PDA

Volledige versie bekijken : Paula (Bulgaarse)

Huubhuubbarbatruuk
16 juni 2017, 07:51
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif

Paula (Bulgaarse)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:24 minuten
Service:NMC, PZC
Extra info:

Huubhuubbarbatruuk
19 juni 2017, 13:05
Vorige week donderdag maar weer eens naar de ss geweest.
De planning was gt , maar ff voor de thuiswedstrijd gekozen.
Na lekker in de tuin gelegen te hebben rond 13.00 Naar de kelder gegaan ,om eens een spatzierung te maken.in de bar was het leeg ,op een kleine dondersteen na.dit leuke schepseltje bleek dus paula te zijn.na een beetje babbelen demkamervraag gesteld.eenmaal op de kamer werd me na het uitkleden gevraagd wat ik lekker vind,waarop ik antwoord dat dat wel meerdere dingen zijn.waarop zei zegt"wat ben jij een vreemde".sorry!!!!
Ik ben er maar niet verder op ingegaan en vielen in elkaars armen.na wat pzc en wat reverse cowboy en doggy haar gevraagd om nog en mondeling examen,dat deed ze niet meer, maar wel een handwerkoefening,waarop ik vriendelijk bedankt heb en van de kamer wilde.er werd mij nog verteld dat ik nog 7 minuten had,maar haar vriendelijk verteld dat ze in die tijd maar een ijsje moest gaan eten.ik loop al 17 jaar in de saunaclubs rond,maar dit soort dingen is mij gelukkig altijd bespaard gebleven.de volgende keer gewoon weer naar de profi's van gt

bram57
21 juni 2017, 22:01
ja de profi s zitten in GT

Mentholbear
25 juni 2017, 11:37
ja de profi s zitten in GT

Uhm... Is dat sarcastisch? Ik bedoel profiel in de zin van je snel weten af te werken. Of profiel die weten hoe je een geweldige pse of ge weten te bezorgen?

Mentholbear
25 juni 2017, 12:05
Afgelopen woensdag afgereden naar sixsens. Met dank aan een ander forum een vrijkaartje gekregen. Voor het eerst bij deze club bezocht. Ik kom uit de randstad en kom weinig in deze regio. Maar man oh man, wat hebben ze er een prachtig uitzicht vanuit de tuin! Picturesque landschap dat zo in een schilderij kan. En dan nog met van die schone dames erbij... om bij weg te dromen.

De beveiliging is wel streng. Net als bij ying yang een hele tijd terug waren ze niet zo happig dat ik met een grote sporttas binnenkwam. Die moest bij de receptie acterblijven. Enfin, het Is iets minder makkelijk voor me, maar dat weerhoudt me verder niet.
De club zit gezellig in elkaar. Tuin om lekker te relaxen met het hete weer, zwembadje erbij, en in de kelder chilled uit de hitte. Eten Was okay geregeld met de barbecue. En heerlijk makkelijk dat ze een tap voor fris hebben. Je kunt het personeel de hele tijd om drinken vragen, maar dat vind ik zelf op een gegeven ogenblik ook storend. Uit eten neem ik een tafelwater voor mezelf. Hoef de het personeel ook niet lastig te vallen met telkens een glaasje drinken :gruebel:
Maar goed, we hebben het hier niet over een Michelin restaurant review.

Van een dame in planet happy garden had ik gehoord dat ze er maar 1 dag Had gewerkt omdat al die trappen behoorlijk frustrerend zijn. Met m'n slippers valt het mee, maar op hakken... :hammer:
Met het fijne is dat alles best gescheiden Is van elkaar. Wil je het wat rustiger willen hebben met een dame, dan kun je beter een hoge kamer nemen. Wat meer muziek dan dichter bij de kelder.
Bij Emmerich bijvoorbeeld Is dat wel anders. De meeste kamers zitten boven rondom de bar. En wanneer de muziek hard staat dan geniet je in de kamers mee... of niet.

In een verdieping lager heb je de ruimte om je om te kleden. Maar daar vind je ook de sauna, jacuzzi en massage salon. Heel even overwogen om er gebruik van te maken, maar toch liever m'n tijd met kameren willen vullen.
Een paar dames waren behoorlijk aan het jagen, omdat het in de middag zo heet Was en de ijsberen verkoeling zochten. (Of de zon :cool:) Dus de verdiensten waren waarschijnlijk wat minder.
Paul was dr 1 van en kon me wel bekoren. Even lekker praatje gemaakt en gevraagd wat mogelijk Was, en voor ik met m'n ogen kon knipperen lag ik plat op m'n rug...
Lekker gezogen en wat posities gedaan. Bij mij werd er helemaal niet moeilijk gedaan. Maar ja, begrijp dat elke dag ook wel anders kan zijn...
Ik Had in ieder geval een prima kamergarang en ze krijgt van mij een herhalingsgevaar van 7.

Daarna werd het wel tijd om even op te laden aan de barbecue. En dan even uitbuiken in de tuin. Klimt er ineens een donker harige dame op me. Wow, hoe bedoel je assertief! Maar ik kon wat rust gebruiken en bovendien was ze niet mijn smaak.

Even later wel trek gekregen. Niet in de barbecue, maar iemand die ik tijdens m'n ontdekkingstocht was tegengekomen. Ook een donkerharige (donkerblond?) dame die de hele tijd met een zonnebril op dr kopie rond loopt. Als decoratie vertelde ze me. Maar goed ook, want ze heeft heeeeeele mooie lichte ogen. Soort van azure groen of blauw. Het gênante Is echter dat ik dr naam en info ben vergeten. Ik ben behoorlijke slonk met mn dagboekje bijhouden en heb het geheugen van een zeef. Ze praat in ieder geval met een sis-je alsof het een Spaanse Was. En ze kan heerlijk kwebbel of koetjes en kalfjes. Met haar ook een heerlijke kamergarang gehad. Als ik dr naam wist Had ik dit bij haar paspoort gezet. Maar bij gebrek aan beter maar even hier geparkeerd.
Langzaam aan was het weer tijd om huiswaarts te keren.
Al met al een goeie ervaring met deze club.

Huubhuubbarbatruuk
1 juli 2017, 23:25
Ik mag hopen dat het niet paul was,dat is sowieso anders !!