PDA

Volledige versie bekijken : Maria, Dominicaanse, Leeuwarden (Moulin Rouge 9)

NNN2024
22 november 2017, 09:34
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Dominican_Republic.gif

Maria (Dominicaanse)
Leeftijd:42-45 jaarTaal:Engels (matig), Nederlands (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Onbekend
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:50 minuten
Service:PMC, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
Extra info:Deze dame is heel vaak aanwezig, altijd op nummer 10. Leeftijd vind ik moeilijk in te schatten. Heb haar 1x bezocht, toen trio met Kathy van nr 14. Geweldige tijd gehad. Tijdens trio bij Maria klaar gekomen in doggy style. Kathy rondde het af met een massage. Zal de dame nog eens alleen bezoeken voor een 1 op 1 sessie. Prijs en tijd die ik vermeld had, was voor het trio. Denk dat standaard instaptarief voor 35 euro geldt

Moontanner
20 augustus 2023, 09:45
Hoorde dat in het gevolg van Cathy MR 1 misschien ook ene Maria mee zou komen. Ik zeg misschien. Ze trokken volgens Cathy veel met elkaar op. Ze zou altijd hebben gezeten op nummer 9.

Het zou deze kunnen zijn. Ik zou haar moeten kennen van gezicht, maar het zegt me nu helemaal niets.

Dus afwachten maar weer. Geen leukere pret dan voorpret.

En hopen maar dat ze MR weer aan de praat krijgen.

Sandor
14 oktober 2023, 15:07
Ik denk dat het Michelle aka ooit Ashley is, terug op haar oude honk,na vele omzwervingen.

Moontanner
15 oktober 2023, 05:06
@Sandor

Ik ken een Leeuwarder dame die zowel Maria op MR 9, als Honey op MR 10, als Michelle/Ashley kent. En die Leeuwarder dame spreekt over die drie als afzonderlijke personen. Vorige week nog had ze het over Michelle. Michelle zit volgens haar in Den Haag.
Ik wil het bij gelegenheid nog wel even navragen en hier melden.

Sandor
15 oktober 2023, 12:13
Dank je wel Moontanner. De tijd zal duidelijkheid verschaffen.

Moontanner
16 oktober 2023, 15:47
Heb nog even gevraagd aan de Leeuwarder vriendin. Michelle is niet in Leeuwarden en ook niet geweest. Woont nu in Den Haag. Onbekend of ze werkt.

Zag ook dat Fr_loper in de update van de lijst bij Maria de opmerking plaatste is '100% zeker niet Michelle'. Dank.

Sandor
17 oktober 2023, 08:12
Dank,Moontanner