Volledige versie bekijken : Melanie (Roemeense)
kempie
19 september 2017, 21:22
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Melanie (Roemeense)
Leeftijd:22 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Rug
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, GFE, PSE
Extra info:
kempie
19 september 2017, 21:33
Zaterdag deze mooie nieuwe dame ontmoet in sixsens. In het begin van de dag had ik er niet zo'n vertrouwen in maar in de loop van de dag een paar keer gadegeslagen en haar humeur leek duidelijk te verbeteren. Ze kwam vriendelijk over en ik had in de gaten dat ze niet heel snel weer terug was van de kamer. Toen de tijd rijp was haar maar eens benaderd. Ze nam uitgebreid uit de tijd voor de presales. Deze dame praat makkelijk. Toen we de trap opliepen voor de sleutel zei ze dat ze wel van sex hield. Ze wou kamer 4 graag eens proberen. Was ze nog nooit geweest zei ze. Ik zei dat het m'n favoriete kamer was. Toen ze de spiegel zag vond ze het een prima kamer. Ik zei dat het er wel een beetje heet kon worden maar het was toch geen zomer meer dus dat zou vast meevallen. Dat laatste had ik wel mis. Na een heftig potje sex was ik flink oververhit. We hebben dan ook heerlijk gezamenlijk gedoucht waarbij we elkaar heerlijk hebben ingezeept en gewassen Deze dame is wel een beetje gek en lekker los. Het was een uiterst interessant sessie en een herhaling kan niet uitblijven al is het alleen maar om te zien wat de volgende sessie nu weer brengt.
Ze was ongetwijfeld 1 van de mooiste meiden in sixsens zaterdag.
bram57
26 oktober 2017, 18:40
Vandaag ook deze jongedame op de kamer gehad ,voor haar jonge leeftijd is ze goed bij de tijd ,weet wat ze moet doen ,was een geslaagde kamergang ,Maar ze kan beter , Heb vandaag veel lekkers gezien meeeeer dan ik aankan ,dus tot snel SS
deket
12 december 2017, 00:34
De Melanie die ik voorheb en al enkele keren mee kamerde is Bulgaars, mooie donkere ogen en minstens een c-cup. Voor de rest komt de beschrijving wel overeen.
Vetrekt binnen 2 weken op verlof om in februari terug te komen
sukehashi
12 december 2017, 18:39
Eerste keer in SS vorige week. Toch wat anders dan GT. Melanie kwam spontaan bij me zitten en we hadden een leuke babbel over de club en sex. Ze leek wel een beetje op type van mijn schoonzus, wat het wel extra geil maakte. Leuk, vlot en vriendelijke meid verder. Beetje pre-sales op de bank.
Redelijk goed, zacht pijpen met veel gevoel en aandacht voor de ballen. Klaarkomen in de mond was een optie (50 euro extra), maar niet toe gekomen.
Mooie borsten met grote tepels. Twee standjes en ze toont zich best lenig. Herhaling ja, maar ik denk niet dat ik nog naar SS ga.
Bachatero
12 december 2017, 19:12
Tja, die namen in SS, het is me wat, hier is duidelijk weer verwarring.
In een poging om het duidelijk te maken :
Melanie Bulgaars : sinds vorig jaar in SS, nu 19 jaar, gipsy-type, licht mollig, getinte huid, het lievere
type, doet regelmatig sessies in de Kino, laatste recensie op 17 juni 2017...
Melanie Roemeens : sinds september in SS, slank, bleke huid, het " hardere" type met redelijk wat tatoes en
aan één zijde opgeschoren haar, zou ook aan kickboxen gedaan hebben...
Met deze laatste vorige week geweest, normaal ga ik voor de lievere dames, maar deze Melanie heeft een kinky kantje dat mij wel aanstaat, herhaling is zeker. :wink2:
deket
12 december 2017, 22:24
Die niet zo slanke Melanie bedoel ik. Maar ze compenseert dit met haar weelderige vormen, ogen en enthousiaste inzet