PDA

Volledige versie bekijken : Zara (Bulgaarse)

waterrat
30 juni 2017, 19:29
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif

Zara (Bulgaarse)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (matig)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.50 m - 1.55 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Rug
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:
Extra info:

waterrat
30 juni 2017, 19:40
Eerste kamer vanmiddag met Zara, ... als je het over pocket-bulgaartjes hebt, dan treft zij deze beschrijving precies.
Op het terras kwam ze me gezelschap houden, en probeerde met zeer rudimentair duits een konversatie te beginnen,.. Jammer genoeg bleef dit zeer beperkt doordat er eigenlijk alleen in gebarentaal kom worden gecommuniceerd. Hier moet ze duidelijk nog aan werken,.. Wel een vrolijk type, goedlachs, en opgewekt.
Ze blijft maar bewegen, kan niet stilzitten, deed een beetje aan tijgertje van Winnie the Pooh denken... Uiteindelijk ingestemd, en met haar een sleutel gaan halen. Op kamer ging ze eerst even douchen, maar dat duurde kort, en vond ik wel een frisse touch. Daarna meteen tussen mijn benen BJ, erg grof, en tegelijkertijd trok zij snel terug toen ik met mijn hand tussen haar benen probeerde te gaan. Ze bedankte me toen ik mijn hand wegtrok......
Vervolgens opzadelen in cowboy, en even later gewisseld in doggy, om tenslotte af te schieten in missio.
Geen groots gebeuren, HHG niet aanwezig.
Later vroeg ze me wel naast haar te komen zitten bij het eten, dus ze probeerde de aftersales wel eer aan te doen.

blauwebeer
30 juni 2017, 20:22
Geen groots gebeuren, ...

Was ook niet te verwachten, voorheen werkzaam in Duisburg, Vulkanstrasse.

waterrat
30 juni 2017, 20:38
Volgende keer zeg je me dat van tevoren alsjeblieft:baeh:
In ieder geval is het n u bekend, en kunnen anderen met onze uitvoeringen hun voordeel doen!!:wand:

blauwebeer
30 juni 2017, 21:53
Volgende keer zeg je me dat van tevoren alsjeblieft:baeh:
Een gewaarschuwde rat is er 2 waard: er waggelt daar nog een soortgelijk scharminkel rond :hammer:

waterrat
30 juni 2017, 22:03
Daarvoor dus dit forum, niet schrijven laat velen onwetend! Conclusie:... dit forum bestaat door schrijvers, en niet door "lezers". Een gewaarschuwde beer ( en natuurlijk ook rat) telt voor twee!:biggrin::a070[1]::thx:

KanariePiet
3 oktober 2017, 06:06
Afgelopen zaterdag heb ik ietwat verrassend met Bulgaarse Zara gekamerd. Verrassend, want deze GND was verre van de mooiste meid aanwezig. Ze was echter zo vrolijk en guitig, dat ik na een leuke presale toch toezegde tot een kamergang.

Zara is 20 lentes jong, heeft lang zwart haar, en bruine ogen. Het is een heel kleintje van om en bij de 1,50m, ze is normaal gebouwd, heeft een leuke B-cup, en een iets vollere kont. Een navelpiercing en een tattoo op een onderarm maken het kleine geheel af.

De kamergang was slechts heel nipt voldoende. De mindere vitrine kwaliteit zullen we maar zeggen:rolleyes:. Het zoenen was goed, en het pijpen en aftrekken was ook oké, maar daarna begon het…

Ik wou Zara neuken, maar die had er duidelijk op gerekend de kamergang met enkel haar mondje en handen te kunnen afwerken. Na nogal wat gemopper kon er uiteindelijk toch geneukt worden, maar dat neuken in meerdere standjes was maar heel gemiddeld. Ik heb Zara zich dan ook op handen en voeten laten zetten, en ben al pompend op zoek gegaan naar een orgasme. Uiteindelijk heb ik dat ook gevonden, maar het was eigenlijk niet van harte.

Na 25 minuten hebben we de kamer verlaten. Ik was klaargekomen, maar daar was zo ongeveer alles mee gezegd. Herhalingsgevaar met Zara is dan ook onbestaande...