PDA

Volledige versie bekijken : Jane (Duitse)

satanic surfer
4 oktober 2015, 22:01
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif

Jane (Duitse)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:Herhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:
Extra info:erg mooi moppie, sinds enkele maanden in GT, bijna non-stop bezet leek me...Leuke babbel, voorheen werkzaam in Hamburgse clubs dus effe gevraagd wat mogelijk was...Tongzoenen= 40E extra...wtf...keurig blijven zitten tot ze elders ging zitten...

kempie
25 oktober 2015, 19:57
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Russia.gif

Jane (Russische)
Leeftijd:22 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:LichtblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC
Extra info:

satanic surfer
25 oktober 2015, 20:07
betreft Jane (Duits), zie topic op pag1...

kempie
25 oktober 2015, 20:12
betreft Jane (Duits), zie topic op pag1...

Ik wil dit best geloven. Paspoortjes zijn hetzelfde maar ze zei toch echt Russisch tegen mij wel al lang in Duitsland wonende.

satanic surfer
25 oktober 2015, 20:15
Dank voor het geloof, ze upsellt in elk geval als een Duitse :smile2:...Voorts to be avoided uiteraard...

kempie
25 oktober 2015, 20:34
Tz zat in ieder geval niet in het standaard pakket. Heb er niet naar gevraagd en ze bood het niet uit zichzelf aan voor extra geld. Was in iedergeval niet best zoals hieronder te lezen.

Vrijdag Terwijl ik wacht zie ik nog een heel mooi voor mij nieuw russisch blondje. Het blijkt de Russische Jane en ze blijkt heel spontaan. Een mooi blondje van 22 met heerlijke billen en een mooie b-cup. Bijna te mooi om waar te zijn maar die wil ik toch wel geprobeerd hebben en zo sympathiek dat duidelijk is dat ik hier niet met een of andere afwerkster te maken heb. Ze blijkt hier al een tijdje te werken maar een enkele dag per week. We kletsen lang en ik beloof haar later op te zoeken. Later blijkt ze moeilijk te pakken te krijgen. Als ze weer een keer terug kom benader ik haar gelijk. Ik blijk het toch helemaal mis te hebben. Deze dame haalt wat trukjes uit om het zichzelf zo gemakkelijk mogelijk te maken. Ik knap hier helemaal op af het wil niet meer lukken. Het is 1 van die zeer zeldzame keren dat ik het maar met de hand afmaak maar eigenlijk had dat van mij ook niet gehoeven.

Het mogen duidelijk zijn o% herhalingsgevaar.

bergm550
8 november 2015, 02:38
Uit mijn live-verslag:

7de update:

Jane kwam toch nog om 00:50 van de kamer terug. Ze was me dus niet vergeten. Ik was zeer enthousiast. De kamers waren de hele dag vaak bezet, ondanks dat het niet druk was. We kregen helaas kamer 6-1, maar het maakte me niet uit. Ik was gewoon gebiologeerd door haar schoonheid. En de sessie was top. Ze heeft Russische ouders, maar is in Duitsland opgegroeid. Ze is bloedmooi. We waren een uur op de kamer en de klik was er wel. Ik kon met haar tongzoenen. Het begon eerst wat rustig en later werd het steeds beter. Ze is professioneel, maar ook erg sympathiek. En ze deed goed mee tijdens de sex. Ik was zeer tevreden met haar. Het was het lange wachten zeker waard.

bergm550
20 maart 2016, 14:30
Een vriend van mij is nu in GT en zei dat Jane vandaag ook aanwezig is. Blij te horen dat zij ook weer terug is.

satanic surfer
12 mei 2016, 12:21
al effie in PHG actief, gleiche Alias...

Big30
14 mei 2016, 19:47
Hedenavond inderdaad gespot.

bergm550
14 mei 2016, 19:51
Ik was vorige week met haar vriendin Coco op de kamer in GT. Zij vertelde dat Jane over een paar weken weer mag terugkeren in GT.

Klatergoud
16 mei 2016, 17:39
Totdat ik Jane pardoes op de gang tegen kwam en de date was snel gefixed. Wowwhh, ik werd helemaal joeppie van binnen. Wat een lekker ding is dit. Bij nader inzien niet zo knap als ik dacht, maar wat geeft het? Een figuur om van te watertanden en een stel jopen erop waar je helemaal gek van wordt. Althans ikke. En ik mocht er vrij mee spelen, knuffelen, kneden en noem maar op. Zo ook met d’r pussy, werkelijk een genot deze chick. Zoenen doet ze helaas niet echt, maar wat geeft het als je zo iets fraais mag wippen op zo’n mooie dag.
Tja, collegae, ik ga niet uitvoerig uit de doeken doen wat er zich vervolgens allemaal op kamer heeft afgespeeld. Dat is nu eenmaal niet zo mijn dingetje. Dat kunnen anderen overigens veel beter en bovendien kan een ieder zich dat goed voorstellen wat er gebeurt als je een heerlijk dame aan het daten bent in zo’n locatie.
Moet wel zeggen dat ik het service niveau wel eens beter heb meegemaakt. Je komt dan snel tot de conclusie dat het mooiste meisje van Den Haag niet per definitie het beste in d’r vak is. Maar dat wil absoluut niet zeggen dat ik niet tevreden was. Integendeel, verliet de kamer met een grote smile op de snuit. Klasse sessie!
Later op de avond kwam ik haar vaker tegen en het was leuk als ze dan reageerde met een glimlach, knipoog oid. Redelijke aftersales!

bergm550
8 juli 2016, 11:28
Volgens haar vriendin Coco (GT) werkt Jane nu in Yin Yang.

John mc Snek
9 augustus 2016, 17:03
Ter info bergm550 : klopt inderdaad en ze is er vandaag en heet hier ook Jane zegt ze

Sent from my iPhone using Tapatalk

John mc Snek
9 augustus 2016, 20:52
Off topic maar de gouden regel van bergm550 ook nog even bevestigd , ze was er zaterdag niet maar dat kwam door het mooie weer zei ze...

Brad Clitt
12 augustus 2016, 17:08
Vandaag was het ook slecht weer, dus eindelijk Jane eens in het echt gezien. Haar een knappe dame noemen is een understatement, nondeju ik dacht dat Danielle en vooral Summer al knap waren, maar dit is echt Playboy-niveau. Ze hield me aan en stelde zich voor, waarop ik heel melig zei dat ik Tarzan was. Ach wat leuk Brad, maar ze moest er wel hartelijk om lachen (of het gespeeld was, I'll never know). Misschien gun ik me haar eens op mijn verjaardag, maar als zij ook van de pluspakketten is (denk het wel) weet ik het nog niet. Een tijdje later bij mijn vertrek bestelde ik nog een watertje en ging niet geheel toevallig naast haar zitten. Ik zei tot over een dikke week (want op de party zou ze ook aanwezig zijn), maar ze zei niks en liep gewoon weg, nou ja zeg. Daar scoor je bij mij geen bonuspunten mee, juffrouw. Misschien gebrouilleerd omdat ik niet meteen met haar op kamer ben gegaan, ondanks dat ik haar eentje in het vooruitzicht stelde ? Ik zal wel eens kijken of ik haar neem, maar op dit moment zeg ik nee en kies ik een dame die wel normaal doet.

mejicano
23 augustus 2016, 17:08
vanwege de "upselling" ging ze uit GT......lijkt als ze gauw weg uit YY zal gaan.......net als meerdere ex-GT meiden

superwescoast
7 september 2016, 19:29
Gt or YY curently?

gignnl
7 september 2016, 19:35
Betreffende dame alsmede de groep ex GT "pluspakketters"waren gisteren niet in YY.

John mc Snek
7 september 2016, 19:39
Last thursday she was in yy ...and last saturday she wasnt in Gt, so i guess its still yy...

Although she told me
She will try to get into Gt again

John mc Snek
8 september 2016, 12:33
Vandaag in yy / today in yy

loving-it
7 november 2016, 16:53
En recent nog in YY?

John mc Snek
7 november 2016, 17:03
Afgelopen vrijdag nog ...

loving-it
7 november 2016, 17:04
Mmm hoop dat ze woensdag ook van de partij is dan.

satanic surfer
19 januari 2017, 16:32
==>GT

billclinton
13 april 2017, 12:17
Weet iemand of die dame nog in yin yang werkt ?

Brad Clitt
13 april 2017, 12:23
Sinds half februari heb ik haar zeker weten niet meer gezien en ik was er wekelijks sindsdien.
Alleen ergens rond de jaarwisseling/begin januari heb ik haar nog gezien.
Maar ja, misschien duikt ze opeens weer op, je weet het nooit met de dames...

John mc Snek
13 april 2017, 13:01
https://sexdo.com/61476-jane

Golden time, maar in het weekend al een tijd niet gezien ...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Willem2
6 september 2017, 16:36
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif

Jane (Duitse)
Leeftijd:20 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Onbekend
Kleur ogen:Herhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:NMC, PMC, Eierlecken, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
Extra info:

Admin
6 september 2017, 16:38
https://www.ijsberenforum.com/forum/img/lr/jane_01.JPG (http://100girls.de)

http://100girls.de/goldentime-saunaclub-brueggen/jane-20

KlapKrat
7 september 2017, 12:39
Lekkere chick die Jane, ze loopt meestal topless rond. Mooie benen, lekker 'gap,' en borsten zijn echt prachtig, bijna too good to be real, maar ik kon geen lidteken van een borstvergroting ontdekken.

Al lang niet meer gezien of mee gekamerd, maar is ze nou nog steeds 20 jaar? :biggrin:

billclinton
7 september 2017, 18:21
Ik zou even zeggen 21 of 22. Zij is zeker niet meer fris maar zij blijft genietbaar.

John mc Snek
9 september 2017, 16:12
Heeft allang
Een draadje , zie onder YY ( zag trouwens dat ik daar de terugverhuizing naar Gt aldaar destijds had doorgegeven maar draadje is blijkbaar niet verplaatst :) ...)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

pret
10 september 2017, 10:10
Uit een betrouwbare bron vernomen dat ze momenteel 3 maten groter is dus kan ze gekwalificeerd worden als volslank. :biggrin:

cassenoisette
18 november 2017, 08:00
==> LR, alias Coco

RAUL7
18 november 2017, 08:02
Gisteren was ze nochtans in GT!

cassenoisette
18 november 2017, 08:11
Gisteren was ze nochtans in GT!

Let’s say GT is her base then, thanks.