PDA

Volledige versie bekijken : Cathry (Bulgaarse)

Bachatero
28 februari 2018, 19:55
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif

Cathry (Bulgaarse)
Leeftijd:23 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Rug
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:ZwartHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:PZC, Tongzoenen, GFE, Beffen
Extra info:Vriendin van Victoria, donkerbruine huid

Bachatero
28 februari 2018, 20:24
Vandaag aangekomen vanuit Bulgarije na een busrit van 36 uren.:gruebel:
Ik kwam Victoria tegen bij de lockers en zij vroeg of ik geen zin had om met haar pas aangekomen vriendin te kameren. Gaan kijken in de bar : slank, donkerbruin, jong en mooi aangezicht ofwel het voor mij moeilijk te weerstane type.
Even kennismaken in het Duits want ze spreekt geen Engels, en op naar de kamer.
Wat beter gekeken na het uitkleden en ze heeft een mooie body, enkel de borsten zijn wat minder ten gevolge van een zwangerschap.
Voor haar eerste stappen in de p6-wereld geeft ze een prima service, goed zoenen, heel goede pzc en geen gebruik van gel bij het eindspel in doggy (kan ook zijn dat ze er nog geen gekocht had ;)) .
Bij het verlaten van de kamer bedankte ze mij nog uitvoerig omdat ze zo snel mogelijk haar reisgeld wil terugverdienen dat ze geleend heeft.

Bachatero
31 maart 2018, 19:38
Gisteren onverwacht opnieuw met deze dvp gekamerd.
Eigenlijk was ik op Linet aan het wachten in de Kino, maar deze had weer erg veel tijd nodig om zich presentabel te maken.
Cathry zag dit en kwam tegen mij aanliggen. Nog eens goed gekeken en vastgesteld dat deze dame wel een erg mooi aangezicht heeft en, erg opvallend, beschikt over zeer mooie tanden die fel contrasteren met haar erg bruine huid.
Naast haar fysieke schoonheid ook een toffe dame, dus op naar een kamer op -2 want rond 14.00 waren de kamers boven reeds allemaal bezet.
Weer erg goede service met een steengoede pzc, zodat ik haar uitzonderlijk gevraagd heb om het af te maken met een FT, nog maar de vijfde keer op 3 jaar sauna-club bezoek.
Ze overweegt ook om siliconen in haar borsten te laten inplanten. Normaal ben ik niet zo’n voorstander, maar in haar geval zou het haar reeds erg mooie lichaam nog mooier maken.