PDA

Volledige versie bekijken : Nora

Hooker lover1
17 augustus 2017, 17:32
Tijdens mijn laatste ss bezoek,kwam ik in contact met een zekere nora.
Over deze dame vind ik hier vreemd genoeg niets terug,tijd om zelf maar wat te schrijven dus.
Naar eigen zeggen is ze Ukrains/Duits,wat mij betreft was haar uiterlijk typerend ukrains.
Haar clubnaam nora koos ze,omdat nogal wat beren denken dat ze uit het noorden komt vanwege haar blonde haren.Met de nodige humor verzekerde ze me dat ze dus niet uit Zweden kwam.Leeftijd schat ik achteraan de 20,mooie natuurlijke bosten en een lekker lichaam....geen panlat model,maar zeker ook niet mollig.Eigenlijk lag ik na 5 kamergangen volledig strike in de maroc room.Aangezien geen enkele dame nog moeite deed om mij te vergezellen,moet ik er echt wel strike uitgezien hebben.En plots verscheen nora,die sensueel bij me kwam liggen...Spontaan ontstond er een gesprekje,en eigenlijk klikte het wel.
Omdat ik nora best symphatiek vond,wou ik haar tijd niet verprutsen.
Ik biechte eerlijk op,dat ik reeds 5 kamergangen achter de rug had....en totaal niet meer in staat was om nog sex te hebben.Voegde er wel aan toe,dat ze in mijn smaak viel en haar best leuk vond....maar dat het dus niets zou worden.Nora zelf gaf zich echter nog niet verslaan,tijdens het converseren begon ze me steeds intenser te knuffelen,zoenen....en haar handjes dwaalde af richting piet piraat die er maar levensloos bij hing.
Hoezeer ze ook haar best deed,er zat geen leven meer in mijn lijf....en toch bleef nora gewoon doorgaan.
Plots deed ze me een voorstel,beloof je me met mij te kameren als ik bij jou een erectie kan opwekken.
Ik kon er best om lachen,en bevestigde dat ik dat zeker wel zou doen(wetende dat dat toch niet zou lukken).
Na mijn bevestiging ging haar costuumpje meteen uit,niet alleen ik maar ook enkele mede beren genoten van haar naakte verschijning.Nora stoorde zich niet aan wat publiek,en begon me te pijpen....
Na een hele tijd kwam er dan toch iets van leven in mijn lichaam,piet piraat stond op halve kracht en nora maakte mij daar attent op.Ze kon er best zelf om lachen,en deelde mee dat ze mijn pik weldra hard zou krijgen en dat ik dan mijn verplichting moest nakomen en haar neuken op de kamer.Niet veel later was het zover,nora won de game en ik zat daar tot mijn eigen verbijstering met een erectie...Nora sprong recht en haaste zich voor een sleutel,de voyeurs waren minder gelukkig want het schouwspel liep ten einde.Op de kamer verder een feilloze sessie mogen beleven.Humor,spontaniteit,schoonheid,ervaring,en vooral een geile nora die niet vies is van een potje neuken.

pret
17 augustus 2017, 18:22
Klinkt als een dame naar mijn hart. Wat een karakter. :biggrin:

Hooker lover1
25 augustus 2017, 10:23
Hoewel nora afgelopen woensdag op mijn lijstje stond van dames die ik zeker zou kameren,is dit helaas niet gelukt.
Nora heb ik slechts enkele keren van op afstand gezien en subtiel begroet,want er hing steeds wel een beer(en)rondom haar.
Volgens mij heeft die dan ook zowat de gehele namiddag horizontaal gelegen en haar lekker laten afneuken...
Kennelijk ben ik dus niet de enige die haar services op prijs stelt,en dat is goed zo...
Ik nam het sportief op,en kan best de zon zien schijnen voor mede eisberen...
Eenmaal zag ik haar zelfs vertrekken richting kamer met 2 beren,de meid is dan ook voor veel te vinden:))
Alweer een reden om toch nog maar eens sixtens op te zoeken,nora blijft op mijn to do lijst staan.

licky luke
3 september 2017, 22:25
Tijdens mijn laatste ss bezoek,kwam ik in contact met een zekere nora.
Over deze dame vind ik hier vreemd genoeg niets terug,tijd om zelf maar wat te schrijven dus.
Naar eigen zeggen is ze Ukrains/Duits,wat mij betreft was haar uiterlijk typerend ukrains.

Deze dame is bij mij bekend na een aantal kamers in diverse clubs.

Toppertje!

Zie ook:
- https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34978-Nora-ex-Nicky-Sixsens-ex-Freude-PHG
- https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11246-Nora-(Hongaarse)
en volgens mij ook:
- https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41512-Nora-(Oekraïnse)

Hooker lover1
3 september 2017, 23:40
Inderdaad een toppertje! Heb even jou links doorgenomen...als ik het allemaal zo bekijk niet verwonderlijk dat nora zelfs bij een man die het echt wel gehad heeft,nog erecties kon opwekken.Ik kijk er naar uit om volgende keer weer sex met haar te hebben,buiten de sex ook aangename meid trouwens.

pret
4 september 2017, 07:14
Deze dame is bij mij bekend na een aantal kamers in diverse clubs.

Toppertje!

Zie ook:
- https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34978-Nora-ex-Nicky-Sixsens-ex-Freude-PHG
- https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11246-Nora-(Hongaarse)
en volgens mij ook:
- https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41512-Nora-(Oekraïnse)

Is ze nou Oekraïnese, Hongaarse of toch een Roemeense?

Hooker lover1
4 september 2017, 07:31
Wat mij betreft heeft ze een Ukrains uiterlijk.
Zeker als je haar eens goed vastpakt en diep in de ogen kijkt,zie je wat mij betreft typische kenmerken van een ukrainse.
Tegen mij houd ze het steeds op Ukrains/Duits.We weten echter allemaal dat er nergens zoveel gelogen en gefantaseerd wordt als in de prostitutie,in elke club een andere artiestennaam....Dat ze dan ook nog eens gaan spelen met hun nationaliteit,is om website's zoals deze op een dwaalspoor te zetten zeker:)

Lewieke
4 september 2017, 11:44
Dit is wel zeker een topper.
Duitse vader en oekrainse moeder. Gezien haar perfecte duits geloof ik haar.
Zeer sympathieke dame en nog betere seks.
Zaterdagmiddag een uur met haar gekamerd.
Blowjob was zo goed dat ik het 1e kwakkie in haar mond heb laten belanden.
Hierna 10 min een heerlijke massage gekregen , bijna zo goed als de masseur. Toen opnieuw begonnen en 2e kwakkie in missio geloosd na ca. 45 min. Daarna nog heel leuk verteld, hoewel vnl. zij aan het w
oord was. HHgevaar 100 %.

hans240
10 februari 2019, 19:56
Weet iemand waar Nora gebleven is?