PDA

Volledige versie bekijken : Roxanne (Roemeense)

Mr Bluenose
26 december 2017, 23:24
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Roxanne (Roemeense)
Leeftijd:22 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Aftrekken
Extra info:Ex Mondial

Mr Bluenose
26 december 2017, 23:27
Na een hap eten werd ik vergezeld door een schattige blondine met mooie blootgestelde C-cupborsten. Ze ging met me mee op de bank en stelde zichzelf voor als Roxanne, 22 uit Roemenië. Ze zei dat ze pas een week of wat in de club had gezeten nadat ze was overgestapt van Mondial. Mijn interesse was gewekt en we schoven naar de kamer. Wat een ramp bleek het te zijn met Roxanne met een volledig gebrek aan vaardigheid op bijna elke afdeling. Kussen stond niet op het menu en haar pijpbeurt was erg slecht zonder diepte of tempo. Seks met haar bovenop was zielig, haar beweging was zo beperkt dat ik weinig gevoel had en het duurde niet lang voordat de kleine man beneden zijn belangstelling begon te verliezen. Om dit tegen te gaan, heb ik besloten om de positie van zendeling te veranderen en dit was een beetje beter (voor mij tenminste, maar niet voor Roxanne). Ik wist dat een finish onwaarschijnlijk was en ik gaf het na ongeveer 10 minuten op omdat er praktisch geen plezier voor mij was. Ze is een heel mooi meisje met een mooi lichaam, maar ik vond dat ze totaal geen vaardigheden had om een ​​succes te worden in deze baan.

After a spot of food I was joined by a cute blond with nice exposed C Cup Breasts. She joined me on the sofa and introduced herself as Roxanne, 22 from Romania. She said she had only been in the club for a week or so after transferring in from Mondial. My interest was piqued and we adjourned to the room. What a disaster it turned out to be with Roxanne displaying a complete lack of skill in almost every department. Kissing was not on the menu and her blowjob was very poor with no depth or pace. Sex with her on top was pitiful with her movement being so restricted that I had little feeling and it was not long before the little guy downstairs began to lose interest. In order to counter this I decided on a position change to missionary and this was a little better (for me at least but not for Roxanne). I knew that a finish was unlikely and I gave up after about 10 minutes as there was practically no enjoyment for me. She is a very pretty girl with a nice body but I found her totally lacking in the skills required to be a success at this job.

MrCoconut
25 mei 2018, 11:24
Deze meid stelde zich aan mij voor als de 21-jarige Roxandra. Aangezien de omschrijving en het verhaal van Mr Bluenose overeenkomt met de mijne, ga ik ervanuit dat het dezelfde dame betreft. Kan haar naam natuurlijk verkeerd verstaan hebben.
Gisteren in Samya geweest en ik zat schuin achter haar. Ze draaide zich om en probeerde oogcontact te maken en lachtte vervolgens vriendelijk en gaf aan of ik naast haar wilde komen zitten. Mijn instinct gaf me aan dat dit waarschijnlijk niks zou worden, dus sloeg ik haar voorstel af.
Enkele minuten later probeerde ze het weer. Haar prachtige topless borsten waren heel verleidelijk. Dus mijn pik zorgde ervoor dat we in contact kwamen.
In de bar een beetje gebbabeld. Om een teleurstelling te voorkomen vroeg ik wat ze fijn vind en datzelfde vroeg ze aan mij. Normale sex en zoenen zat in het pakket. Gezien de ervaringen die mijn maat eerder op de avond had, gaf ik ook aan dat als ze haar afspraken niet zou nakomen ik de sessie ook per direct zou afbreken met alle gevolgen van dien. Zou allemaal goed komen, dus op naar de kamer.
Daar kwamen de 1e tekenen van mijn vermoeden al naar boven. Niet eens een kus op de lippen en snel rubber om. Ik brak de belabberde BJ snel af en ze kwam bovenop me zitten. Haar snelle bewegingen gaven aan dat ze de boel snel wilde afwerken dus ik nam de tempo over, zodat ik ook aan haar heerlijke borsten kon sabbelen. Ze wilde een andere standje, dus met spoonen van achteren geneukt, zodat met haar borsten kon spelen. Maar al snel wilde ze naar doggy toe. Ik stelde voor om eerst missionaris te proberen, maar ze zei dat ze pijn had en dat ze dit echt niet wilde. Toen knapte er niets bij mij. :mad:
Ik gaf aan dat ik er nu wel klaar mee was. Ze kon €20 krijgen voor die magere 10 minuten. Gezien onze eerdere afspraken ging ik haar echt niet de volle mep betalen. Als ze daar problemen mee had, dan gaan we dat bij de theke wel bespreken.
Daar beland zei ze al gauw in het Roemeens tegen haar dat ik alles verstond en ik antwoordde ook dat ze niet moet denken dat zo dom ben.
De theke hoorde ons verhaal aan en gaf aan dat ze de afspraak niet kan bevestigen. Omdat er geen eerdere klachten waren vroeg ze of ik haar de €50 wilde betalen. Als compensatie wilde ze een gratis entree kaart geven. Omdat ik hier andere dames heb die wel goede service leveren, accepteerde ik haar voorstel.
Mijn conclusie: mijd deze dame! Dit zijn echt de luizen in onze berenvel. En doe je beklag, daar help je jezelf én je medeberen mee.
Dit soort types moeten zo snel mogelijk uit iedere club verbannen worden :mad:

vanKees
25 mei 2018, 23:51
Mr. Bluenose und Mr. Coconut,
noch ein oder zwei Beschwerden über diesen "faulen Apfel" und der Chef
schickst Sie wieder zurück ins Mondial.
Wetten Wir!?!?!

vanKees

Mr Bluenose
29 mei 2018, 16:58
Mr. Bluenose und Mr. Coconut,
noch ein oder zwei Beschwerden über diesen "faulen Apfel" und der Chef
schickst Sie wieder zurück ins Mondial.
Wetten Wir!?!?!

vanKees

Es gibt einige Mädchen, die nicht in dieser Reihe von Arbeit sein sollten, das ist sicher!

delaplace1
17 november 2018, 15:41
Samya, Saturday, November 3rd, 2018

I'm going to sit on a bench, and I have an eye-contact with a gorgeous blonde with blue eyes.
Her name is Roxana, she is Romanian, and she worked at Mondial a few years ago.
I chat a little with her, but I decide to leave it there.

Mr Bluenose
17 november 2018, 16:20
Samya, Saturday, November 3rd, 2018

I'm going to sit on a bench, and I have an eye-contact with a gorgeous blonde with blue eyes.
Her name is Roxana, she is Romanian, and she worked at Mondial a few years ago.
I chat a little with her, but I decide to leave it there.

Good call Brother! :-)

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50404-Roxanne-(Roemeense)

delaplace1
17 november 2018, 17:00
@ modo : So the two topics can be merged.
That one with this one : Roxanne (Roemeense) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50404-Roxanne-(Roemeense))

After a spot of food I was joined by a cute blond with nice exposed C Cup Breasts. She joined me on the sofa and introduced herself as Roxanne, 22 from Romania. She said she had only been in the club for a week or so after transferring in from Mondial. My interest was piqued and we adjourned to the room. What a disaster it turned out to be with Roxanne displaying a complete lack of skill in almost every department. Kissing was not on the menu and her blowjob was very poor with no depth or pace. Sex with her on top was pitiful with her movement being so restricted that I had little feeling and it was not long before the little guy downstairs began to lose interest. In order to counter this I decided on a position change to missionary and this was a little better (for me at least but not for Roxanne). I knew that a finish was unlikely and I gave up after about 10 minutes as there was practically no enjoyment for me. She is a very pretty girl with a nice body but I found her totally lacking in the skills required to be a success at this job.

@ Mr Bluenose :

Wow, I dodged a very big bullet ! :eek:
I mean I had a lucky escape that time. ;) :biggrin:

Thanks a million.