PDA

Volledige versie bekijken : Tania (Duitse)

zeppos58
16 februari 2007, 07:53
Naam : Tania

Haarkleur/-lengte : Donkerbruin/halflang (met blonde strepen)

Lengte dame : 1.75

Postuur/Cupmaat : Slank/D

Nationaliteit/Taal : Duits/Engels

Leeftijd : begin-20

Tatoeages/Piercings : rugtatoo

Service : beffen, NMC, PZC, FT

Effe zitten zoeken en reeds een Tania gevonden hier maar dit gaat duidelijk over een andere.
Ik had deze schoonheid reeds eerder opgemerkt in de YY maar niet echt aandacht aan geschonken. Nu dus wel.
Aangezien mijn Duits nog steeds beneden alles is en zich beperkt tot wat Winters vakantie Duits besloten om het gesprek in het Engels verder te zetten, en dat lukte al heel wat beter.
Ze is nog jon, vooraan in de 20 schat ik. Op de kamer in haar appel gebeten, (echt in een echte appel) en elkaar beginnen uitkleden.
Ze heeft een pracht van een lichaam en toen ze op de bedrand ging zitten begon ze me meteen te pijpen. Gewoonweg zalig, ook het zicht was adembenemend.
Haar op haar rug geduwd en haar een lekkere befbeurt gegeven waar ze scheen van te genieten.
Haar grotje werd zowaar nat en haar tepels stonden recht omhoog.
Nadien pijpte ze mij weer zalig en zo over gegaan in 69 (zij op mij) dat zalige zicht op haar achter en onderkant.
Ze vroeg of ik in haar mond wou komen of liever al neukend. Voor het laatste gekozen en haar strakke poesje genomen (ja strak is deze jonge freule wel).
Lekker diep in haar gekomen en nadien nog van een lekkere massage genoten.
Zeker voor herhaling vatbaar enkel jammer dat ze niet aan TZ doet.
Is het enige minpunt. Verder 100% top

gignnl
16 februari 2007, 15:29
denk dat we kunnen plakken met alex.....

Willem2
16 februari 2007, 16:35
Die is toch niet begin 20 :rolleyes:
Maar inderdaad kan het heel goed Tania/Tanja/Alex/Saskia etc zijn ....

blauwebeer
16 februari 2007, 17:52
Die is toch niet begin 20 :rolleyes:
Maar inderdaad kan het heel goed Tania/Tanja/Alex/Saskia etc zijn ....
Heb totnutoe nog maar één dame met dergelijke tatoo gezien.
Als Zeppos58 zich dat nog herinnert, is de kans vrij groot dat het over dezelfde gaat.

:wink:

zeppos58
16 februari 2007, 21:32
Na het lezen over Alex zal het inderdaad over dezelfde gaan. Ik schatte ze wel heel wat jonger, maar ik ben daar heel slecht in, in het schatten van ouderdommen.

FHAC
17 februari 2007, 19:46
Hallo
also die hier beschriebene Tanja ist , auch laut eigener Aussage, Anfang 30.
Ihre großes Rückentato macht sie glaube ich quasi unverwechsselbar.
gruss FH

Babbel
5 maart 2007, 11:57
denk dat we kunnen plakken met alex.....

Ga maar plakken en plak haar maar achter het behang. Kon weer 30tig keer zeggen dat ik echt geen zin had in haar.
Ze kan de boom in , maar dat kan ik als eekhoorntje uiteraard niet zeggen ;)

flens
13 maart 2007, 20:41
diese Dame ist nun im GT

Het Rode Mannetje
22 mei 2007, 19:32
Nadat ze dus weer een hele tijd in YY was gesignaleerd heeft het rode mannetje haar toch ook weer gespot in GT. Deze dame is ongrijpbaar en gelukkig is het rode mannetje dat ook voor haar ;) :D