Volledige versie bekijken : Jackie (Duitse)
sukehashi
30 augustus 2017, 17:11
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif
Jackie (Duitse)
Leeftijd:35 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:RoodbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg
Prijs:75 euroTijdsduur:30 minuten
Service:Eierlecken
Extra info:
sukehashi
30 augustus 2017, 17:14
Vond haar niet meteen terug. Ik dacht bij aanvang van de dag niet voor de looks, maar voor lokaal te gaan. Viel me dat tegen. Haar lichaam was ook niet mooi, daarom had ze een jurk aan. Vriendelijk, babbeltje enzo... maar kon eigenlijk niet eens goed pijpen. Tanden enzo. Wou haar niet eens neuken en maar klaar laten pijpen (met moeite). Herhaling njet!
Cat
19 september 2017, 17:55
Had haar naam vergeten, maar gezien de omschrijving volgens mij met haar gekamerd. In de vroege morgen was zij de enige die in het voorbijgaan constant een (verlegen) glimlachje op haar gezicht had. Ondanks dat ik normaal op wat jongere vrouwen val en ze wat putjes op haar billen had toch bij haar gaan zitten.
Ze heeft een leuk gezichtje en ze is zeer vriendelijk. Ze vertelde dat ze ondanks haar leeftijd pas 2 maanden in het "vak" zat. Op de kamer begon ze aarzelend met tongzoenen maar dat zette ze op een lekkere rustige manier voort. Het pijpen was ook gewoon goed en ondertussen mag je lekker met haar kutje spelen / vingeren. Het enige aan haar lichaam wat niet meer zo mooi was is haar buik, maar ze had nog mooie "jeugdige" borstjes en een heerlijk fris kutje wat ze gewillig liet beffen. Lekker neukend klaargekomen.
Waarschijnlijk door haar onervarenheid in het vak geen standaard kamertje, maar een lekker gfe half uurtje. Herhalingsgevaar: zeker!