opfrissen in het bad en na een paar uurtjes aan de bar nog even wat drinken en afscheid nemen. Was voor mij een super Adi-experiënce! Next time my first choise!
deket
16 augustus 2018, 17:50
Heb deze schoonheid laatst geweigerd omdat ze de vorige keer in de kamer ook bij mij (zoals bij Boy 69) geld wilde bijvragen voor op de ballen te likken/zuigen.
Nog nooit neegemaakt dat men hiervoor extra vraagt.
Mooie meid, dat zeker, weliswaar met kleine tietjes
Sjeufke
16 augustus 2018, 17:51
Het ligt er natuurlijk aan wiens ballen het zijn. :biggrin:
Boy69
26 augustus 2018, 16:12
Vandaag met Adi in de kino belandt en na een klein gesprekje naar een van de kamers boven getogen.
Daar hebben we een meer dan uitstekende wedstrijd gepeeld.
herhalingsgevaar: 100%
Spandex
7 september 2018, 00:46
Vandaag het genoegen gehad om met Adi kennis te maken. Had haar al tijdens enkele vorige bezoeken opgemerkt maar nog niet gesproken tot ze dus vandaag opeens naast me aan de bar zat. Met haar schattige ogen keek ze dwars door me heen. De babbel was niet onaardig in ietwat gebrekkig Engels en ik besloot het erop te wagen. Op mijn vraag wat er op de kamer niet toegelaten was antwoordde ze doodleuk dat ik nergens mijn vingers mocht insteken... Ik kon niet laten te vragen wat er dan zou gebeuren en ze zei dat ik dan een ferm pak rammel van haar zou krijgen. Duidelijke taal met een knipoog...(1m50 45kg vs 1m90 106kg)
Ondanks het feit dat we vooraf een basispakketje voor 30 minuten besproken hadden (zoenen, pzc, nmc) haalde ze tijdens het pzc toch aan dat klaarkomen in de mond 50€ extra was. Haar gerustgesteld dat dat niet zou gebeuren en climax bereikt enkele minuten voor haar wekker afging.
Adi biedt een degelijke en eerlijke service maar heeft soms wel een duwtje in de rug nodig lijkt me. Het ging er vanuit haar kant soms wat passief aan toe.
brombeerzuid
30 oktober 2018, 18:43
Poeh Poeh wat een katje, heerlijk:biggrin:
Crazybeer
22 december 2018, 14:53
Ze is er niet vandaag. Wel al veel mee geweest. Echt een bommetje in bed. Lief gezichtje. Pijpt met veel gevoel en zeer diep
seksenfun
22 december 2018, 17:26
Kan ik volledig beamen :smoke:.
Cat
22 december 2018, 21:05
Is dit dat kleine grietje wat een beetje haar eigen plan trekt? Ik zie haar bijna nooit met andere dvp’s praten en ze zit vaak alleen op het overdekte terras en ook in het restaurant zit ze altijd alleen. Ze draagt meestal ook wat bedektere kleding dan de gemiddelde dvp.
Ik dacht dat ze zich ooit voorstelde als Adi, maar weet het niet zeker. Leuk gesprekje mee gehad, maar bij latere bezoekjes aan SS kon er geen knikje of lachtje meer vanaf. Toch vind ik haar altijd iets mysterieus hebben. Misschien iets voor de volgende keer...
brombeerzuid
22 december 2018, 21:35
Ze komt timide en wat stug over, maar op de kamer een tembare poes cq katje.
Inzet erg goed en haar symfonische blaas kwaliteiten erg aangenaam.
Na de sessie kwam ze naast me zitten om wat te eten, timide maar vriendelijk, is gewoon haar aard van doen!
pret
22 december 2018, 21:38
Helaas kan ik de laaste posts niet beamen enkel dat zij een optckfick is.
brombeerzuid
22 december 2018, 21:45
Helaas kan ik de laaste posts niet beamen enkel dat zij een optckfick is.
Tsja pret, ook jou kan dat overkomen!
In l. R over gehad, optic fuck in phg gehad weet je nog.
Vergeleken daarmee is Adi geen optic fuck, gebeurde te veel voor! ;)
seksenfun
6 januari 2019, 14:04
Gisteren rond zes uur weer terug paraat na een vakantie :smoke:.
housefreak5
8 januari 2019, 00:41
Vandaag met Adi voor de eerste keer op de kamer geweest, ik ben haar al verschillende keren tegen gekomen in de SS maar ik was altijd afgeleid door meer mondigere, uitdagerende types,
ze komt aan de bar heel rustig en verlegen over vandaar dat ik twijfelde over haar kamer kwaliteiten, ze weet wel dat ze knap en jong en veel begeerd is..., vandaag, maandag was
een zeer rustige dag en heb ik mijn kans gegrepen...Op de kamer vraagt ze eerst voor een half uur of uurtje, ben voor een half uurtje gegaan, dan zet ze idd haar wekkertje (GSM) wel waarvan
ik dacht dju, t'is weer een icequeen, pfff...maar dan toch het initiatief genomen en haar eerst lekker verwend door haar te poesje te likken, ze kijkt je voortdurend aan en ze heeft het
wel graag, daarna haar lekker gekust, waar ze geen problemen mee had, daarna was ik aan de beurt voor een lekkere pijpbeurt zonder jasje, nog een paar standjes mogen experimenteren en
dan ging het wekkertje, ik had nog een minuutje, ff doggy gedaan en het rubbertje zat binnen de minuut vol, het is een zeer leuke, slanke, aantrekkelijke meid en heb er een goede GFE ervaring mee gehad.
Later op de dag is mijn collega ijsbeer er ook mee naar de kamer geweest voor een uurtje en hij was ook zeer tevreden over haar...
Herhalingsgevaar is toch groot, maar er komen ook veel nieuwe mooie meiden aantreden de laatste tijd, dus, ik zou zeggen de moeite waard!
Antonios
7 april 2019, 19:56
Ook mee gekamerd. Praatje mee gemaakt bij de bar wat wel OK was. Dame heeft 4 jaar lang Russisch gehad op school dus kon een paar zinnen Russisch met haar praten. Mijn liefde voor mother Russia groeide weer terwijl we bezig waren. Ik begon mezelf al een 2e Poetin te vinden toen ze begon over de kamergang. Na het douchen kwam ze tegen me aanliggen en begonnen we wat te zoenen. Ze rook niet erg fris en zei ook nog eens te roken bwegh. TZ was redelijk niet erg lang maar goed. Daarna pzc en na 2 halen beginnen over CIM. Was 50,- viel niet over te onderhandelen. Ik denk bekijk het je maar alsof iemand dat gaat lappen haahah! Daarna on top en missio gedaan wat wel goed ging is gelukkig strak genoeg. Na de daad had madam niks meer te vertellen en hebben we gedoucht. Voor mij niet veel herhalingsgevaar tenzij ze mij wat meer Russisch kan leren. Vind haar een beetje ordinair ook. Ik wacht wel op een echte Russin want dit is nogal nep zo.
bram57
8 april 2019, 11:04
Ook met adi gekamerd maar net zoals Antonios zegt niet zo heel goed(in omgang) KLIK ? is lekker strak ..... maar pijpen na 3halen spuugt ze naar een doekje in.... daarna na 5halen weer ... niet goed voor het libido met ellenboog op bed met mijn pieleman in mond , toen zei ze in een keer geen vingers in mijn MOND duwen ....??? en geen in haar doosje (lekker strak dat wel) zij zelf rook ook niet fris idd , met die fratsen van doekjes enz gaat je de zin over ... helaas
na afrekenen geeeeeen afsersales ,Terwijl ik echt een gewone nette man ben (a; zeg ik het zelf ... geen olie onder mijn nagels geen haren uit de oren groeien stink niet uit mijn mond ...enz enz . maar leer voor volgende keer loopt nog genoeg rond tot snelllll
keesboz
26 april 2019, 13:46
Ook met adi gekamerd maar net zoals Antonios zegt niet zo heel goed(in omgang) KLIK ? is lekker strak ..... maar pijpen na 3halen spuugt ze naar een doekje in.... daarna na 5halen weer ... niet goed voor het libido met ellenboog op bed met mijn pieleman in mond , toen zei ze in een keer geen vingers in mijn MOND duwen ....??? en geen in haar doosje (lekker strak dat wel) zij zelf rook ook niet fris idd , met die fratsen van doekjes enz gaat je de zin over ... helaas
na afrekenen geeeeeen afsersales ,Terwijl ik echt een gewone nette man ben (a; zeg ik het zelf ... geen olie onder mijn nagels geen haren uit de oren groeien stink niet uit mijn mond ...enz enz . maar leer voor volgende keer loopt nog genoeg rond tot snelllllBij mijn zette ze een timer aan maar ik was binnen 15 min ze zo klaar mee dat ik wilde en ook van de kamer ging en met veel gezuur van de kamer het was de eerste en laaste keer deze hoor op de wallen thuis
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Boy69
26 april 2019, 17:58
Bovenstaande bericht is voor mij niet herkenbaar (behalve dan de timer, maar daar heb ik geen probleem mee, altijd correct door haar ingesteld)
Ik ken Adi als een correcte DVP, waarmee ik (na een eerste stroeve neukbeurt) inmiddels vele malen met veel plezier, en naar volle tevredenheid heb gekamerd.
ze staat bij mijn volgende bezoek weer op het menu
keesboz
26 april 2019, 19:51
Bovenstaande bericht is voor mij niet herkenbaar (behalve dan de timer, maar daar heb ik geen probleem mee, altijd correct door haar ingesteld)
Ik ken Adi als een correcte DVP, waarmee ik (na een eerste stroeve neukbeurt) inmiddels vele malen met veel plezier, en naar volle tevredenheid heb gekamerd.
ze staat bij mijn volgende bezoek weer op het menuVoor mijn de slechte ooit van mij. Saunaclub tijd tot nu ik in geval nooit meer
Antonios
26 april 2019, 20:22
Ik sluit me aan bij Bram! Het is een pedant vrouwtje met een behoorlijk hoog manipulatie vermogen. Een soort evil version van Ariane Grande. Voor mij ook geen 2e keer omdat ik las dat Mia er is en bij haar kost CIM maar 30,- extra.
keesboz
26 april 2019, 21:35
Ik sluit me aan bij Bram! Het is een pedant vrouwtje met een behoorlijk hoog manipulatie vermogen. Een soort evil version van Ariane Grande. Voor mij ook geen 2e keer omdat ik las dat Mia er is en bij haar kost CIM maar 30,- extra.Smaken verschillen
brombeerzuid
27 april 2019, 08:08
Kan mij ook niet herkennen in het boven geschrevenen.
Bij mij ontdooide ze op de kamer.
Het is wat profi, maar technisch erg goed.
Anders blijf ik geen uur op de kamer.
En aftersales zekers, wel zoals ze is erg op zich zelf.
Meningen zijn overduidelijk verdeeld. Ik vond haar niet veels bijzonder maar ja ik hen dan ook wellicht te hoge verwachtingen.
yylover
21 mei 2019, 10:40
Gisteren, het werd al wat later in de avond. De ene na de andere dame afgewezen. Te snel, ´go to the room´, vaak met de bekende gebarentaal ´you, me room?´
In de ochtend had Adi al bij me geinformeerd, maar mijn opmerking 'maybe later' was voldoende voor haar om mij gedurende de rest van de dag met rust te laten.
Vorige week de eerste keer met haar gekamerd. Het was allemaal wel ok, maar met een half uurtje en een te opgewonden persoontje was ze wat moeilijk in te schatten.
Dat ze daarna een uur naast me bleef liggen op het overdekte terras, was echter wel een signaal dat deze dame een nieuwe poging waard was.
En toen ze daar stilletjes, op zichzelf, rond liep in de bar, dezelfde gedachte als vorige week. Wat heeft ze toch een prachtig mooi lijf.
Ok dan, geen nieuwe dame, maar met haar opnieuw een kamer opgezocht. Dit keer een uur, en mijn vermoeden werd bevestigd.
Op de kamer een duidelijk meer ontspannende Adi leren kennen, waar ik vooral heb genoten van haar prima BJ kwaliteiten.
Dat ze je daarbij ook nog eens aankijkt met die heerlijke bruine oogjes kan alleen maar als zeer opwindend worden omschreven.
HHG is dus nog steeds aanwezig.
Gisteren ook een interessante en gevarieerde kamer met deze dame gehad. Mixed feelings.
Opvallend was:
- Zeer directe uitspraken over des services (ook tegen mij zei ze ook welke welke extras zouden 50 € moeten kosten (each)) en haar tabus "i will slap you if you touch..."
- Mooi lichaam - ook met kleeding en de strakke jeans
- Een retorische sparringpartner. De vraag is als je dat wilt op kamer
- Goed BJ
Zo ben ik nog niet zeger als er en herhalingsgevaar is. Eigenlijk was de sessie te feitelijk voor mij.
spirou
1 augustus 2019, 23:39
Nice young lady of 21 y.o, skinny and very lovely face, black eyed, perfect ass and tits, but not very GFE, do her job without to be enthusiastic, very pleasant blowjob, no licking balls, we can come in her mouth with 50 euros more,
spirou
1 augustus 2019, 23:43
ADI (Bulgaarse)
Leeftijd:18-21 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Tatoeage:JaLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:ZwartHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:Tongzoenen, Beffen, Aftrekken
Extra info:CIM possible
pret
2 augustus 2019, 05:12
Kan samengevoegd worddn met
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51014-Adi-(Bulgaarse)
En
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?54298-ADI-(bulgarsee)
spirou
2 augustus 2019, 09:32
OK, I remember she's 23...Sorry
keesboz
7 augustus 2019, 06:40
Nice young lady of 21 y.o, skinny and very lovely face, black eyed, perfect ass and tits, but not very GFE, do her job without to be enthusiastic, very pleasant blowjob, no licking balls, we can come in her mouth with 50 euros more,Laats zag ik haar een hele dag op de gsm in de serre denk dat ze door iedereen is geproefd en dat het was want ze is het slechts wat ik in ss heb geprobeerd .
Antonios
7 augustus 2019, 16:21
Ik geef toe: ze pijpt zeer goed en is geweldig te nemen met dat strakke kutje maar daarmee is ook alles gezegd. Totaal geen uitstraling of enige spontaniteit. Zit erbij als een zoutzak de hele dag en lijkt ook alsof andere dames haar haten dat zal me niks verbazen nee. Ze heeft het GFE gehalte van een glory hole dat zegt genoeg lijkt me.
keesboz
7 augustus 2019, 16:47
Ik geef toe: ze pijpt zeer goed en is geweldig te nemen met dat strakke kutje maar daarmee is ook alles gezegd. Totaal geen uitstraling of enige spontaniteit. Zit erbij als een zoutzak de hele dag en lijkt ook alsof andere dames haar haten dat zal me niks verbazen nee. Ze heeft het GFE gehalte van een glory hole dat zegt genoeg lijkt me.Ik denk dat het geen blijvertje is voor ss
Bachatero
7 augustus 2019, 17:07
@ mod : best samenvoegen met haar paspoort dat werd opgemaakt op 30.03.2018
@ medeberen : misschien best even nagaan of er al geen draadje bestaat om het iets of wat overzichtelijk te houden
Eddy_V
7 augustus 2019, 17:12
Ik denk dat het geen blijvertje is voor ss
Geen blijvertje? Adi is er toch al vanaf het voorjaar 2018.
Zij is nooit een lachebekkie geweest maar de laatste tijd komt zij wel erg chagrijnig over en zoals keesboz schrijft meer interesse in de phone en filmpjes dan in de bezoekers. Maar dat moet ze zelf weten.
Bachatero was me net voor mbt reeds bestaand paspoortje.
Boy69
7 augustus 2019, 17:20
Leuke meid met goede service
voor mij een vaste waarde en toppertje in SS
pret
7 augustus 2019, 17:26
@ mod : best samenvoegen met haar paspoort dat werd opgemaakt op 30.03.2018
@ medeberen : misschien best even nagaan of er al geen draadje bestaat om het iets of wat overzichtelijk te houden
Dit had ik al aangekaart onder https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?54299-ADI-(Bulgaarse)&p=667363#post667363
Big30 kennelijk te druk om links recht te praten. :biggrin:
kéké 77
8 augustus 2019, 18:26
Ik lees dit forum al 3 jaar, maar dat is 1ste keer dat ik iets schrijf.
Ik kom al 6 jaar gemiddeld 2x maand en heb al veel meiden gehad, maar ik ga sinds een jaar met Adi regelmatig naar de kamer en voor mij is het toppertje!
Math muijen
10 augustus 2019, 12:01
Adi (Bulgaarse)
Leeftijd:24 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Borst(en), Zij
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:ASiliconen:Ja
Kleur ogen:ZwartHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, Massage, Aftrekken, Rimmen bij haar, Russisch
Extra info:Lekkere meid doet wat ze zegt,niet lui werkt goed door heeft lekker lichaam(lolita typetje) goede pijpbeurt niet snel/snel maar lekker uitgebreid (zeer de moeite waard) neuken helemaal ok lekker eng kutje. Zeer zeker voor herhaling vatbaar
Giodude
10 augustus 2019, 12:13
Schijnt heel moeilijk in haar geval te zijn om te kijken of er reeds een paspoortje bestaat
Kan samengevoegd worden met deze
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51014-Adi-(Bulgaarse)&p=603044#post603044
Schietgraagft
14 augustus 2019, 13:34
Adi is er toch al vanaf het voorjaar 2018.
Zij is nooit een lachebekkie geweest maar de laatste tijd komt zij wel erg chagrijnig over en zoals keesboz schrijft meer interesse in de phone en filmpjes dan in de bezoekers. Maar dat moet ze zelf weten.
Bachatero was me net voor mbt reeds bestaand paspoortje.
Yep, dit is me ook opgevallen. Ze was mij sinds vorig jaar ergens in de zomer opgevallen, maar ook toen straalde ze weinig interesse uit...Nadien haar een paar keer tegen gekomen, maar aangezien ik zelf vrij tergend langzaam en onzeker ben om op haar af te stappen ben ik steeds opnieuw terecht gekomen in andere meer bekendere dames voor mij zoals Stacy, Simona, Julia(das wel al heel lang geleden:cool:), en andere...
Maar vrijdag 12 juli was ik er en verbleef per toeval in haar gezichtsveld, na twee sigaretjes gerookt te hebben en een bijna sprankeloze cola gedronken, had ik gezien dat ze tussen al haar smartphone bezigheden toch een paar keer oogcontact zocht en me vriendelijk begroette...
En na enige tijd wenkte ze me, maar ik bood haar aan om zelf naar me toe te komen...En aangezien het uiterlijk volledig mijn type is, en er nu ook een goed gesprek op gang kwam, dan ook maar besloten om wat intiemer met mekaar bezig te zijn...
Kamer 4: zonder airco eerst...na heel wat gedoe van SS personeel met kastjes van de airco maar dan zonder batterijen, enz...dan toch eindelijk in gang gekregen.
De kamer zelf met haar was niet bijzonder, veel gepraat en ik moet zeggen dat ze er bijzondere standpunten/principes op na houdt, over eender welk topic dat we het hadden, en het was moeilijk tot bijna onmogelijk om haar proberen van gedacht te veranderen over bepaalde standpunten....
Maar dat neemt niet weg dat ik bij een volgend bezoek mij wellicht opnieuw met haar de kamer zie opgaan....
bebert
16 augustus 2019, 23:37
het was moeilijk tot bijna onmogelijk om haar proberen van gedacht te veranderen over bepaalde standpunten....
Daarom praat ik altijd over wiskunde, fysica of scheikunde met meisjes. De wetenschappelijke wetten kunnen niet betwist worden :biggrin:
kéké 77
13 september 2019, 03:51
Gisteren weer een super dag met haar gehad! Als je haar en zij jou een beetje kent, gaan alle remmen los! En pre-sales en afterseales dik in orde, voor mij sinds iets meer als een jaar nr 1 in sixsens
marko
19 september 2019, 06:31
Gisteren 2 uurtjes met adi geweest super lief meisje,geweldig geile sex .alleen al heerlijk om naar haar lichaam te kijken.ik denk vandaag maar weer hmmm......
kéké 77
19 december 2019, 03:10
Gisteren zoveelste super kamer met haar, met voorsprong nr1 voor mij in sixsens! Tot in 2019
kéké 77
19 december 2019, 03:11
Gisteren zoveelste super kamer met haar, met voorsprong nr1 voor mij in sixsens! Tot in 2020!
YYadict
28 februari 2020, 08:13
Weet iemand of deze dame alweer in SS gearriveerd is ?
Eddy_V
28 februari 2020, 08:18
Weet iemand of deze dame alweer in SS gearriveerd is ?
Yep, was dinsdag één van de ruim 40 aanwezige dames :)
YYadict
28 februari 2020, 08:29
Thanks
jansenroy
28 februari 2020, 11:04
Yep, was dinsdag één van de ruim 40 aanwezige dames :)
Maar 40? :biggrin:
keesboz
28 februari 2020, 11:38
Weet iemand of deze dame alweer in SS gearriveerd is ?Als ze niet is veranderd uit de buurt blijven of wel links laten leggen
yylover
28 februari 2020, 11:49
Als ze niet is veranderd uit de buurt blijven of wel links laten leggen
Nee hoor. Heb inmiddels meerdere keren met haar gekamerd, tot volle tevredenheid.
Boy69
28 februari 2020, 13:02
Nee hoor. Heb inmiddels meerdere keren met haar gekamerd, tot volle tevredenheid.
Ben ik het volledig mee eens
Leuke meid met goede service
brombeerzuid
28 februari 2020, 13:40
Kan geen verkeerd woordt over deze meid zeggen.
Gewoon correct en fijne service.
marko
29 februari 2020, 06:08
Zo is het ze is een geweldige meid met een eigen willetje,maar wat is hier verkeerd aan?ik ben al jaren een vaste gast en ik heb vele leuke uurtjes met haar beleefd.En zoals in elk vak kun je niet iedereen tevreden stellen
deket
1 maart 2020, 00:23
Heb ik me toch weer vergist zeker
Die extra vroeg voor ballen likken was een andere Bulgaarse. Dit schatje zou zulks nooit doen. Meermaals met deze deketmeid geweest en vandaag was ze de 5de kamergang en afsluiter
Patjax
20 juli 2020, 19:38
Nadat ik me langs de oude garde en de mij bekende corona vluchtelingen had gewurmd stond ik buiten een sigaretje te roken met JF. Adi had me al snel gespot en kwam een praatje maken. Toen ze ruim twee jaar geleden haar opwachting maakte in SS was het al duidelijk dat het onvermijdelijk was dat we ooit samen een kamer zouden delen.
Bij de eerste kennismaking gokte ze destijds verkeerd en richtte haar pijlen op mijn maatje terwijl ik degene was die haar op mijn lijstje had staan. Daarna was er een dame die mijn volledige aandacht opeiste. Nadat dit eindigde werden mijn bezoekjes aan SS schaars.
Bijna een jaar geleden kwam ze naar mij toe en vroeg of ik ook een green lollypop voor haar had. Het was duidelijk dat ze op de hoogte was van de betekenis daarvan. Ik maakte haar de belofte dat ze er geen nodig had. We liepen ons de rest van de dag steeds mis. Buiten een bezoekje op 2e kerstdag was ik niet meer geweest.
Ze vroeg of ze ditmaal in aanmerking kwam en ik zei haar dat ik mijn belofte aan haar niet vergeten was. Een tijdje wat gedold en ze zei dat ze me later wel kwam opzoeken. Ik zei dat de kans groot was dat het dan weer zou misgaan. Ze keek me vragend aan en vroeg of het betekende dat ze voor een sleutel mocht gaan. Ik knikte en nadat JF ons "tijdelijk" in de echt had verbonden gingen we op pad. We hadden een kamer op -2. Niet echt mijn voorkeur maar soms moet je roeien met de riemen die je hebt.
Het geplande uurtje werden er twee. Leuke meid, goede klik en een echte schmusekatze. Alle voor mij belangrijke facetten van het liefdesspel ruimschoots in het groen en in tegenstelling tot veel dames is zij in staat een goede massage te geven. Ook aftersales zijn een dikke prima. Heeft alles in huis om een vaste waarde te worden.
Mentholbear
10 augustus 2020, 14:53
Vandaag een lekker kamertje gehad met deze vriendelijke slanke meid.
Patjax
23 september 2020, 20:10
Zondag de 13e stond ik op het punt om naar huis te gaan toen Adi zich op het terras in mijn armen stortte en zoals zo vaak kon ik de lokroep van de paringsdans niet weerstaan. Zij ging een ticket halen en bij terugkomst bleken er nog 16 wachtenden voor ons te zijn. Ik zei dat dit qua tijdsduur wel eens problematisch kon worden en zij vroeg of een jacuzzi room tot de opties behoorde. Ik zei dat ze maar moest gaan kijken. Kamer 10 bleek zowaar vrij en we besloten ons hier een uurtje terug te trekken.
Het badje lieten we lopen om te vullen en onderwel verkenden onze vingertoppen elkaars lichaam terwijl we er sensueel tongzoenden. Toen het bubbelbad voldoende gevuld was de kraan uitgezet en zij begon aan een langdurige heerlijke sensuele slow blowjob. Na een kleine drie kwartier vroeg ze hoe ik wilde dat het tot een eind werd gebracht. Ik was zo zen dat ze het met het mondje mocht afmaken. Tempo en druk van haar tongetje werden opgevoerd totdat de explosie volgde. Nadat ze zoals het een "grote" meid behoort alles tot zich had genomen en daarna in een papieren doekje had laten verdwijnen ging ze plagerig met haar tongetje nog over mijn eikel.
Na al haar harde werk nog lekker gezamenlijk in het bubbelbad de tijd volgemaakt. Was onze eerste kamer samen al zeer goed, ditmaal was het nog beter. Het zou zo maar kunnen dat miss Vendetta het plekje van HQ gaat innemen.
edwinhotel
30 mei 2021, 11:23
Is deze dame al weer gespot afgelopen weken?