PDA

Volledige versie bekijken : Mona (Spyridoula (Roemeense)

cheasehead
2 augustus 2017, 15:56
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Spiritula ( of zoiets) (Roemeense)
Leeftijd:25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:RoodbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen
Extra info:

cheasehead
2 augustus 2017, 16:11
Gisteren kennis gemaakt met deze Roemeense dame met een zeer moeilijke naam. Het was iig iets in deze trand van Spriritula of misschien wel spiritus.
Deze dame had ik al een paar keer gespot in YY maar van een kamer is het nooit gekomen mede omdat ik dacht dat het niet veel zou zijn op de kamer maar goed ik had ze wel op mijn to do list staan gewoon voor optiek fuck.

Gisteren was er ruim de gelegenheid om met deze dame kennis te maken omdat de line up zeer bedroevend was maar dat zal wel door de vakantie perikelen komen of doordat het vandaag party is.
Na dus al wat rond gekeken te hebben maar nog niks gevonden te hebben liep ik haar tegen het lijf want ze was pas net binnen en gelijk even aan haar gevraagd of Ariana nog zou komen want deze dames zijn vriendinnetjes maar helaas zou zij deze dag niet komen dus maar meteen een date geregeld met Spiritula omdat de jeuk aardig hoog opliep.

Het blijkt een leuke meid te zijn waar je ook gezellig mee kan buurten en dus na een tijdje de kamer opgezocht met het gevoel we zien het wel.
Eenmaal op de kamer bleek het een verassing te zijn in positieve zin.
Nadat we ons ontdaan hadden van onze vodjes kon ik haar mooie lichaam bewonderen mmmm.
Na wat gezoend te hebben en waar we elkaars lichaam verkend hadden was het tijd voor het pijp werk wat uitstekend bleek te zijn en ze ging nogal lang door, waar sommige dames het na 3/4 min wel gezien hebben met slobberen bleek deze dame er wel pap van te lusten en gaf ze mij een prima BJ waar geen eind aan leek te komen.
Daarna over op het wip werk wat ook goed was en snel het rubber volgespoten met uitzicht op haar lekker kontje.
Met een prima gevoel van de kamer gegaan.

Ronde 2.
Normaal pak ik nooit 2x dezelfde dame maar dit keer speelde ik op zeker.
Na het eten was het tijd voor ronde 2 maar mijn andere opties waren helaas allemaal bezet en zat ik te twijfelen tussen wat nieuwe dames maar aangezien het overal service niveau van de dames in yy niet al te hoog op diversen uitzonderingen na deed mij toch doen besluiten om haar maar weer op te zoeken.
Ronde 2 was beter als de 1e.

Kortom weer voldaan van de kamer gegaan en een nieuw pareltje ontdekt in YY.
Het is geen service kanon maar haar service is toch een stuk hoger als het gemiddelde YY service niveau.

HHG 100%

Brad Clitt
2 augustus 2017, 21:35
Spyridoula ;)

Eddy_V
2 augustus 2017, 22:58
Mooie lange dame die begin 2017 ook een paar weken in Sixsens was. Toen was het er niet van gekomen om nader kennis te maken.
Binnenkort dan alsnog als ik voor de massage weer es naar YY ga.

Draadjes kunnen waarschijnlijk samengevoegd worden.

pret
3 augustus 2017, 06:17
Mooie lange dame die begin 2017 ook een paar weken in Sixsens was. Toen was het er niet van gekomen om nader kennis te maken.
Binnenkort dan alsnog als ik voor de massage weer es naar YY ga.

Draadjes kunnen waarschijnlijk samengevoegd worden.

Hoogstwaarchijnlijk gaat het om dit draadje.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?47729-Spiditula-(Roemeense)

Big30
3 augustus 2017, 09:04
Thxs Pret, een link is altijd handig, zeker bij een lastige naam als deze. Lijkt me 99% zeker om dezelfde dame te gaan.

Brad Clitt
3 augustus 2017, 12:27
Mona ex-LR zei ze 11 januari tegen me, heb even nagekeken in mijn mooie clubverslag van die dag.

Bosco
3 augustus 2017, 15:35
Madam maakt er een potje van!!! Vriendin van Roemeense Niki, tegen mij zei ze dat "Esparanza" haar nieuwe naam was. Toen ik reageerde van "doet eens normaal met die achterlijke naam". Antwoorde ze van ; "het is in ieder geval origineler dan de naam Niki, waar er 3 van rondlopen"!!!

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?47090-Esparanza-(Roemeense)-ex-LR-Mona&p=523548#post523548

Bosco
27 november 2017, 16:17
Terug in LR alias Mona.

Bluebear
27 november 2017, 16:27
Terug in LR alias Mona.

Ik probeer ze altijd te pakken als toetje. Na de hoofdmaaltijd. :rolleyes: :biggrin:

Jonesy
22 februari 2018, 17:20
Voor mij heel aantrekkelijke dame waar ik tot nu toe niet durfde op af te stappen omdat ze altijd bij jongere mannen rondhing. Net toen ik toch naar haar wilde gaan, kwam ze zelf naast me zitten. Na een minuut of 2 al verhuisd naar een kamer.
Goede BJ (en meer wilde ik toen ook niet). Vrij grote (natuurlijke) borsten - waren me niet meteen opgevallen in de bar.
Haar huid voelt speciaal aan (in de goede zin) - wschl de huidcrème die ze gebruikt.

Aangenaam gezelschap. Herhalingsgevaar: zeker.

Uit-Drenthe
4 april 2018, 07:06
Uurtje mee op kamer geweest en was zeer positief verast, heeeerlijk lichaam met supermooie grote naturel borsten, en een leuke gesprekspartner. Zit vaak heel opovallend achterin de bar te kletsen en jaagt nooit. Mijn nieuwe extreem directe benadering (in 1 streep erop af, haar handen vastpakken en vragen of we naar de kamer gaan). werkt dus het beste bij zo’n meid en heb nu een prachtige muurbloem ontdekt.

Uit-Drenthe
12 juni 2018, 19:23
Zou eerst naar GT gaan maar bij Venlo hield ik mijn stuur recht en stevende af op Roermond, aantal maanden geleden voor het eerst met deze dame geweest en elke keer is het beter en beter, op een of andere manier moet ze je eerst kennen / vertrouwen voordat het perfect is. Nu liep ik net bij de receptie toen ze in haar straatkloffie aankwam en direct toe riep: take a coffee and for me A cola, 5 minutes i be with you.. dus haar bevelen maar opgevolgd en idd na 5 minuten was het een vrolijk weerzien en daarna een perfecte kamer. Ben eigenlijk verbaasd dat je weing over haar leest. Maar ze stelt zich ook erg teruggetrokken op en ook de andere dames kennen haar bijna niet.

gignnl
13 juni 2018, 00:16
Vorige week deze dame ook gescoord in Yy of beter zij mij:)
Had haar al gespot op het terras maar een dozijn leden van de motorclub fc Blauwblauw gooiden roet in het eten.
Mooie grote en symphatieke dame.Op de kamer kwamen twee prachtige borsten tevoorschijn.
De blowjob was perfect en langdurig,toch nog even ingelogd.een ft bood ze niet aan.
Prima sessie en hhg groot!

jennykk
7 maart 2019, 14:30
Any idea where is she now? Is she retired?

ME262
11 maart 2019, 23:45
Dondedag in LR gespot

cheasehead
31 maart 2019, 12:47
@ LR

Brad Clitt
1 mei 2019, 21:18
@ Dejavu

Maar hoeft niet verplaatst te worden (gaat ook niet bij deze club), dame wisselt nu geregeld van club.
Dann mal hier, dann mal dort. Heet in Dejavu net als in LR Mona.

Brad Clitt
14 februari 2020, 20:36
Nu te boeken in SS, for the time being...
Hier heet ze ook Mona.