PDA

Volledige versie bekijken : Eva from the Bulgaria

SFL
3 januari 2018, 08:59
:znaika[1]: Paspoort in SFL-stijl:

29084

Naam: Eva

Talen: Bulgaars/Engels

Leeftijd: Moeilijk te schatten... 30 à 32 denk ik

Roken: Ja veel

De uiterlijke kenmerken:

Haarkleur/-lengte: Bruine haren

Lengte dame: 1m65

Postuur en Kont: Redelijk leuke kont, bleke huid, pezige lichaamsbouw

Cupmaat: twijfelaar C of D

Body-Art: Meerdere kleine en middelgrote plakplaatjes op lijf en leden. Vooral op één been valt fel op.

Bijzonderheden betreft uiterlijk: Trashy voorkomen (maar op positieve manier), afgeleefde kop... Kapot gerookte sexy stem.

De technische fiche:

Diensten & service:

GFE -blowjob. Bakkes vol spuiten, TZ en dat is het.

Standaardhandelingen:

Tongzoenen: :3ster:

Pijpen: :5ster:

Randassortiment:

FT: :4ster:

Ingesteldheid:

Motivatie en inzet: :4ster:

Zin voor initiatief: :4ster:

Spontaniteit en omgang: :3ster:

Aaibaarheidsfactoren:

Prijshantering en transparantie op voorhand: :5ster:

Correctheid + waarmaken beloftes: :4ster:

Netheid & persoonlijke hygiëne: :3ster:

Vriendelijkheid & elementaire beleefdheid: :3ster:

Lieftallig- en schattigheidfactor: :2ster

SFL's niveau van de alom gekende "klik" met deze DVP: :3ster:

Prijs : 75 voor halfuur en FT + 5€ fooi

Score op uiterlijk 7/10 (mijn smaak uiteraard, want ik begrijp donders goed dat de meeste onder jullie haar minder aantrekkelijk zullen vinden)

Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 7.5/10 (onder voorbehoud)

Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? 90%

De verslaggeving:

Voordelen:

Prettig gestoord wijf. Een vuil, trashy uiterlijk als de eerste de beste gipsy. De enige snol die animeerde... En een voortreffelijke blowjob

Nadelen:

Dat ik verdomme niet aan neuken toegekomen ben

De betaalde tijd:

Na LR waar amper wijven waren, arriveerde ik in GT... Waar iets van een 15 snollen waren, maar op z'n minst wel 40 venten. Een paar van de mokkels waren lamlendig en nodigden niet meteen uit tot dolle pret op de kamer. De enige 3 topmodellen in GT aanwezig, werden bezet gehouden door een groepje snobs die wodka zaten te trakteren, maar die duidelijk niet in de mot hadden dat je met je pik meer kan dan alleen maar pissen. En de rest van de dames (waarschijnlijk de goeie) werd continu de kamer op gesleurd door de overvloed aan ijsberen. Het was simpelweg geluk hebben wanneer je op een mokkel zou lopen, net op het moment dat ze pas van de kamer terugkwam en weer vrij was. Zonder overdrijven: ik heb zelfs een wijf zien meegesleurd worden terwijl ze nog aan het vreten was in de tent. Er was ook nog een latina aanwezig die verwoede pogingen deed om me te verleiden, maar aangezien alle andere gasten haar leken te mijden als de pest, zou ze waarschijnlijk wel een tegenvaller wezen. Mede daarom liet ik haar ook maar links liggen. En daar zat ik dan, mezelf afvragend of ik niet zou beginnen rukken aan mijn pik ipv nog hoop te koesteren op de engel die me een orgasme zou schenken.

En daar was ze opeens... Vanachter de toog dook ze op om wat te drinken. De Bulgaarse Eva! Ik had haar bij een vorig bezoek al eens opgemerkt, maar wist haar toen niet te vangen. Altijd vrolijk is ze. Maar helemaal afgeleefd... Een stuk trash waar ik enorm geil van word. Ik deed iets wat ik zelden doe in een saunaclub: een spurt trekken en op mijn prooi duiken om haar vervolgens pas los te laten, wanneer ze de laatste druppel kwark uit mijn zak ontvreemd heeft. We maakten kennis en die zware en hese stem (beschadigd door kettingroken, zuipen en misschien wel snuiven) beviel me meteen. Mijn geilheid, waarmee ik die dag opgestaan was en die alleen maar toenam gedurende de dag, nam bovenmenselijke proporties aan. Langer dan 2 minuten hebben we niet staan ouwehoeren. Vort; meteen de kamer op.

Onderweg naar de kamer en op de kamer in den beginne hebben we wat lopen, zitten en staan tongzoenen... Het gelebber beviel me ook meteen en mijn pik leek wel titanium en ik verloor door al de opgestapelde geilheid zoveel voorvocht dat ze dacht dat ik al aan het klaarkomen was. Eerst nog staand ging ze me pijpen en al het voorvocht verdween in haar vuile mondje... En dat zagen we nooit meer terug. Daarna ging ik op het bed liggen en ze begon me zacht, teder en technisch zeer sterk te zuigen. Dit wist ik wel te smaken. Ze ziet er op het eerste gezicht een echte wildebras uit en je verwacht je eigenlijk aan PSE... Maar ze pijpte me met zoveel warme liefde dat ik er verdomme duizelig van werd in mijn dwaze kop. Dit was meteen de GFE-blowjob van het jaar. OK, 2018 is nog maar pas bezig... Maar ik ben er zeker van dat ze toch nog wel enkele maanden mijn beste blowjob zal blijven... En misschien zelfs het jaar uitzingen.... Tenzij ik die andere Bulgaarse in Sixsens nog eens tegenkom. Maar goed, ik liet mijn gedachte om nog te neuken varen en liet haar verder begaan. Dus je kan al raden hoe goed het was, want ik ben niet de man die zich graag lang laat pijpen en het neuken aan zich laat voorbij gaan. En ze ging maar door.. En ik genoot met volle teugen. Na een kwartier kon ik het echt niet meer houden en spoot ik haar bakkes vol. Meestal spuwen die snollen je zaakje snel weer uit in een tissue... Maar zij had het zo lang in haar muil dat ik begon te twijfelen dat ze het niet doorgeslikt had. Helaas niet, want alvorens we weer gingen babbelen, spuwde ze het uit in een tissue en gebruikte het vervolgens als asbak. Heerlijk smerig wijf... Mijn honderduizenden kindjes zo mishandelen. Na nog wat gelul over koetjes en kalfjes zat onze tijd erop... En was ik vooral blij dat ik toch nog van mijn zaad af was.

Verdere opmerkingen:

Ik kan haar op weinig vlakken evalueren, simpelweg omdat ik na blowjob en FT niet aan neuken toegekomen ben. Maar ik ben wel benieuwd en ga zeker proberen om met haar te herhalen volgende keer. Het kan haast niet slecht zijn! Ze is absoluut mijn meug wel... En wie weet een topper, als ik ooit meer van haar ontdek. Het zou voor GT een welgekomen zaak zijn, dat ik daar nog eens een topper heb, buiten Lulu.

Voor de rest heeft ze me nog een mep gegeven toen ik bij de locker met haar afrekende en zij mijn doosje met erectiedoping in de gaten kreeg. Dat ik eigenlijk niet eens gebruikt had omdat het maar bij één mokkel gebleven is. Maar toch grappig om haar reactie te zien.

Naar SFL’s normen:

Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht

Rudiderbumzer
10 april 2018, 15:10
Inderdaad .. Rudi kan het beamen .... een ietwat afgeleefde madam die heel vriendelijk in de Kino naast je komt zitten ... je langzaam begint te kussen in de hoop dat je overstag gaat.
Een van de top-experten in de so-called "Edging Blowjobs" .... de tijd neemt om alle gevoelige delen te strelen, kussen, likken en af en toe de top heerlijk in haar mond laat verdwijnen waarbij je de werking van haar tong heerlijk voelt.
Tot neuken is het inderdaad niet gekomen .. een heerlijke pmc in de Kino waarbij ze na het hoogtepunt nog gewoon 10 a 20 seconden door blijft zuigen en likken ... wat een sensatie ...
Ik ben bang dat ik nog een terugmoet.

Highlander
11 april 2018, 11:55
Deze dame ook ontmoet in de Kino. En bij mij hetzelfde verhaal: mevrouw komt naast je zitten in de Kino en begint aan je pik te friemelen. Heerlijk!! Ik had echter afgesproken met Samira en zat op haar te wachten. Dit dus ook duidelijk gemaakt aan Eva, maar dat lette haar niet om door te gaan met mijn pik en ballen te spelen :biggrin:. Meestal weten de dames niet hoe snel ze weg moeten zijn als ze geen kamergang kunnen scoren, maar Eva had totaal geen haast. Met dit in het achterhoofd en het verhaal van de Bumzende Rudi misschien toch maar eens op mijn lijstje zetten ;).

Highlander
14 september 2018, 12:05
Zoals eerder aangegeven moest ik haar toch eens proeven. Optisch eigenlijk niet mijn ding. Maar ze tongde me zo geil in de Kino, greep me overal en vooral heel lekker, dat ik toch maar overstag ging. Nadat ik op de kamer eerst op mijn donder kreeg dat ik haar jaren (!!!) links had laten liggen kon het feestje beginnen. Haar blowjob was er één om nooit te vergeten. Eva zoent plankgas en is gewoon een hele sympathieke dame. Zeker voor herhaling vatbaar.