PDA

Volledige versie bekijken : Emily (Romania)

SFL
16 augustus 2017, 13:31
:znaika[1]: Paspoort in SFL-stijl:

26741

Naam: Emily
Talen: Roems / Duits / Engels
Leeftijd: 25-30
Roken: ja

De uiterlijke kenmerken:
Haarkleur/-lengte: Donkerbruin met lichtbruine mechen.
Lengte dame: 1m70
Postuur en Kont: Slank en mooie ronde volle kont
Cupmaat: Mooie B-cup
Tatoeages/Piercings: Plakplaatjes op flank, sleutelbeen, enkel en vreef, tussen schouderbladen... Clitpiercing
Bijzonderheden betreft uiterlijk: Guitige gipsykop bovenop een prachtig lichaam, al is ze totaal geen gipsy. Ze zegt zelf half Duits en half Roemeens te zijn. Gewoon Roemeens lijkt me geloofwaardiger.

De technische fiche:

Diensten & service:
Blowjob, NMC

Standaardhandelingen:
Tongzoenen: :1ster:
Pijpen: :4ster:
Neuken: :3ster:

Aaibaarheidsfactoren:
Prijshantering en transparantie op voorhand: :3ster:
Correctheid + waarmaken beloftes: :3ster:
Netheid & persoonlijke hygiëne: :5ster:
Vriendelijkheid & elementaire beleefdheid: :4ster:
Lieftallig- en schattigheidfactor: :4ster:
SFL's niveau van de alom gekende "klik" met deze DVP: :3ster:

Prijs : 100/uur
Score op uiterlijk 9/10
Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 6.4/10
Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? 20%

De verslaggeving:

Voordelen:
Hele knappe meid, naar mijn persoonlijke smaak één der mooiste in GT afgelopen zaterdag. Voor de rest ook lief, vriendelijk en welbespraakt. Doorzettingsvermogen om toch tot bevrediging te komen. En de blowjob was ook heel goed

Nadelen:
Weinig of geen TZ, vooraf ook mysterieus over gedaan waar niets waargemaakt betreft TZ, mist wat feeling bij het neuken, noch GFE noch PSE. Het was seks met een DVP en het voelde aan als seks met een DVP. Maar wel eentje met doorzettingsvermogen!

De betaalde tijd:
Ons samenzijn ging door in kamer 61 en dat leek wel een inloopkast. Geen goed idee voor kerels met claustrofobie. Maar daar heb ik geen last van. Waar ik wel last van had, dat was geen keuze kunnen maken qua wijven. Er waren er genoeg, er waren veel aantrekkelijke mokkels.... Maar ik voelde geen klik of kon geen normaal contact leggen. Kan ook te maken gehad hebben met het feit dat ik totaal niet geil was. GT is niet de meest ideale club om op zoek te gaan als je vaste favorietje er niet is. Tastend in de onwetendheid betreft de service, opteerde ik dan maar voor één van de mokkels die ik het mooiste vond. En met haar lag ik dus in de inloopkast 61. In die kleine ruimte lag ik dus met haar en haar prachtige lichaam. Haar naakte en zachte huid streelde over het mijne en kronkelde als een slang langsheen mijn klepel. Die stond meteen overeind en het zag er op dat ogenblik veel belovend uit. Maar dag gevoel vervaagde al meteen toen ik merkte dat ze me niet volop wou zoenen. Enkele milimeters van haar tongpuntje gingen heel eventjes tussen mijn lippen en dat was het dan ook meteen betreft TZ. Terwijl ze op voorhand niet gezegd had dat ze eigenlijk niet aan TZ deed. Ik had het zelfs gevraagd. Ze zei me dat ze het deed, maar niet haar tong in mijn keel ging steken. Op bepaald vlak had ze wel gelijk, want een tongpunt tussen de lippen is ook niet haar tong in mijn keel. In tegenstelling tot andere mokkels (zoals de Duitse Hannah) had ze de TZ belofte wel degelijk gedaan. Na een korte en gedwongen kennismaking (zoals dat vaak gaat in GT) was er geen klik van mijn kant, voelde het een beetje gehaast aan en dat alles in combinatie met een tekort van geilheid van mijn kant, maakte dat ik zelfs mijn erectie verloor. Maar ze ging me toen pijpen... Nat, zacht en met een goede techniek. Het voelde goed aan, geilheid speelde al ietwat op en mijn klepel stond onmiddellijk weer stijf. Ik liet haar verder begaan en voelde niet de drang om zelf haar lichaam te verkennen. Ik was lui, maar bovenal ben ik het beu om tijd te verschijten aan het verwennen van dames die niet eens TZ bieden. Ik begrijp het ook niet.... Ze likken menig lul af en vreten haast de smegma van achter de voorhuid weg.... Maar TZ dat bieden ze verdomme niet. Ik zou nog liever hebben dat ze het pijpen overslaan en wel aan TZ doen. Maar goed, zo is het dus niet met haar en daarom ook geen gebef en droogneuken zou er dus ook niet op volgen. Zoals eerder gezegd was het pijpen wel heel goed. Laat daar geen twijfel over bestaan! Maar na een halfuur vond ik dat er ook nog geneukt moest worden.... Condoom rond mijn flieter en daar ging mijn erectie weer. Terug halfstok.... Op zulke momenten weet ik dat het me toch niet zal lukken en dat is heus niet alleen te wijten aan het mokkels. In de eerste plaats is dat mijn probleem. Zo heb al meerdere malen een sessie stop gezet in de afgelopen 10 jaar. Maar we waren het halfuur voorbij en zij wou daar niet van weten. Je bent te gespannen, was haar oordeel. Ik laat je niet niet van de kamer gaan zonder dat je bevredigd bent, voegde ze er nog aan toe. Ze was heel lief en begripvol voor de situatie... Ze ging weer lekker pijpen.... Ze had er veel werk mee.... Maar ze is een doorzetter en zit boordevol overtuiging. Dit ging haar lukken, kon ik haar horen denken. Beetje bij beetje kwam mijn lul weer stijf te staan. Ik streelde haar kont, haar dijen, haar rug en haar kut met clitpiercing. Puur op het zicht van haar uitermate lekkere lichaam, die zachte en strakke huid.... En natuurlijk ook door haar zuig en lik inspanningen, was mijn lul weer tot voldoende sterkte gekomen om te gaan neuken. Ze zette zich gehurkt boven op mij en pompte maar op en neer. Het gevoel dat ze in haar pijpkunsten kon leggen, daar had ze bij het neuken veel minder kaas van gegeten. Ik maande haar aan om het rustig aan te doen en dat ze zich moest laten zakken op mij. Ze zette zich neer en ging trager aan de slag. Het kwam dicht bij GFE, maar net niet. Ze duwde haar tieten één voor één in mijn bek... Ik streelde haar dijen, kneep in haar konstkaken en genoot van haar algehele schoonheid boven op mij. Haar kutje voelde ook lekker aan. Maar zonder de TZ, het fingerspitzegefühl van haar kant en nog wat andere details kon ik er geen label van GFE op plakken. Met wat moeite kwam ik als een optick fucker toch klaar bij haar en we hadden verdomme nog 5 minuten over. Die vulden we op met nog een praatje. Ik merkte op dat ze haar werk gehad heeft met mij, maar ze stelde me gerust dat het geen probleem was. Naar mate het gesprek vorderde vond ik toch wel dat ze een leukerd was. Zeker geen leeghoofd. Misschien had ik dat gesprek beter gehad voor we met seks begonnen of nog in de bar... Het zou zomaar een andere sessie kunnen geweest zijn. En dan was ik meer op mijn gemak geweest!

Verdere opmerkingen:
Na het verslag na te lezen, vind ik dat het negatiever klinkt dan het is. Het was niet wat het moest zijn in een saunaclub, maar toch heeft ze meer in haar mars om het op een betere sessie laten uit te draaien. Ik sluit een herhaling dus zeker niet uit en ga er blindelings van uit dat het dan ook beter zou zijn. Naar mijn mening blijft ze met deze ene sessie steken in de middelmatigheid... Maar het niveau van betere middenklasse moet met haar haalbaar zijn... Zeker bij een volgende keer nu we elkander reeds kennen en het ijs al gebroken is. En natuurlijk moet ik de volgende keer ook wat geiler zijn, want de schuld zat voor de helft ook bij mezelf. Daarom vind ik toch dat ik haar kan aanraden bij andere ijsberen. De optick fuckers sowieso, maar ook de liefhebbers van lange en technisch goed onderbouwde blowjobs komen bij haar aan hun trekken. Ik weet niet of ze FT in de aanbieding heeft, maar kan me voorstellen dat je dan wel met een heel andere gevoel van de kamer komt. Zeker het proberen waard als je niet om TZ en klef geknuffel geeft.

Naar SFL’s normen:
Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht