Volledige versie bekijken : Christina (Moldavische)
waterrat
19 augustus 2017, 21:46
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Moldova.gif
Christina (Moldavische)
Leeftijd:31 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:RoodbruinHaarlengte:Kort
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Schouder(blad)
Piercing:JaLichaamsdeel:Klit, Navel
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:Uitstekende service, gaat prima mee en geniet zelf.Tongzoenen zonder ophouden.Briljant pietcings op haar onderrug
waterrat
19 augustus 2017, 21:57
In de bar gezelschap gekregen van Christina die op een vriendelijke en onopdringende manier kennis kwam maken.
Ze was me aan het begin van de middag opgevallen, maar ik had mijn twijfel, hoewel ze altijd vriendelijk lachend aanwezig is.
Geintjes en smalltalk mondden uit in de kamervraag, waarin ik instemde. Natuurlijk wilde zij weten hoelang ik dacht op de kamer te blijven, waarop mijn antwoord was, dat dat van haarzelf afhing. Op de kamer diepe tongzoenen, strelen, petting, en madame gaf aan wat ze prettig vond. Daarop ingegaan, en binnen de kortste keren was het 1-0 voor NL. Vervolgens was mijn wingman aan de beurt om verwend te worden, wat zij met volle overgave en skill deed. Op mijn verzoek in Pos 69 gewisseld waarop zij meende dat ik haar kapot zou maken. Hierin kreeg ze gelijk, en het werd zelfs 2-0. Heb ik nog niet meegemaakt met een DVP, maar ik had kennelijk de juiste knoppen gevonden.Tot slot aangenven dat het tijd werd om op te zadelen, waarna niet lang daarna de eindstand op 2-1 werd vastgelegd.
Ze wachtte geduldig tot het hoogtepunt was weggeebt, en kwam nog gezellig kletsend nakroelen.
Samen een douche genomen, en de financiele kant van de zaak geregeld. Volledig voldaan, één van de beste kamers van dit jaar, HHG 100%
Nulnulzeseneenhalf
19 augustus 2017, 22:32
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?46324-Christina-(Roemeense)-ex-Villa-Vertigo
Is deze dame. Kan samen gevoegd worden.
Eddy_V
20 augustus 2017, 00:54
Volledig voldaan, één van de beste kamers van dit jaar, HHG 100%
Holy shit! En ik afgelopen woensdag maar twijfelen... De mooi gebruinde met baby olie ingesmeerde huid glom prachtig, maar tegelijk hield dat vettige mij tegen.
Vermoedde een absolute topper of flopper en ik besloot om haar maar even als reserve achter de hand te houden.. Daarna niet meer gezien.
Deze week dan toch een nieuwe poging wagen voordat zij op vakantie gaat.
Rino123
20 augustus 2017, 07:28
Ja ze is inderdaad een mooie vrouw met prachtig lichaam en ook mooi gebruind lichaam. Ze is iets ouder dus succes verzekerd, ik wil haar vandaag ook uitnodigen voor een kamergang! Een piercing in de klit spreekt mij weer niet aan, vind ik maar niks eigenlijk maar minpuntjes zijn er bij iedereen toch?
waterrat
20 augustus 2017, 08:29
Een piercing in de klit spreekt mij weer niet aan,
No sweat mate, de paspoortgenerator kent het woord "hoodpiercing" niet, maar dat beschrijft de situatie beter dan "clitpiercing".
Have fun, and enjoy!:fuck:
jansenroy
28 augustus 2017, 23:21
Absoluut een aanrader, leuke dame en veel ervaring. Hhg heel groot.
Eddy_V
28 augustus 2017, 23:38
Absoluut een aanrader, leuke dame en veel ervaring. Hhg heel groot.
Was zij op zondag nog aanwezig ?? Heb haar op zaterdag niet gezien..
Nulnulzeseneenhalf
28 augustus 2017, 23:52
Was zij op zondag nog aanwezig ?? Heb haar op zaterdag niet gezien..
Heb haar zondag ook niet gezien. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.
jansenroy
29 augustus 2017, 08:38
Nee zaterdag haar ook niet meer gezien. Zit bijna altijd in de bar op de bank links voordat je de gang in gaat naar de toiletten.
Chauffie
29 augustus 2017, 09:21
ze is op vakantie een paar weken
waterrat
4 september 2017, 06:16
Gisteren,...Zondag was ze er weer. Lekker uitgerust van vakantie, en met een beetje botox in haar bovenlip weer terug in de gelederen.
Met haar een heerlijke kamer gehad, net als voor haar vakantie.
Voor de liefhebbers een aanrader. Prima service, gezellige kwebbel, met ook iets te vertellen.
Na afloop lekker samen onder de douche, helemaal in orde.:fuck:
licky luke
4 september 2017, 17:11
Gisteren,...Zondag was ze er weer. Lekker uitgerust van vakantie, en met een beetje botox in haar bovenlip weer terug in de gelederen.
Met haar een heerlijke kamer gehad, net als voor haar vakantie.
Voor de liefhebbers een aanrader. Prima service, gezellige kwebbel, met ook iets te vertellen.
Na afloop lekker samen onder de douche, helemaal in orde.:fuck:
Als je de volgende keer nou effe meldt dat je Sixsens bezoekt, kom ik ook en kun je me haar aanwijzen... :biggrin:
pret
4 september 2017, 17:53
Als je de volgende keer nou effe meldt dat je Sixsens bezoekt, kom ik ook en kun je me haar aanwijzen... :biggrin:
Hetzelfde heb ik met Nora :biggrin:
vanKees
4 september 2017, 18:27
Hehe,
das ist dann der "klassische Clubfrauen-Tausch"!
Viel plezier
vanKees
seko
14 september 2017, 23:45
Is dit toevallig christina die bij moissage en goodtimes als maseuse werkte?
Verstuurd vanaf mijn MIX met Tapatalk
Bachatero
15 september 2017, 19:23
De Christina die jij bedoelt is Roemeens en heeft 2 jaar geleden wel even in SS gewerkt voordat ze in Mortsel in Good time startte. Onlangs is ze daar gestopt omdat ze ondertussen een vriend heeft. Afwachten of ze ergens weer terug opduikt. Dankzij haar heb ik SS leren kennen, waarvoor ik haar zeer dankbaar ben.:freu:
Één ding is zeker, de Christina in dit draadje is een heel andere dame...
Eddy_V
6 januari 2018, 08:55
Stoere Kinky dame, leuke meid die tegen een stootje kan.
En geil om te zien hoe zowel haar tepels als haar klitje groeien van genot zodra je met haar gaat spelen...
Heeft een metamorfose ondergaan van een kortharige blondine naar een langharige zwarte krullebol: Staat haar erg goed!
Prima uurtje mee doorgebracht afgelopen week.
Johan35
6 januari 2018, 11:42
Christina: pre-sales en after-sales
10.12.17: Een vlotte niet opdringerige benadering leverde een goed pre-sales gesprek met Christina op. 't Piepkleine naamplaatje met haar echte naam kon ik niet lezen.
Naar haar eigen zeggen Moldavische, en in Spanje opgegroeid. (Waar heb ik dat eerder gehoord?)
Haar uitstraling is kordaat, net als Elli uit YY. Niet onprettig. Vlot naar de kamer. 'Soldaat volg de sergeant'.
Christina is meteen een stuk kleiner zonder haar plateau-schoenen. Qua postuur een echte borstenvrouw: naar verhouding grote(re) tieten, kleine kont.
Ze moest nog even douchen vooraf. Dat is netjes, hygiëne. Ik keek mee, zei ze niets van. Ze deed gel in haar vagina.
De blowjob was sextechnisch gezien goed. Wat ontbrak was 't beetje gevoel wat sommige andere dames er wel in kunnen leggen.
De blowjob blijft iets wat ze wel of niet goed kunnen.
JV werd mooi stijf. Positie gewoon lekker van voren nemen. Ik tilde haar benen op en schoof JV er lekker in. De gel deed z'n werk, en JV paste er mooi in.
Zelfs het tempo hoger met de benen naar beneden kon Christina aan. Ik besef dat ze waarschijnlijk wel even hard moest werken toen. Maar ja,... dat is je vak.
Gekomen. Netjes haalde ze na afloop het CD er af.
Het naliggen deed ze niet goed. Ze wilde geen gesprekje meer. Plichtmatig was 't.
Alleen een korte 'Thank you' toen ze bij de lockers de 50 euro aannam. En weg was ze...
Op zich een goede inneukwip, maar het voelde niet als het echte werk.
HHG: als inneuker.
Johan
jansenroy
1 juni 2018, 06:34
Gaat naar eigen zeggen vertrekken uit SS. Vandaag of morgen haar laatste dag, en dan richting Wenen.
Eddy_V
1 juni 2018, 06:39
en dan richting Wenen.
Wenen... maar geen tranen met tuiten
jansenroy
30 november 2018, 17:49
En weer terug op het oude nest: sinds gisteren weer in SS te bewonderen.
Sjeufke
30 november 2018, 19:50
En weer terug op het oude nest: sinds gisteren weer in SS te bewonderen.
En met een grote bos donkere krullen........(op haar hoofd;))