PDA

Volledige versie bekijken : Monica (ook werkzaam bij Rendez-vous Privé als Claudia (NL-Pools)

thesickboy
27 oktober 2006, 12:45
Haarkleur/-lengte : lange blonde krullen

Lengte dame : 1m75

Postuur/Cupmaat : kleine B

Nationaliteit/Taal : Pools / matig Duits

Leeftijd : 27 - 35

Tatoeages/Piercings : ik meen mij een navelpiercing te herinneren

Service: TZ, PZC, NMC, beffen, voorzichtig vingertje

Voordelen: sympathiek, redelijk stel hersens en een mooie kont:moon:

Nadelen: nope!

Tijdsduur :1u

Prijs : 75 Euri's

Extra’s bij het bezoek:/

Deze Anastacia look-alike was mij bij binnenkomst al onmiddellijk opgevallen. Ze heeft een zekere terughoudendheid over zich die haar voor mij zeer aantrekkelijk maakte (ik sluit niet uit dat haar kontje er ook voor iets tussenzat).
Met deze dame heb ik een aangenaam uurtje mogen doormaken in één van de open 'kamertjes' in de saunaruimte. Oorspronkelijk hadden we een kamer opzocht maar deze was volgens Monica te koud.
Aangekomen op ons plekje zoende Monica me onmiddellijk vol op de mond. Altijd leuk als de dames voor het TZ zelf het initiatief nemen.:freu:
Aangezien de boog behoorlijk gespannen stond schilderde ik na 10' heerlijk PZC de borstjes van Monica wit :rubbel: Aaaaahhhhhhh!
Na wat uithijgen lekker samen onder de douche om langzaam aan ronde 2 te beginnen.
Ronde 2 bleek vooral te bestaan uit een oraal steekspel tussen ons beiden en een gedeelte waarin het steken vooral aan mij werd over gelaten:fuck:
Bijzonder leuke meid! Men zegge het voort :loud:

Hollandmale
12 maart 2007, 13:24
Gistermiddag het buitenseisoen geopend op het terras. Mooi weer, biertje en dames erbij, volop genoten.
HM's genot werd almaar groter toen die blonde stoot uit het restaurant erbij kwam zitten op het terras :eek:.

Het bleek de Poolse Monica te zijn; wat ziet die er verdomd lekker uit ! Grote bos blond haar, geil corsetje met zwarte jarretelkousen, hoge hakken, lange nagels en lekkere make-up rondom 'n paar ontdeugende blauwe ogen. Kortom, 'n lekker h**rig ding :p. Lees zojuist dat Monica al 37 is, maar schatte haar 10 jaar jonger (!). Aan tafel verder kennisgemaakt, ze spreekt goed Duits en Engels, in beide talen verder gekeuveld, waarna haar nekklachten lekker weggemasseerd. Wilde eerst gaan douchen, maar Monica stelde voor om dat samen te doen. Tja, HM gaat eigenlijk zelden zo snel na binnenkomst naar de kamer, maar was onder deze omstandigheden volledig kansloos :green_smi.

Op de kamer eerst Monica uit haar niemendalletjes geholpen en het voorspel voortgezet onder de douche. Elkaars lekkere plekjes ingezeept en weer afgespoeld met veel tongzoenen en wederzijds lik- en zuigwerk. De sessie voortgezet op bed met verdere orale verwennerij van Monica's spiegelgladde snoepdoosje en HM's staafmixer. Monica's service is al net zo geil als haar looks. Pijpen gaat afwisselend diep, met slierten spuug, tongetje, kletsnat handje meemasseren, doorlopend geil aankijken, kortom het dikke hout waarvan Monica graag haar planken zaagt. Met haar mond 'n rubbertje eromheen voor 'n stukje cowgirl met 'n overkill aan visuele prikkels :p.

Afsluitend om FT gevraagd en gekregen, of eigenlijk, Monica heeft 't gekregen :blow2: ;).

Lees zojuist haar paspoort, vind Monica's cupmaat eerder 'n kleine C; aan haar postuur kan normaal-iets voller worden toegevoegd.
Van enige terughoudendheid is HM weinig gebleken, niet op de kamer en niet daarbuiten. Integendeel, hele spontane en communicatieve meid met ruim voldoende Sprachkentnisse. Voorafgaand op het terras Monica's aanwezigheid besproken, want ze was 'n flinke tijd afwezig. Ze blijft nog tot 26 maart, neemt dan 2 weken vakantie en is op 10 april weer terug. Monica komt hogelijk aanbevolen voor liefhebbers van goed geconserveerde MILF's, stevige seks en goeie service. Bovendien neemt ze vooraf ruim de tijd, in de bar en op het terras :smile:.

thesickboy
12 maart 2007, 13:36
De dames die Sickboy langere tijd niet hebben gezien blijken de laatste tijd de sterke tendens te vertonen dat ze allemaal wat voller worden. (Svetlana, Doro en nu ook al Monica...

Hoe zou dit nu toch komen?

Hollandmale
16 april 2007, 01:59
- Monica is geen 37-jarige die er 10 jaar jonger uit ziet, ze IS gewoon 27 :cool:.
- FT was al eerder vermeld, kan ook in het paspoort erbij worden gezet :smile2:.

Hollandmale
24 april 2007, 12:31
Afgelopen zondag vertelde Monica morgen naar huis te gaan, voor 1 of 2 weken.

thesickboy
10 september 2007, 19:02
Is deze dame recentelijk nog gespot in YY?

TSB, die een bezoekje aan YY aan het overwegen/voorbereiden is...:smile2:

Hollandmale
4 oktober 2007, 12:00
Is deze dame recentelijk nog gespot in YY?.....staat dat Monica onlangs bij Stout in Den Haag zou zijn gespot :o.
Geen idee wat dat is, of het klopt, en of ze (ook) nog in YY komt :confused:.

Hollandmale
13 mei 2008, 05:10
Monica vertrekt vandaag terug naar Den Haag (privéhuis Stout), ze was maar voor 2 dagen overgekomen :wink:.....was Monica afgelopen weekend weer even in YY.
Dat zal dan wel omdat Prive Stout gesloten was ;).

orallover
13 mei 2008, 06:39
Gisteren nog eens naar YY getrokken,met het mooie weer(anders ook) een leuke plaats om te vertoeven,beetje aan het zwembad gelegen,van het zonnetje genoten.
Bij ontbreken van enige van mijn favorietjes,niet direct mijn ding gevonden onder de aanwezige dames ;-( maar later na enige keren aan haar te zijn voorbijgewandeld toch maar met deze Monica op de kamer en daar heb ik geen spijt van gehad.
Heerlijke lieve meid met een hele mooie look, niet de super slankste maar zeker een mooi figuur met een stel prachtige borsten.
2 uur met haar de kamer gedeeld en in die tijd 1,5h aan het zoenen en knuffelen geweest denk ik, man man deze meid kan zoenen en laat dat nu 1 van mijn favoriete tijdverdrijven zijn mmm
Ook het :blow: en :fuck: was van zeer goed niveau...
Werkt door de week bij stout in den haag maar in het weekend regelmatig in YY te vinden samen met enkele vriendinnetjes,gaat vrijdag effe terug naar huis(polen) maar tegen het einde van de maand weeral terug hier..

voor herhalig vatbaar

grtz

Orallover

Hollandmale
5 juni 2008, 19:01
Werkt door de week bij stout in den haag maar in het weekend regelmatig in YY te vinden samen met enkele vriendinnetjes,.....Afgelopen zondag was Monica weer even in YY, samen met NL-Chantal, ook al uit Stout :rolleyes:.

Rob10
23 september 2008, 01:08
Vandaag van Monica genoten in YY, voor een klein prijsje vergeleken met wat je voor haar betaald bij Stout. Heerlijke dame dus groot herhalingsgevaar;)

pino2000
11 oktober 2008, 16:36
Im really Loving her all time diffrent kinds of fucking me .... Ohh im wanna more and more ... just suprising me all the time ... and fresh pink pussy tasting soooo sweet...

tot ziens Moni wherever U are ... xxxxx

blauwebeer
29 mei 2010, 18:42
Is deze dame recentelijk nog gespot in YY?
Onvoorstelbaar, Monica loopt nog steeds breed glimlachend in YY rond; een stijlvolle Poolse die ondertussen weer op de boodschappenlijst staat. :lostit:

thesickboy
30 mei 2010, 15:33
Onvoorstelbaar, Monica loopt nog steeds breed glimlachend in YY rond; een stijlvolle Poolse die ondertussen weer op de boodschappenlijst staat. :lostit:

'Onvoorstelbaar'... indeed my friend!

3,5 jaar terug was deze dame mijn herintrede in het saunaclubcircuit na een sabatperiode van maar liefst... 6 weken :hammer:

Ondertussen duurt de sabbat al 3 maanden... and counting...:sleep:

TSB
:wink2:

mynasch
3 november 2017, 21:55
volgens mij vandaag gespot in YY (inmiddels 35, maar veel ervaring...)

Clubganger75
3 november 2017, 23:25
Als het monica is,is ze geen 35 maar 40 inmiddels.

mynasch
4 november 2017, 13:56
Yin Yang 3 november 2017…. Sessie met Monica (Polen, 40+)

:):):):):):):):):):):):):):):)

(dank aan clubganger, leeftijd is inderdaad hoger)

Ik werd vrolijk aangesproken door een heel goed nederlands sprekend poolse dame van een jaar of 35. Bleek een te lage schatting 40+ is precieser… Ze woont kennelijk al een jaar of zeven in NL, heeft hier op YY ook al een poosje gewerkt een paar jaar geleden, en was vorige week weer eens komen kijken. Echt een leuk gesprek, terwijl mijn aandacht te vaak werd afgeleid door een paar prachtige borsten die ook bij Monica (want zo heet ze) bleken te horen. Lang blond haar, in een staartje, en een leuk vlechtsel, beetje vol, geweldig figuur. En een hele geile stem…

Ik kwam haar vlak na de lunch opnieuw tegen in de kino, alwaar we een heerlijke kroel partij ten beste gaven. Alsof ik nog een tiener was… na een kleine 15 minuten het werkterrein maar naar een kamer verlegd. En een heel prettige sessie ontspon zich. Veel geflikflooi voor het bed, ruim tijd voor tongzoenen, uiterst prettige soft touch van haar op mijn lichaam, super pijp techniek. Genoot van mijn bef kwaliteiten. En wilde per se neukend klaarkomen. Dat bleek geregeld te kunnen worden. Met een Girl on top neukte ze zichzelf tot een hoogtepunt. Even bijkomen, en daarna was het mijn beurt. Super zachte touch van mijn stevig ingeoliede kleine (inmiddels grote) vriend, terwijl ze mij lustig tongzoende. Kortom een uiterst plezierige ervaring. Waarvan ik ook een 55 tal minuten op de kamer genoot. Ik hoop maar dat ze blijft terugkomen…. Schijnt ook in midden-NL aktief te zijn. Dank aan Monica!!

Wat ben ik blij dat YY bestaat!

:):):):):):):):):):):):):):):)

laplagne
5 november 2017, 09:07
Na zeven magere jaren heeft Monica inderdaad haar comeback in het IJsberencircuit gemaakt. Dit is zeker een vakvrouw. Vermoedelijk boven de veertig maar dat zal de pret op de kamer zeker niet bederven. Ik geniet wel meer van een ervaren Poolse dan zo'n jong Roemeens jagertje, die je afwerkt. Soms heeft een dame een geile stem en dat is bij Monica het geval. Zij heeft volgens mij geen kinderen anders een milf van de hoogste categorie. Wel opletten, want Monica gebruikt in clubcircuit een andere naam. Dus geen tweelingzus. Zal de volgende keer eens vragen of zij nog contact met de Ela heeft, want deze Poolse superster mag ook haar comeback maken.

laplagne
17 november 2017, 06:53
Eén van mijn leraren was buiten de piste aan het skien, waardoor hij in het landelijke Made belandde. En wie is daar werkzaam? Monica, maar dan wel onder de naam Claudia. Denk alleen dat ze met de leeftijd een tikfout hebben gemaakt. Het vermoeden is dat deze Poolse goed gevulde dertiger haar werkzaamheden bij Rendez Vous Prive - zie www.rvp-girls.nl - Yin Yang verdeeld. Zie haar foto's op de website.

mynasch
20 november 2017, 08:38
goede tip van Laplagne,. ze bleek inderdaad in Made aktief.

Ik rapporteerde opnieuw een super sessie met Monica (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50058-Made-Rendez-vous-Privé-Witteweg-15-Claudia-(NL-Pools)&p=584058#post584058)

dank aan dit forum!

;);););););););););););)

Rino123
26 november 2017, 07:49
Ja Monica haar zou ik zeker willen ontmoeten in YY, een heel leuke vrouw met wie je kunt lachen en ze had toen in ieder geval een geweldig mooi lichaam met een paar stevige borsten ik ben heel benieuwd hoe ze er nu uitziet en ik ga vandaag dus naar YY in BLIJDE EN VOLLE VERWACHTING van een lekkere volle vrouw!!!

Nulnulzeseneenhalf
26 november 2017, 08:31
Ja Monica haar zou ik zeker willen ontmoeten in YY, een heel leuke vrouw met wie je kunt lachen en ze had toen in ieder geval een geweldig mooi lichaam met een paar stevige borsten ik ben heel benieuwd hoe ze er nu uitziet en ik ga vandaag dus naar YY in BLIJDE EN VOLLE VERWACHTING van een lekkere volle vrouw!!!
Als dat maar geen moeilijke bevalling wordt.

Rino123
29 november 2017, 17:30
Waarom moeilijk??? Gewoon een topvrouw die om een of andere reden nog altijd in het vak zit zoals ik OM EEN OF ANDERE REDEN nog altijd graag in saunaclubs kom!!

Brad Clitt
29 november 2017, 17:37
@ Rino123

006.5 schreef dit met een knipoog, hij zag jouw situatie letterlijk voor zich.
Heb je haar eigenlijk ontmoet afgelopen zondag?

Rino123
9 december 2017, 16:52
Nee helaas was ze er toen niet, maar morgen ga ik weer naar YY: NIEUWE RONDE NIEUWE KANSEN HE....Ik weet zeker dat ze er TOP UITZIET, ik val ook zeker op een wat voller type vrouw zoals Monica......ze was toendertijd trouwens vaak SAMEN MET CLAUDIA, ook een Poolse die er ontzettend goed uitzag (wel heel ander model: klein-superslank) iets minder mijn smaak maar Claudia was ook ZEER SYMPATHIEK!!!