Inloggen

Volledige versie bekijken : Diana (Roemeense)

kempie
26 maart 2018, 20:32
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Diana (Roemeense)
Leeftijd:31 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, PMC, Tongzoenen, FT, GFE
Extra info:

kempie
26 maart 2018, 20:37
Mooie dame. Ziet er niet uit als 31. Wel als een echte vrij was verkocht door haar mooie glimlach. Bleek heel prettig te zijn met haar. Erg leuk in de omgang en duidelijk al wat volwassener maar wel in voor wat fun. In de kmaer was haar service perfect. Heeft 3 a 4 jaar in artemis gewerkt. Was 8 dagen in sixsens ging helaas weer terug naar artemis maar wil in de zomer nog wel eens terug komen. Ik hoop het.

Eddy_V
30 oktober 2018, 00:00
Moest in het rijtje op het forum even goed kijken of ik mijn prettige kennismaking met Diana onder de juiste dames topic plaats, maar dat zit volgens mij wel goed. Haar Artemis ervaring gaf de doorslag.

Dus deze Diana moet het wel zijn, aangename slanke blondine van geb jr 1986.
En dat zij net wat ouder en wijzer is dan de gemiddelde dvp (nou gemiddelde bij wijze van spreken) was al snel te merken terwijl wij op het overdekte terras zaten te wachten op een sleutel. Nou ben ik zelf niet zo een spraakzaam type (je verwacht het niet.. maar ik ben meer een luisteraar en observator) maar met Diana was het prettig keuvelen. Algemene ontwikkeling zat wel snor en zelfs van Engels voetbal bleek zij verstand te hebben, bleek na wat testvragen van Partycrasher die achter ons was komen staan. Met hem weet je nooit welke kant een gesprek op zal gaan en nu kwamen ineens zijn Ierse roots prominent naar boven. Als Diana en ik niet naar boven hadden “gemoeten” dan had hij waarschijnlijk nog een actieve bijdrage aan de troubles bekend :biggrin:
Fijne dame met wie het op de kamer gelijk vertrouwd voelde. Knuffelen, beetje geinen, op en over elkaar heen rollebollen en haar clitpiercing aan een nader onderzoek onderworpen. Voelde allemaal heel natuurlijk aan zoals zij haar GFE rol speelde. Een erg lekker halfuur dat om een vervolg schreeuwt. “Een half uur maar?” zullen degenen verbaasd vragen die mij beter kennen en weten dat ik meestal wel een uurtje kan stoeien met een dame. Tja, dat lag puur aan het programma van de feestavond waarop om het uur een showtje gegeven werd. Daarbij verwachtten wij nog ergens een speciale Sixsens vlaai aan te treffen en je zou het aan de slanke lijn van de dame niet verwachten, maar zij houdt wel van een lekker hapje. Net als ik... snelle vetverbranders naar ik aanneem :)
Juist op tijd terug in de bar voor de volgende show van Sandra met een apart masker met LED-licht op een zwart gewaad. Zag er spannend uit. Niets mis mee met Sandra. Onze dappere en onverschrokken Partycrasher waagde zelfs nog een poging tot een date met haar, wat weliswaar niet tot een concrete afspraak leidde maar door de dame wel gewaardeerd werd. Nee heb, ja kun je krijgen, dus vooral doorgaan Partycrasher :s026[1]:

Tijdens mijn eerstvolgende bezoek wordt het nog passen en meten in de beschikbare tijd om met Diana en mijn 3 andere favorieten een uurtje huwelijksgenot te consumeren!

Partycrasher
30 oktober 2018, 22:30
Het is inderdaad deze meid. Ze was voor een paar dagen weer terug bij SixSens. Ze wist nog niet wanneer ze weer terug zou gaan naar Artemis. Ze bekeek het van dag tot dag. "Het zou ook morgen kunnen zijn", zei ze. Op donderdag hoorde ik van een niet-schrijvende Ijsbeer dat ze er niet was. In maart was ze ook al zeer snel weer weg. Dus ik dacht dat ze misschien alweer naar Artemis was vertrokken en dus heb ik er niks over vermeld hier. Anders worden sommige Ijsberen weer gek om niks.

Ze heeft tatoeages van korte teksten op een arm, op een hand en op een voet. Ze is heel goed op de kamer en ook heel lief en vrolijk. Ze is 32, maar ze ziet er veel jonger uit. Ze is een topmeid.

kempie
31 oktober 2018, 07:45
Het is inderdaad deze meid. Ze was voor een paar dagen weer terug bij SixSens. Ze wist nog niet wanneer ze weer terug zou gaan naar Artemis. Ze bekeek het van dag tot dag. "Het zou ook morgen kunnen zijn", zei ze. Op donderdag hoorde ik van een niet-schrijvende Ijsbeer dat ze er niet was. In maart was ze ook al zeer snel weer weg. Dus ik dacht dat ze misschien alweer naar Artemis was vertrokken en dus heb ik er niks over vermeld hier. Anders worden sommige Ijsberen weer gek om niks.

Ze heeft tatoeages van korte teksten op een arm, op een hand en op een voet. Ze is heel goed op de kamer en ook heel lief en vrolijk. Ze is 32, maar ze ziet er veel jonger uit. Ze is een topmeid.

Ik snap niet dat ze nogmaals met jou is gegaan. In maart vertelde ze dat ze je nogal weird vond.

Ze heeft dus wel mensen kennis. [emoji38]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

dirkje36
31 oktober 2018, 16:31
Ze is vandaag alvast in Sixsens aanwezig. Inderdaad een super leuke meid met een fantastische service!:)
Hopelijk blijft ze nog enkele weken zodat ik er nog van kan genieten.

peterp095
2 november 2018, 08:54
Gisteren ook nog aanwezig. Kort mee in gesprek geweest maar kon me niet echt overtuigen (had dit hier nog niet gelezen).
Was gisteren overigens vrij rustig, voor een feestdag in Be en Nrw .