peter696969
7 augustus 2017, 08:04
Onlangs nog een keer bij Atlantis (http://www.atlanta-hanau.com/) in Hanau beland, waar ik jaren geleden kennis maakte met het FKK concept. De club is netjes, twee verdiepingen en tuin met zwembad (helaas regende het die dag). Entree is wisselend, tijdens mijn bezoek € 19. Daarvoor krijg je alleen koffie en fris en bier. Eten (diepvriespizza uit de oven) moet je los betalen. Het was niet druk, schat zo'n 10 dames. Werden er in de loop van de middag wel meer. Na een tijdje teasen bij een Roemeense gaan zitten, Daleria. Begin 30, cruved (hou ik van) en rondborstig. Gezellig mee gekletst (ze heeft een tijdje in Viersen in een privé huis gewerkt). Uiteindelijk zelf aan gegeven dat ik meer van haar wilde (kamer dus). Daar begon ze met een van de beste pijpsessies die ik ooit hebt meegemaakt. Haar daarna gebeft. Toen standje 69 en uiteindelijk haar zeiknatte poes onder handen genomen. Ze vroeg: welk standje. Toen ik zei: gewoon lekker missio, deed ze haar benen volledig uit elkaar. Toen was er voor mij geen houden aan. Heerlijke meid. Herhalingsgevaar: 100%. Zij was voor mij weer het bewijs dat het uiterlijk (Optikfick) niks zegt over de bed kwaliteiten. Ik ben daarna nog even in de club gebleven, zag het aantal meiden toenemen, de een nog meer opgemaakt dan de ander. Uiteindelijk vertrokken omdat ik dacht beter dan die ene sessie wordt het toch niet.