PDA

Volledige versie bekijken : Nina (Roemeense)

cheasehead
14 september 2017, 09:20
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Nina (ex LR) (Roemeense)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE
Extra info:

cheasehead
14 september 2017, 09:24
Nina ken ik vanuit de LR en eigenlijk ben ik nooit met haar daar op de kamer beland maar ze was altijd vriendelijk tegen mij en nu spotte ik haar dus in YY.
Nu vond ik het tijd om een keertje met haar te kameren.
Hetgeen waar ik achteraf totaal geen spijt van heb.
Haar service is zeer goed te noemen en beter als het gemiddelde YY service pakket.
Kortom een leuke en aardige dame en weer een favoriete dame er bij in YY.

Lewieke
18 september 2017, 19:02
Na vele vele bezoeken aan ss lemiers vandaag eens naar yin yang. Nina kwam naast me zitten en na 3 min stilte kwam er toch een gesprek. Zeer aangename dame en ook goed uitziend. Dit werd dus mijn eerste kamer in yy. Nog net binnen het half uur een aangename kamer afgesloten. Hhgevaar zeker aanwezig, maar niet 100%. Roemeense dame uit constance bij de zwarte zee. Spreekt zeer goed engels. Is momenteel verliefd, dus heb niet de illusie dat je speciaal bent voor haar. Maar dat is waarschijnlijk bij geen enkele dame

Jooploop
25 september 2017, 18:40
na een lange tijd kwam ik nina tegen ik kan haar uit de lr
waar we altijd veel mee gelachen hebben en ook altijd heel vriendelijk was tegen ons na even wat bij gepraat te hebben was het eerst
tijd om wat te gaan eten en na het eten maar is klaar maken voor de eerste ronde ik zat tussen 2 dames te twijfelen maar toen zag ik nina weer
en even wat gepraat en na een tijdje na de kamer gegaan en heb er echt geen spijt van het pijpen was zeer goed en het neuken was ook goed
verschillende stadjes gedaan en toen we klaar waren hadden we nog heel even tijd over maakt ook netjes haar half uur vol al met al een aanwinst voor yy met goede service die je daar niet altijd hebt en jammer dat ze niet meer in de lr is

satanic surfer
10 december 2017, 16:05
opnieuw in LR actief sinds een aantal dagen..

cheasehead
11 december 2017, 15:22
Idd, gisteren weer een lekker kamertje gedaan met haar in de LR :)

satanic surfer
5 april 2018, 10:55
Nina is tegenwoordig een aantal dagen per week in Golden Time en een aantal dagen in Living Room...dolletjes

Boy69
27 april 2018, 12:28
sinds gisteren aanwezig in SS

Bachatero
2 juni 2018, 17:58
Vorige week ook met haar een uurtje gefitnesst en ik kan me volledig aansluiten bij het bovenstaande.
Zonder echt op te vallen is het echt wel een mooie dame met een prima service waarbij je je direct op je gemak voelt. Geen jaagster, maar ze komt gewoon vrijblijvend een praatje maken en gaat dan weer verder.
Althans dat wou ze doen maar Bachatero junior liet mij verstaan dat dit geen optie was, en haar dus maar meteen een sleutel laten halen. Het werd een schot in de roos op meerdere vlakken...
HHG : ongetwijfeld
Is een vriendin van de nieuwe Rebekka en je ziet ze dan ook vaak samen.

satanic surfer
26 augustus 2018, 10:53
==> mag richting Oude Doos

Bachatero
26 augustus 2018, 19:22
Dit is erg jammer, keek al uit naar haar terugkeer na de vakantie. Ik wist dat zij van plan was om volgend jaar met dit werk te stoppen, maar had gehoopt toch eerst nog een aantal leuke uurtjes met haar door te brengen.
Maar in dvp-land weet je maar nooit en een onvoorziene terugkeer is altijd mogelijk...