PDA

Volledige versie bekijken : Jasmin (Duitse)

Highlander
6 november 2017, 13:09
Jasmin is een 23 of 24 jarige dame uit de buitencategorie. Bloedjemooi, heerlijke kont, super slanke lijn, fantastische siliconen borsten dubbel DD en een plaatje van een gezicht. Deze knappe meid kan zo in de Playboy. Mijn ervaring met haar was erg lekker. Je mag heerlijk met haar tieten spelen die werkelijk perfect aanvoelen, lekker zacht en enorm zijn ze. Het neuken met een type Jasmin door een simpele pipo als mezelf heeft wel iets surrealistisch. Je ligt daar met een superstoot te sexen die zo ver van je eigen leven staat. Dat alleen is voor mij al aanleiding om het nog eens over te doen. De dame heeft echter ook een nadeel. Ze is super professioneel. Ik kan er eigenlijk niets negatiefs over zeggen, maar ze is zo geraffineerd dat ik me toch een beetje heb laten foppen. Maar nogmaals: daar ben ik zelf bij. Terugkijkend blijft 1 ding me bij: het spectaculaire lijf van Jasmin. Overigens komt ze uit Duitsland en zit er wat Mexicaans bloed in. Ze werkt standaard in Berlijn en komt zo nu en dan een weekje GT doen. Erg lekker deze dame.............

laplagne
11 november 2017, 09:59
Bij binnenkomst was mijn oog gelijk op een dame gevallen, die ik in elk geval nog niet eerder had gezien. Op het eerste oog een knappe begin twintiger met mooie borsten. Zij maakte geen bescheiden indruk en zat lekker aan de bar. En wat is dit forum dan een geweldige uitkomst toen ik haar naam Jasmin' hoorde. Laat ik daar net die ochtend tijdens de ochtendgymnastiek op mijn berg iets over gelezen had. Het was een positieve recensie over haar van Highlander en laat ik die Jasmin gelijk als eerste dame aanspreken. Dan moet je toeslaan en het werd een kamer-bezoek. Inderdaad een toppertje, die weet hoe ze - in mijn geval - een geile man moet verwennen. Dat Mexicaans bloed zou best wel eens kunnen kloppen, want zij heeft een donkere huid maar dat staat haar erg goed. Jasmin zou nog studeren, maar dat heb ik meer (Roemeense) dames horen zeggen. Jasmin, die trouwens ook goed Engels spreekt, zou met enige regelmaat in Golden Time te bewonderen zijn.