PDA

Volledige versie bekijken : Arabella (Duitse)

Das
29 juli 2017, 16:39
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/letland.gif

Arabella (Letse)
Leeftijd:22 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:JaLichaamsdeel:Neus
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:
Extra info:Opvallend zeer blanke huid. Service in orde.

billclinton
29 juli 2017, 18:11
Werkt ze nu in GT en niet mèer in Sharks ? Of is ze een nieuw Arabella ?

Das
29 juli 2017, 20:46
deze heeft niet in sharks gewerkt.
ik denk wel in finca erotica maar weet niet onder welke naam

billclinton
27 augustus 2017, 10:21
Ik heb haar ontdekt gisteren, zaterdag. Door haar aanwezenheid en haar mooie trekken viel ze me op zodra ik de grotte zaal binnentrad. Maar tôt mijn onvrede was ze van aan vang aan te veel geboekt. Ik kon uiteinelijk mijn geluk proberen. Ze zei dat ze van latvisch afkomst was, wat me eerst verbaasde.vanwege haar ronde gezicht. Maar ze heeft inderdaad die mooie baltische trekken, vooral haar mond, miam miam. En haar lichaam is gans natuurlijk : geen piercing, geen tatoes ,geen valse borsten,etc...zij is perfektt voor mij met haar goede humour: herhalingsgevaar, ja zeker. Vanzelfsprekend.

billclinton
27 augustus 2017, 10:26
Ik heb haar ontdekt gisteren, zaterdag. Door haar aanwezenheid ,haar mooie trekken en haar blanke huid viel ze me op zodra ik de grotte zaal binnentrad. Maar tôt mijn onvrede was ze van aan vang aan te veel geboekt. Ik kon uiteinelijk mijn geluk proberen. Ze zei dat ze van latvisch afkomst was, wat me eerst verbaasde.vanwege haar ronde gezicht. Maar ze heeft inderdaad die mooie baltische trekken, vooral haar mond, miam miam. En haar lichaam is gans natuurlijk : geen piercing, geen tatoes ,geen valse borsten,etc...zij is perfekt voor mij met haar goede humor: herhalingsgevaar, ja zeker. Om niet te zeggen : vanzelfsprekend.

billclinton
27 augustus 2017, 14:47
Ja. ik herinner me dat de ze me inderdaad over Finca Erotica sprak.

billclinton
28 augustus 2017, 22:06
Ah, ik heb niet vermeld dat ze een piercing in haar neus heeft . Maar is het belangrijk : ze blijft toch mooi.

poefboy
1 september 2017, 00:24
Deze dame afgelopen maandag ook gespot bij GT. Zij is afkomstig uit Letland. Gelieve aanpassen mods.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

billclinton
9 oktober 2017, 11:42
Zij is mijn nieuwe lieveling ...

The Joker
6 april 2018, 22:35
Vandaag in Oceans aanwezig, maar wellicht dat ze eerdaags in Artemis zou gaan kijken.