Volledige versie bekijken : Ze wil sex
Stiffmaster
9 februari 2007, 10:50
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_367793.html?wt.bron=hlnBottomArtikelsLindsay Lohan snakt naar seks en hamburgers sinds haar verblijf in een ontwenningskliniek. Verschillende Amerikaanse media berichtten hoe de actrice sexy sms’jes blijft sturen naar potentiële aanbidders. Vooral Brody Jenner, ex van Nicole Richie, is haar uitverkorene.
Het tienertijdschrift US Weekly wist te vertellen dat ze Jenner afgelopen zaterdag liet weten wanhopig veel zin te hebben en ‘McDonalds en seks’. Jenner wilde dat niet bevestigden aan een journalist.
Zeker is ondertussen wel dat de medeverslaafden van Lohan in de ontwenningskliniek de Amerikaanse al goed beu zijn. Lohan maakte enkele weken geleden bekend naar een ontwenningskliniek te gaan om voor eens en altijd aan haar verslavingsprobleem te werken. Vorig jaar raakte al bekend dat het feestbeest al een jaar aangesloten was bij de Anonieme Alcoholisten.
Babbel
9 februari 2007, 16:23
Ik zag de titel en dacht : wie niet :moon:
Maar het moet dan wel goedkope sex voor haar zijn want het is een liefhebber van Mac
Babbel :wink:
Anvers
10 februari 2007, 08:40
Lindsay Lohan snakt naar seks en hamburgers sinds haar verblijf in een ontwenningskliniek. Verschillende Amerikaanse media berichtten hoe de actrice sexy sms’jes blijft sturen naar potentiële aanbidders.
Ik moet eerlijk zeggen : lelijk is zij niet. Als zij sex :fuck: wil, en zij vraagt het mij schoon, kan ik dit waarschijnlijk niet weigeren.
Heb ondertussen echter nog geen sexy sms'je van haar ontvangen; ofwel kent zij mijn GSMnummer niet, ofwel ben ik geen potentiële aanbidder van haar. :confused:
Ik zal maar op het laatste gokken zeker ? :hah:
Anvers :wink:
rplover
10 februari 2007, 10:31
Ik moet eerlijk zeggen : lelijk is zij niet. Als zij sex :fuck: wil, en zij vraagt het mij schoon, kan ik dit waarschijnlijk niet weigeren.
Heb ondertussen echter nog geen sexy sms'je van haar ontvangen; ofwel kent zij mijn GSMnummer niet, ofwel ben ik geen potentiële aanbidder van haar. :confused:
Ik zal maar op het laatste gokken zeker ? :hah:
... maar dat laten we zomaar niet gebeuren.
Posting uitgeprint en naar Toni gestuurd .....
Ja, Anvers, als je zelf beweert bij hoog en laag dat je niet op een ander wil of mag, dan moet je je maar aan je woord houden.
Dat gaat vonken geven bij zijn volgende bezoek aan Toni.
Amai zijn tepeltjes, en zijn hart :D:D:D
Anvers
10 februari 2007, 15:06
... maar dat laten we zomaar niet gebeuren.
Posting uitgeprint en naar Toni gestuurd .....
Ja, Anvers, als je zelf beweert bij hoog en laag dat je niet op een ander wil of mag, dan moet je je maar aan je woord houden.
Dat gaat vonken geven bij zijn volgende bezoek aan Toni.
Amai zijn tepeltjes, en zijn hart :D:D:D
Miljaarde, miljaarde,
van je vrienden moet je het maar hebben! :teuflisch
er is echter wel 1 punt in uw posting : Toni heeft geen pc, dus je kan haar geen posting toesturen. :baeh:
En in elk geval het is morgen haar verjaardag, dus maak ik wel alles goed met haar! :smilie_li :happybirt
little diablo
11 februari 2007, 16:22
En laat ze dan deze meenemen ook zo,n lekkertje:D
http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_index.jsp?p_page=showbizz&p_cat=superbabes&pBabeId=37
Saluti L Diablo
De Cock
12 februari 2007, 02:00
Geen punt IK BEN NIET zo duur :fuck: en ik betaal haar BIG MAC menu erg graag :teuflisch .
Lekker dineren bij de MAC :luvlove: .
Groeten,
De MAC Cock.
Flurkman
12 februari 2007, 08:23
Verandering van spijs doet eten: ik bied haar een hotdog aan...
Willem2
14 mei 2007, 14:26
AMSTERDAM - Lindsay Lohan breekt haar belofte door naakt te gaan spelen in haar nieuwste film I know who killed me. De 20-jarige actrice bezwoer eerder nooit een seksscène te gaan spelen.....http://www.telegraaf.nl/prive/63632031/Lindsay_eindelijk_naakt!.html?p=3,2
Willem2
14 mei 2007, 16:32
Zit ook een filmpje bij http://www.zoomin.tv/videoplayer/index.cfm?id=250534&mode=normal&quality=2&pid=telegraaf