Volledige versie bekijken : Wie heeft er wel eens met autopech bij een club gestaan?
Azrael
16 februari 2007, 12:11
Hmm nieuw topic :D! Wie heeft wel eens autopech gehad op weg naar een club of nog erger op de parkeerplaats van een club, tsja wat doe je dan???
Ok, op voorzet van Big30... Ik ben ook wel benieuwd of dit wel eens iemand is overkomen. En wat doe je dan als je plotseling met autopech op de parkeerplaats van bijvoorbeeld GT staat? Bel je dan de ADAC of heb je een andere oplossing? :D
Azrael
16 februari 2007, 12:12
Ikzelf heb dit gelukkig nog nooit meegemaakt. Ik zou niet weten wat dan te doen. Het lijkt me nu ook niet de beste plek om even een collega of vriend te bellen om je te komen afslepen....:rolleyes:
Hollandmale
16 februari 2007, 12:30
.....'s-nachts met 'n lege akku op de parkeerplaats van 4Fun in Ammerzoden. Tja, m'n lichten aan laten staan, 't-was binnen ook nog omgeroepen, maar niet gehoord :eek:. 's-Nachts 'n lift naar huis gekregen van 'n dame; de volgende dag met 'n vriend en startkabels teruggereden. Die keek 'ns naar het pand van 4Fun: geen wonder dat je niks hebt gehoord, je zult wel druk bezig zijn geweest :D.
Azrael
16 februari 2007, 12:49
.geen wonder dat je niks hebt gehoord, je zult wel druk bezig zijn geweest :D.
:freu: :freu: :freu:
Sphinx
16 februari 2007, 21:16
Ik heb wel eens gehad dat toen ik de GT binnenwandelde het zonnetje nog scheen, en toen ik een aantal uren later naar buiten kwam mijn autootje zowat kon gaan uitgraven omdat het inmiddels was gaan sneeuwen. Maar starten deed ie nog gewoon.
Jansen
16 februari 2007, 22:25
Na middernacht kwam ik GT uit en liep op de parkeerplaats naar mijn auto te zoeken ?? maar geen auto meer !!!
Ben toen aan de overkant gaan kijken omdat ik dacht dat ik hem daar dan wel had neer gezet bij de stenen groothandel ?
Nee daar stond hij ook niet (ook niet achter het gesloten hek ):eek:
Ja ik dacht wat nu wie moet ik bellen en wat moet ik zeggen ?:eek:
Een politie verklaring met het verhaal waar ik was ?
Ik had het al behoorlijk warm gekregen toen er een taxi aan kwam rijden en stopte bij de ingang.
Ik dacht shit nu weet ik het weer :eek: deze zelfde taxi heeft in het begin van de avond mij opgepikt 500m verder op een grote parkeerplaats waar ze de mensen ophalen en wegbrengen als er geen parkeergelegenheid meer is rond GT.
Dus ik de taxi ingestapt en naar deze plaats gereden waar mijn auto en nog mooi stond met een aantal andere.:teuflisch
neukie
17 februari 2007, 12:56
hihihi - teveele biertjes? :green_smi :cheers: :dance00[1
De Cock
17 februari 2007, 14:55
Wat een ophef :thefinger gewoon als het erg is de ANWB-ADAC bellen die schrijven of bellen je thuisfront toch niet en dan wat nog :teuflisch je kunt toch pech krijgen nabij een club (is niet verboden), nadat je bij HOEVELAKEN de verkeerde afslag hebt genomen.
Groeten,
De Lost Cock.
099
17 februari 2007, 15:33
Ben zelf nog nooit de gelukkige geweest, alhoewel niet enkel bij de club al redelijk wat meegemaakt :cool: !
* Ik reed met een mede beer mee, ineens kwamen 2 andere mede beertjes vragen of er iemand toevallig startkabels had. Gelukkig had mijn mede beer zich die 1 dag daarvoor aangeschaft.
* Een paar keer 200 rijden en juist op tijd de politie zien :luvlove: !
* Een fille hebben en je achterligger knalt volop op je wagen, je bent in NL maar voor de vrouw zat je in België... Gelukkig had de wagen buiten een paar krassen NIETS :)
* Nu spreken we over een club in België: buitenkomen en een wit landschap zien, 1h vantevoren was hier nog geen sprake van, tegen 40 over de autostrade naar huis!
* Met een paar man gezamelijk terugrijden, en je voorganger bij het oprijden van de autostrade bijna uit de bocht zien gaan.
* Terugkomen van de GT en denken tegen 160 terug te kunnen rijden, maar dichte miste halveerde dit.
little diablo
19 februari 2007, 09:39
Ik niet. Er zijn toch altijd wel beren die je over de grens willen slepen;) Tis een grote familie.
Saluti L Diablo
Flurkman
19 februari 2007, 16:38
Eind van de week ga ik nog eens richting PHG. Wat is tegenwoordig de prijs van een setje startkabels?? Moeten wel voldoende weerstand hebben (dieselmotor).
Willem2
19 februari 2007, 17:04
Ik niet. Er zijn toch altijd wel beren die je over de grens willen slepen;) Tis een grote familie.
Saluti L Diablo
Euh ik heb een automaat, die kan je niet verslepen , dan draai je alles in het honderd :o
jaccoone
24 februari 2007, 20:07
Ik heb één keer wat doms gedaan....:hammer:
S'morgens vóór vertrek had ik de olie van mijn auto gecontroleerd en bijgevuld. Toen ik vlak voor de duitse grens was, begon ineens het lampje van de olie weer branden. :confused: :confused: Dat kan niet dacht ik nog, maar ben toch maar even gestopt om te kijken wat er was. En wat bleek.... Ik was vergeten de dop er weer op te doen!!!:wand: Iedereen lachen natuurlijk, maar ik was blij dat ik even gestopt ben. Als ik was doorgereden had dat ongetwijfeld een vastloper opgeleverd! :huch:
Groet Jaccoone
De Cock
25 februari 2007, 02:12
Eind van de week ga ik nog eens richting PHG. Wat is tegenwoordig de prijs van een setje startkabels?? Moeten wel voldoende weerstand hebben (dieselmotor).
Moet je de dikste kabels nemen die er zijn en kijken naar de CC aanduiding op de verpakking en voor DIESEL!
Dus hoe dikker hoe beter :wink:
Suk6 en hoop dat je de kabels NIET nodig zult hebben!
Prijs: 1x minder neuken en je hebt ze d'r uit :thefinger .
Groeten,
De 28 Cock.
Flurkman
25 februari 2007, 10:51
Dus hoe dikker hoe beter :wink:
??????????? Aaaaah, je bedoelt de kabels...