Volledige versie bekijken : Gustomass
Gustomass
18 februari 2007, 12:05
Ben inmiddels al de hele dag wat aan het rondbanjeren op het Ijsberenforum en eerlijk is eerlijk ook even op Hookers.nl (zolang dat nog kan dan...).
Op enkele verloren uurtjes op een zondag een mooie bezigheid, je kunt nu eenmaal niet al te vaak naar een Golden Time of zo gaan. Dan begint het echt op te vallen.
18 februari 2007.
Kom er zojuist achter dat het vandaag een beetje feest is voor Gustomass. Exactamente één jaar is Gustomass actief lid en tevreden gebruiker van Ijsberenforum. Dit is wel het understatement van het jaar.
Gusto is een zéér tevreden gebruiker van dit IJBF. Draag nog steeds Hookers een warm hart toe, ook vanwege de iets bredere werkterreinen, maar post je na lange tijd weer eens een opinie recensie dit keer over Xanten wordt er gelijk weer in geschrapt!!!. Alsof ze op de loer liggen...
Dus weer gauw terug in de IJBF huis waarin ik nu al weer precies een jaar mag wonen.
Ben intussen 450 berichten verder, de korte berichtjes meegerekend.... En het mooie is, die zijn er allemaal nog. Er wordt niks gewist, of je moet het wel heel erg bont maken...
Nee, je merkt gewoon de hechte en plezierige band tussen de Saunaclub bezoekers op dit forum. Er heerst een fijne gezellige en vaak ook kritische onderlinge sfeer, die de binding enkel maar hechter maakt.
Je kan veel aan elkaar kwijt, op het forum of via de interne mail.
Een geweldige uitlaatklep voor als je wat kwijt wilt en een mooie inlaatklep als je wat info nodig hebt.
Ik ben nog altijd óf Mauriceyep óf MiniME ( ik zal ze wel voor eeuwig niet uit elkaar kunnen houden) dankbaar dat hij me van het bestaan van dit forum op de hoogte heeft gebracht.
Kortom, heel fijn dat dit er allemaal is.
Mucho Gusto
Gustomass.
Mauriceyep
18 februari 2007, 16:32
Graag gedaan gustomass (ik zal maar niet gaan uitweiden over de mogelijkheden die je zou hebben gehad als je de tijd die je aan jouw boekwerken besteed in iets nuttigs ....... foutfout).
Bij gebrek aan jouw inspirerende aanwezigheid heb ik Marina gisteren maar even bezig gehouden. Ze had ook al gehoord over jouw internethobby, maar ik heb haar gerustgesteld: hoe goed je (lees zij) ook moge wezen op de kamer en hoe aardig je ook moge zijn buiten de kamer: in een verhaal van gustomass wordt je er alleen nog maar mooier op.
Schijf ze.
Maurice
Big30
18 februari 2007, 17:09
Gusto gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum!
Mooi en zeer herkenbaar geformuleerd wat dit forum voor jouw en andere ijsbeertjes zo bijzonder maakt.
Veel schrijf en leesplezier toegewenst!
Het zou me overigens niets verbazen als jij de meeste MegaBytes aan dit forum hebt bijgedragen, weet het eigenlijk wel zeker ;).
Ik realiseer me dat ik me op 12.02.2006 als lid van dit forum heb aangemeld, ik was je dus 6 dagen voor.
Op dat moment had ik nog nooit een Sauna-FKK van binnen gezien of een IJsbeertje in levende lijve ontmoet.
Het kan verkeren ... .
Groet,
Big30
MiniME
18 februari 2007, 19:24
Graag gedaan Gustomass, ik weet nog goed dat ik je voor het eerst ontmoette in GT en je alleen nog van het andere forum op de hoogte was.
Er is een hoop gebeurd sinds die tijd. Zowel in als buiten de clubs.
Wat een leven.......wat een Gouden Tijden! :D
Mauriceyep
18 februari 2007, 20:45
Graag gedaan Gustomass
Graag gedaan gustomass
Graag gedaan gustomass
MiniME
18 februari 2007, 20:47
Graag gedaan gustomass
Ook namens mij!
.357 magnum
18 februari 2007, 21:13
1 jaar lid.
456 berichten.
** dames gen****.
Stamgast van LR.
ik doe je het niet na plaatsgenoot.
.357 magnum.:wink:
Azrael
19 februari 2007, 08:09
Van harte.... Ik kwam door jouw berichtje ook tot de ontdekking al meer dan een jaar lid te zijn van dit forum....:D
little diablo
19 februari 2007, 11:56
Ik weet het nog goed dat je je velletje aan trok. Elke keer dacht ik wie is toch die beer die elke vrijdag naast me komt zitten in het bubbelbad in GT;) G.M van harte:freu: :teuflisch
Ps: je was me net voor,voor mij nog 7 dagen:smile2:
Saluti L Diablo
Jorah Mormont
20 februari 2007, 04:13
He GM,
Van Harte, dat we maar lang van jouw verhalen mogen genieten:freu: :freu:
Ene... hoe lang ben je nu lid van die massageclub????
BR, Sonny:wink:
Flurkman
20 februari 2007, 07:59
1 jaar lid.
456 berichten.
** dames gen****.
Proficiat, maar toch opletten: heb ik niet ergens gelezen dat je vanaf 500 berichten automatisch gepromoveerd wordt tot assistent-administrator...??
Gustomass
21 februari 2007, 08:54
He GM,
Van Harte, dat we maar lang van jouw verhalen mogen genieten:freu: :freu:
Ene... hoe lang ben je nu lid van die massageclub????
BR, Sonny:wink:
Ha die Sonny, inderdaad, gisteren via Hennef ( slechts 8 dames, geen enkel persoonlijk favorietje van ons aanwezig) tegen half 4 al in GT beland. Daar loop ik tegen Rosa uit Dom Rep aan, die me al direkt vroeg of ik haar wilde masseren. Dame was net aan het bijkomen van een 8 uur durende vlucht, was net binnen en had een flinke Yetleg. Heb haar en die Jetleg maar eens goed gemasseerd. Was in Golden Time weer de eerste massage na 3 maanden. Al snel volgden Kacey en Carry. Ben niet aan sex toegekomen. Als je naar Hennef vertrekt met Marcella on your mind, kun je beter die dag geen andere dame nemen. You know what I mean.
Sonny, het beste ermee.
No more homegrown tomatoes of groeien die nu meer Oostelijk...
Mucho Gusto.
Gustomass.
Willem2
6 maart 2007, 21:58
Apparently this is Gustomass message number 500 on this Ijsberenforum.nl.
Gefeliciteerd :freu: :freu:
Ik denk dat ik maar even wat ga vegen ;) zodat je nog vaak kan zeggen :
I specially dedicate this one to you ....
Jenny:prost:
:luvlove: :freu: Jenny :freu: :luvlove: :happy: :engel:
Maisha Maiefu
Gustomass :freu:
:wink:
De Cock
7 maart 2007, 01:29
Gustomas,
Beste collega ook nog vele jaren gewenst in ons 2e leven :teuflisch
HEERLIJK
Eerst even naar noordelijke contreien :freu: en dan weer ergens opduiken :fuck: .
Groeten,
De Cock.
De Cock
23 juni 2007, 02:10
Beste Gustomas,
Wil je nogmaals danken voor je prachtige proza's en gewoon omdat je een goede en toffe Collega bent :thefinger .
Spreek je snel weer eens, alleen nu lukt het steeds ff niet :smile2: .
Wat in het vat zit verzuurd niet, dus tot ziens :freu: .
Groeten,
De Hennef Cock.
Gustomass
23 juni 2007, 07:57
Beste Gustomas,
Wil je nogmaals danken voor je prachtige proza's en gewoon omdat je een goede en toffe Collega bent :thefinger .
Spreek je snel weer eens, alleen nu lukt het steeds ff niet :smile2: .
Wat in het vat zit verzuurd niet, dus tot ziens :freu: .
Groeten,
De Hennef Cock.
"Hartelijk Dank, waarde heer Cock", zo zouden Koot en Bie, de ouderen onder ons welbekend, hun antwoord gesteld hebben. Af en toe een stukje proza schrijven blijft een mooie bezigheid. In feite is het een stukje na spel na hetgeen vaak die dag tevoren is gebeurd.
Maar.... dit alles zou natuurlijk niet mogelijk zijn als er niet én heel veel fijne Collega ijsberen waren, waar je als Gusto beer tussen de bedrijven door toch heel veel plezier van hebt en ook op het gewone menselijke vlak heel veel mee kan.
Als laatste en zeker niet het minst belangrijk zijn natuurlijk de dames die wij iedere keer weer weten te vinden. :D En zij ons natuurlijk....;)
Zonder hun aanwezigheid, zou ons clubleven , ons leven en ons schrijfleven er toch wel hééél anders uitzien.......:eek:
Dus dus; "hartelijk Dank, gewaardeerde dames, dat jullie nog lange tijd onder ons mogen zijn. Ennuh.... af en toe bovenons kan ons beertjes ook wel bekoren..."
Zouden Koot en Bie in het Saunaclub tijdperk geleefd hebben, zouden hun sketches er op TV wellicht ook iets anders uitgezien hebben...
Heren...en dames...wat een leven toch...
Gusto mass.
MiniME
29 augustus 2007, 07:43
Hopelijk zien we je nog eens GM, of blijf je nu voortaan naar Jenny gaan?
Randy
29 augustus 2007, 18:57
Als je zorgt dat z'n 5 favo's tegelijk in GT zijn, zal-ie vast wel komen denk ik zo ;)
Gustomass
29 augustus 2007, 19:22
@Randy; Als je zorgt dat z\'n 5 favo\'s tegelijk in GT zijn, zal-ie vast wel komen denk ik zo .
Inmiddels, ja dat kan snel gaan, heeft Gustomass in Jenny\'s Partytreff ook al zijn Top 5 favo-dames.
Door al dat getopvijf krijg je wel weer fantasiën.
De fascinatie die Gustomass bij Golden Time een beetje begon te missen is inmiddels weer helemaal terug.
Gelukkig heeft Jenny het tot nu toe zo geregeld dat deze top5 dames nooit op één dag tegelijk aanwezig zijn.
Waarom zou je zeggen?? Jenny heeft maar een hele grote speelweide, met daarop een héél groot matras, ( en een hoog matras en een hemelbed, maar die zijn vrij toegankelijk..)
Gustomass zou het nooit van ze leven kunnen bijbenen als alle 5 de dames tegelijk aanwezig zouden zijn. Want, één ding hebben deze dames nog nooit van gehoord. Om rustig op hun beurt te liggen wachten. Een zaterdagavond laat, met 6 dames en nog 2 overgebleven volhouders.... afijn je weet waar je de Einzelheiten kunt lezen.
Dus in dat opzicht toch positief in GT dat op die dag dat jullie mijn 5 favo\'s daar uitnodigen dat Gusto in alle privacy van elke dame kan genieten( en zij van hem uiteraard) . Eventueel best wel in voor een triotje of een quartetje, want als je daar eenmaal lekker van geproefd hebt, wil je af en toe wel eens met 2 private assistents (female) op de matras verblijven.
Kortom de fascinatie is weer helemaal terug en dat komt Gustomass muy bien van pas.
Hasta pronto.
Gusto.
Gustomass
30 september 2007, 03:09
Deze in het geheel niet bijgelovige Gusto kan U mededelen dat het getal 13 hem niet meer afschrikt.
Moest ie vorige week nog melden dat Gusto's 13e sessie met Bibi niet door kon gaan, simpel omdat je daarvoor wel allebei aanwezig moet zijn in Jenny's Partytreff Xanten.;) Bibi was toen door een flinke mug gestoken en moest verstek laten gaan.
Nu was ze weer in vol ornaat aanwezig.
Heb haar pas "nachher" verteld dat dit onze 13 keer op de matras was.
Het was er wederom een om hopelijk nooit te vergeten. Wellicht kunnen enkele mensen uit het publiek Gusto daarbij helpen door er een verslag van te schrijven.
In ons vertrouwde hemelbed, ik had de gordijntjes nog zo mooi gesloten, hebben we heerlijk van elkaar mogen genieten. We lieten ons niet van stuk brengen door een af en aan lopen van een groot aantal gasten meegenieters, laat ik ze maar noemen. Die gewoon een kijkje kwamen nemen. Gelukkig lieten ze Bibi ( en mij) wel met rust, zodat we de wedstrijd, met korte ingelaste drinkpauze helemaal tot een goed einde konden brengen.
Het was een sessie zoals alle tevoren en nóg weer een beetje extra. Bibi, meid ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar het komt er wel uit..
Bibi , bedankt voor deze al weer 13e keer samen.
Het was wederom geweldig.
Voor mij heeft het getal 13 voorlopig een hele diep gegrifde betekenis...
Wat kan het leven toch mooi zijn..
welterusten dan maar.
ps perceptiegevoeligheid.
Gusto heeft zojuist gereageerd op het stoppen van Marcella in Bernds Schiefferhof.. Door Gusto's Bibi ervaringen is het verlies van Marcella toch een stukje makkelijker te verwerken.
Ook hier even . Liebe Marcella, vielen Dank für alles schönes...
Gustomass.
Gustomass
9 oktober 2007, 23:04
Onlangs kreeg Gusto van Willem2 een IM waarin hij me aangaf dat blijkbaar een berichtenmijlpaal was overschreden, die me het recht geeft op het kiezen van een "eigen ondertitel" .
Nou is Gusto qua fantasie een wat beperkt persoon. Het gewoonweg weergeven wat ie ziet, voelt, hoort om zich heen wil hem nog wel aardig afgaan maar als het op creativiteit aankomt, zeker met het kiezen van een eigen ondertitel, heeft Gusto toch graag wat ondersteuning. okk dit is weer niet origineel want ons aller Sonny kwam met dit lumineuze idee...
Vergeet even voorstaand gebrabbel en ik kom to the point, een bezigheid waar Gusto in zijn wandelleven graag nog altijd een puntje aan laat zuigen....
Hebben jullie een toepasselijke of misschien wel een in het geheel niet toepasselijke ondertitel voor Gustomass, dan deze graag even doorgeven.
Ben benieuwd en als er iets leuks en toepasselijks uit komt, hou ik me aanbevolen. Ik zal een prijs cq beloning verzinnen maar weet wie ik zal vragen voor de prijsuitreiking , gegarandeerd gelardeerd met minimaal een heerlike pakkerd en enkele heerlijke kusjes.
Ps over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd en Gusto staat niet in voor het gegarandeerde risico dat U na de prijsuitreiking nog "even" bij Jenny's blijft hangen....
nee, alle gekheid op een stokje, leuke ideeen zijn van harte welkom...
Gustomass laat zich verrassen...
Willem2
9 oktober 2007, 23:26
Hmmm, Jij bedenkt toch zelf altijd van alles wat.................:rolleyes:
Komen er een paar :
Langlullende IJsbeer :D;)
of kortweg Langluller
Xantippel
Best wel veel schrijvende IJsbeer
Para siempre Osito / Oso Polar
Andar de un lado o otro
.....................
Gustomass
9 oktober 2007, 23:53
Langlullende IJsbeer :D;)
of kortweg Langluller
Xantippel
.....................
Willem bedankt voor je tips.
Bij de eerste sloeg me even de schrik om het ijsberenhart.
"heeft die Willem inside info van mijn dames in Xanten"???
nee grapje, echt bedankt.
groetjes Gustomass
Willem2
10 oktober 2007, 00:06
Willem bedankt voor je tips.
Bij de eerste sloeg me even de schrik om het ijsberenhart.
"heeft die Willem inside info van mijn dames in Xanten"???
nee grapje, echt bedankt.
groetjes Gustomass
Ik moet er eerst nog een nachtje over slapen en dan wordt het misschien beter :o
Silvester
10 oktober 2007, 11:28
....nee, alle gekheid op een stokje, leuke ideeen zijn van harte welkom...
PT Cruiser....?
Sphinx
10 oktober 2007, 11:53
Wat te denken van:
- Schrijfbeer
- (ietwat) romantische ijsbeer
- masserende ijsbeer
Randy
10 oktober 2007, 12:44
feuilletonschrijfbeer :D
MiniME
10 oktober 2007, 19:24
Tsja, er is veel mogelijk:
- ijslandbeer
- paprikabeer
- PTT (PartyTreffTijger)
- wikipediabeer
:cool:
@Randy, vakantiebeer: en dat doe je allemaal vanuit Thailand? :D
Gustomass
6 november 2007, 23:31
Het leven van een ijsbeer staat bloot aan een soort evolutie, is voordurend in beweging en ontwikkeling.
Zo maar een dag uit het leven van deze ijsbeer , die zich inmiddels heel dik 2 jaar tot de ijsberencolonie mag rekenen.
Vandaag een volle werkdag, deels in westen des lands. Krijg je al om 8.30 al een sms-je van vriend 2Horny4u binnen. "Ben vanmiddag in ***** , zin in YY of GT??" Op moment dat Gusto dit bericht leest is ie zegge en schrijve 10 minuutjes van GT en dik half uur van Jenny's in Xanten verwijderd.... Dojngkkk , en dan moet je nog een hele dag verder... Helaas kon dat feestje , hoe mooi ook, niet doorgaan voor ondergetekende.
Rond 15 uur werk al afgesloten, tja wat laat voor GT, eerst 200 km rijden, wat doet het verkeer??. Tja, dan maar neergelegd bij "Gusto heute kein Spass für dich in GT"
Dan maar even naar Den Haag en even lekker ouderwets langs de ramen struinen, even wandelen... Het was wel koud en regenachtig, maar ook dat geeft iets extra's. Niet alle wandelregio kunnen immers op subtropische Saunaclimate worden ingesteld. De dames in de Geleenstraat zaten er leuk en luchtig bij. Ook hier lachten me de Latina's en de Afrikaansen het spontaanst toe..Wat is dat toch...hier kennen ze me toch niet...!!
Al gauw bij het bewuste raam uitgekomen waar Gusto de laatste jaren zijn nog schaarse raambezoeken placht te brengen. Minder dan 2 keer per jaar, allemaal de impact van de ontdekking van "Duitsland" dik 2 jaar geleden..
Eenmaal de FKK's, Saunclubs en PartyTreffs ontdekt en genoten hebbend is bij Gusto de drang om de ramen te bezoeken bijna tot een minimum teruggezakt. Service, kwaliteit, gezelligheid en alles erop en eraan is gewoon niet te vergelijken met wat je achter de ramen normaal gesproken krijgt.
Toch zijn er enkele supersterren in de ramen, waarvoor je , als je "toevallig toch in de buurt bent" graag even gaat kijken. effe lekker langs de ramen, effe lekker wat rondkijken, nee hoor ik ga toch niet naar binnen...gewoon effe kijken...meer niet, spaar het liever op voor aanstaande zaterdag, dan heb ik voor die 50 euro een halve dag 8 meiden om me heen....
Toch even rondlopen, en eenmaal bij het raam van Gusto's lieveling aangekomen zat daar....niet zijn lieveling... maar een slanke . blonde, vriendelijk en uitdagend lachende slanke dame, helemaal in het lakleren rood en met de nodige zweepjes en andere attributen in de vitrine...
Nee, Gusto's lieveling zat er niet, jammer, dat wel, maar niet getreurd..Nog lekker wat rondgekeken, ging redelijk snel want 25% had de rolluiken gesloten, vanwege een of andere gemeentelijke verordening.....
Toen maar door naar de doubletstraat, want in ieder straatje heeft Gusto wel een oude bekende zitten...En jawel hoor, in het Latina kwartier, in de binnenplaats/overdekte ruimte zat achter het eerste raam rechts, inderdaad, Brenda uit ?? Dominicaanse Rep of Costa Rica, ben het even kwijt...maar wás dit Brenda wel, heb wel eens met een zeer veel op haar lijkende vriendin/zus of zo gesekst, maar dat was bij lange na niet het niveau en de omvang van mijn bezoeken aan Brenda. Met Brenda kan je heel veel en heel ver , voor DVP in ramen begrippen en dat alles voor 35 Euro....
Toch, nee, ben niet zeker of dit Brenda was en mijn animo zakte al wat...nog enkele rondjes, weer wat muntjes in de parkeerautomaat en huppa... enkele andere Latina's hadden ook véél zin in sex met mij , net zo veel als ik in hun, enkel hun jawoord had ik snel, maar mijn jawoord liet toch even op zich wachten.
Toch maar even terug naar dat ene wat rustige vrouwtje, rechts achter in de hoek...
Toen ik bij haar aankwam , ging haar deur open: "nada mas caminar, entrar por favor, entrar..." Je hebt nu geneog rondgelopen, kom nou maar naar binnen... Mijn Spaans kwam weer een beetje op en alles wat ik met spaanstaligen gehad heb, kwam er gelijk achteraan...Och...quanta costa, veinte cinquo, 25 euro., nou ja, is het niks, neem ik nog een andere ...
Klein vrouwtje, einde 20 voor in dertig, voor Gusto Lekker jong dus, Maria( dojng) uit Venezuela.. Et tu?, de donde... Hollandais..... no no, impossible, nou ja...
Nu volgde een aardig staaltje ramen sex, ga daar maar liggen, ....ja maar, ik wil je beetje vastpakken.... alles rustig, alles rustug,... afijn lekker gaan liggen op een echt bed... Maria , een beetje lacherig komt er bij zitten, heeft topje en soort corselet nog aan en ik vroeg of dat uit kon.... nee, rustig straks...
Begint me heerlijk wat te masseren, en kleine Gusto wat te verwennen, met haar handen. Best lekker, dat zeker...best senueel... Of ik alles echt lekker rustig wilde, wat bijbetalen dan graag, 20 erbij? no, 25 erbij....zij ze met een lief lachje...nou, vooruit dan maar , je bent tenslotte maar één keer bij déze Maria dacht ik..
Toen op de buik voor een massage.. Maria was klein en fijngebouwd en had fijne zachte handjes. Hiermee kon of wilde ze weinig kracht zetten, dus massage was een beetje soft..ok risico van het vak...
Daarna omgedraaid en van voren masseren, maar dat werd al gauw beperkt tot aandacht voor inmiddels een opgroeiende Gusto-junior...
Toen ging er jasje omheen en volgde een hele aardige pijpbeurt., Dat deed ze goed en ze wist , leek het wel door het rubber heen te zuigen...Zo een klein vrouwtje en dan zo een zuigkracht. Nu werd het toch wat te warm vanbinnen en vroeg Gusto om een Time Out. Gelukkig kreeg ie die, anders waren heir de zaadmannekes al ontsnapt...
Toen even in 2 standjes neuken en al vrij gauw was Gustomass waar Maria gusto junior wilde hebben....
Jammer, zo snel maar ok, je krijgt weinig gelegenheid om effe wat anders te doen.
Al met al een leuke sessie, lekker klaargekomen, maar dit was voor het éérst sinds wel héle lange tijd dat Gusto sex heeft gehad met een DVP, waarbij ie enkel de tepeltjes even heeft kunnen aanraken...... waarbij hij niet heerlijk aan de borsten heeft liggen lebberen en zuigen, waarbij ie niet de tepels tot een ongekende hardheid heeft gebracht, waarbij ie de dame niet lekker gemasseerd heeft, waarbij ie de dame niet lekker heeft gebefd tot er een spetterend orgasme op volgde....... Dit was voor het eerst weer eens een normaal raambezoek, en niet een bezoek in een Saunaclub Golden Time of aan Jenny's Party Treff. Aldaar komen de dames, eenmaal met Gusto op de matras beland er niet zo gemakkelijk vanaf en komt Gusto niet zo gemakkelijk van de dames af.....eerlijk is eerlijk.
Zo een raambezoek doet je als fervente "Duitsland" bezoeker weer bewust worden hoe goed de sex is die je bij onze oosterburen krijgt en hoe verwend je eigenlijk bent geraakt in die paar jaar...
Heb Brenda maar gelaten voor wat het was en op weg naar huis meteen in 12 km Stau...jammer, tis toch te laat...komt er om 16.28 bericht van 2Horny4u binnen.... "ben nu in de buurt van****" Toen werd het tijd hem effe te bellen. Deze geluksvogel kwam aan de lijn 'Buenas Dias, como estas???" Bien, bien...nada mas...
Hij twijfelde nog even tussen GT en YY... Nog even over bijgepraat.... terwijl hij rustig zijn weg vervolgde aangestuurd door een vrouw(estem) die hem naar zijn doel moest praten..en dat deed ze netjes.... "Bij de rotonde , neem je de derde afslag naar rechts...." Wat een geluksvogel, was ie al bij de bewuste rotonde bij de Duitse Grens bij Venlo en Gusto ist im Stau bij Den Haag....
Hem maar veel plezier gewenst in GT en enkel gevraagd of ie Mariann de groeten wilde doen, want zij zou een dezer dagen weer acte de presence geven in GT...
Intussen, stapvoets aan het rijden en ook in de file is het leuk vrouwtjes kijken...vele bruine en getinte in dit gedeelte van het land, en dan niet in de kleinste auto's .mmmmm...Een dame, een Aziatisch type, zat, ongelogen, heb nog 2 keer omgekeken, zat met haar ogen dicht auto te rijden. alsof ze in slaap was gedommeld.
Toch maar even Jenny's Party Treff in Xanten bellen...aaah bist du dass ......., sagte Lydia. heb deze schat van een Thekefrau nog nooit life gezien...is misschien maar beter ook, is zo moeilijk afblijven als het zo mooi en zo dichtbij is , maar niet wordt geacht mee te gaan...
Ooh, bist du.....Du rufst bestimmt an für Jenny....Nein, Leider , Jenny kommt erst in 'ne Stunde....
Stapvoets gaat het verder in de file...
Jenny nicht dah, vriend 2Horny4u in inmiddels in GT, lekker genieten en zelf , een eenzame ijsbeer, far away from home ...im Stau, noch immer...
Rolt er een SMS binnen van mijn vriend; "Grusse von Mariann" en Gusto wist dat het goed was..
Maar, eenmaal thuis even de planning voor de rest van de week proberen te ordenen....uuh, ik hoop dat mijn leverancier van mijn broodnodige blauwe pilletjes niet te lang verstek laat gaan...., sonst geht's ganz schieff diesem Samstag in Xanten...
Nog effe met Jenny gebeld , en ja hoor "diesen Sammstag geht's wieder loss..".
Vertelt ze me effe dat ze zich aan het aankleden is om te gaan paaldansen.... Helena en ik dacht Kati waren al geweest, nu was Jenny aan de beurt.... "Ooh, Ich hätte besser heute kommen sollen.."..gelijk erachter, "Nein Gusto, Sammstag ist bestimmt besser."
Jenny heeft zich een hond aangeschaft. Heel trots zegt ze; "diese Hund der liébt mich, Gusto, er liebte mich gleich vom Anfang an...."' "Aber natürlich Jenny, Du weisst doch, Jeder liebt Dich, eben die Hunde..." we hebben nog even lekker gelachen en toen moest ze echt gaan dansen.
Gusto heeft de ogen gesloten , in gedachten snel naar Xanten, maar nog meer zich voorbereiden op aanstaande zaterdag 10 november.
Dan mag Gustomass zijn snoet al voor de 25ste keer door de deur van Jenny's Party Treff steken sinds haar come back op 13 juni jl....
Een memorabele mijlpaal en als het die dag net zo fijn mag worden als al die andere zaterdagen is Gustomass al weer héél erg in zijn sas en is ie het slippertje van vandaag achter de ramen weer snel vergeten....maar of ie het óóit echt zal leren....
Hij zal u op de hoogte houden...
Gustomass.
Gustomass
14 november 2007, 23:29
Gusto gaat nu slapen anders is ie morgen niet fit...
Zo'n korte heb ik nog nooit gehad.
Gusto die wel eens versteld staat van zichzelf...
Good naait to you all... and for tomorrow...Good daaaay.....
Gustomass
8 januari 2008, 19:19
Hé medeijsbeertjes.
Hoe is ie.
Af en toe krijg je van die bevliegingen, en graaf je eens in het al dan niet recente verleden.
Kijk je toch nog eens op Hookers, het forum waar mijn interesse in het fenomeen DVP is gewekt.
Pas echt goed uitgeleefd heb ik me op dit forum, maak je maar niet bang.
Maar....tis hier wel een beetje saai aan het worden...;);)
Afgelopen zondag kon ik het niet laten om na lange tijd nog eens een recensie op Hookers te plaatsen.
Gewoon weten ze daar weer wat ze al weer bijna anderhalf jaar moeten missen..cq niet hoeven door te worstelen.
prachtig gewoon welke commentaren er worden gegeven op één zo'n recensie.
Actie geeft reactie...dat zeker.
Na zo een uitstapje wordt je weer eens tot in de finesses op je plaats gewezen en weet je weer helemaal zeker( niet dat ik eraan twijfelde,) waar je op je plek zit en waarom je je zo goed thuis voelt op deze plek.
Heren, laten we er alles aan doen om het Ijsberenforum te houden zoals het is.
Dank aan alle harde werkers achter de schermen.
ps wil je weten waarover ik het heb, kijk even onder Partytreff Xanten en je bent weer helemaal bij.
Groetjes van Gustomass.
Still going strong like never before...
Willem2
8 januari 2008, 19:23
Is het nu de bedoeling dat ik uit jouw bericht die andere site ga weghalen ? ;):D
Big30
8 januari 2008, 19:34
Hé medeijsbeertjes.
Hoe is ie.
Heren, laten we er alles aan doen om het Ijsberenforum te houden zoals het is.
Dank aan alle harde werkers achter de schermen.
ps wil je weten waarover ik het heb, kijk even onder Partytreff Xanten en je bent weer helemaal bij.
Groetjes van Gustomass.
Still going strong like never before...
Zonder schrijvende en actieve leden zou er geen IJsberenforum zijn ;)!
"IJsberenforum voor en door de IJsberen!"
:wink::wink:
Gustomass
8 januari 2008, 19:40
Is het nu de bedoeling dat ik uit jouw bericht die andere site ga weghalen ? ;):D
Hoi Willem,
weghalen en vervangen door sterretjes???
Als je iets wil doen om de aandacht en nieuwsgierigheid wil wekken..gewoon sterretjes schrijven ipv van de naam ..
Sterretjes trekken de aandacht...
Nee Willem, hoe het maar gewoon bij het trekken waar jij zo goed in bent...
Hoe meer vrijkaartjes hoe liever....
ps had je vandaag een assistent(e) om te trekken;););).
Gustomass still going strong...
MiniME
8 januari 2008, 20:54
Arme Lalande, moet zich door het hele bericht van GM heen worstelen om te beoordelen of het wel kan of gecensureerd moet worden :D
Oo dit forum mag gelukkig (bijna) alles, dus een stuk eenvoudiger, en GM kan lekker lange verhalen posten (goed te zien dat je het schrijven nog niet verleerd bent in het nieuwe jaar GM!) en als lezer kun je deze lange verhalen van GM dus gewoon overslaan. We weten allemaal dat GM dit puur op therapeutische basis doet :D
Willem2
8 januari 2008, 21:11
ps had je vandaag een assistent(e) om te trekken;););).
...
Euhhh :o
Eagledriver ...... maar die kan het wel goed :lostit:
Gustomass
29 juli 2008, 10:52
Voor jullie beginnen te roepen dat onderstaande recensie nav het afscheid van Randy, meer over mezelf zou gaan dan over Randy, neem ik hem onder dit draadje ook maar op..
De wat meer ervaren ijsbeer zal hopelijk begrijpen de naam "Randy"en die van mezelf, gemakkelijk door vele andere namen van dit forum vervangen kan worden, zonder dat het verhaal zijn strekking zou verliezen.
Nou daar gaat ie..
" Randy,
we kennen elkaar aardig maar verder wat oppervlakkig.
Toch herkende ik vanaf het begin een groot aantal raakvlakken en overeenkomsten.
Met grote belangstelling heb ik altijd je recensies gelezen.
Als je als forumlid het gezicht en de mens achter de Nickname kent, lees je in een recensie mogelijk andere dingen en meer dan wanneer geschreven door een onbekende clubbezoeker.
Die overigens mogelijk naast je aan de bar in GT heeft gehangen of die zelfs na jou met je favorietje op kamer is geweest. En jouw favorietje had je enkele uren terug je nog zo overtuigend duidelijk gemaakt met woorden, monden, handen, voeten en met hulp van al haar lichaamsdelen, dat jij bijzonder was , anders dan al die andere clubbezoekers en dat je gewoon speciaal voor haar was....
Na enkele maanden wordt je wijzer en begin je te beseffen dat je favorietje hetzelfde ..."Oh you are so special to me... "-verhaal diezelfde dag mogelijk nog 3 of meer keer heeft herhaald, met dezelfde overtuigingskracht en aan ijsbeertjes die wellicht even onderste boven geraakten van deze liefdesverklaringen als jijzelf in je eerste keren...
Ondanks alle haken en ogen zitten er hele mooie kanten aan deze ontmoetingen in clubs. Dat je als man van rond de 50 nog "strontverliefd " mag worden op een Columbiaanse dame en dat je daar 3 maanden lang verliefheid en sex mee mag beleven die je mooiste dromen overtreffen... ook dat is GT , ook dat is een onderdeel van je ijsberenbestaan...
Je leest verhalen over relaties met DVP's , dat die bij hoge uitzondering niet eindigen in pijn, tegenvallers, schade, gedoe en problemen....je leest ze en wil ze ( aanvankelijk) niet geloven... toch ga je heel stillekes aan je favoriete dame anders bekijken...heel voorzichtig en heel even maar, want het is zo fijn bij haar en het is...."wederzijds"'...
Je evolueert als ijsbeer en er komt een moment dat je je draai in GT niet meer kan vinden... onmogelijk, schier onmogelijk, had je geroepen als een collega ijsbeer je een jaartje terug had gezegd, dat er een dag zou komen dat jij je in GT niet meer zo op je plaats zou gaan voelen..en dat daar geen jaren voor nodig zouden zijn....
Dan ga je andere clubs bezoeken.... verandering van spijs doet eten zeggen ze ..en jawel dat werkte... weer wordt je keigek op een heerlijke dame en deze keer is "het echt anders" wil je met je beste vrienden delen....het was anders ...en toch weer hetzelfde... You can take the girl out of a bar, but you can't get the bar out of the girl....ook niet als dat je favorietje is waar je iets wel héél speciaals hebt...
Na anderhalf jaar betrap je je erop dat je al weer ruim 4 en een halve week niet naar een club bent geweest,er geen behoefte aan hebt en de andere gewone dingen in het leven weer gaat waarderen, aandacht geven etc. Je bent zlefs niet naar de club waar je schatje is....
het leven van een ijsbeer evolueert ...en wel heel snel... wij hebben daar geen eeuwen voor nodig, dat past ook niet in de huidige tijd...
Alles moet snel en kan ook snel...
Kortom Randy, een waterval van herkenning zoals je het omschrijft. OK, het gaat bij ieder anders, maar voor geen enkele bezoeker aan saunaclubs zijn z'n bezoeken na pakweg een half of een heel jaar hetzelfde als zijn eerste bezoeken... Je wil dat niet geloven bij je eerste bezoeken...het is dan ook iets wat je dan, gelukkig, nog niet bezighoudt.....
De ijsbeer evolutie kent meerdere fasen en de fase van afscheid nemen, een stapje terug doen, hoeft geenszins definitief te zijn..
Als je de realiteit onder ogen blijft zien en blijft beleven kunnen er na zo een afscheid nog meerdere wegen worden bewandeld, oeps daar ga ik al, heb ik het al weer over wandelen..
Randy, wat een verhaal zeg,ja dat mag je gerust zeggen, waar het komt uit een eerlijk hart. Ik wil je een mooie toekomst wensen, waar die zich ook af gaat spelen... Slechts één ding is zeker, in jou toekomst ben minimaal jij van de partij, maar waar en met wie die zich zal afspelen, daar wordt het al een stuk opener. En gelukkig maar...
Van het concert van een wandelaars leven, bestaat geen , lees niet slechts één , programma...
Lees de recensies van forumleden er maar op na...
Vele verschillende belevenissen, maar ook oh zo vele raakvlakken...
We hebben iets gemeen en daarvoor kunnen we bij elkaar , in de clubs , op het forum en bij de dames mee terecht... Dat is maar goed ook..
Het leven is mooi om geleefd te worden, je maakt er wat van voor jezelf en voor de ander...
Randy, veel succes en goede gezondheid met je toekomst.Het ga je goed, dan gaat het de mensen om je heen ook goed...
Gustomas's...."zo ge ut makt, zo hedde ge ut..." .
Gustomass
8 augustus 2008, 17:34
Wat een mooie olympische parade…
Heren, nu even niet meteen aan sex denken, oké??.;)
Zit vanmiddag een beetje aan huis gekluisterd.
Lekker de opening van de Olympische Spelen in China bekijken. Wow, wat een schouwspel, wat een mooie show, een knap stuk, hoe krijg je zoiets voor elkaar…
Een lange zit, maar een móóie zit.
Daarna een parade van deelnemers van meer dan 200 (!)landen. Een werkelijk kleurrijk en indrukwekkend spectakel.
Een mooi beeld van mensen verzameld uit alle hoeken van deze wereld. Een mooie wereld zoals duidelijk blijkt. Meer dan 2 uur lang een parade gevuld met blije gezichten.
Natuurlijk, eerlijk is eerlijk, in deze parade vallen Gustomass de dames nét iets meer op dan zijn sexegenoten. Wat een mooie mensen, wat een mooie koppies zeg en wat een mooie dames zeg. Hoe krijgen ze het in die Next model programma’s klaar om om deze mooie dames heen te komen.
Gustomass is van jongs af aan al erg geïnteresseerd in aardrijkskunde. Die interesse wordt met zo een parade enkel nog maar meer aangewakkerd, al is het zo dat naast het land Gusto de typen dames van die landen de laatste jaren veel meer aandacht mogen genieten.
Als je zo die mooie dames in die parade ziet, is het dan niet jammer dat de dames in onze clubs zo schaars gekleed zijn. Er blijft steeds minder voor je fantasie over en er valt zo weinig uit te ( laten) kleden….
Na 3 jaartjes Golden Time en andere clubs heeft Gusto toch al met vele dames het genoegen mogen hebben. Daarbij heeft ie ook al met dames van vele verschillende nationaliteiten kennis mogen maken. Even op zijn excellijstje speurend komt ie qua aantal dames al heel hoog. In zijn gedachten was ie met aantal nationaliteiten ook al een heel eind op dreef. Toch zo blijkt uit zijn lijstje, dat die met de 44 door hem genoten nationaliteiten welliswaar goed op weg is, toch is het nog maar 20% van die ruim 200 landen die er op deze mooie wereld blijken te zijn.
Genoeg werk aan de winkel dus.
Golden Time biedt ons een groot aantal nationaliteiten. Toch blijken er nog zo veel nationaliteiten niet vertegenwoordigd te zijn. Er ligt dus nog een grote markt open.
Zo een parade bekijk je natuurlijk zo subjectief als wat. Gusto is groot fan van bruine dames en van donkere dames, dat moge intussen een beetje bekend zijn. Wat me opvalt is dat er veel , héél veel mooie donkere dames op deze wereld rondlopen. Zonder geturfd te hebben, kreeg Gusto toch de stellige indruk dat er op de wereld veel meer bruine en donkere mensen zijn dan blanke en witte mensen zijn. Heb even geen zin om dit aan de statistieken te toetsen.:cool:
Gusto’s voorliefde voor bruine en donkere dames is sinds vanmiddag enkel maar aangewakkerd en gegroeid. En niet zo’n beetje ook. Wat een veelheid aan mooie snoetjes , lieve lachjes, gelukkige dames, echt karakteristieke snoetjes.
Natuurlijk, de bloementuin staat vol met ontelbare bruine dames. Natuurlijk is het onmogelijke deze allemaal te plukken en mee te nemen, maar Gusto kan ook heel goed genieten van al die bloemetjes die hij niet kan plukken.
Conclusie is dat de wereld vol zit met mooie dames en dat wij als verwende ijsberen ons in de ongekend gelukkige omstandigheid bevinden dat we een groot deel van deze mooie bloemetjes in clubs als Golden Time en natuurlijk niet te vergeten bij Jenny mogen bewonderen en zelfs mogen plukken.
Een kleurrijke hobby toch..??:freu::freu:
Geniet van het moois deze wereld heeft te bieden..
Tot zo ver deze Olympische gedachte van Gustomass.
Toppie
8 augustus 2008, 18:54
jezus als je zo naar de openingsparade kijkt dan moet je toch hoognodig naar de GT, Gusto!!! ;)
Gustomass
20 augustus 2008, 13:43
Hallo heren..en dames niet te vergeten.
Gusto houdt wel van gedankwaardige nummers en wil dat dan meestal aan iemand speciaal opdragen...
Dit wordt bericht nummer 969 van Gustomass.
dit getal lijkt een beetje op nr, maar dan nog met een dametje erbij.
Standje 69, of moet je zeggen ligje 69;), kan zo maar uitgebreid worden met nog een dametje die de ontbrekende 6 of 9 kan invullen.
Heerlijk toch als 2 dames voor de beide 9ens zorgen en als je zelf ertussenin de honeurs van een ietwat benauwend gepositioneerde 6 mag waarnemen....mmmmm heerlijk
Wie wil er as zaterdag de ontbrekende 9 zijn....?
Gustomass die soms niet weet wat onder en boven is en dat eigenlijk helemaal niet zo een probleem vindt....
Gustomass
23 augustus 2008, 07:45
Op het meetingpoint staat vaker... Kom ik bij Venlo aan en dan richting....
Zo is het , zeker wat ondergetekende betreft. Venlo is voor Gusto eigenlijk een soort cross-roads met het oog op club keuze. OK, meeting-point, SMS, telefoontjes spelen ook een rol bij de keuze.
Eenmaal bij Venlo is Gusto tot nu toe verschillende kanten op gegaan.
- Richting Sans Soucis ( Tegelen) is ie enkel nog maar in gedachten geweest.
- OK, voor YinYang, had ik beter eerder rechtsaf kunnen gaan. Tis hier overigens nu 3 jaartjes terug wél allemaal begonnen... Da's een duur ritje op die zondagmiddag geworden.....
- Golden Time , die kant al héél vaak op geweest, is qua aantal bezoeken , uren en dames top of the list.
- Bernds Schiefferhof in hennef , een beetje verder weg..maar wat je ver haalt...was dat niet.....extra lekker??
- PHG in Oedt, een aantal keren geweest, maar er moet al een speciale rede zijn, die kant op te trekken.
- tja en Amnesia in Castrop Rauxell, da's lang geleden...
- Partytreff Dorsten ook nog eens bezocht...afijn..
Van Goch in Goch, eigenlijk dan ook al een beetje te ver, maar da's niet erg. Tot nu toe weinig verloren in deze club.
- Villa Vertigo in Grefath, tja deze club heeft Die Qual der Wahl enkel nog maar aangewakkerd.
- Acapulco in Velbert... ja, doe er nog maar een schep bovenop. alsof ik het nog niet moeilijk genoeg had tot een keuze te komen.
- Babylon , jazeker, dat Freikaartje moet echt worden ingewisseld worden...
- Living Room in Kaarst zou ik nog haast vergeten, zin in dagje rust, relax en heerlijke massage, dan in Living Room the place to be.
- sinds vorige week zondag met Freudenberg kennis mogen maken, ze hadden immers een Tag der Offenen Tür.... lekker doorkarren tot afslag ...
- tja en dan natuurlijk richting Xanten waar mijn favoriete hemelbedje staat in Jenny's Party Treff, waar je dan toch lekker kan toeven met je favoriete dames....
Kortom, tijdens het tanken bij de Tango,genoeg om over na te denken...
tot nu toe nog nooit onverrichter zake hoeven omkeren.....
al met al een heerlijk menu .....
"heeft U al een keuze kunnen maken meneer...?? "
Oh nee, dat is in een restaurant...
Gustomass, voor wie keuzes maken niet zijn sterkste punt is...
Gustomass
31 augustus 2008, 22:34
;)
hello All,
this memorable 1.000th report by Gustomass
......I wish to dedicate to someone very special.......:ola2:
this one is for you my :littleang
:luvlove::inlove::luvlove: :freu: :freu::ola2: jenny :ola2: :freu: :freu::luvlove::inlove::luvlove:
;):cool:
ps ja ik weet het, dit is gelijk bericht nr 1001.
Maar was dat niet een sprookje...???;)
Willem2
31 augustus 2008, 22:46
;)
ps ja ik weet het, dit is gelijk bericht nr 1001.
Maar was dat niet een sprookje...???;)
Gefeliciteerd .......
maar zal ik die andere dan maar vegen ;)
Gustomass
6 oktober 2008, 14:15
Ijsbeertje Gustomass is niets menselijks vreemd.
Afgelopen weekend houdt me het volgende bezig.
Mijn vooroordeel wat ik heb over de Nederlandse vrouw in het algemeen en in clubs meer in het bijzonder.
Eerlijk is eerlijk, direkte aanleiding om over mijn vooroordeel na te gaan denken, (ging spontaan hoor, je gaat er niet apart voor zitten) is mijn aangenaam verblijf afgelopen zaterdag op onze IjsberenSurprise Party in Club Sans Soucis in Venlo.
Voor het eerst in mijn leven een club bezocht waar zó veel Nederlandse dames en Nederlands sprekende dames aanwezig waren.
Mijn normaal wat afwachtende en ja zelfs wat afhoudende houding ten aanzien van Nederlandse dames in clubs was eigenlijk al binnen 10 minuten na binnenkomst als sneeuw voor de zon verdwenen.
Er straalde warmte, gemeende vriendelijkheid van hen uit.
Het feit dat de dames in Sans Soucis ons steevast ijsbeertjes noemden zegt al wat over hun attitude jegens ons. Ik lees daaruit een vriendelijke houding jegens ons aan af.
Hoe anders waren Gustomass' ervaringen voorheen.
In het prive leven, tja als je goed wordt gepakt heb je het wel voor even gehad met de Nederlandse vrouw. Ik weet het je mag niet veralgemeniseren, maar onbewust doe je dat toch, althans heb ik aan mezelf gemerkt.
Kijk je om je heen, hoe vrouwen vaak reageren op ons mannen, tja dan heb je al geëten en gedronken, laat staan sex gehad.
Ik vind het niet gek dat getrouwde mannen hun sex plezier elders gaan zoeken. Vaak ligt er meer aan ten grondslag dan enkel "het jachtinstinct" of "het groene blaadje elders". Als thuis het gras hard en droog is, is het voor hen niet plezierig grazen, lees lekker sex hebben.
De Nederlandse vrouw zie ik wellicht te veel als die "vrijgevochten types, die ons niet nodig hebben en het wel zonder ons kunnen"... Dat lukt velen van hen inderdaad en de anderen lukt het ook, maar dan wel met gebruikmaking van financiele ondersteuning door hun ex-man.
Verder zie ik het als dat hun carrière blijkbaar vóór gaat boven een leuke warme relatie met een man en gewoon lekker onvoorwaardelijk lekker sex met elkaar hebben.
Tot zover de vrouw buiten de club.
Binnen de Saunaclubs zien we weinig NL dames. Die enkele raamervaringen waren niet veel soeps en wat ik in Clubs als GT, YY en VV tegenkwam "leek"me niet veel. Je leest al een jaar of 3 terug op het forum en dan kwamen de NL dames, evenals de Duitse Dames overigens er niet zo goed vanaf. Kwam het op het verwennen van ijsbeertjes, het hebben en geven van service dan vielen ze vaak ver onder de maat van onze Oost Europese toppertjes of uit de Latina Corner...
Eerlijk gezegd zelden een NL dame gevraagd op de kamer, dus hen eigenlijk ook geen kans gegeven. Spraken ze Nederlands dan waren het vaak bruine dames. Het enige wat zij gemeen hadden met Nederland was de taal, hun service was gewoon best Ok tot geweldig.( Faith uit YY, waar ben je???)
Afgelopen zomer nog enkele NL dames in Villa Vertigo gezien en gehoord.
Die wisten ons haarfijn duidelijk te maken dat de service die in Duitse Saunaclubs verwacht werd/standaard was, dat dát niet allemaal kon en dan zeker niet voor dat in hun ogen weinige geld....
Beide dames waren beide keren al de tijd gewoon onder in de bar, ze hebben geen kamer van binnen gezien...om voor ons begrijpelijke redenen. Zie je wel, mijn vooroordeel kreeg een stevige steun in de rug....
De laatste tijd lees je steeds meer over goede en zelfs TOP ervaringen met NL dames in clubs als YinYang, Villa Vertigo , Sans Soucis en zelfs in GT. Vriend Seqoya met Veronica gister in GT. Jawel hoor, ik doe mijn research... Het lijkt wel een soort hausse, een soort trend te worden.
Ook dat is weer in hoge mate selectieve perceptie van me denk ik.
Maar toch, terug naar Sans Soucis.
Een fijne club, lekker ongeremd plezier hebben, niks moeilijk, fijne dames met een warme houding en een warme attitude naar ons. Veel NL dames aldaar, en wat denk je, een fijne sfeer.
Ik heb intussen aantal recensies gelezen van collega beertjes die er op sleeptouw genomen zijn door NL dames. Ik lees daar goede tot opvallend goede en ook wel een beetje boven verwachting goede ervaringen uit.
Het bestaat dus écht, heerlijke sex hebben met een Nederlandse dame in een Nederlandse SaunaclubHeb zelf mogen genieten van BO.
Tijdens het heerlijke vrijen met haar, juist dat is de juiste term, we hebben liggen vrijen en dat was geweldig.
Ze betrapte me op een van de momentjes dat ik even rustig was....
"Mag ik vragen wat je nu denkt...? "
Ja dat mag. Ik dacht eraan dat ik nu heerlijk lag te vrijen met een Nederlandse dame, in een Nederlandse Club en als klap op de vuurpijl was deze dame nog blond ook nog. Alle vooroordelen van Gusto werden door BO in Sans Soucis ontzenuwd....
Deze maandagmiddag overweging is het gevolg.
Ik ben ervan overtuigd dat er voor NL dames in het algemeen en voor NL dames in clubs meer in het bijzonder een mooie toekomst is weggelegd, in de maatschapppij en in de clubs als ze zich wat meer op zouden stellen zoals de dames afgelopen zaterdag dat al deden.
Er zouden veel mannen zijn die minder gedwongen zouden zijn naar clubs te gaan op zoek naar een ouderwets fijn samenzijn met een vrouw.
Ben intussen de 50 gepasseerd en heb best een vaste mening over een en ander, maar afgelopen week-end is toch een eye opener voor me geweest..
Zó kan het dus óók....
Laten we er lekker van genieten en laten we in het dagelijks leven ook proberen om een positiever idee te krijgen...
Die vrijgevochten dames, die carriëre ploegers die de indruk wekken mannen niet nodig te hebben, zij hebben toch ook een warm hartje en zij willen toch ook warmte zou je zeggen...
Voorlopig zal Gustomass lekker blijven clubben en daar onvoorwaardelijk genieten van sex, van lekker vrijen en van plezier.
Ik heb het al vaker geroepen , sex in een club is de eerlijkste sex die er denkbaar is. er zit niks achter, jij weet dat je komt voor plezier en sex en dat je ervoor betaalt. Zij weet dat ze komt voor sex en ervoor betaald wordt. Niet meer en niet minder. Beiden weet je waar je aan toe bent.
Geen gedoe van tevoren, geen gedoe erna.
onbezorgd lekker genieten zonder gedoe... Amen.
Gustomass geeft u de zegen.
m1000
6 oktober 2008, 19:27
Schitterend. Mooie beschouwing over Nederlandse vrouwen. Realistisch betoog.
Gustomass
14 oktober 2008, 09:50
of past deze beschouwing beter onder de rubriek Gustomass stelt zich voor.....
knijp me eens in mijn armen...droom ik of....
Tis iets wat menig lezer afgelopen 9 dagen in deze rubriek over Sans Soucis wellicht gedacht zal hebben.
Hoe kom ik dáár nou weer bij...
Ok dan , nog éven voor het slapen gaan.
Gustomass loopt al een tijdje mee. Dikke 3 jaar, Al meer dan 1000 dagen.;)
Al best een en ander meegemaakt in het echt en ook gelezen op dit forum.
Zelf ook geprobeerd mijn steentje bij te dragen. Dat lukt nog steeds, al weet ik dat velen intussen afgehaakt zijn vanwege die ellelange verhalen. Zeer begrijpelijk overigens.
Zelf als jong ijsbeertje mijn opleiding mogen genieten in Golden Time.
Daar van ijsbeertje geevolueerd tot "ijsbeer die zich staande kan houden in dit wereldje waarin de dames je proberen horizontaal te krijgen en daarna te nemen."
Van alle avonturen aanvankelijk uitgebreid verslag gedaan op dit forum. Toen het te pittig werd, naast dit forum ook als uitlaatklep enkele WORD-documenten aangemaakt en hier de belevenissen met dame .......... (120 pag) en met dame ................... (389 pagina's en nóg niet klaar.....) uitvoerig, authentiek en in vol ornaat beschreven.... Welke verliefde ijsbeer doet dat niet.....?? vraag ik dan mezelf af.
Terug naar vandaag de dag.
Het is zegge en schrijve 13 oct min 4 oct dus 9 dagen sinds ik mijn eerste bezoekje aan Sans Soucis mocht( kon) brengen....het lijkt al een maand of langer.
Heb zojuist onderstaande recensie van SexenFUn gelezen. "stapelverliefd op Amanda". Net voor het slapen gaan, even over het forum surfen ...( stom gezicht trouwens, een surfende ijsbeer, zal wel vanwege te weinig Icesafe zijn).
Stoot je op deze recensie van SexenFUn over zijn ( en deels mijn en deels RpLovers' etc) belevenissen in Sans Soucis, afgelopen vrijdag.
Gustomass is een fervent fotograaf en videograaf. Lang had hij de gewoonte om alles op video te zetten( ooh shit, nu weet half Limburg wie ik ben....)
Soms denk ik nog steeds, jeetje, die en die ervaring met die dame, daar had ik wel een videoshotje van willen maken, sorry een klipke, willen maken.
Bij het lezen van de recensies van afgelopen , let wel slechts 9 dagen, bekruipt mij steeds meer het gevoel dat het perfect is dat je in Saunaclubs niet mag filmen, als is dat verbod om een héél andere rede ingesteld als wat Gustomass bedoelt.
Telkens , bij het lezen van elke recensie over 4 oktober en 10 oktober in Sans Soucis zie je het als in een video clip voor je..... Je was erbij( je mocht erbij zijn)..je hebt het meegemaakt( je mocht het meemaken)...ok, niet alles, maar je hebt het meegemaakt. Hoe treffend kan ieder ijsbeertje dit beschrijven. ieder op zijn eigen manier. Talenten zijn het, schrijverstalenten, stuk voor stuk, en dan niet alleen vanwege die talenten dames, die jullie op de kamers aan ons toeschrijven...
Weinig weet ik zeker, weinig is zeker in dit leven, maar Gusto wil hier hardop stellen, dat de dames in Sans Soucis zich zó ons ijsbeertjes niet hadden voorgesteld, dat die niet enkel kwamen om sex met hen te hebben, maar om te genieten en om genot te geven, waarvan acte
Dat weet ik zeker.
Correct me if I am wrong! please.
Het mooie van die recensies is in feite dat het een perfect beschreven , met gevoel voor detail en met gevoel voor gevoel is beschreven.
Elke recensie weer. Elke recensie geschreven door een ijsbeertje dat het gebeuren telkens vanuit een iets andere hoek heeft vastgelegd. Vanuit zijn eigen hoek, waarin zijn camera stond opgesteld ( Gusto zat dus blijkbaar geheel verkeerd om die dans van Sara met Sexenfun te kunnen genieten, jammer). Alsof het gebeuren gefilmd en vastgelegd is door 4 kamera's of zo.
Ook mooi hoe een ijsbeertje denkt te weten wat een ijsbeertje van plan is, zoals in onderstaande recensie Gusto die wat van plan zou zijn met Amanda...., nee , af en toe is praten net zo bevredigend als wat anders.
Net zoals je beschrijft SexenFun, meermalen is een erotisch samenzijn waarbij je als ijsbeertje dan wel niet klaar komt, maar een super erotisch festijn mag beleven, wat vele malen fijner kan zijn dan een festijn waarbij je spuitend klaar komt.
Pas als én het ijsbeertje én de dame dat ten volle begrijpen en daar naar handelen, dán is het inderdaad één van de mooiste dingen, jazeker, ik denk wel hét mooiste wat je als man met een vrouw mee kan maken....Van dit soort vrouwen lopen er meerderen rond in Sans Soucis, dat heeft deze speurbeer inmiddels al wel opgesnoven.
Bij het lezen van onderstaande recensie werd ik wederom gepakt.
Zoals ik al heb aangegeven bij mijn nominatie voor beste recensie van de maand......om stil van te worden.....
Toch nog even dit.
Ben me ter dege bewust dat ik de naam heb(ijsbeertje moet een naam hebben nietwaar) dat ik positief schrijf over mijn bevindingen en de clubs die ik bezoek,bezocht heb. Al vanaf het begin af aan.
Sla ze er maar op na. In mijn prille ijsbeermaanden, toen Gusto-ijsbeertje in Golden Time van ijsschots naar ijsschots moest leren springen. Zo positief, hij zal wel aandelen hebben , hij maakt reclame...
Toen waagde Gustomass zich in een ander ijszee met vele ijsschotsen, met daarop heerlijke ijsberinnetjes. Hij kwam terecht in Xanten, waar hij bij zijn 3e bezoek ijsberinnetje Jenny mocht ontmoeten. Deze 25ste juli 2006 is en blijft zeker de mooiste dag uit het leven van Ijsbeer Gustomass
Ook hier heel positief over geschreven... en een dik jaar bijna niet van deze ijsschots met Jenny erop afgeweest. waarom zou ik..;):cool:.Hij zal wel aandelen hebben in Jenny's Party Treff gromde de ijsbeergemeenschap.
Nu heeft ijsbeertje Gusto zegge en schrijve 2 keer in Sans Soucis mogen toeven.
Het lijkt wel of ie er al máánden komt.
Weer positief en een heerlijk geschrijf...
Hij zal wel aandelen hebben... Nee hoor, niets waard, ook al wist ik dat de afgelopen jaren niet. Hij zal wel vrij entree krijgen, nee hoor, enkele malen een Gutschein van 25 euro van Jenny, dat is echt alles...in die 3 jaar.
Nee, er is maar één ding wat speelt, werkelijk waar.
Het gevoel wat je als ijsbeer mag krijgen als je ergens bent, als je op je ijsschotsje zit, of ligt of....Ok. genoeg zo.
Nee, dat gevoel dáár gaat het om. Is dat op ijsschots Golden Time, so be it, is dat bij Jenny's Party Treff, fijn, heel fijn, is dat nu bij Sans Soucis. Soit!!.
Of op YinYang, Bernds, Living Room of Acapulco( jawel lees mijn recensies er maar op na) Het gaat enkel om het fijne gevoel wat je krijgt. Daar zijn minimaal 4 ingredienten voor nodig. Dat is de club, dat zijn de dames , dat zijn de mede ijsbeertjes en last but not least, ( een beetje van Maggi en een beetje van mezelf...) dat ben je zelf... jij zelf als ijsbeertje, voor een groot deel maak je zelf je avond in welk eender club en met welk eender meisje.
Zo heeft ieder zijn eigen club, zijn eigen dames en zijn eigen mede ijsbeertjes waarmee hij lekker kan lullen tussen zijn kamerbezoekjes in. Dat is Saunclubben man, dat is Saunaclubben.
Respect voor de clubs, respect voor de dames , respect voor je mede beertjes en respect voor jezelf..
That's all we need....
oftwel op z'n oud brabants. Zo ge ut makt, zo hedde ge ut
Gustomass wenst jullie welterusten en morgen er weer lekker op....
Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=94352&postcount=256
rplover
23 oktober 2008, 23:30
Alhoewel?????? Gusto lult veel, maar de oude man moet wel zijn :fuck:ego hoog houden he....:teuflisch
Ik heb al voor minder gevochten :hammer:
Zakkenleger
23 oktober 2008, 23:35
...
Nee, er is maar één ding wat speelt, werkelijk waar.
Het gevoel wat je als ijsbeer mag krijgen als je ergens bent, als je op je ijsschotsje zit, of ligt of....Ok. genoeg zo.
...
Het is weer een heel verhaal, maar dit is wel waar het om draait! Schrijf lekker door Gustomass en laat de zeurberen maar lekker door het ijs zakken, die zijngewoon jaloers! :smile2:
rplover
23 oktober 2008, 23:41
Het is weer een heel verhaal, maar dit is wel waar het om draait! Schrijf lekker door Gustomass en laat de zeurberen maar lekker door het ijs zakken, die zijngewoon jaloers! :smile2:
Ik ken jou van ergens, Zakkenleger, maar van waar :teuflisch:hammer:
En ik ben niet jaloers, toch niet op een 'oude man' ;)
Gustomass
23 oktober 2008, 23:47
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amandaboefje
Alhoewel?????? Gusto lult veel, maar de oude man moet wel zijn ego hoog houden he....
Deze dame moet hoognodig met de klabats.... :cool::cool: maar wel heel voorzichtig hoor... de brandmerkjes, die zijn voorbestemd voor iemand héél anders..:teuflisch
oude man...., wacht maar eens kleine Boef, als jij 69 bent en ik 96 :D:D
Je weet hoeveel jaren we verschillen, juist klopt helemaal ...dus deze Positionswechsel 69--96 past wel...hoe zo toeval bestaat niet, casualidad no existe????
ik ga nu echt slapen...het wordt eng...
Gustomass..
Zakkenleger
23 oktober 2008, 23:59
Ik ken jou van ergens, Zakkenleger, maar van waar :teuflisch:hammer:
Echt? Ik doe nog wel zo m'n best je te vermijden. :rolleyes:
En ik ben niet jaloers, toch niet op een 'oude man' ;)
Degene die het hardste roept dat hij niet jaloers is, is ... :zauberkis jawel!
rplover
24 oktober 2008, 00:07
Degene die het hardste roept dat hij niet jaloers is, is ... :zauberkis jawel!
Nope, wrong guess ;)
Ik ben niet jaloers op een vriendin ;), enkel op "den ouwe" :teuflisch
Heb je trouwens al eens goed naar het getal "96" gekeken? Duidelijk rug tegen rug :hammer:
Gustomass
24 oktober 2008, 06:51
Nope, wrong guess ;)
Ik ben niet jaloers op een vriendin ;), enkel op "den ouwe" :teuflisch
Heb je trouwens al eens goed naar het getal "96" gekeken? Duidelijk rug tegen rug :hammer:
Mijn bedoeling was dus dat als de een, de dame in dit geval 69 jaar is, dat deze , dan echt oude man 96 zal zijn ...wie sluit dan uit dat deze 69-jarige en deze 96 jarig geen 69 meer zouden doen???
Trouwens haar rug is ook heel mooi..... doet je nog meer verlangen naar wat er allemaal achter zit...
Grapje...
Gustomass still going strong....
Gustomass
8 december 2008, 22:39
This is the woman Gustomass wants to meet....
Quote of the day:
"Whatever you give a woman, she will make greater. If you give her sperm, she'll give you a baby. If you give her a house, she'll give you a home. If you give her groceries, she'll give you a meal. If you give her a smile, she'll give you her heart. She multiplies and enlarges what is given to her. So, if you give her any crap, be ready to receive a ton of shit."
oftewel "zo ge ut makt, zo hedde ge ut"
Gustomass
Gustomass
6 maart 2009, 00:03
Even een verhaaltje..sorry heren.
Tis woensdag, einde van de middag... Sjeetje, nog lang geen zaterdag...Partydag, maar niet waar jullie denken...
De A2 afzakkend vanaf Den Bosch... Bij Eindhoven, ha lekker, 3 baans...resultaat, gaan we nóg langzamer... Dan maar even koppies kijken in de auto's van mijn lotgenoten.. Buiten slecht weer, hun gezichten stonden erger nog, op onweer...
Sjonge jonge man, wat nu..... Eigenlijk best wel zin in iets....., nu of vanavond...
De file gleed maar langzaam voort dus Gusto had 'n zee van tijd om de opties de revue te laten passeren. Loopt nog een smsje binnen van een goede bekende dame..."Nu even niet.NL" was mijn spontane reactie in gedachten. Even geen gedoe aan mijn kop.......Maar wat dan. Even denken..een verrassingsbezoekje aan Acapulco...man da's wijd weg en stel je voor dat Tessy er niet is... Xanten, tja, mijn grote vlam is met vakantie, dus "nu even niet.Nl" ook hier. Een heerlijke erotische massage bij Sonja?? zou zo maar kunnen.... sjee, 'n massage Gusto mass, een massage daar zeg je wat..... Was dat niet begin 2005 dat je hier in Eindhoven heerlijke massage uurtjes hebt mogen beleven met ...... in De Massagesalon aan de Leenderweg 183?? . Stel je nu voor dat zij weer "hier is";);).
Nee, ze is toen vertrokken en heb haar helaas nooit meer gezien. Van haar in de eerste helft van 2005, het laatste halve jaar van mijn leven dat Gusto nog niet bewust was van het bestaan van Saunaclubs in SaunaLand, van haar toen geweldige massages mogen genieten. Body to Body leverde zij met een handmatig hoogtepunt, nou zeg maar met een Bodyhoogtepunt... Aldaar is mijn onbewuste voorliefde voor Latina's tot uiting gekomen. Aldaar is Gusto uit de Latina-kast gekomen... Latinalover, von Kopf bis Fuss, zou je kunnen zeggen..
Mijn automobiel was weer even mobiel en Gusto schoof weer een stukje op in de file... Nu was ie, geheel tegen zijn gewoonte in, snel met beslissen. Hij nam The Phone en belde naar huis dat ie in de file zat en dat het later zou worden.. De afslag gezocht naar de Leenderweg 184? .
Het regende intussen en Gusto's kale koppie werd al lekker nat ..van de regendrupkes.. was dat het voorspel?? was dat een link naar wat te gebeuren stond, danwel te gebeuren lag???
Gusto belde aan... "Toegang onder 18 jaar niet toegestaan en Pinnen niet mogelijk."las ie ondertussen ...... Het duurde even voor de deur open ging, maar toen werd ik ook door een echt leuke dame verwelkomd... Loop maar even met me door...Ben je al eens hier geweest??...Jawel, maar da's al een hele tijd geleden... Oh, dus je bent bekend met de gang van zaken..."dames, aantreden asjeblief" riep ze richting de gezellige verblijfsruimte waar blijkbaar zich een aantal massagemeisjes vermaakten...
Nu kwam de eerste al rap binnen, Blond, mooi lange haren... "Hallo, ik ben...." Hoi ik ben Gustomass...( nou ja) . in een snel tempo kwam de één na de ander binnen, "hallo ik ben..." Een wat grotere dame, een wat oudere dame maar wel een heerlijke warmte uitstralend... Toen zag ik nummer 4 in de gang aankomen...... Hé leuk, de eerste gekleurde dame dacht ik.... mijn gezicht fleurde helemaal op..... direct daarop maakte mijn gezicht een doorstart....... heeeeeyyyyyy... dat ben jij!!!!!!!!!!!!.... een vol lachend gezicht met die heerlijke parelwitte tanden lachte me toe.. "hallo , ik ben Perla" we schudden elkaar de hand en ik moet met een smile van Eindhoven tot Acapulco en terug me aan haar voorgesteld hebben.."Ja, en ik ben Gustomass...., aangenaam" "Ja dat weet ik toch......." zei ze en ze verliet de ruimte....
Nu volgden er nog 2 of 3 dames... de laatste een aziatisch type..leek echt wel wat..... maar eerlijk gezegd, heb ik hen al niet echt mee bekekene, sorry dames...!!
Maar Gusto's choice was made already....Het wordt Perla...
Nu kwam de receptioniste zoals hier een Thekefrau heet binnen. "En meneer heeft u een keuze kunnen maken... vroeg ze me op me toelopend..."jazeker, Ik ga vol voor Perla..." Dat had ik allang aan je gezien..."en wat wil je?" , "nou laten we maar een....".Gusto zocht een beetje onhandig op de "Menukaart" , nam een beetje bibberend zijn bril erbij... "een natte.... " Oh u bedoelt vast een Thaise massage met water en zeep..." Yes yes, die wordt het...
"Perla, uurtje Thais nat voor meneer..." binnen enkele seconden liep mijn Perla me tegemoed en nu konden we enkele welgemeende welkomstkussen uitwisselen... Haar stem, haar lach, haar body, sjonge wat was ze mooi gekleed in een kort broekrokje, een soort hotpants uit de tijd dat Gusto nog van "Toeten noch Blasen...;)" wist...
Die heerlijke stem, ik volgde haar heerlijk naar ons stekkie voor het komende uur... even douchen en ze maakte het intussen gezellig met waxinekaarjes rond het bubbelbad... Gusto kwam wél voor een natte massage en die zou gaan plaatshebben op de vloer, op een groot rubberenmatras met warm water, zeep en met nog warmer bijna heet water... en met...niemand minder dan Perla. Intussen had deze dame zich heerlijk ontkleed en kon het feest beginnen. "Zo, ga d'r maar eens lekker voor liggen..." Nou, dat was niet aan dovemans oren gezged. IK wilde haar echter eerst nog even aankijken en genieten....dat bruine snoetje, die heerlijke lach, die typische Latina stem , die heerlijke Parel...van al weer 4 jaar geleden man.... Deze dame heeft me indertijd ingewijd in het genot ontvangen ....en later zelf genot geven met masseren.. zij heeft me gewezen op het Hookers.nl forum( wa is da??) , via haar ben ik in YinYang, daarna in Golden Times, in Living Room, Happy Garden, Amnesia, Xanten, Freude,Ome Bernds, in Villa Vertigo, en Sans Soucis ..terechtgekomen om haar nu naar bijna 4 jaar weer terug te zien in Eindhoven. De cirkel is rond…….
Dit was werkelijk de surprise of the day, iets mooiers had ik me voor vandaag niet kunnen voorstellen…
Aan deze dame heeft Gustomass zijn nickname te danken…Om op Hookers te kunnen, moest je een naam hebben, later ook op Ijsberenforum.
Nadat ik iets met Pedro had gehad maar dat liep helemaal mis…heb ik Gustomass verzonnen. Gusto = ik hou van, ik heb graag, ik geniet van, ik wil…en Mass staat voor méér,. of voor massage, of voor meer massage... tja je moet er maar op komen nietwaar. Bij deze dame Perla liggen de roots van Gustomass. Overigens heeft deze dame nu een andere naam als toen...Die was veel mooier , hoewel ik "La Perla"wel echt vind passen. Van de erotische masseuzes tot nu toe is deze dame "La Perla in de kroon..."
Gusto's avatar laat ook wel enige gelijkenis zien.
La Perla is vol van temperamente en dat heeft ze een uur lang op me mogen uitleven...geweldig... heerlijk inzepen met warm water en zeep, dan die handen met lange halen over mijn hele lichaam en binnen één minuut gleed me daar deze dame al body over obody over me heen...Ik dacht dat ik het begaf.. het werd weer even rustig, ze ging weer verder met enkel haar handjes... met lange halen over mijn hele body om over te gaan in korte kriebelige, teasende, greepjes in mijn erogene zone zoals dat heerlijke gedoe daar onder zo mooi heet.....You may forget the name, but you will remember the experience!!!!. Nadat er 5 minuten om waren vroeg Gusto zich serieus af..."en DIT moet ik een héél uur vol zien te houden???!!!!"
Gelukkig heeft Gusto in de tussenliggende 3 jaren enige ervaring, en zelfbeheersing en incasseringsvermogen zich eigen gemaakt, dus dat uur zou wel lukken....
Als een tropische storm , als een hurricane gleed Perla over me heen, gleden haar handjes over me heen en gingen haar handjes alwéér op het "teaserspad" . Zoals bij een echte storm is het tussen de vlagen in....altijd even stil en rustig....Ook hier kreeg Gusto enkele minuten om weer bij te komen, om na te genieten van het opwerken naar een hoogtepunt wat la Perla heerlijk had gedaan, juist tijdig stoppend om een eruptie te voorkomen....
Zoals in een echte hurricane waren er nu meerdere vlagen en meerdere rustige intermezzo's. Hiervan maakte ik graag gebruik...Gusto wilde toch de eindstreep fier over kunnen gaan,. al zóu het strompelend worden..hálen moest en zou die hem.......
Net toen ik dacht . "dit is nog maar de achterkant..." vroeg ze me om te draaien. Nu had ik zicht op haar nadat ik mijn ogen weer ver had kunnen openen. Ze lachte me guitig en geil aan, ik zag dat heerlijke lichaam dat het afgelopen half uurtje af en aan over me heen was gegleden..."La vita e belle"dacht ik in mijn gebrekkige spaans....
Nieuwe zeep en nieuw heet water werd gebruikt om ook de voorkant goed voor te bereiden op.... jawel, een heerlijke voortzetting van de 2e ronde... Nu gleed dat mooie Perla lichaam voor mijn ogen over me heen. Een spiegel aan het plafond gaf een exacte weergave van wat er gebeurde... ik zag 2 lichamen die heerlijk van elkaar genoten. het leven kan zo mooi zijn....
Nu had Perla wat meer ruimte om Gusto Junior , maar zeker niet piccolo meer,
heerlijk te masseren. Toen Gusto op zijn buik lag was het anders heerlijk, een heerlijk teasend effect..toen nog wel..nu werd het langzamerhand menens, meer en meer werd het menens...meende ik...toch stopte ze haar aanval juist op tijd en ging ze weer enkele baantjes over me heen glijden...af en toe keken we recht in elkaars genietende ogen...Ik genoot maar ik was echt niet de enige...zoals Perla dit doet, dat kun je maar op één manier doen..met Mucho Gusto, met veel voldoening en met veel genot... vol overgave maakt zij van dit verrassings uur een onvergetelijk uur.... "Ik denk dat je straks lekker zult slapen.." viste ze min of meer...jazeker , ik ga vroeg naar bedje , kon ik haar melden, Inderdaad, kracht om nog dezelfde avond een recensie te schrijven...die had ik niet meer...
Nadat ze me zo véél keren naar een "net niet hoogtepunt"had geholpen was het nu tijd om er een eindje aan te brijen.... Tja en dat viel niet mee, ben je er zo vaak dichtbij geweest..en nu lukt het maar moeizaam.... zo werkt dat...denkt Gusto junior wellicht.... "nee, deze keer laat ik me niet meer voor de gek houden.....ik ga hier toch niet voor páál staan...!!!".
Uiteindelijk het zaakje naar volle tevredenheid leeg gekregen....
De tijd zat er al ruim op maar Perla nam gewoon haar tijd voor een stukje nazorg. We hebben nog wat bijgepraat en zijn nu beiden ook weer iets wijzer.
Nu was het douchen en nog even mijn cola opgedronken...helemaal vergeten, stond er al een dik uur, was lauw geworden,..kun je nagaan hoe lekker warm, zeg maar hoe heet het er in deze mooie massagekamer aan toe is gegaan...
Het afrekenen en afscheidnemen was heerlijk. Een blije en dolgelukkige Perla stond hier naast mij, naast een dolgelukkige Gustomass. Hij besloot anderhalf uur terug spontaan naar De Massagesalon 185 te gaan...kijken wat het wordt...Mag hij daar DE massage dame van zijn leven als een grote verrassing weer eens tegen het lijf lopen... waar heb je dat aan te danken, vraag je je wel eens af.....
Tussen deze massage van Perla en onze vorige zitten dik 3 en een half jaar, november 2005. Een overspanning van een lange mooie periode waarin voor Gusto 10-tallen overgetelijke namen van dames , de ene nog heerlijker als de andere hem door deze 3 en half jaar heen hebben geloodsd... daar waren niemand minder als Samira, Maria, Christina, JENNY, Amanda Tessy en vele vele andere... en nu...weer terug een beetje thuis.... a la casa contigo Perla en Eindhoven....
Perla, bedankt meisje, muchas Gracias, je weet dat je me gelukkig hebt gemaakt maar ik weet pas HOE gelukkig je me echt hebt gemaakt...
Casualidad no existe... ga je na 3 en half jaar terug , kom je Perla weer tegen. Ze werkt er al weer 4 maandjes.... en wel op maandag, woensdag en vrijdag en soms op zaterdag...
Haar eerste antwoord op mijn vraag wanneer ze werkte gaf ze aan...
"Nog steeds op dezelfde dagen als vroeger..."
Perdonne me Perla, maar dié informatie, laat me die nou net ontschoten zijn........
Hasta luego meisje a proxima vez.....
Gustomass.
Gustomass
20 maart 2009, 02:12
Heren beren,
aanstaande zaterdag is het dan zo ver. Gustomass gaat een bezoekje brengen aan een dame die wat hem betreft gerust zijn schoonmoeder had mogen worden.
In de clubs loopt Gustomass regelmatig in de grijpgrage handjes van bruine dames als Jenny;):luvlove:, Tessy,:freu::freu: Sylvia, Maureen, Bettina, Lovely, Casey etc etc...
Allemaal dames die dochters, sorry eigenlijk kleindochters hadden kunnen zijn van mijn woodbe Schoonmoeder.Dames( bijna schoondochters) die Gustomass bij tijd en wijle mag visiteren.....
Zaterdag mag Gustomass naar een Party Treff :cool:van niemand minder dan Tina Turner..,.... Oma Tina gaat naar verluid haar feestje opleuken met eigen zang,dans en wilde show elementen....
Iets waar Gustomass al héél lang naar uit heeft mogen kijken.
Wat kan het leven toch mooi zijn en wie zegt dat ijsberen enkel aan sex denken....laat staan enkel aan sex doen....
Tina here I come!!!!
GusTinamass greets Tina Turner...
Gustomass
21 maart 2009, 11:22
Om te voorkomen dat het meisje zich gepasseerd zou voelen een kleine rectificatie van onderstaand bericht.
Nee gewoon omdat als iémand in het lijstje van namen als Jenny, Tessy, Maureen, Bettina, Sylvia, Cassey en Lovely een plekje verdient, dat dat dan Michelle van Jenny's Party treff is.
Hoe Gusto Michelle in zijn bericht heeft kunnen vergeten is voor mij een raadsel, zéker na onze ontmoetingen gisteren...
Michelle bij deze....
Gustomass.
Heren beren,
aanstaande zaterdag is het dan zo ver. Gustomass gaat een bezoekje brengen aan een dame die wat hem betreft gerust zijn schoonmoeder had mogen worden.
In de clubs loopt Gustomass regelmatig in de grijpgrage handjes van bruine dames als Jenny;):luvlove:, Tessy,:freu::freu: Sylvia, Maureen, Bettina, Lovely, Casey etc etc...
Allemaal dames die dochters, sorry eigenlijk kleindochters hadden kunnen zijn van mijn woodbe Schoonmoeder.Dames( bijna schoondochters) die Gustomass bij tijd en wijle mag visiteren.....
Zaterdag mag Gustomass naar een Party Treff :cool:van niemand minder dan Tina Turner..,.... Oma Tina gaat naar verluid haar feestje opleuken met eigen zang,dans en wilde show elementen....
Iets waar Gustomass al héél lang naar uit heeft mogen kijken.
Wat kan het leven toch mooi zijn en wie zegt dat ijsberen enkel aan sex denken....laat staan enkel aan sex doen....
Tina here I come!!!!
GusTinamass greets Tina Turner...
joop slim
30 maart 2009, 07:52
Gustomass,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !
Groet, Joop Slim
Gustomass
30 april 2009, 23:21
Volgens mij heeft Gusto zijn aandelen in PT-Dorsten gestopt en niet Xanten :D!
:wink::wink:
Lekker amusant op deze speciale Koninginnedag.
Gusto was in Amsterdam en mocht daar met enkele buitenlandse gasten Koninginnedag in Amsterdam vieren. Mooi, die dames op de wallen tussen het feestgedruis. Je weet niet wat je ziet, maar uuuh ik moet het kort houden...
Terug naar de topic dan maar.
Leuk zo die reacties. Tis toch wel genieten en als er iets is wat Gusto graag doet is dat genieten...genieten van dames...maar ik mag wel zeggen dit is óók genieten...
Voor degenen die Gusto's verhalen wél lezen , en niet enkel van de afgelopen maanden maar van de afgelopen 4 jaren, ja heren niet schrikken,tis effe worstelen, die kunnen zien dat Gusto het toch even anders heeft aangepakt. Uit die recensies kun je destilleren dat ie zijn aandelen netjes heeft gespreid over verschillende clubs en over verschillende dames. Soms zijn dames zo goed dat je gewoon persoonlijk op hen inzet. ;).
Als je uit mijn huidige verhalen meent te destilleren dat Gusto ( enkel) zijn aandelen in Jenny's zou hebben gestopt, dan heb je, met alle respect( nou ja) niet goed gelezen. Zou ik niet in Tessy in Acapulco een paar aandelen hebben gestopt, wat te denken van mijn lyrische recensies over Golden Time.......van weleer... wat te denken van al die andere "positieve " verhalen.... Juist heren , deze Gusto zou hij niet zijn aandelen netjes gespreid hebben over meerdere clubs..... jullie geven toch je geld overal uit, dus waarom zou een goed aandeelhouder niet overal iets uitzetten?????
Nee heren, aangezien de beste stuurlui op de Wallen zitten, ik bedoel aan wal zitten, heeft ook deze "aandeelhouder" het helemaal verkeerd aangepakt. Nu , na 4 jaar kan hij inderdaad zich een goed beeld vormen waar hij zijn aandelen had moéten uitzetten.... Ik kan je echter aangeven.... als ijsbeer ... blijf aan deze zijde van de bar en van de meiden... achter de bar, is het terrein van mensen van een heel ander pluimage als waar jij en ik toe horen of zich toe aangetrokken voelen... Gusto vangt af en toe wat op en is op dit moment blij dat ie nooit een enkel aandeel in welk eender club heeft gestopt.... eerlijk is eerlijk, als je soms ziet hoe bepaaplde clubs draaien, denk je wel eens....hád ik maar....
De oplossing is simpel, het geld wat je aan dames uitgeeft kun je niet meer in aandelen investeren..... Het geld wat je in dames en clubs stopt daarvan weet je tenminste wél dat je er plezier voor terug krijgt..... je leest immers de recensies goed door...aaahummmm.... je bent op de hoogte van wat dames presteren en van wat er in clubs te krijgen is....
Af en toe denk je wel eens , had ik maar meegedaan ...maar ben nou eerlijk...wie wil er nu werkelijk betrokken worden in iets wat verder gaat dan enkel wat we met onze dames meemaken....
Je hoort, leest en ziet wel eens wat...
En jawel hoor Gusto kan zich goed beheersen en beperken tot het puur genieten van de dames.... degenenen die dat uit mijn recensies opmaken, die lezen het zoals het geschreven is. Degenen die er iets anders uit halen wens ik veel succes ....ik mag hopen dat zij zelf ooit eens mogen genieten van de dames zoals deze eenvoudige Gusto ijsbeer dat nog keer op keer mag.
Heren, het is gewoon heerlijk en kom maar eens in menig buitenland...dan weet je weer in wat voor een mooi Saunaclubland wij mogen leven.......
ps . Vanwege mijn buitenlandse vrienden is het even niet mogelijk clubs te bezoeken. Als je net als vandaag op Schiphol maar ook in Amsterdam die overvloed aan lekkere en mooie dames van tientallen nationaliteiten ziet is dat eigenlijk een regelrechte pijniging voor jouw als ijsbeer.... je bent zo gewend dat je voor 50 euro van dát moois kan genieten wat je onder ogen krijgt. In Amsterdam is dat anders, al dat Latina en Afrika gebeuren wat daar mooi gekleed, heerlijk en sexy uitziend rondbanjert....
Gusto kijkt nu al uit naar de dag dat ie weer terug op Schiphol is om zijn vrienden terug op de vlieger te zetten en linea erecta richting Duitsland te vliegen en daar te genieten, genieten en nog eens te genieten....
heren, we hebben het goed....:freu::freu::freu:
Gustomass..
Gustomass
24 juni 2009, 23:06
:ola2::ola2::festeer::ola2::ola2::festeer:
Hey meisje, mien mupke, van Harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Maak er maar een mooie dag van en vrijdagavond gaan we het lekker vieren , Ok??
:aola::aola::festeer::aola::aola::festeer:
Gustomass
Gustomass
12 september 2009, 19:58
een aantal van 1500 berichten kan ik toch niet zó maar voorbij laten gaan....
:ola2::ola2::ola2::ola2::ola2::ola2:
another milestone.........this happens to be my message nr 1500
Despite those many lovely and sweet dark ladies who are doing their utmost best to change my mind........
for me you are still the one and only... and " I am the one who really loves you...." (- Lenny Kravitz.)
Meanwhile I hope you are in good health and that you are happy where ever you are and with whom you are right now.
with respect for you Dear Jenny Angel.:littleangel:
Gustomass.....
:ola2::ola2::ola2::ola2::ola2::ola2:
Mauriceyep
13 september 2009, 09:30
een aantal van 1500 berichten kan ik toch niet zó maar voorbij laten gaan....
Op basis van de kwantiteit van zijn berichten in combinatie met de lyrische toonzetting en de gedetailleerde uiteenzettingen van zijn clubbezoeken, nomineer ik Gustomass voor de ere-titel van:
GROOTSTE OUWEHOER VAN DIT FORUM :):plapper::tongue:;)
Jouw lieftallige pareltje probeerde mij vrijdag aan de haak te slaan, maar je begrijpt dat ik mij niet aan de geliefde van mede-forum-gangers ga wagen. Toen is ze uit verdriet, maar achter de speelautomaat gaan zitten en daar rolde meer geld uit, dan ze met een kamerbezoek zou hebben binengehaald :) Eind goed, al goed.
Big30
13 september 2009, 12:28
another milestone.........this happens to be my message nr 1500
@Gusto,
:exactly[1]::c014[1]::regionen0000[1]:
Proficiat en op naar de volgende 1500 berichten!
Groet,
Big30
Gustomass
27 september 2009, 07:17
De groetjes aan 2horny4u die nu met een inburgeringscursus in het Bayerische bezig is....:smile::smile:.
Deze illustratie zou zó maar in zijn instructie kunnen voorkomen.:cool:
Gustomass
http://www.saunaclubforum.net/forum/showpost.php?p=139075&postcount=23
Gustomass
1 oktober 2009, 20:10
Dames en heren,
U bent gewaarschuwd; dit zijn jullie niet van mij gewend.:mad::mad:
De smerigste hoer, die hoef ik gelukkig al sinds december 2005 niet meer te neuken.
Ik mag er nog wél nog stééds elke maand netjes voor dokken.
Het is daarmee ook de duurste hoer die ik ooit geneukt heb.
Nog erger, de schade die ze mij maar vooral haar en mijn kinderen aan doet is met geen geld goed te maken. Onherstelbaar is nu eenmaal onherstelbaar.!!
Dit zeg je niet over de moeder van je kinderen...Nee, dat klopt. Daarom ROEP IK HET DAN OOK HARDOP UIT!!!!.
In heel mijn wandelcarrière heb ik nooit een DVP hoer genoemd. Dat zal ik ook nooit doen.
Simpelweg omdat ik hen niet zo zie.
Ik ken maar één smerige hoer en daar wil ik het ook bij houden.
Door haar wordt ik nog dag en nacht psychish geneukt, ongevraagd, sneaky en ongegeneerd hard. Ik moet ervoor dokken, maar mijn kinderen gaan hier psychisch aan kapot.
De hulpinstanties in Nederland....wie heeft er ervaring mee.?? U hopelijk niet. Ik wél intussen, helaas...... Noem ze met naam en toenaam, Jeugdzorg, Rubicon, RIAGG, Crisisopvang en Adolescentenkliniek....maar Politie, allemaal laten ze zich, net als ik inpakken door die ene hoer, de smerigste hoer van Nederland, van de wereld.
En dit kan állemaal , állemaal in Nederland en niemand doet iets, helemáál niks...
en waarom doet niemand iets....Mevrouw moest zonodig samen gaan wonen met een oplichter, een mislukte meesteroplichter nog wel , wat nog erger is dan een geslaagde, want die zou wél op dat eiland in de Stille Zuidzee zitten.
Ja je ziet het goed,onlangs nog in het nieuws " vrouwen vallen op foute mannen, gedetineerden" Mijn (ex-) hoer was dit onderzoek enkele jáártjes voor. Helaas voor mijn kids en mijzelf.
En ja, als je in Nederland met Oplichting te maken hebt ben je enkel vrij en onaantastbaar en onschendbaar als...... ..als je zélf die oplichter bent.
In alle andere gevallen ben je slachtoffer en hopeloos verloren.
Dat is Nederland!!!!!!!!!!.
Zijn slachtoffers worden door de hulpverlening( die óók angstig in hun schulpje terugkrabbelen) nog eens een stuk nagetrapt in de shit in die al zo groot is. Dit is Nederland , echt dit is een stukje Nederland!!!!
Wat is dit nu allemaal , hoor ik jullie al roepen.!!!
Nou, gewoon, het alledaagse leven van een gewoon ijsbeertje ....niet meer en niet minder.
Het leed is onbeschrijflijk.
Niemand maar dan ook niemand doet wat.... er is een ex-gedetineerde in het spel en dan trekt iedereen zich wijselijk terug....bang, bang bang...ik zeg bah! bah! bah!
Die ex-gedetineerde, daar woont een kind van je bij in samen met de moeder van dat kind.
Reclame doet me heel weinig. Dat krijg je bij een overdosis van iets.
Eén reclame doet me wel héél veel. Een stem van een loeder ( uh sorry, een vrouw die een doorsnee NL huisvrouw moet voorstellen) vraagt " Bent u ook gelukkig getrouwd??? " " Ik wél"... "www.secondlife.com." Wálgen doe ik ervan.Wálgen. Hiermee worden méér huwelijken opgebroken dan met het saunabezoek wat menig getrouwd man doet.
Tot zo ver dit relaas.
Ik mag hopen dat dit U allen nieuw in de oren klinkt en dat u iets dergelijks nooooiiiit hoeft mee te maken.
Ondanks dit alles.... blijven we gewoon genieten van al die dames die heerlijke maar zeker de eerlijkste sex denkbaar met ons willen delen.
Gustomass ondanks alles nog helemaal in zijn sas!!!.
Gustomass
3 oktober 2009, 00:19
gequote van de radio vanavond.
"humor is overwonnen droefheid" - Godfried Bomans.
Gustomass
Josef
3 oktober 2009, 01:23
Dames en heren,
U bent gewaarschuwd; dit zijn jullie niet van mij gewend.:mad::mad:
De smerigste hoer, die hoef ik gelukkig al sinds december 2005 niet meer te neuken.
Ik mag er nog wél nog stééds elke maand netjes voor dokken.
Het is daarmee ook de duurste hoer die ik ooit geneukt heb.
Nog erger, de schade die ze mij maar vooral haar en mijn kinderen aan doet is met geen geld goed te maken. Onherstelbaar is nu eenmaal onherstelbaar.!!
Dit zeg je niet over de moeder van je kinderen...Nee, dat klopt. Daarom ROEP IK HET DAN OOK HARDOP UIT!!!!.
In heel mijn wandelcarrière heb ik nooit een DVP hoer genoemd. Dat zal ik ook nooit doen.
Simpelweg omdat ik hen niet zo zie.
Ik ken maar één smerige hoer en daar wil ik het ook bij houden.
Door haar wordt ik nog dag en nacht psychish geneukt, ongevraagd, sneaky en ongegeneerd hard. Ik moet ervoor dokken, maar mijn kinderen gaan hier psychisch aan kapot.
De hulpinstanties in Nederland....wie heeft er ervaring mee.?? U hopelijk niet. Ik wél intussen, helaas...... Noem ze met naam en toenaam, Jeugdzorg, Rubicon, RIAGG, Crisisopvang en Adolescentenkliniek....maar Politie, allemaal laten ze zich, net als ik inpakken door die ene hoer, de smerigste hoer van Nederland, van de wereld.
En dit kan állemaal , állemaal in Nederland en niemand doet iets, helemáál niks...
en waarom doet niemand iets....Mevrouw moest zonodig samen gaan wonen met een oplichter, een mislukte meesteroplichter nog wel , wat nog erger is dan een geslaagde, want die zou wél op dat eiland in de Stille Zuidzee zitten.
Ja je ziet het goed,onlangs nog in het nieuws " vrouwen vallen op foute mannen, gedetineerden" Mijn (ex-) hoer was dit onderzoek enkele jáártjes voor. Helaas voor mijn kids en mijzelf.
En ja, als je in Nederland met Oplichting te maken hebt ben je enkel vrij en onaantastbaar en onschendbaar als...... ..als je zélf die oplichter bent.
In alle andere gevallen ben je slachtoffer en hopeloos verloren.
Dat is Nederland!!!!!!!!!!.
Zijn slachtoffers worden door de hulpverlening( die óók angstig in hun schulpje terugkrabbelen) nog eens een stuk nagetrapt in de shit in die al zo groot is. Dit is Nederland , echt dit is een stukje Nederland!!!!
Wat is dit nu allemaal , hoor ik jullie al roepen.!!!
Nou, gewoon, het alledaagse leven van een gewoon ijsbeertje ....niet meer en niet minder.
Het leed is onbeschrijflijk.
Niemand maar dan ook niemand doet wat.... er is een ex-gedetineerde in het spel en dan trekt iedereen zich wijselijk terug....bang, bang bang...ik zeg bah! bah! bah!
Die ex-gedetineerde, daar woont een kind van je bij in samen met de moeder van dat kind.
Reclame doet me heel weinig. Dat krijg je bij een overdosis van iets.
Eén reclame doet me wel héél veel. Een stem van een loeder ( uh sorry, een vrouw die een doorsnee NL huisvrouw moet voorstellen) vraagt " Bent u ook gelukkig getrouwd??? " " Ik wél"... "www.secondlife.com." Wálgen doe ik ervan.Wálgen. Hiermee worden méér huwelijken opgebroken dan met het saunabezoek wat menig getrouwd man doet.
Tot zo ver dit relaas.
Ik mag hopen dat dit U allen nieuw in de oren klinkt en dat u iets dergelijks nooooiiiit hoeft mee te maken.
Ondanks dit alles.... blijven we gewoon genieten van al die dames die heerlijke maar zeker de eerlijkste sex denkbaar met ons willen delen.
Gustomass ondanks alles nog helemaal in zijn sas!!!.
Hallo Gustomass Josef heeft dit ingrijpende/hartverscheurende verhaal gelezen. En het heeft mij diep geraakt.Met het onderwerp Hoeren zijn erger dan Boeren bedoel ik van wat een boer teeld of kweekt,fokt kun je eten!!! Maar van een Hoer kun je alleen snoepen? Die vreten/plukken je kaal ,niet allemaal? Josef is nog nooit getrouwd geweest! Maar nu ik dit verhaal lees krap ik mij wel 10 keer achter de oren.Josef heeft dat ook mee gemaakt in mijn familie. Mijn oudste zuster moest zo nodig het bed in duiken met een collega van haar. Die man wou in dat bedrijf hogerop komen en gebruikte mijn zus daar voor.Want Josef zijn zus had een belangrijke functie in dat bedrijf.Maar mijn zus was gewoon getrouwd en had een geadopteerde zoon uit Brazilie.Maar ja mijn zus was hopeloos verliefd op die man op het werk.Die man gebruikte haar! maar dat had zij niet door kennelijk was hij zo goed in bed.Maar na 2 maanden toen het niet lukte hoger op teklimmen.Dumpte hij mijn zus bij mijn ouders. Gevolg zij zat de helen dag te janken.Ze heeft ook niet lang bij mijn ouders gewoond ,want zij kreeg ruzie met mijn vader.En na veel omzwervingen hier en daar gewoond ,zelfs bij een tante. Is ze toch weer bij haar man gaan wonen en haar zoon.Ze was gewoon nog getrouwd met hem.Maar na 5 jaar na dat slippertje ,heeft mij zus de knoop door gehakt.En is ze gaan scheiden.Na vijf jaar liep ze weer tegen een man op.Ze was hopeloos verliefd op die man.Maar deze man had ook een verleden,hij had een zoon bij een anderen vrouw.En daar kwam mijn zuster achter.Waar na er ruzie ontstond ,omdat hij stiekem met die vrouw om ging.En dat pikte ze niet waarop die man het uit maakte.Kortom nu werdt zij gestrafd door God.En ook Josef zijn jongste broer is gescheiden.Die treft geen schuld ,daar ging ook de vrouw des huizes vreemd.Die lag met een anderen man in bed.Waarop mijn broer ging scheiden.Die had ook 1 zoon en die is nog steeds bij zijn vader.Josef vraagt wel eens aan mijn jongste broer of hij mee gaat naar een club in Duitsland.Maar dat doet hij beslist niet zegt hij,dan moet hij wel heel hopeloos zijn wil hij mee gaan vertelde hij mij.En dan heeft josef nog een zus en een broer .Maar die zijn nog wel getrouwd en hebben ook kinderen.Maar Josef is wel eens een paar keer hevig verliefd geweest.Maar dat waren allemaal dames uit dat sexwereldje .En die hebben Josef ook flink bedrogen en uitgekleed.Maar gelukkig is er maar een vrouw op de ganze aarde die Josef vertrouwd.En van Josef houd .En dat is mijn bloed eigen moeder.Maar die heeft ook niet het eeuwige leven! Dus Josef gaat niet op jacht naar een vrouw? Maar ik blijf wel het jacht terrein verkennen.En als ik dan ooit ??? Ga trouwen! dan is het op huwlijksevoorwaarde.Beste Gustomass Jij hebt mij behoorlijk ontroerd met je verhaal.En ik hoop dat ik volgendekeren leukeren verhalen mag lezen.Ps heel veel sterkte Gustomass. Groetje Josef :wink2::znaika[1]::wife_2[1]::bye:
seksenfun
3 oktober 2009, 15:36
Een start voor een eindeloze soap op TV :).
Gustomass
14 oktober 2009, 23:07
Onlangs mocht Gusto nog eens over de Wallen slenteren.
Het was in de avonduren, dus alles lekker verlicht en in mooie sferen.
Tja, ben je in de buurt, even aanwippen kan geen kwaad en wie weet tref je nog iets leuks.
De sfeer zat er goed in. Wil je nationaliteiten zien, loop dan gewoon lekker tussen de toeristen in Amsterdam. Internationaler kan het niet. Even een lekkere Vlaamse friet , een Scharnilleke genomen en vol energie richting Wallen.
Veel mensen, véél jonge mensen die rondslentereden en gekheid met elkaar maakten. Hier kan Gusto zo heerlijk van genieten en dat deed ie dan ook.
Bij het bloemenwinkeltje meteen links na de grote Weedwinkel de Wallen opgelopen, richting die mooie Kerk.
De eerste dame, een vriendelijke goed gevulde Afrikaanse dame... Ze moest eens weten hoe gek deze Gusto op Afrika is....
Verder was het al gelijk als met een dikke vette mokerhamer.
Links ligt het winkeltje waar dames hun spulletjes halen, condooms en andere toebehoren... Dan het tippelmuseumpje en daarna begonnen de ramen....begonnen de ramen. Ook hier waren "ateliertjes "ingericht. Eentje met glazen penissen en vibrators, verder allemaal shit. Enkelen met een werkbank erin, wat "rommel" als zijnde een atelier waarvan de kunstenaar even een ommetje aan het maken is. Ik dacht even aan RP in Marisol, héél even...Kijk dat wat de dames doen fake is en een spel, dat weten we, maar zo een fake zooi als al deze shopjes en ateliertjes, zo heb ik het nog nooit gezien....Ik wil er niet aan denken met wat voor gedachten en verhalen al die buitenlandse toeristen teruggaan over ": The Red Light District" in Amsterdam... Wat een fake zooi.
Echt de Wallen worden in sneltreinvaart afgebroken..
wil je nog wat zien, ga snel.!!!!!!!!
Alle bruine dames achter de kerk alles weg, gewoon weg.
Bleven er voor amre Gusto enkel de blanke dames over. Het overgrote deel leek me uit OOstblok , het zuiden ervan te komen.
Ongelofelijk wat een vervlakking aan aanbod hier.
Enkele rondjes gemaakt en even de oversteek gemaakt naar de andere kant van de Kalverstraat. Daar stond, hoog op de derde verdieping een heerlijke en vrolijke Afrikaanse te dansen, te lonken alsof zij wél wist waar Gusto's voorkeuren liggen...
Heb haar weerstaan en ben de ramen enkele keren op en neer gelopen.
Weer terug naar de wallen.
Daar even binnen bij het gangetje bij La Vie en Rose.... Daar zaten in begin geen dames, alles donker en doods. Later stonden er 2 (!!) dames, die er wel plezier in hadden. Één stond met een rolcentimer te spelen en te gekken...
Ik gaf al aan dat die van mij te klein was....rondje gelopen en haar aangegeven dat ie met elk rondje 1 cm groeide....Kom binnen, ik wil je dick meten, alleen maar meten hoor.....
De dame was goed gemutst...
Straatjes nog even door. Achter de ramen waar Gusto een jaar of 5 geleden hele goede "gewone massages" kwam ondergaan door een Duitse dame, was nu ....wéér een massage dame aanwezig. Thai massage, footmassage, body to body...."please knock on door..." bij de volgende ronde was er een geschreven A4 tje geplakt..."Sorry, Busy!!!..". het ijzer smeden als het heet is...
uurtje later kwam ik erlangs en liep er een Thais dametje de straat op... even wat pakken of zo.... lekker guitig...mmmm
Toch maar doorgelopen en bij de The Old Sailor een lekker biertje gedronken.
Mooi is daar dat je zo zicht hebt op enkele ramen( deuren ) eigenlijk, waarin een dame zich stond te presenteren zoals we het eigenlijk graag zien.....
Een slanke dame, lange zwarte haren smal snoetje en vriendelijk lachend, ik denk Roemeens of mogelijk zuidelijk type. Deze dame heeft in die 20 minuutjes dat Gusto zijn pilsje genoot de hele tijd staan dansen, verleidend staan bewegen. Alle langskomers vriendelijk toelachend, soms verleidelijke trekken op gezicht, met vingertjes uitnodigen, gespeeld teleurgesteld reagerend als ze allemaal gewoon doorliepen. En ook altijd mannen helemaal nakijken, zodat degenen die nog effe omkeken , nog steeds dezelfde uitnodigende lach kregen als toen ze aan kwamen lopen. Het was een genot om te zien... Om de 10 passanten deed ze de deur even open en stond ze mannen te woord, vaak waren deze met 2 of 3..... leuk babbeltje van 10 -15 sec en genoeg was het weer. De dame heeft niet gescoord...jammer, deze verdiende het zo zeer.
Verderop een straatje met dames met penis.... hoe noem je ze. Enkelen hadden een flinke bos hout voor de deur, maar dan van onderen...het was een genot om te zien...komt er een groepje jeugdige meiden en enkele jongens aanlopen. Enkele meiden zien een negerdame met een ontiegelijk grote penis in een spierwitte slip....de dames schaterden het uit van het lachen...dit is genieten voor Gusto als passant..echt lekker genieten...
Er was volop leven in de brouwerij, ondanks dat veel ramen dicht zijn en omgetoverd zijn. Enkele hebben ze spiegels en bed laten zitten. Het bed blijkt een betonnen bak met randen, waar juist een éénpersoons matras in pasten....De wasbak was er nog en verder stond er een paspop met een mantelpakje aan...
Toch een mooi inkijkje voor al die genen die nooit binnen zijn geweest...
Nu weer wat verder gewandeld...Tja wat doe je...
effe snel neuken, nee laat maar zitte...
Eens effe informeren bij die Thaimassage dame....
Even aankloppen en jawel hoor, komt er Thais dametje opendoen. Er komt een muur van warmte op me af...ze had de verwarming op volle toeren draaien kou daar hebben deze dametjes een hekel aan,....
Even binnen gaan staan en tja, dan ben je eigenlijk al verkocht., Gusto vond dat niet erg,... even geinformeerd naar de mogelijkheden... Half uurtje Thaimassage was 50 euro en met erotisch massage en happy ending vroeg ze 80 euro voor...niet voor niks,eigenlijk heel duur...als je in Eindhoven voor 100 euro een uur een topmassage kan krijgen van Parel, een dominicaanse lekkernij... maar Gusto, je bent nu niet in Eindhoven maar in Amsterdam, op de Wallen, nu ze er nog zijn.,....
Effe gedubd en gekozen voor de erotisch versie...even gaf ze nog aan, begin gewoon met die van 50 en beslis later of je meer wil....
Dametje heette trouwens LIN..... Tja , alweer Lin voor Gusto, maar nu een andere dan van de GT...
Lin liet me uitkleden en legde de handoeken gespreid uit op het bed. Naast het bed een mooie grote spiegel zodat je alles goed mee kon krijgen. Onlangs op massage cursus nog bevestigd gekregen dat mannen visueel opgegeild worden.... Deze spiegels en met name de plaatsing tov het bed, daar kan menig saunaclub nog een voorbeeldje aan nemen....
Lin ontdeed zich van haar bikini achtig setje. Voor het weggaan nog even geinformeerd, maar ze had het inderdaad helemaal zelf eigenhandig gehaakt, zoals dat heet.... mag niet veel kosten blijkbaar en het stond haar heel mooi en vriendleijk.
De massage was heel erg ok...had ietsje harder gemogen, maar ok.
Toen mocht ik me omdraaien en legde ik me neer op mijn rug, Nu begon ze de rest nog wat te masseren maar al gauw richtte haar aandacht en haar handjes zich op mijn edele delen...
Even lekker wat aangeraakt en ze nam plaats tussen mijn gespreidde benen. Nu toverde ze 2 handschoentejs uit een doos een deed deze aan. Zuster Lin was er helemaal klaar voor.... Toch een lekker en erotisch gevoel geeft dat. De nodige olie erop en het feest werd uitbundiger en uitbundiger. Aan de penis had ze niet genoeg en met één hand ging ze wat dieper zoeken.,.. gelukkig had ze het gauw gevonden en gaf daar een heerlijke goede prostaatmassage...deze dame weet haar weggetjes wel te vinden...Intussen ging de penismassage steeds heftiger en begon ze met geluiden mijn opwarmen te stimuleren.... Nu zou het toch wel heel snel kunnen komen, heb haar gemaand even pauze te nemen....De penishand nam rust, haar andere niet...Ze deed een hele goede prostaat massage en langzamerhand nam ze mijn penis ook weer aan....
Bij een goede prostaatmassage verloopt het hardworden van penis lekker langzaam, maar het gevoel was héél erg goed....
Langzaam maar zeker ging het toch naar een hoogtepunt en op het laatst gaf ik nog even het laatste zetje.... Ze gebruikte nu haar handjes heel mooi...
Kwam naast me liggen en behandelde mijn tepels...
Ik mocht haar borsten kneden met mijn andere hand...het kwam dichterbij en nu bleef ze me aankijken, daarbij haar ogen steeds groter makend, steeds vragender makend en haar geluidsniveau en haar frequentie steeds wat op te voeren....Het hoogtepunt was gewoon heerlijk....Ze nam een flinke bos tissuepapier en werkte een en ander weg, daarbij luid lachend van verbazing...ze moet iets gezegd hebben van ,... wat een berg, waar háál je het vandaan of iets dergelijks...
De tijd was nog niet om...terwijl Gusto nog wat opveegde begon ze een heerlijke voetmassage te geven....heerlijk...mag je weer bijkomen van je orgasme en deze Lin geeft je een goede massage aan je voeten....
Tot.... dat ze haar handen op mijn voeten legde, deze vastpakte en verder stopte...het moment van..."zo. en dat was het dan", was dáár..jammer maar wel voldaan...
Lin had er iets moois van gemaakt....
alsof ze aan klantenbinding deed...
Hoevaak ik in de buurt was....
Nou enkele keetjes per jaar als het meezit....
Maar nu weet ik je te vinden.....
Met een heerlijk gevoel nog even een afscheidskusje gegeven en gekregen en met een goed gevoel de lange thuisreis aangevangen...
Ïk kan vanavond heerlijk slapen als ik thuis kom" gaf ik haar aan...."Yes, I think you will sleep like a baby...." zei ze me met een mooie Thaise glimlach....
Lin had in een half uur heel goed verdiend, Gusto had méér uitgegeven dan ie zich had voorgenomen., maar ....Gusto had ook meer gekregen dan ie van een dame op de Wallen had verwacht......
Toch nog eens terug...zolang het nog kan....
Gustomass weer helemaal in zijn sas....
Gustomass
14 oktober 2009, 23:22
Gusto was onlangs nog bij kennissen.
Afgelopen weekend kwam ter sprake en ze waren duidelijk aan het vissen....
Daar ben je niet voor je werk geweest , Gusto... ( ja, zo noemen ze me..:rolleyes::rolleyes:).
Toen viel me iets binnen.
Nee, ik ben daar voor mijn hobby geweest...
je hobby??
Ja, "genieten van vrouwen zonder onder ze te lijden"
Dat lijden daar heb ik genoeg van gehad, dat genieten van de dames, dat kan wat Gusto betreft niet lang genoeg voortduren.....
Gustomass.
Dalton
15 oktober 2009, 18:22
Je moet de groeten hebben van juliet gustomass ze houdt nog steeds van je.
Gustomass
17 oktober 2009, 01:17
Je moet de groeten hebben van juliet gustomass ze houdt nog steeds van je.
Hey Dalton,
fijn dat je de groetjes doiet maar weet echt niet welke Juliet je bedoelt.
Zal wel niet "onze Juliet" zijn Stiffmaster, die van jaartje of 3 terug in GT. Dame kwam helemaal uit Bolivia om ons helemaal gek te maken....
Onvergetelijke herinneringen....werkelijkwaar.
Ps tis maar goed voor Juliet én voor ons dat het zeer waarschijnlijk niet over deze dame gaat.
Ze zou sowieso anders zijn én...deze dame kan beter een normaal leven leiden....
we zien wel...
Groetjes Gustomass
Gustomass
1 november 2009, 01:55
Ik kom net terug van Xanten met een ronduit kutgevoel.
Let me explain.
Jullie kennen mijn manier van schrijven, vaak lovend over de bezoeken en de ervaringen die ik heb mogen meemaken. Als het goed is , schrijf ik het , als het minder is, schirjf ik het ook en als het kut was, schrijf ik het ook.
Tis bij mijn weten nog niet eerder voorgekomen.
En dat nadat ik enkele dagen terug nog één van mijn allerbeste Xanten bezoeken heb mogen meemaken...Het kan verkeren.
Afgelopen dinsdag vol van enthousiastme afscheid genomen van de dames. Je komt toch óók op onze Halloween Party??. Vroegen ze me haast aandringend...
"wanneer zien we je weer? " is de vaste vraag van Vincent bij het weggaan. "Met de HalloweenParty..."was mijn antwoord. "Nee , Gusto dat is toch niks voor jou" waren de laatste en wijze woorden van Vincent toen..
Toch op het forum geplaatst.
Ook gevraagd om de naamsverandering door te voeren boven het draadje van Party Treff Xanten...is inmiddels gebeurd zie ik net..... Tis toch effe slikken voor me, geef ik ruiterlijk toe.
Vanmorgen nog even getwifeld, nou ja even...Naar Xanten, waar een lekker snoepje voor me zou zijn, tussen ruim 15 andere dames, of toch naar PSR.... Vrouwtje Beyoncé weet dat heel geraffineerd te bespelen..."Hallo Schatz, guten Morgen..."
De twijfel groeide bij Gusto, nou doet ie dat nogal snel. Ben thuis vertrekken met 2 pakken vanilla vla in de kofferbak... Dan kon ik bij afslag Geldern nog kiezen....dóór naar PSR om de vla bij Beyoncé af te leveren en tja als je er dan tóch bent.... Of abbiegen naar Xanten....
Vele dames zouden in Xanten zijn, die Gusto enkel van de namenlijst kent en verder nog nooit had getroffen..Zou een mooie gelegenheid zijn tot kennismaking...
De keus viel pardoes op Xanten.
Nog even een aantal herfstfoto's gemaakt , want het lijkt dit jaar wel errug mooi te zijn.
Toen in Xanten aangekomen en mijn auto al verder weg moeten parkeren...tis hartstikke druk, man...wat doe je...??
"Nu we er tóch zijn..." Naar binnen en door lieve Lisa welkom geheten...Ze was als mooie Halloween hexe verkleed....
Binnen stond de feest muziek luid, het was donker en het flitste van alle kanten...het was pas half 2 maar ze waren volop bezig...
Omgekleed en poging gedaan om dames te herkennen..Viel lang niet mee. laura pas héél laat herkend...
Boven in de bar waren niet veel dames....Ik had mijn schatje nog niet getrofffen...dan maar naar beneden. Daar was een gang bang in volle gang(bang) . Vele nieuwe dames, vele bekende dames, maar..... mijn schatje was er niet bij. Emily was spoorloos. Vragen doet Gusto niet, wel het schouwspel een minuut of 10 aanschouwen.. Liggen daar gewoon een kleine 15 stellen sex te hebben. neuken, aftrekken, blazen en wat al niet meer zij...
Gusto kreeg hier gene goed gevoel bij. Véél te vol, véél te druk, echt snel afwerkwerk...meer was het gewoon niet...
Maar met zo'n drukte kun je van de dames niet anders verwachten...
Moet zeggen er waren een aantal hele leuke , jonge en goeduitziende dames bij... dat smaakte naar meer. Er waren ook enkel ietsje oudere b ij, voor mij geen probleem, maar voor mijn jongere ijsbeercollega's ligt dat anders, zeg maar is dat ongemakkelijker liggen.
Geen Emily te bekennen, en voor het einde van de gangbang naar boven gestapt... heb echt zéér sterk overwogen om me aan te kleden en om op te stappen...Plan B, ( Beyoncé) lag nog open...
Afijn, naar boven en toch nog een rondje door de bar gemaakt...Daar stond Emily zich een broodje te smeren...heb haar héél blij begroet...
Ze was wat later binnen...Ik heb je overal gezocht, niet gevonden, ik stond op punt om te vertrekken..."aber hier bin ich doch??"
Na het eten zijn we lekker samen afgedaald in de aparte kamer... Daar heb ik , wat zeg ik, hebben we een super de super mooie sessie mogen hebben. We hebbenruim, we hebben héél ruim de tijd genomen... Het was geweldig,zo mogelijk nog beter dan afgelopen disndag... je leert elkaar beter kennen...
Haar een massage aangeboden, maar dat zou toch net iets té lang gaan duren... die zou later komen, en een uurtje later, toen ik net Vincent had verteld hoe goed de sessie met Emily was geweest, lag ze daar even helemaal vrij op het grote matras...Haar daar de massage gegeven..het was heerlijk te doen om Jenny2, zoals ze al genoemd werd, te masseren..
Met deze 2 sessies toch gauw 1,5 richting 2 uurtjes bezig geweest met elkaar.
Ik zou nog een keer met haar gaan, later op de avond...
Ik had haar gezegd dat zij de rede van mijn komst was vandaag...."Oh really"vroeg ze me verbaasd..
Het feest bleef op volle toeren draaien en de dames hadden het druk. Alles werd gedraaid en afgewerkt in gangbang sessies, hoewel enkelen de dans wisten te ontspringen.... aantal dames deed het liever waneer zij zin hadden...
Vanaf het begin was een groot aantal lieden erg luidruchtig. Er werd bier gedronken bij het leven...
Niks mis mee, tot zekere hoogte...
Het snelle afwerken , daar zag lang niet iedereen het mooie van in.
Anderen vond het wel een mooi schouwspel...met 15 paren bezig in de grote wiese en dan 10 tot 15 man die ernaar staan te kijken....Leuk, dat wel, zeker voor de steeds meer in stemming rakende Hollandse bierzuipende lieden...
Andere hebben mogelijk gedacht als Gusto, dat dit niet meer leuk was voor zowel gasten als voor de dames.... Een beetje onmenselijk eigenlijk wel.
Het was 'zo anders dan op een normale dag.... Iemand die vandaag voor het eerste was, krijgt een totaal verkeerde indruk van het fenomeen partytreff....Dat vind Gusto in het algemeen zo...Al die partys en feestjes...het is eigenlijk allemaal niks en er gebeurd blijkbaar ook wat eerder iets....
Gusto wilde rochting Emily niet te opdringerig overkomen en begon pas na een uur of 3 à 4 een beetje aanstalten te amken, Intussen vaak genoeg in kunnen springen op de grote matras , maar dat gewoonweg niet gedaan. Uberhaupt keine Lust dazu... mooie dames, goede geile sex, aantal anaal...tja, maar het kwam niet in me op.
Ik wilde me sparen voor Emily.
Zo ruim na het eten, zo tegen 8 uur, haar even gepeild. Wanneer kunnen we het beste gaan...Haar nog een wijn gehaald aan de bar. Terugkomend krijg je een snauw van een van die intussen flink aangeschoten...sorry....lollige Hollanders.... Bij het neerzetten van haar wijn: "Jij wacht maar eens een dik uur op je beurt..." kwam uit de mond van de arrogantste kwal.... Moest me effe bij elkaar rapen, maar wilde het niet uit de hand laten lopen...Een Hausverbot, daar schiet ik helemaal niks mee op.
Die kwallen gelaten voor wat het was...Schaamde me wel voor die gasten.
Later op de avond, gaan ze nog steeds mee op de matras...zie je daar die dames pijpen, rukken en trekken aan die lullen die lang lulletje blijven vanwege de alcoholische inhoud en op het einde na flink zwoegen van de dames al dan niet tot iets komen wat dan een orgasme moet heten....
Nou, het is onmenselijk, om dat die meiden te laten doen...
Een dame werd de warmte en de dode lucht even te veel en ze moest even bijkomen. Een natte handdoek en rust doet veel. later een douche genomen en even de frisse lucht buiten opgezocht...
Toen dit meisje daar uitgeteld lag, toen zag je die kwallen nergens, nee..
Heb haar wel wat bij mogen staan...dta doet goed.
Mijn humeur daalde nu sneller en sneller...
Intussen verschenen boven een aantal personen die het lijstje met ingredienten om er een kutdag van te maken snel aanvulden.
Ik wil daar even niet op ingaan, persoonlijke zaken liggen nu eenmaal zoals ze liggen.
Intussen was het een beetje de tijd die Emily me had aangegeven, die anderhalf uur gingen langzaam voorbij voor mij...
Nu liep er intussen een man achter haar die heel graag wilde. Er waren er meerderen, maar niet ieder durft een dame te bejagen in zo een drukke situatie...ben ervan overtuigd dat wie vandaag zijn fatsoen heeft gehouden en netjes wachtte op dame, of iets met haar afsprak, dat die mannen, deels achter het net hebben gevist...
Dat is niet zoals het hoort, die betalen ook 100 euri entree. Toch???
Emily wilde haar "stalker"eerst even doen en dan...en dan zou Gusto mogen...hij had er zin in...
Eenmaal beneden was alles vol. Een apart bed was niet verkrijgbaar...een ruimte waar een raam open kon, was wel goed voor haar toestand...
wachtend op een kamer, kropen er enkelen weer gewoon naar haar toe en effe later lagen ze al weer op of aan haar.
Meisje kreeg geen rust.
Toen ik heel blij kwam zeggen dat een kamer vrij was.....
wilde ze, begrijpelijk, even uitrusten, wat drinken etc...
Dit was de laaste gangbang en Gusto zag zijn kansen nu in sneltreinvaart vervliegen...kwam haar nog tegen op de gang, effe gebabbeld en conclusie was, ja ik was teleurgesteld, op zijn zachtst gezegd...
Die zuipende gasten en enkele anderen hadden het voor mekaar, om haar van mij vandaan te houden.Daar sta je dan met je nette gedrag, met je fatsoenlijke gedrag....Dat was kut met peren, had het zich in Holland afgespeeld...
Heb haar later toch nog even gesproken en gerustgesteld.... het was niet vanwege haar....
nee het was toch zo dat Gusto met haar 's middags een sessie superde super had mogen hebben...Heb haar daar vele malen voor bedankt..het wás geweldig, wat deze meid kan....
Kort na half 12 werd eigenlijk abrupt het feest afgekapt..lichten aan, geen vriendelijke aankondiging zoals we dat toch gewend zijn...
Nee, de sfeer was er bij de theke en leiding blijkbaar niet....
uurtje tevoren was er iets geweest met Halloween, een soort waarzeggingen over verleden, heden en je toekomst.
Bij het naar huis gaan, kreeg ik spontaan een song in mijn kop. "Maybe the last time , baby" van de Stones...
Bij Vincent mijn sleutel afgegeven en op zijn vraag, heb j weer een superdag mogen hebben, hem ronduit geantwoord dat het een kutdag was geweest. Al die klootzakken, zoals ik intussen over hen dacht...
wat is nu de moraal van dit veel te lange verhaal???
Schoenmaker blijf bij je leest.
Gusto zoekt rust, veel tijd voor sex. quality sex zeg maar..
dat is er op Partys niet, vaak niet.
Daarom zal Gusto voorlopig de partys gaan mijden. Wat ie eigenlijk altijd al deed.....
Ben ervan overtuigd dat bij een (snel) volgend bezoek het weer helemaal ouderwets goed zal mogen zijn...Vandaag was nu eenmaal iets anders...
Ben het na dit pennen al weer grotendeels kwijt....
Ik wil Emily toch bedanken voor het prachtige wat we samen hebben mogen genieten vandaag....
Gustomass toch nog in zijn sas.
BSesamstraat
1 november 2009, 09:13
Dat is balen Gusto.. ik heb ook op het punt gestaan om tekomen naar xanten. Maar op het allerlaaste in de auto toch maar voor GT gekozen. Ik ben eerder heel vaak in Xanten geweest 1 a 2 keer in de week meestal. Maar het laaste half niet meer. Veelal voor mij niet de juiste damens o.a de leeftijd of de omvang:nee:. Maar ik weet dat je niet alles kan verwachten voor 100,- daarom ga ik er niet over zeuren of schrijven wat ik er allemaal mis vind. Maar gisteren zag ik zo'n grote lijst met nieuwe damens en was toch heel benieuwt. Zeker om dat er meerdere jonge damens waren. Gelukkig heb ik een goed besluit genomen en mn kruit in GT verspoten:blow:. Anders was het bij mij verkeerd afgelopen denk ik. ik kan er niet tegen dat die galbakken zo tekeer gaan in een club. Zeker niet als ze met de damens niet goed omgaan. :krach::krach::uzi: Maar hoe waren die nieuwe jonge damens die niet beschreven zijn op de site?? ik ben wel benieuwt groet bbertb
seksenfun
1 november 2009, 17:50
http://www.comonline.be/klanten/victoria/ (wie weet als je eens in de buurt bent)
noglangnietuitgewandeld
1 november 2009, 19:24
Ja, Gusto, ik was wat later binnen en ook wat eerder weg, maar het verbaast me niets met die drukte en dat bier. Ik zal niet zeggen dat ik een slechte dag had, maar het was gewoon te druk voor mooi. Van de nieuwe dames waren sommigen best wel knap te noemen.
Maar smaken verschillen nu eenmaal en ik knap absoluut af op dikke vrouwen.
En dat is het wat me in Xanten tegenstaat, je bent met een leuke slanke meid bezig en zo'n honderd kilo brok komt het even overnemen. Dat werkt bij mij dus niet.
Een vermakelijk moment vond ik wel toen ik met Josephine beneden kwam en Elvira me begroette van achter de lul die ze aan het pijpen was:"Ha, wie geht's? Ich habe dich sofort wiedererkannt."
In Xanten kom ik eigenlijk alleen als ik in de buurt ben en geen zin heb om verder te rijden, en zo zal het wel blijven.
Gustomass
25 december 2022, 23:11
Het is alweer een heeeele tijd geleden dat Gusto regelmatig onderweg was in Partytreff land en Saunaclubland.
Als ik zo de verhalen lees van de laatste tijd, kan ik me nog steeds een heel goede voorstelling maken wat ik zoals "mis" .
Je wordt een dagje en een jaartje ouder, hebt een ander leven maar toch denk je nog vaak terug aan de gouden tijden van weleer. Ik mocht genieten van ca 2006 tot einde 2009. Vanaf die tijd enkele relaties mogen hebben .
Onlangs nog eens naar de Weihnachtsmarkt in Xanten geweest.
Deze zomer nog eens de oude lokatie van Partytreff Xanten opgezocht. was nog net te vinden. sjonge wat is er veel gebouwd daar in de omgeving.
Onherroepelijk komen bij Partytreff Xanten toch meerdere personen opborrelen in mijn geheugen.
Sjonge wat een mooie tijd mogen beleven daar. Hoe zou het met die mensen zijn?? Met Jürgen, met Vincent en met Günther, met Bibi, metElvira en met Emily?? die daar de tent draaiende wisten te houden.
maar eerlijk is eerlijk, hoe zou het met Jenny zijn. Die was voor mij toch wel heel erg speciaal. Zoveel tijd als ik toendertijd met haar heb mogen doorbrengen, zo weinig van haar vernomen in de afgelopen 13 jaar. helemaal niets meer. geen idee. . Ik schrik zelf van hoeveel jaren het al terug is... en het mooie hangt nog bij me als was het allemaal enkele jaartjes geleden.
Heeft iemand een idee hoe het gaat met Jenny? of waar ze verblijven kan.
Sjonge wat zou ik graag deze vrouw nog eens ontmoeten, gewoon eens lekker b(l)ijpraten over toen. en natuurlijk over hoe het ons beiden nu vergaat.
Het zou me wat waard zijn als iemand me op weg zou kunnen helpen....
Dus, elke tip, hoe klein ook op het eerste gezicht , elke tip is welkom...'
ik ben benieuwd.
alvast heel erg bedankt .
allemaal alvast een goede jaarwisseling gewenst en een gezond 2023.
Gustomass.
schoolmeester
26 december 2022, 04:59
Gustomass, waren inderdaad mooie en gezellige tijden in het oude Xanten.
Later die nieuwe locatie ben ik nooit geweest.
Ik bewaar vooral goede gedachten aan Elvira.
Ze was niet de jongste, maar oh wat een service.
Groet, schoolmeester.
Piepo777
26 december 2022, 09:05
Inderdaad Gustomass was geweldig daar.
Denk zelf dat ik in de periode 2005 tot 2010 zowat iedere maand er wel 1x was en soms vaker.
Wat een service daar, 100 euro entree en onbeperkt sex en eten en drank.
Ook Jurgen en zijn vrouw waren super, later nam Jenny de tent over meen ik me te herinneren.
Ook was eer een super mooie slanke poolse dame Pamela genaamd, die zou in iedere saunaclub volle zalen trekken.
Zou ook nog wel eens willen vernemen hoe het nu met haar is, omdat we in die tijd veel samen waren en ook eens samen getrouwd zijn in de club als spel natuurlijk, altijd leuk vermaak daar.
Schat haar nu toch zeker midden 40 jaar.
Ook was Elvira super, altijd daar zowat en ging heerlijk tekeer.
Jenny inderdaad een zwarte parel, bij het na huis gaan vaker nog een pijpbeurt gekregen.
In de begin jaren was jenny steeds vaker samen met Ola, deden heerlijk mannen verwennen op grootte bed.
Later werd zij zetbaas / cheffin daar, en was ze nog maar af en toe op matras te vinden.
Eten was er ook altijd heerlijk.
De nieuwe Xanten niet meer geweest, maar wat was die oude xanten een paradijs.
Piepo…
seqoya
11 januari 2023, 13:42
waren mooie tijden ook in GT, Gusto...samen afspreken vroeg in de middag .. en zoveel bekende ijsberentreffen! Met 2horny4u waren we de drei muschikettiere ...veel gelachen...
maar aan alles komt een eind... mijn saunaclub bezoeken liggen ook achter mij en pas nog een keer in acapulco gold geweest maar kon mijn draai er niet vinden. Mijn tent was toch echt GT
en daar zou ik nog wel heen willen maar helaas alles afgebrand en ons DNA ook weg daar dat is dan wel weer een voordeel want daar lag nog heel veel dna van ons..
is er nog iets dat in de richting van GT komt wat in de buurt ligt ? Dan wil ik toch wel weer eens gaan kijken !! groeten aan iedereen die mij nog kent !!
Tornado
11 januari 2023, 14:20
Mijn tent was toch echt GT
en daar zou ik nog wel heen willen maar helaas alles afgebrand en ons DNA ook weg daar dat is dan wel weer een voordeel want daar lag nog heel veel dna van ons..
is er nog iets dat in de richting van GT komt wat in de buurt ligt ? Dan wil ik toch wel weer eens gaan kijken !! groeten aan iedereen die mij nog kent !!
GT was het ook helemaal voor mij. Ik heb nog geen alternatieven gevonden en misschien kan dat wel helemaal niet.
Groeten ook van mij (Wervelwind).
mentholbear
11 januari 2023, 17:14
Bij Golden Gate proberen ze het GT gevoel terug te brengen.
schoolmeester
11 januari 2023, 17:56
Maakt mij persoonlijk niet zoveel uit welke saunaclub ik bezoek.
Als de dames maar heet zijn, en het bier koud, dan kan mijn dag vrijwel niet meer stuk.
Groet, schoolmeester.
Gustomass
8 maart 2024, 21:29
Sauna clubben voor Gustomass. Voorgenieten, genieten, nagenieten, mijmeren....
Afgelopen zondag mocht weer eens zo een dag zijn.
Die dag begon eigenlijk gisteravond toen Gusto op de Duitse Arte een superregistratie mocht bekijken over vulkanen.
Het Duitse echtpaar Kraft heeft in hun leven een hele serie prachtige opnames gemaakt van active vulkanen , hun uitbarstingen en later de gevolgen voor de omgeving.
De gekozen muziek was heel passend en bij de Mexicaanse vulkaan werd een mexicaanse zangeres gespeeld, haar naam kreeg ik maar niet te pakken....
Wel dacht ik, morgen als ik Rosa tref zal ik eens bij haar vragen. Resultaat, Gusto zit deze recensie te schrijven met inderdaad een concert van Ana Gabriel op de laptop. Hoe mooi kan het leven zijn...Inderdaad, Rosa noemde de naam van Ana Gabriel meteen toen ik het had over een Mexicaanse zangeres met een stem vol emotiones....
En , heel eerlijk, de stem van Rosa heeft ook wat van deze zangeres....als ze praat dan... zingen heeft ze niet voor me gedaan... daar hadden we geen tijd voor...of tewel daar heb ik haar geen tijd voor gegeven....flauw he..
Entiendo... Gusto mocht n week of 6 geleden deze Rosa treffen op een kruk aan de bar bij Penelope...
Meteen aan de praat geraakt en ja je hoort wat Spaans en je kaatst een woordje spaans terug en het ijs is gebroken.
Rosa komt uit Cuba en heeft daar nog haar familie. Ze is al wat op leeftijd en past daarom heel goed mij Gusto..
Gusto mocht intussen met vandaag erbij al 3 keer een uur van deze Latina genieten...en deze Latina mocht ook al 3 keer van Gusto genieten...
Want daar gaat Gusto wel een beetje van uit. Hij is een flink aantal jaren uit de Sauna-club-scene weg geweest en mocht intussen het genoegen hebben en het genoegen geven aan enkele vrouwen in een echte man-vrouw relatie. Met name de laatste 4 jaar gemerkt hoe "echte " sex aanvoelt en loopt...
Nou met deze Rosa zit Gusto vrijwel op de modus van echte sex tussen man en vrouw...hoe mooi kan het zijn... in feite is deze sex met Rosa nog wat mooier dan in het echt...er is namelijk een essentieel verschil... met Rosa spreek je af voor een uur, je maakt er een heerlijk uur sex van , je betaalt je 100 euro en daarmee is het afgehandeld.
Bij sex in het echte leven speelt er, althans in de ervaringen van Gusto vaak nog wat meer mee. zit er wel eens een addertje onder het gras, of een flinke adder...
Het kan natuurlijk aan de opstelling van Gusto liggen, maar na de sex in het echt...is het niet voorbij...is het niet voorbij tot de volgend ekeer... nee ze gaan er van alles bijhalen... tref je een vrouw in het echt, heb je een aantal weken maanden stomende sex vele malen per week... maar dan gaat het wat minderen...wat minder vaak maar nog wel even mooi... komen er vragen, komen er vermoedens... vooral na enkele jaren.... het eerste jaar kon je 3 keer in de week...nu niet meer...de verdachtmaking dat je wat met andere vrouwen hebt ligt dan blijkbaar voor het oprapen....
Nu terug naar Rosa, mooie en goede sex...
Ze doet het heerlijk, ook een mooie massage body to body wat dan in feite meer is borsten to kleine Gusto menneke...
Verder een service compleet. gewoon heerlijk van elkaar genieten.
Rosa werkt enkel 3 dagen in het weekend en doet door de week gewone dingen...
Vanmiddag was Gusto er tegen 15.00 uur. Haar al meteen getroffen , ze was er wat vroeger, en een mooi praatje gemaakt..een opwarmertje wat Gusto goed beviel en Gusto Menneke nog beter blijkbaar... kwam eigenlijk niet zo goed uit...deze opwinding....Gusto heeft namelijk de gewoonte het mooie tot het laatste te bewaren....Oh dan ben ik de Tira Misu zei ze met een volle lach en we kusten elkaar nog eens ... ja misschien wel zei ik maar voor mij ben je ook de hoofdmaaltijd, het voorgerecht en het nagerecht, de Tira misu als je wilt...
Gusto had gezien dat de auto 19 C had aangewezen, zag het mooie zonneke en wilde toch eerst wel nog paar uurtjes genieten van de sauna en de ligstoelen in de tuin....Je bent per slot van rekening in een sauna.....club nietwaar...
Heb me van Rosa losgemaakt, haar gezegd dat we elkaar later zouden treffen maar dat voelden onze lichamen al wel aan...ook zonder het te zeggen.
Op weg naar de sauna was net het middageten geserveerd...even lekker wat frietjes, salade en kip verorberd, en dan toch het zonneke in...
heerlijk..de ligstoelen waren voorzien van dikke kussens, handdoekje erop en liggen maar..weinig wind, fijne zon...en werkelijk heerlijke stoelen om eens goed uit te rusten..de stoelen mogen dan wat outdated zijn, het zijn niet van die strakke moderne dingen. nee, deze zijn van plastic, uit één deel, in een mooie vorm, de kopsteunen mooi verstelbaar en goede dikke kussens erin..kortom heerlijk gelegen genoten en eerlijk is eerlijk Rosa helemaal vergeten...
Het was heerlijk, de treurwilgen boom treurde helemaal niet , integendeel, had al duizenden blaadjes van 2 cm in helder licht-lente-groen.
Er lagen nog wel veel oude takjes onder..thuis zou Gusto opgestaan zijn om ze te verzamelen...hier niet..lekker liggen,. genieten en de mooie dingen van het leven overdenken... en even mijmeren....een week terug, precies 7 dagen terug...hier in Castrop was het nu plus 16 C.... een week terug fantastische fotos mogen maken in Islandia van mooie witte sneeuw landschappen, met veel zon maar bij min 16 C. De smartphone viel uit mn handen vanwege de koude vingers, gevoel helemaal weg..
Wat je zo als ijsbeer( haha) allemaal mag meemaken...
Tegen 18 uur was het dan toch tijd om er werk van te maken en is Gusto op Rosa afgestapt...
Het voorspel van vanmiddag was eerlijk is eerlijk ook al mooi, nu naar een mooie kamer gezocht...die dames weten wel hoe ze dat doen...sleutels ruilen...kamer in... nee deze is te luid...zegt ze...wederom een hele mooie kamer gevonden, mooie spiegel....met een heel groot bed alweer...
Weer enorm van elkaar genoten, enkele dingen ietsje anders gedaan, veel ook herhaald van vorige keren... je leert elkaar kennen, aanvoelen...mooi is dat.
Gusto is weer helemaal terug bij af..... helemaal terug bij het begin, 18 jaar terug toen latina's een warm plekje bij hem wisten los te peuteren. Tina uit Cuba in GT, Samira Columbiaanse in GT... Tina is vermoord... Samira, nooit meer iets van gehoord...was toen 28 ( zoals de meeste meiden waren, leek het wel) moet nu dus 46 zijn...
intussen speelt de opname van Ana Gabriel nog steeds op de achtergrond.. Muchas Gracias.... Rosa..
gisteravond een uur zitten Googlen , maar niet op deze naam gekomen...
Gusto had een hele stapel CD-s toen ie in Mexico mocht zijn 20 jaar geleden...van Ana en van de Mariachi muziek aldaar....en van Roxette....deze af gespeeld op een rondrit rondom het eiland Ijsland, 1800 kilometer in een oude Datsun huurauto...mijn maatje.... je moet maar overal aan denken...
de CD-s helemaal vergeten eruit te halen.... maar nu toch weer deze muziek mogen beluisteren. Muchas Gracias, por todo, mi amor...
maar dan wel een mi amor , telkens voor een uur....en vooral niet verliefd worden....dan ga je een andere rondweg op waar je ook je CD's kan kwijtraken....daar heeft Gusto enkele keren aan mogen proeven , en de mooie en de iets minder mooie dingen mogen ervaren....
nee hoor, gewoon lekker genieten van afgebakende sex, zonder verantwoordelijkheden vooraf en erna. heerlijk genieten, betalen en by by tot een volgende keer...
Heerlijk dat bij alles wat er in deze wereld verandert , dat we nog steeds saunaclubs hebben als deze....
Mucho Gusto....
Gusto Mass.
Gustomass
17 maart 2024, 20:49
N lange dag saunaclubben en vastgesteld dat onze dames echte vrouwen zijn in al z'n facetten...
Gusto zit een beetje in een 2-wekelijks ritme wat betreft t bezoeken van een saunaclub.
Nu 2 weken geleden heerlijk in het zonneke gelegen aan het zwembad in Penelope...de zon deed zeer haar best, ik zag anderen met zonnebrandolie, die had Gusto dus vergeten.
Hoewel mn winterhuidje niet zo sterk was, toch net niet verbrand, wel een aardige kleur op t bolleke.
De avond afgesloten met Rosa, mijn cubaanse erotische dame van tegenwoordig.
Toen Gusto afgelopen vrijdag het weerbericht van zaterdag bekeek zag het ernaar uit dat we best wat zon zouden kunnen krijgen, met we bedoel ik dan ze in Elsdorf...en daar is een mooie tuin met ligstoelen... De houdbaarheidsdatum van mn Golden Gate vrijkaartje begon al minder dan 3 weken te worden... en verder vind Gust Golden Gate ene hele mooie club, maar dan wel in de zomer... als de tuin en het zwembad ten volste tot hun recht kunnen komen....maar..zover is het nog niet, het moet eerst nog lente worden..
Tevens gaat Gusto niet meedoen aan deze enorm gestegen prijzen voor de services der dames, dan maar niet of..... dan maar Else-where...bijvoorbeeld naar Els-dorf.
Kort na middernacht het frisse idee gekregen om mn GG kaartje eventueel in te ruilen tegen een kortingskaartje van Babylon...zo gezegd, zo gemaild...
Gusto had 2 mogelijke kandidaten per IM benaderd, en één ervan stuurde zijn Kortingskaartje al binnen een uur naar me op.
Het goede nieuws mocht Gusto echter pas in de vroege morgen ervaren, want de oogjes waren intussen gesloten.
Dus op naar Babylon, naar Elsdorf....onderweg, even werd het wat lichter maar... het zonneke kon zich nauwelijks vertonen, of een wolkenpakket gaf even aan wie de lakens zou uitdelen vandaag... nou deze lakens kwamen niet zo goed aan , maar later op de avond waren gelukkig andere lakens, maar dan echte lakens Gusto en zijn meisje beter gezind.
In Babylon mocht Gusto een oude bekende van de beginjaren Saunaclubben ontmoeten. Met Cupido een hele tijd bijgepraat over van alles en nog wat. Veel van de afgelopen bijna 18 jaar Saunaclubgeschiedenis mocht de revue passeren. Wij beiden konden gelukkig genieten en nagenieten van al het moois wat ons als bezoekers van saunaclubs ten deel heeft mogen vallen...Ook nog een aantal vroegere clubbekenden kwamen nog ter sprake, een aantal wat ook in het gewone relatie leven terecht is gekomen.
Nou Gusto, heeft saunaclubpauze gehouden, een kleine 10 jaar lang, toen enkele maanden weer wat bezocht, Galllardo en PSR, en daarna weer 4 jaartjes braaf monogaam geweest. Maar nu sinds einde november weer n keer geproefd en eerlijk is eerlijk , het saunagebeuren smaakt best, smaakt naar meer.
Al met al wordt je wel ervaringsdeskundige, zowel van het omgaan als man met een vrouw in het echte liefdesleven en van het omgaan als man met de vrouwen in de clubs.
Mijn stelling is nog steeds, wat zeg ik, wordt steeds sterker, in de clubs heb je als man en dame de meest eerlijke vorm van sex die je kan bedenken. Je weet wat je wil, je weet met wie je wil gaan, de dame stemt daar mee in of niet natuurlijk, je geniet een heerlijk uurtje van elkaar, of langer ...of korter natuurlijk, je rekent af en het is afgesloten. Beiden tevreden, jij met hopelijk een mooie sex ervaring en de dame met én een mooie sex ervaring en met een mooie waardering uitgedrukt in Euro's.
Zie dat maar eens klaar te krijgen in het echte leven...nee ik bedoel niet betalen voor de sex die je met je partner hebt, maar het is toch vaak zo dat er wat meer bij komt kijken, ze verwacht nog het een en ander van je, mogelijk gaat ze je wantrouwen, dat je met een ander afspraakjes hebt als na de eerste maanden van stomende en hoogfrequente sex , deze frequentie toch wat minder wordt, simpel omdat je n man bent die aantikt tegen zn pensiengerechtigde leeftijd...Tja, en uit eigen ervaring, bij de duitse vrouw staat tussen de oren gebeiteld, dat als haar man vertegenwoordiger is, elke week 2 of 3 nachten van huis is, nou dat staat synoniem met vreemdgaan...daar kun je , hoe eerlijk je ook bent als man, daar kun je haar niet vanaf krijgen...daar kun je niet tegenop..
Vandaar, sex in de club, heerlijk genieten en geen nare gevolgen zoals in een echte relatie...
Dit is even heel persoonlijk...maar daar is dit draadje ook voor.
Terug naar gisteren, een aardige wellness dag in Babylon gehad, de eerste uren vanaf 11 uur was het niet al te druk, later liep het heerlijk vol.
Gusto heeft heerlijk rustig kunnen genieten van alles, van de rust, van wat schrijven, van wat op de smartphone pielen etc etc.
Maar.. de goesting om een dame uit te zoeken, die was er niet echt.
Even leek het er wel op, toen we n lange tijd in de whirlpool mochten zitten, samen met een Americaan? die de beide chocolaatjes, Shanya ? en ...mee in het water had gevraagd.....
Dat zag er mooi uit, fantastisch hoe deze dames de man aan de praat wisten te houden, een duur drankje nuttigden en uiteindelijk dan toch het bad verlieten om elders naar ik aanneem een "ander Gesprek " aan te gaan.
We hadden de bubbelmachine uit staan, het was heerlijk rustig, genieten van de rust en van het lekkere gebabbel van beide dames als een soort achtergrond gebeuren....
zonder bubbels is het mooi stil, zo stil dat je tijdsklokje voor de Americaan haast kon horen tikken....
We keken elkaar al eens aan... later , eigenlijk niet helemaal zo veel later, was Gusto ook net uit het bad, en kwam langs de Theke...en jawel hoor... daar stond de Americaan in behoorlijke discussie, zijn genietende smile was als met een raket van Musk ver weg geschoten..... "aaahh look at this" ..zei de dame..."aaah , en ik hoorde hem iets zeggen van 220 euro..."" dat moest genoeg zijn...
Jammer voor deze Americaan, hij heeft n weekje geleden op dit forum wellicht niet meegekregen vanaf wanneer het klokje begint te tikken....bijna 2 euri per minuutje...en met 2 chocolaatjes bijna 4 euri per minuutje.... mogelijk probeerde hij nog iets in de zin van I did not have sex with that woman.....
Afspraken maken dus...
Al met al tegen half negen vertrokken en mijn gevoel gevolgd, en mijn Navi in de auto...
In het weekend is Rosa in Penelope... wat te doen??? ...morgen of toch maar nu... ik zou haar mooi kunnen verrassen...
De Navi aan....Elsdorf net uitgereden...oeps 123 km ..... maar er was geen houden meer aan...mijn knuppel zat aan de stuurknuppel en de auto zette de reis naar Penelope in...Een route die Gusto overigens nog nooit had gereden...
Mooi om Penelope ook eens mee te maken in de avonduren op een stappersavond als wat de zaterdag toch is..het was er best aardig druk, hoewel Rosa later zei dat het rustig was vanwege de Ramadan.... eenmaal binnen Rosa al gauw gespot op haar bekende plekje, niet zo moeilijk.. ze herkende me pas erg laat.... logisch, begrijpelijk, want het was nog geen zondag....mijn normale bezoekdag...
De verassing was daarom des te groter en haar reactie des te uitbundiger...mooi was dat...
Na ruimschoots elkaar begroet te hebben , kleine Gusto liet zich ook gelden, toch besloten om te kijken of er nog wat te eten viel...nou, het was intussen toch tegen 22.00 uur en er was volop warm eten, kip, gehakt, frikadel hier, een mix van gesneden vlees met wat lekkers ertussen....heerlijk, later zag Gusto dat de kok buiten volop aan het grillen was...
Het buikje voor de zoveelste en nu voor de laatste keer vandaag rond geeten en weer naar binnen. wat uitgebuikt en me fris gemaakt voor mn rendez-vous met Rosa.
Het was gelukkig maar 10 minuutjes wachten, de kamer was wat minder groot, maar het bed groot genoeg en de spiegel, daar pasten we samen nog heel goed op, zo groot was die...
Weer een heerlijk uur met haar mogen hebben...
Toch was Rosa er vandaag niet zo goed aan toe... naar wat bleek dat ze slecht geslapen had omdat haar zus weer terug naar Cuba was gegaan voor ene bepaalde tijd...familiegebeurtenissen maken diepe indruk op Latina's ... Ze was op zich ogenschijnlijk goed gehumeurd, deed haar best, maar ze reageerde wat geirriteerd op bepaalde stopwoordjes die Gusto blijkbaar heeft... "Jaja" viel niet zo goed, en "zo..." ook al niet... ...toen ik vroeg of er nog tijd was voor mij om haar een massage te geven..... "Oh nein, immer die Holländer die auf die Uhr gucken."...de sex was verder best goed, ook al merk je wel dat deze keer haar orgasme niet zo echt was...áls het er al was..."
Tja , wat humeurig, niet echt kunnen genieten van de sex, niet echt n orgasme kunnen krijgen... kortom, ook deze dames zijn gewoon echte mensen, echte vrouwen,die hun uiterste best doen om het je even goed naar de zin te maken als al die voorgaande keren..maar ook bij hen zit het wel eens niet mee en dan heeft zijn weerslag op het doen en laten...
Even had Gusto het gevoel dat er opeens minder verschil was tussen "het in het echte leven doen"en "het in een saunaclub doen " ...
Volgende keer nieuwe sjansen, nieuwe kansen...
Al met al een hele lange dag gehad, 16 uur onder weg geweest toen mn auto me weer veilig op de oprit zette....
Gusto had nog wel de Blitz van een kruising waar je maar 50 kmh mag op het netvlies.....
wordt vervolgd....
Gustogroetjes ,
Gustomass
12 november 2024, 17:24
Golden Times Partytreff Times met Babylonische mixed Club memories
Nou, als dat niet lekker verwarrend overkomt weet ik het niet meer.
Gusto zat wat te graven in wat oude Content zoals dat tegenwoordig placht te heten.
Zit nog met trillende vingers mn toestenbordje te besturen. Sjonge jonge.
Vanmiddag een heerlijke ontdekking mogen doen.
Gusto's topclubjaren speelden zich een dikke 15 jaren geleden al af. De vorige generatie zeg maar gerust.
Gusto was in die jaren ( on) gelukkig gescheiden en leefde er wat clubbezoeken betreft lustig op los. Eigenlijk mag ik wel stellen club-genieten ipv clubbezoeken.
Het was de tijd en mn leeftijd dat ik me nog heerlijk kon laten gaan in het verliefd worden op onze dames. Sjonge wat was dat heerlijk, tenminste zolang je je maar niet te ver in de materie liet verzinken.
En het mooie was, na het clubbezoek nam ik ruimschoots de tijd om van alles aan het digitale papier toe te vertrouwen. En daaar , ja Daaaar ben ik zojuist weer opgestoten.
In die dikke 15 jaar enkele keren van computer en laptopje gewisseld en telkens alles zo goed mogelijk over gezet om voor het nageslacht( nou ja) bewaard te laten blijven.
Enkele jaren, inmiddels al weer jaar of 6 terug denk ik, is er iets minder goed verlopen en heb ik me leeg gezocht naar een aantal documenten, verhalen en Excell-sheets met daarin alles tot in de puntjes geregistreerde bezoeken en dates met de toenmalige dames. Toen tot mn grote ontstentenis, veel niet meer teruggevonden en in feite jaren lang geleefd met de gedachte, Gusto, dat is weg, moet nauw lukken dat t nog n keer opduikt, leg je er nu maar bij neer.
Tot.....n paar uur geleden. Wie ervoor heeft gezorgd, God mag t weten, stoot ik op een aantal Mappen met content( klinkt eigenlijk best wel lekker he) die ik met wat versleutelde namen had opgeslagen. Een beetje andere namen omdat Gusto vaak bij het omgaan met het overzetten van bestanden , de hulp van zijn zoon mag inroepen...
Dat gaat heel goed, maar ik sta er niet voor in dat hij er nog niet tegenaan gelopen is, maar, Soit...hij is ook n man...maar toch...liever nog effe niet.
Ben nu in de pen geklommen, nog voordat ik veel heb gelezen. Ben lekker aan het scrollen geweest, lekker bladeren heette dat vroeger en telkens waar je stopte, las je weer een stukje, een stukje waarin het genieten van toen naar voren kwam, hoe je toen bent omgegaan met de dames, echt soms tot in de kleinste details of in grote details als het om wat grotere borsten ging, hoe je toen die dingen kon omschrijven. Werkelijk, je leest het en je ziet en je ervaart het weer alsof het Life is....geweldig gewoon.
En als je dan de lange lijst ziet van dames, ongelofelijk, velen kan ik me het gezicht niet meer voor de geest halen...
maar velen , ook een oooh jaaaa gevoel .
En dan aantal keren , met datum geregistreerd zeg, aantal keren Golden Time...meer dan 115 keer en dan net geen 100 keer naar Jenny's partytreff, sjonge jonge...
En dan te weten, elke keer, bijna elk bezoek was het weer een feest....
Toch mooi om dat weer te lezen...en dan denk ik, veel mensen eindigen hun laatste levensfase dement... ik vraag me af, als ik strak ook n keer de demente bijna eindfase in ga, als ik dan deze content lees, vraag ik me af of ik me dan ook nog alles zo goed voor de geest kan halen als nu...
Tja en dan die heerlijke onschuldige verliefdheden. De eerste keer op Samira in Golden Times Paradise zoals ik het plachtte te noemen, en nog mooie foto's van een toenmalige medebeer , sjonge, meer dan 150 kantjes volgepend op het toetsenbord. Hetzelfde met die heerlijke Jenny, sjonge wat mocht je toendertijd heerlijke tijden meemaken met die dames...heerlijk gewoon. en dan op de terugweg een CD op van Bob Seeger en dat je gewoon de tekst interpreteerde als ging het om jouzelf in het clubgebeuren en het gebeuren erom heen....
Dat club gebeuren eromheen, daarmee bedoel ik gewoon de voorpret en de napret. Zo had je met één dag clubbezoek, ja het waren hele dagen, had je de dag zelf, een dag voorpret en een dag napret,, dan had je al 3 van de 7 dagen vol...vaak 2 keer per week....
Gusto heeft wel, op n enkele keer een ijsje eten na, en n enkele keer dat een dame lekker voor me kookte en n keer dat Jenny me meenam met de hele damesploeg van Partytreff Xanten naar de E3-Bar....
Nou als Rolf dit zou lezen....
Nee, verder bleef het verliefdgevoel en het verliefd zijn, voor bijna 99 % in de club, binnen de clubmuren...Zo heeft Gusto het wel weten te houden en zo is het ook het beste denk ik dan.
Zodra je ze de echte wereld mee in neemt, worden het ook echte vrouwen en gaat er mogelijk toch veel van het heerlijke gevoel weg.
Kortom, heerlijk nagenieten, ik ga er komende tijd nog eens voor zitten....
Heb ooit gedacht om het in een boekje met club-activities te gieten, maar nooit echt toe gekomen, nooit tijd voor gehad of genomen...
Mogelijk binnenkort wel wat meer tiojd.......je weet maar nooit...
Geniet er allemaal verder van, zolang onze clubs nog mogen bestaan zoals ze nu zijn, geniet ervan zolang het en jij nog kan...
Gustogroetjes
mentholbear
13 november 2024, 00:28
Ik zet het allemaal in de cloud. Geen garantie dat het niet mis kan gaan. Maar in elk geval geen gedoe om het van de ene computer naar de andere te moeten overzetten. Of misschien een (versleutelde) USB stick gebruiken, heb er eentje van een terrabyte. Daar kunnen een hele hoop verhaaltjes op ;)
Maar herken wel die nostalgie als ik soms in een zoektocht naar iets op een oud verslagje stuit :)
Husky
13 november 2024, 14:32
Herken mij in het mooie verhaal van Gustomass die door romantiek gedreven zijn pennenvruchten laat schitteren.
Naast zijn ervaringen die ik ook vroeger zo ervaren heb in GT,YY,VV en SS wil ik die graag voor mij persoonlijk aanvullen met Fungarden,Villa Marisol/Gallardo, Goldendream in Schuttorf
evenals het toenmalige Freude 39 in Bochum allemaal saunaclubs waar gastvrijheid,vriendelijkheid en vooral wederzijdse toegankelijkheid centraal stond.
Gustomass
13 november 2024, 17:04
Dit wilde ik jullie toch niet onthouden!!!
Ben nog wat verder aan het opgraven geweest.
Kom ik deze 2 recensies tegen die betrekking hadden op een Golden Time weekend...en wat voor een.!!
Geeft een aardige inkijk in het Saunaclubgebeuren van ik denk ca 2005-2006 dat het geweest zal zijn.
Hier gaat ie dan......
Oh ja, het begint met een reactie op een recentie die ik blijkbaar op Hookers had geplaatst.
Toendertijd schreef ik blijkbaar nog op beide fora.....tot deze reactie van van een Moderator van Hookers.
Vanaf die tijd ben ik verder gegaan onder de bezielende vleugels van Willem2 bij dit onvolprezen Ijsberenforum.
Re: Brüggen, Heidweg 1, GoldenTime
Vandaag, 00:36
gustomass
Is de 100 voorbij!
Actieve recensies: 40
Leeftijd: 49
Re: Brüggen, Heidweg 1, GoldenTime
Als Gusto terugkijkt op afgelopen zaterdag , dat samenzijn met Alicia van mezelf en van mijn Carpe , als Gusto terugkijkt naar wat er van zijn 3 Alicia " recensies" is overgebleven. " Laatst aangepast door LL ; reden ingekort" Dan wordt hij treurig. Voor hem zelf en voor de dame in kwestie.
Dan blijft er maar een ding te doen over.
Ik heb dit gevoel al maanden, al maanden worden mijn recensies ingekort tot op het bot als het gaat over de dames zelf. Onder Golden Time geklets en op het andere nederlandse forum zijn ze voor de liefhebbers wel volledig en authentiek beschreven. Ieder woord is echt meegemaakt en oprecht.
Maar de meesten slaan de draadjes van de dames er direct op na en treffen niet authentieke recensies aan.
Als ik nu zie wat er van die 3 recensies van Alicia is overgebleven, dan roep ik het luid uit. hiermee wordt ALICIA ONGEKEND TEKORT GEDAAN, er is zo veel moois met haar geweest dat zo on-topic was als maar zijn kan en dat allemaal ontbreekt
Vul hier maar gerust Corina, Dandara, Daria, Carry,Samira etc maar bij aan.
Ik weet niet hoe ik hen dat moet uitleggen maar het gaat wel gebeuren.
Ere wie ere toekomt.
Meningen zijn welkom, per Im of onder dit topic.
No me gusto mass en esta momento...
Gustomass.
Citaat:
Origineel gepost door gustomass
Geweldig dat lekkere samen zijn met Alicia!!!
Heerlijk op kamer 1 genoten van elkaar. Muziek uit de bar hoor je alsof de deur gewoon open staat. Het paartje dat naast ons in kamer 2 bezig was maakte zoveel geluiden die door het papieren?? wandje doordrongen, dat we best wat afgeleid waren en op een gegeven moment heb ik me serieus afgevraagd of ik niet om hulp moest gaan. Sjonge wat een echte geluiden.
Was het fijn, was het pijn of was het fijnpijn??
Zoals gezegd heerlijk van elkaar genoten zoals we van Alicia gewend zijn en als beloning heeft Gustomass Alicia een heerlijke welverdiende massage mogen geven, waarvan het meisje volop heeft kunnen genieten.
TOPdag in Golden Time gevolgd door...weer een TOPdag
Tja ik kan het niet helpen.
Anderhalf uur na het op het forum zetten van mijn recensie over vrijdag kom je weer in Golden Time aan. Tijdens het gebruikelijke ontvangstritueel van armbandje(Tatjana noemde het bij het door knippen Leitband??) en berevel wordt je op de schoudergeklopt door Carpe Momentum die 9 uur eerder van huis was vertrokken om ……juist ons te treffen in Golden Time. Nou, bij deze dan Bienvenudo Carpe.
Eenmaal binnen staat Mauriceyep op zijn zakcomputer of hoe heet zo'n ding, te proberen zich te worstelen door mijn recensie die ik anderhalf uur tevoren op het net had gezet. Kon zich wel enigszins inleven in de ervaringen.
Wilde gelijk gaan meten hoe de temperatuur buiten was…...Hoeft niet meer Maurice, ben zelf net geschrokken toen ik thuis vertrok, de autothermometer gaf 19 graden Celcius aan. Het zweet brak me uit, moet ik dadelijk nog in de GT vijver duiken, belofte maakt schuld nietwaar. Maar gelukkig viel het mee...
Intussen wel extra rede om me eens extra goed te douchen alvorens het strijdtoneel te betreden.
Carpe Momentum moest zijn baard van 9 uur nog even scheren dus ben ik maar vast begonnen. Enkele dames even langs, die me nadat ze aangegeven hadden welliswaar lekker geslapen te hebben, toch wel iets leukers hadden willen doen in de afgelopen nacht. Tja, häd ik ze niet voorgesteld , aan meerdere trouwens om hen s nachts te vergezellen?? Maar als puntje bij paaltje komt steekt de leiding er toch een stokje voor, enigszins begrijpelijk dat wel, maar desalnietemin jammer toch .....
Aan de bar met Carpe Momentum ons even moed in gedronken en een capucino besteld...Niet zo een goede keuze bleek al gauw.
Sjonge wat waren de dames wakker en actief. De een na de ander komt je verwelkomen, komt je aangeven dat ze goed geslapen hebben, dat ze er voor willen gaan vandaag, komt je vragen of je je belofte???van afgelopen avond nog kan herinneren( eentje Ok, maar 3 of 4??) of komt gewoon een heerlijk praatje maken. Deze keer geen enkele met oneerbare voorstellen, jammerrr….
Het mooie hartje wat Carolin , die vriendelijke Thekefrau op mijn Capucino had gemaakt was dan ook na 15 minuten nog volledig in takt. Intussen was ie te koud geworden en kon ik een nieuwe bestelling plaatsen bij deze heerlijke Carolin die deze met een heerlijk snoetje in ontvangst nam.
Leuk vrouwke, altijd een woordje klaar, spreekt zelfs Nederlands en probeert werkelijk alle namen van ijsberen te onthouden, behalve voor degenen die daar niet op gesteld zijn.
Omdat er buiten lenteachtige temperaturen heersten, tegen de 20 graden lekker op de sofa's met Carpe Momentum eens goed bijgepraat. Er was in 2 weken veel gebeurd. Ook nog even de Latina''s in het algemeen onder loep genomen. Onze intussen gezamelijke conclusie was, dat als je een goede klick hebt met een Latina, met name met een Brasiliaanse, dan mag je een superbeleving met haar hebben en verwachten. is die klick er niet , dan is het heel gewoontjes. Nog diezelfde dag kon deze stelling uit eigen ervaring onderstreept worden. Nu geld dat uiteraard niet alleen voor Brasiliaansen maar ook voor andere dames. Maar hier toch wel een beetje explicieter, ...is onze ervaring...
Toen ik na enkele uren niemand had gehoord over de buitentemperaturen kon ik gerust mijn wandeling voortzetten. Zwemmen zou zich beperken tot de daartoe bestemde gelegenheden binnen in de club. De GT vijver was geen optie.
Overigens het grote matras is inmiddels van de grote roeiboot gehaald , dus massages en andere omgangsrituelen met dames zijn tot nader order even niet mogelijk. Enkel kun je er in de boot worden genomen of gewoon een een eindje varen.
Wat is er zoal meer veranderd? De wintertuintent is inmiddels helemaal ingericht. Enkele heaters zorgen ervoor dat het er lekker warm is, behalve als je dichtbij zit dan is het gewoon heet.
Er is een mooie opstelling van de rieten terrasbanken die de hele zomer al dienst hebben gedaan. Is minder vol ingericht en dat geeft rust. Er is mooie verlichting aangebracht en via grote plastic ramen heb je een mooie inkijk in de tuin, als er even niets anders te bekijken zou zijn .
Gisteren zijn de speakers aangebracht en hebben we meteen heerlijk kunnen genieten van de muziek die we gewend zijn onder de veranda.
Het is er lekker rustig, een ijsbeer heeft er een boek zitten uitlezen. Carpe Momentum en Gusto hebben ons een tijd rustig onttrokken aan de drukte binnen in de bar, een drukte die overigens heel gedoseerd was.
Hier kun je lekker rustig bijpraten in een sfeervolle omgeving.
Hier zittend heb ik me erop betrapt dat je even niet het gevoel in Golden Time te zijn. OK, de Thekefrauen halen je wel uit de droom, maar verder is het heel anders....Voor iemand die zich rustig wil terugtrekken is er (nog) volop gelegenheid. De dames hebben deze Living nog niet ontdekt. Een enkele Poolse komt wel eens binnen om te jagen, maar Latina's zijn nog niet gesignaleerd. Buiten staat voor hen synoniem met koude en dat past niet in hun cultuur.
Voor Gusto een ideale plek om rustig te verblijven als ie even niet omringd wil zijn door vertegenwoordigsters van deze warmbloedige bevolkingsgroep.
Geheel ongepland en zonder medeweten van de directie waarschijnlijk is gisteravond deze wintertent wel ingezegend op z’n Goldentimeiaans. Een aantal fransen en ondergetekende waren getuige van een inwijding op zijn Bernds Schieferhofs, althans daar leek het aanvankelijk op. Nee, dat beginnen op de banken zoals dat in die club gewoon is, dat vond betreffende ijsbeer maar niks, zoals ie eerder vertelde??? Het begon op zijn Schiefferhofs maar ging verder, veel verder dan dat… Heb het schouwspel niet verder afgekeken vanaf het moment het pijpgebueren werd gevolgd door allerhande standjes. Waarom eigenlijk niet, vraag ik me nu nog steeds af!!. Wat zijn we toch verwend. Anderen hebben de hele sessie blijkbaar wel uitgezeten en hebben deze Golden Time Wintertuin Inzegeningssessie tot een spetterend hoogtepunt zien komen.
OK, tja als er sleutelcrisis is, of als je eens wat anders wil..... " Toen we begonnen waren we lekker met z'n tweetjes alleen, hoor ik hem nog verklaren...."
Nee, zonder gekheid, een mooie aanwinst voor GT en het geeft je in de winter toch nog een beetje dat gevoel van ruimte , want bij slecht weer en volle bak kon het wel eens erg vol zijn binnen.
De sfeer was gisteren erg goed te noemen, ook al waren er in feite maar 4 bekenden..
Het eten vond ik deze keer echt lekker en ben dan ook even speciaal aan Tatjana wezen melden. Dat mag ook.
Verder deze avond een mooi samenzijn met Linda mogen hebben.
Het moest er een keertje van komen. Deze mooie en vooral erg lieve Braziliaanse schone heeft intussen al 8 maanden GT met haar mooie verschijning opgefleurd. Gusto heeft haar intussen ook al 8 keer een heerlijke massage mogen geven. Zo ook gisteren, zoals ik dat intussen gewend ben komt ze gelijk naar me toe met de vraag of ik haar weer eens wil masseren. Nou, daar zeg je geen nee tegen en na een half uurtje was het zover. Tijdens de laatste massages me steeds meer afgevraagd, waarom ik nog niks meer met haar heb gedaan. Gisteren kwam het dichtbij en heb haar in begin al aangegeven dat ik wilde wachten op het goede moment voor haar en voor mijzelf. Met een ongelofelijk lieve lach knikte ze beamend.
Jammergenoeg was ik nog onvoldoende voorbereid, anders was dit moment eigenlijk al het moment geweest waarop ik wachte.
Uurtje daarna enkele rondjes GT gemaakt maar geen Linda te zien. Sjeetje, is zeker de kamer op.. Toen ik haar plotseling weer in de bar zag, heb ik er geen gras meer over laten groeien. Gelijk sleutel laten halen. Eindelijk was het dan zover..... daar waren we het beiden roerend over eens.Maar jammergenoeg was het wel een klein half uurtje wachten op een sleutel zo druk was het gisteren. En nog hoor je dan dames klagen dat het gisteren niet zo een goede dag was,maar dat even terzijde.
Toen naar kamer 2, met de grote spiegels aan weerszijden.. Heel mooi om dit mooie meisje zo te kunnen bekijken.
Het licht stond vrij hoog maar daar had ze geen moeite mee. Sommige dames dimmen het licht graag.. Alles goed zichtbaar van dit mooie jonge lijfke. Nu was het voor Gusto natuurlijk geen verrassing meer hoe mooi haar lijfke zou zijn, alle hoekjes waren inmiddels na die 8 massages genoegzaam bekend.
Begonnen met heerlijk zoenen en met genieten van haar heerlijke borstjes. Dat was best lekker, en langzaam maar zeker afgezakt naar haar poesje. Hier haar lekker mogen verwennen, lekker lang mogen beffen .Ze reageerde heel echt, heel realistisch zonder overdreven geluidjes of bewegingen te maken. Ondertussen greep ze zelf haar borstjes stevig vast om de emoties wat over haar lichaam te spreiden.
Daarna haar volop de kans gegeven om heerlijk te pijpen. Dat deed ze goed, heel vochtig en vol overgave. Het was een lust voor het oog hoe ze dat aanpakte en hoe in de spiegels het eruitziet om door zo een meisje aangepakt te worden. Tot een deepthroat is het niet gekomen en ook was de verkenning van de omgeving wat beperkt.
Het neuken was fijn in een heerlijk strak poesje. Daar genoot ze heerlijk van en ze legde haar lichaam zo dat het er enkel lekkerder van werd.
Ook de cowgirl positie beheerst deze kleine meid heel goed en was een lust voor het oog, onder andere dan...
Uiteindelijk met Frans"osich afgemaakt waarbij ze erg probeerde er een FT van te maken. Iets hield me daar van tegen en uiteindelijk vlogen de spetters me om de oren. De druk was immers behoorlijk.
Al met al een heel mooie sessie maar wel erg rustige sessie met dit meisje Linda.
Toch was het anders dan ik had verwacht. Dit heeft alles te maken met mijn verwachtingsniveau, met de momentane omstandigheden en met de omgang die ik met dit meisje heb.
Om te beginnen het verwachtingsniveau;
Linda, mooi jong Brasiliaans meiske, grote bos wilde haren, Latina en een beetje afgaand op eerdere recensies... Wat dat betreft met een verwachtingsniveau met haar naar kamer gegaan in het straatje van Boliviaanse Juliette.......
De omstandigheden;
In het uur voorafgaand aan ons kamerbezoek bleek ze niet op een kamer geweest te zijn, maar was ze wezen telefoneren. Wellicht heeft haar gemoed dat ook beinvloedt. Ik denk het zeker.
Tenslotte de omgang die Gusto met haar heeft.
Ik ken haar niet anders als een klein en erg jong lief meiske dat zich als een van de beste laat masseren, is dan zo superrelaxed en dankbaar. Is het wellicht een beetje een vader/dochter gevoel dat onbewust in me meespeelt. Wellicht weerhoud me dat er een beetje van om wilde sex met dit meisje te hebben?? Wellicht voelt dat meisje dat ook zo en houdt zich een beetje in. Let wel, het zijn vermoedens mijnerzijds,maar wel van belang.
Het zal wel een mix van allen zijn.
Verder nog met vriend Carpe Momentum over gehad, vooraf al trouwens, waarbij de conclusie duidelijk was: 'als je op gegeven moment een goede klick hebt met een Brasiliaanse, dan beleef je de tijd van je leven. Is de klick er even niet dan is alles meer gewoontjes...met dezelfde dame
Al met al een leuk kamerbezoek dat ik zeker nog een vervolg wil geven.
Er zijn zo veel aanknopingspunten dat ik mezelf en Linda nog een herkansing wil geven, want dat verdient dit meisje als geen ander.
ps. Dit was voor Gustomass een van de moeilijkste recensies tot nu toe.
Ik hoop dat de essentie goed is overgekomen.
Linda Muchos Gracias.
Vanaf hier blijkbaar een volgende recensie.
Daar gaat ie...
Er waren vandaag veel, erg veel dames aanwezig die de moeite waard waren. leuk voor het oog maar dat maakt het toch al aanwezige keuzeprobleem niet kleiner. Linda had ik al min of meer in mijn routeplanner GT-TOMTOM ingeprogrammeerd en verder had ik wat me voor genomen wat rust te nemen. In de wintertuintent verliep dat nog heel goed. Een dame kwam er wel bij zitten heeft nog wat te drinken gehaald maar Gusto kon zich aardig inhouden.
Intussen waren Carpe Momentum en Gusto weer toe aan wat vertier en hebben ons aan de bar genesteld. Hier begon het geduw en getrek door de dames weer gelijk een beetje. Dat kan ook vanaf een afstand gebeuren... Alicia beheerst de kunst der verleiding als geen ander. In vele opzichten een toppertje maar op dit terrein een knallertje. Na een werkelijk heerlijk onderhoud met ons drieen aan de bar ging mijn maat toch door de knieen voor deze heerlijkheid en kon de jacht op een sleutel beginnen. Zeg maar eens nee tegen Alicia als je zo een kwartiertje heerlijk hebt mogen lachen, teasen etc etc. Sex wilde ze helemaal niet. “ Wir gehen spazieren” riep ze nog, komt ze inderdaad met sleutel van huisje 26 aanlopen, inderdaad helemaal achter in het grote berenbos.
Heb beloofd en uitgevoerd dat ze nog bezoek zouden krijgen van een grote bruine beer. Dat uitvoeren was in het samenzijn van een Dame Daria , die zeker wist welk huisje nummer 26 was. Je zou maar op de verkeerde deur rammelen...en er zou maar eens een grote Duitse Beer naar buiten komen....Nou, dan was mijn avond misschien alsnog geeindigd in de grote GT vijver...
Die dame die me vergezelde, tja, de spontaniteit ten top.
Geheel niets vermoedend richting Kino gelopen, staat daar niemand minder dan Daria die ik daar vandaag al meer dan 5 keer had ontmoet. Op de vraag “Sta je daar nog steeds”, antwoorde ze, “ja ik wacht toch op jouw, dat weet je toch, gisteravond tegen een uur heb je me beloofd dat vandaag de dag was... En nu is het al 11 uur Gusto....” mijn antwoord wachtte deze stoute dame niet af en begon gelijk al een beetje te rommelen onder het berevel, een beetje semi onwennig maar wel onwijs lekker. Hoewel meteen al duidelijk was dat er geen ontsnappen meer aan was, heb ik dit heerlijke gebeuren nog lekker wat weten op te rekken. Een goed voorspel is nooit weg niet waar? Uiteindelijk vroeg ík aan haar ; “ist das sein Ja?? waarop ze met haar grote mooie ogen heel verbaasd me lachend aankeek en aangaf dat ze het goed begrepen had. “OK , Ich hab gewonnen” en ging op weg naar de sleutel. Het was nu 1- 0 voor Daria. …
Wachtend op de sleutel, ook nog om 11 uur ’s avonds!!!! nog even wat andere dames moeten ontwijken, het lijkt wel of ze dan ineens allemaal tegelijk willen.!!
Intussen komt een idee bij me op….(ja behalve dat dan..) gauw aan de bar Carolin een glas tot de rand laten vullen met ijsklontjes…. Carolin moest er flink om lachen, maar later begreep ik dat ze waarschijnlijk niet het gebruiksdoel kon weten..Hoewel,…soms vraag je je wel eens af of er iets is wat de dames niet van ons en van elkaar weten…. Het zal in ieder geval weinig zijn…”
Terug naar de Kino, glas verstopt en achter Daria aan naar hutje nummer 18 gegaan. Geen spiegels, jammer misschien, maar ook niet echt. Probeer bij Daria je ogen maar eens open te houden als die met je bezig is. Daria even hut nummer 26 laten aanwijzen, daar even wat aan de deur gerammeld en de weg terug naar hutje 18 volgend komt ze met een wel heel opvallende opmerking. “Es scheint dass jeder schlaft hier, gehen wir auch eine stunde schlafen…..??? “ Ok gehen wir auch schlafen, aber ich mochte lieber mal etwas anderes machen bei dir”
Binnen haar het bedje laten opmaken de wedstrijd voortgezet. “So Daria, Du sagte Du hasst gewonnen, dass meint Eins zu Nul?? ” “Ja sicher” lachte ze me nog toe terwijl ik de ijsklontjes tevoorschijn haalde. “dann macht dies eins-eins “ zie ik. Dat Daria grote ogen heeft mag de kenners genoegzaam bekend zijn maar zo groot als ze nu werden had zelfs Gusto ze nog nooit gezien.
Het lekkere en spontane en het fijne in deze sessie zette zich heerlijk voort. Er was een sfeertje om een puntje aan te zuigen…… Ja zegt ze , toevallig heb ik vandaag al een keer ijsklontjes gebruikt, en daarvoor is het misschien wel een half jaar geleden. Wat is dat vandaag met jullie mannen. Das nou toevallig, maar ze wist er als nooit tevoren mee om te gaan. Hoe graag Gusto hier in details zou willen treden, toch laat ik dat aan jullie verbeelding over.. Het is in ieder geval iets waar deze zeer intelligente dame bij mijn weten als geen ander mee weet te spelen.
We hebben een heerlijk uur meegemaakt en van slapen is niks gekomen. Uiteindelijk sloot ze af met de opmerking; “OK, dass macht dann Drei zu Null, maar vraag me even niet waarop ze haar punten heeft gescoord. Voor mijn gevoel had ze met 10 – 2 gewonnen, Ikzelf heb enkel de kans gehad haar goed oraal te mogen verwennen, wat toch wel de 2 rechtvaardigt, al zeg ik het zelf. Waar Daria haar 10 punten mee heeft verdiend, tja leg dat maar eens uit aan iemand die nog nooit met haar is geweest. De gelukkigen die haar wel hebben mogen meemaken, weten precies wat ik bedoel en zouden hier ter plaatse zo mijn verhaal kunnen aanvullen. We noemen geen namen Koos56 , maar laat ik nu wel aan jou zitten te denken…….
Nog even terug, die 10 punten heeft Daria bijeengewerkt met vele heerlijke handelingen en eerlijk is eerlijk, veel fijner dan een echte Tantra-in-de-afsluitende-fase. Laat dit meisje maar op je los. Je schreeuwt het regelmatig uit maar verder lijdt je er niet onder. Wederom was het zo geweldig dat ik haar op tweede derde van de tijd duidelijk maakte dat ik evenals bij onze eerdere sessies ook bij deze derde sessie niet wilde neuken. Ik zou de grootste ruzie met kleine Gusto krijgen als ik een einde zou laten maken aan deze verwennerij voor hem en hem in het gevang zou zetten door middel van zo’n rubbertje. Nee, dat doe je kleine Gusto, je zelf en Daria niet aan.
Al na 3 minuten zei ik zachtjes tegen haar, luid roepen doe je niet in het bijzijn van Daria, zei ik zachtjes,”warum hab Ich so lange gewarted seit letztes Mahl, warum?? “ “ Na klar ganz einfach, Du hasst mich nicht gefragt.... “ Toch zijn ook in GT veel zaken op een heel simpele manier uit te leggen.
Gedurende de hele sessie is die flits van “warum so lange gewarted” nog vele keren voorbij gekomen..Sjonge jonge.
Deze dame is op de eerste plaats een lieve meid, zeer intelligent, een zakenvrouwtje in de nette zin van het woord. Massages neemt ze af en toe wel, maar alleen als het ook nodig is…
Dat kost haar als werkende vrouw namelijk dubbel geld, kosten massage en opbrengstderving want ze had een klant kunnen hebben….
Na deze superdesupersessie kon het GT-week-end niet meer kapot. Nu had Gusto wel alles gehad, dacht ie….
In de bar even bijkomen en wellicht een beetje onbeleefd maar wel heel strategisch met de rug naar de opgestelde rij van mooie dames op de krukken gaan zitten… Je kan niet aan de gang blijven.
Komt een glunderende Alicia en een nog sterker glunderende maar tevens wat moe ( wat moe???) uitziende Carpe Momentum vanuit het bos de bar ingelopen. Tja, als je anderhalf uur een Momentum wil noemen, van mij mag het maar …
Meisje gaat zich even opfrissen en heeft de rest van de avond bij ons tweeen een stuk aftersales laten zien van heb ik jullie daar, of is het pre-sales voor een volgende sessie, van mij mag het.
Wat hebben we gelachen, wat is het een lust voor oog en oor om haar zo met zijn tweetjes bij je te mogen hebben.
Ze was in topvorm en dan doen wij als afgepijgerde ijsberen vrolijk mee en beloven onszelf om later wel wat bij te slapen.
Overvol van voldoening het licht wederom uitgedaan in GT en buiten op de parkeerplaats even een mogelijk volgend bezoek besproken.
Zo werd deze dag nog veilig afgesloten, het was gelukkig net geen 20 graden geworden, een duik in de GT vijver hoefde niet. En dan te bedenken dat precies één jaar geleden de terugreis anderhalf uur duurde vanwege een kleine 20 cm sneeuw op veel plaatsen in Nederland.
Tijdens de sessie met de ijsklontjes kwamen in Gusto toch weer de herinneringen aan die mooie sneeuwdag in GT bij hem boven. Deze staan overigens aardig beschreven op het forum… toen was cubaanse Tina de gelukkige, of was Gusto de gelukkige of waren we beiden de gelukkige.
Dit week-end schitterde Tina trouwens door afwezigheid..
Ps Nu zit ik nog steeds met een chocolade letter die ik van een collega als kadootje had meegebarcht voor een mooi en lief meisje. Geloof me , Gusto heeft de hele voorraad aan dames goed bekeken dit week-end maar het bewuste meisje niet kunnen spotten…
Maar na zo veel gesnoept te hebben dit week-end kan Gusto heel goed van deze chocolade letter afblijven……hoewel….
de Gusto-2024-groetjes van Gustomass.
BefBeer
13 november 2024, 18:59
Ik zet het allemaal in de cloud. Geen garantie dat het niet mis kan gaan. Maar in elk geval geen gedoe om het van de ene computer naar de andere te moeten overzetten. Of misschien een (versleutelde) USB stick gebruiken, heb er eentje van een terrabyte. Daar kunnen een hele hoop verhaaltjes op ;)
Maar herken wel die nostalgie als ik soms in een zoektocht naar iets op een oud verslagje stuit :)
Altijd uitkijken onder welke juridisch systeem je dan valt! Vaak USA!!! En dan ben vogelvrij. :mad:
schoolmeester
14 november 2024, 17:13
BefBeer, U kijkt te veel films.