PDA

Volledige versie bekijken : Ontuchtige handelingen in mens room

Agronymus1
13 augustus 2017, 13:55
In het verslag waarin ik melding maak van de bijzondere erotische massage door Dahlia gaf ik aan dat ik ook met diverse dames in de oriëntaalse ruimte had gesproken.
Een van de dingen die ik te horen kreeg en die ik vergeten was in mijn verhaal is dat een bepaalde dame vertelde dat zij gezien had dat twee heren in de mensroom met elkaar aan het spelen waren. De ene was de andere aan het pijpen. Ze vond dit erg komisch.

Ondanks het gemis aan dames kunnen bepaalde mannen dus toch hun zaad kwijt worden, zij het niet via een zachte damesmond.

Men is gewaarschuwd.

BefBeer
13 augustus 2017, 14:21
Doodeng dus daar!

:angryfire:

BefBeer

Uit-Drenthe
13 augustus 2017, 14:22
Moet er niet aan denken, mij zou alle lust vergaan��

Badslippers
13 augustus 2017, 15:18
[ . . . ] dat twee heren in de mensroom met elkaar aan het spelen waren. De ene was de andere aan het pijpen.[ . . . ]
Misschien paspoort aanmaken door een van de heren en een prijsopgave vermelden voor deze service.

Brad Clitt
13 augustus 2017, 15:24
Misschien was Theo's in Wuppertal gesloten ivm vakantie...

Limburger
13 augustus 2017, 15:36
Ik heb in de kino van GT wel eens gezien dat twee kerels homo dingen met elkaar aan het doen waren, ik vraag mij af of die nu ook strafbaar zijn volgens de nieuwe wet in Duitsland, als ze elkaar daar zonder condoom pijpen en in de reet neuken. Ook heb ik van een dame gehoord dat er homo's naar GT komen om naar naakte mannen in de kleedkamer te kijken om zich vervolgens te gaan afrukken op het toilet.

de duisburg spesjalist
13 augustus 2017, 15:39
Misschien was Theo's in Wuppertal gesloten ivm vakantie...

jij weet de weg ook wel in het gay wereldje pas daar vooral op voor Roemeense mannen voor dat je het weet ben jij verlieft op ze :biggrin: geintje

The Joker
13 augustus 2017, 17:29
Je moet wat met de line-up die alsmaar verder achteruit holt...

Ook heb ik van een dame gehoord dat er homo's naar GT komen om naar naakte mannen in de kleedkamer te kijken om zich vervolgens te gaan afrukken op het toilet.

firstme
14 augustus 2017, 09:50
Ondanks het gemis aan dames kunnen bepaalde mannen dus toch hun zaad kwijt worden, zij het niet via een zachte damesmond! Men is gewaarschuwd.

Bah, voorlopig maar niet meer naar SixSens!

Meme Moo
14 augustus 2017, 09:53
Bah, voorlopig maar niet meer naar YY!

Je bedoelt SS/GT?

Met je forumnaam (fi(r)stme) sowieso oppassen: een foutje is zo gemaakt in de men's room! :biggrin:

netteman
7 november 2017, 10:21
Als ik zie dat er homo's zijn dan ga ik dat direct melden bij de eigenaar, die gasten moeten hier weg blijven en naar een homo tent gaan !

Mentholbear
7 november 2017, 10:27
Als ik zie dat er homo's zijn dan ga ik dat direct melden bij de eigenaar, die gasten moeten hier weg blijven en naar een homo tent gaan !

Precies, ik heb niet voor niet eens mooie recensie over Theo's geschreven ;)

Mentholbear
7 november 2017, 10:39
Ik heb in de kino van GT wel eens gezien dat twee kerels homo dingen met elkaar aan het doen waren, ik vraag mij af of die nu ook strafbaar zijn volgens de nieuwe wet in Duitsland, als ze elkaar daar zonder condoom pijpen en in de reet neuken.

Zo lang ze elkaar niet betaald hebben, Is er volgens mij geen sprake van prostitutie en zijn ze niet strafbaar bezig geweest.

Alhoewel, je zou ook kunnen stellen dat ze elkaar in natura hebben betaald... Letterlijk en figuurlijk :rolleyes:

Jan Verplancke
7 november 2017, 17:02
Kunnen ze dat niet gewoon ergens op een afgelegen parkeerplaats doen of zo? SS is hier niet voor bedoeld.

pret
7 november 2017, 17:06
Opzich snap ik de verwarring bij de heren wel gezien de benaming van de ruimte.

Mentholbear
9 september 2020, 00:22
Gisteren een vent die een kameraad van em pijpte in de kino...

Althans zo zag het er uit. Het was een dolletje met een dame die naast een vent lag en en probeerde mee te krijgen. Z'n kameraad zou d'r de moeite besparen ofzo en deed 'opdrukoefeningen' boven de kruis van die maat.