PDA

Volledige versie bekijken : Lola (Duitse)

Tjeppah
13 juni 2017, 22:37
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif

Lola (Duitse)
Leeftijd:36 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Rug
Piercing:JaLichaamsdeel:Neus, Tepel, Tong
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE
Extra info:Ze is 25 % duits, 25 % pools, 50 % filipijns

Het is alweer een aantal weken geleden dat ik deze leuke meid heb ontmoet. Ze lag aan het zwembad te zonnen en we hadden al regelmatig oogcontact gehad. Een oude duitser vertelde haar vanuit het zwembad met wisselend succes duitse grappen. Ze nodigde mij op een gegeven moment ook uit om met haar te gaan zwemmen. Ik sloeg het af omdat ik echt wat zonnestralen op mijn huid zijn werk wilden laten doen. Nu had ik wel zonnecreme meegenomen zodat ik niet dezelfde ervaring zou hebben dan voorheen met chrystal en stacy, daar zal ik binnenkort nog weleens over schrijven.
Maar even terug naar Lola. Het was een genot om zo'n leuke en mooie meid sierlijk haar baantjes in het zwembad te zien trekken. Hoe langer dat ik naar haar keek des te meer wilde ik kennis met haar maken. Ik nodigde ze dan ook uit om op een ligbedje naast mij plaats te nemen.Het duurde maar even voordat we samen op 1 ligbed de kwaliteit aan het controleren waren.
Wat een geweldige meid is dit en een echte aanwinst voor deze club. Alles relaxed knuffelen, strelen, zoenen gebeurde allemaal terwijl ze in mijn armen op het ligbed lag. In 1 woord heerlijk. Dit is echt iemand die dit doet omdat ze van de seks geniet naast dat ze een aardig centje bij kan verdienen natuurlijk. Het is ook een slimme meid die een gewone baan heeft en heel af en toe dan een club bezoekt.
Ik was ondertussen behoorlijk geil geworden wat Lola ook al opgemerkt had. Op de kamer een gfe sessie afgewisseld met een pse sessie. Lola gaf me echt het gevoel of ik seks met mijn vriendin had, zo puur. Alles kwam aan de orde gepassioneerd tongzoenen, strelen,, heerlijk pijpen. Neuken in diverse standjes was echt hemels. Het was lang geleden dat ik zo'n geweldige sessie heb gehad. Ik ben maar liefst 3 uur met haar oo de kamer geweest. Iets wat ik nog nooit gedaan heb met een meisje dat ik niet ken. De tijd is voorbij gevlogen. Ik ga graag weer in herhaling met haar. Het is een slimme aantrekkelijke meid met geweldige service en die er ook echt zelf van geniet. Behandel haar met respect, wat je overigens bij iedere vrouw moet doen, en ze zal je een geweldige tijd op de kamer geven, tenminste mij toch. ;-)

pret
13 juni 2017, 22:51
Ik begrijp dat je van haar onder de indruk bent, maar 1 paspoort is wel voldoende hoor. :biggrin:

Willem2
13 juni 2017, 22:56
Ik begrijp dat je van haar onder de indruk bent, maar 1 paspoort is wel voldoende hoor. :biggrin:

Ze is 25 % duits, 25 % pools, 50 % filipijns

Ik denk dat ze meerdere paspoorten heeft ;)

Eddy_V
13 juni 2017, 23:16
Leuk om weer eens wat van Tjeppah te lezen en dan ook nog over een intrigerende dame met een bijzondere genetische afkomst.
Hoop haar binnenkort ook eens te treffen in Sixsens, als mn verloofde en ex-verloofde me even uit het oog verliezen ;)

pret
14 juni 2017, 02:47

Of ze heeft een gedasnte verwisseling ondergasn per uur gedurende de drie uur dat hij met haar op de kamer was. :biggrin:

VAZKOR
14 juni 2017, 12:05
Gezellig, nu lopen er 2 Lola's rond.

Tjeppah
15 juni 2017, 14:06
Toch niet Willem gisteren nog gecheckt :smile2:

Tjeppah
15 juni 2017, 14:12
Leuk om weer eens wat van Tjeppah te lezen en dan ook nog over een intrigerende dame met een bijzondere genetische afkomst.
Hoop haar binnenkort ook eens te treffen in Sixsens, als mn verloofde en ex-verloofde me even uit het oog verliezen ;)
Leuke reactie Eddy. Ik zal mijn leven proberen te beteren en weer wat meer tijd vrijmaken om te schrijven:biggrin: Maar ik loop hopeloos achter hierin.

Tjeppah
15 juni 2017, 14:14
Of ze heeft een gedasnte verwisseling ondergasn per uur gedurende de drie uur dat hij met haar op de kamer was. :biggrin:

Ze kan van gedaante wisselen pret maar daar heeft ze geen paspoorten voor nodig :biggrin:

forgetskinnyletsgetfatty
15 juni 2017, 21:33
Beste kans om haar te treffen: woensdag en donderdag. :biggrin:

Eddy_V
15 juni 2017, 23:01
Beste kans om haar te treffen: woensdag en donderdag. :biggrin:
Als jij haar kent, dan zal zij voor mij wel een te dikke kont hebben ;)

Tjeppah
16 juni 2017, 09:35
Ze heeft geen vaste dagen. Deze week was ze er bijvoorbeeld ook dinsdag. Als ik weet wanneer ze er in ieder geval is zal ik het hier wel posten.

Tjeppah
16 juni 2017, 09:40
Niet een hele dikke kont hoor. Ze is niet heel mager maar heeft een gewoon figuur. Ik denk dat je het kan hebben eddy. Je hebt ze ook al een keer gezien zonder het te beseffen.:biggrin: Ze lag bij mij toen we elkaar laatst ontmoet hadden. Jij had toen jou minnares bij je :freu:

george101
17 juli 2017, 21:21
De klik was er direct tussen ons. Vervolgens een in alle opzichten compleet overdonderende ervaring met Lola gehad. Sprakeloos....

Ties85
30 augustus 2017, 23:30
Vandaag Lola in de SS aan het zwembad tegen gekomen op het eerste oog niet direct mijn type maar ik dacht er iets Aziatisch in te zien dus besloot na een paar uurtjes toch eens kennis te maken.
Ik sprak haar in het Engels aan en ze bleek een halfbloedje te zijn half Duits / Filipijns van 38 jaar oud ( dacht dat ze jonger was maja dat denk je wel vaker bij dames met Aziatisch bloed ).
Dat gaf gelijk genoeg gesprek stof aangezien ik regelmatig in Azië en Duitsland kom, Lola is een zeer leuke en zeker ook niet domme interessante gesprekspartner waarmee je zowel in vloeiend Duits als Engels een gesprek mee kunt voeren.

Ze werkte pas een tijdje in de SS en had voorheen in diverse andere clubs gewerkt, o.a. GT, YY, maar ze is niet iedere dag aanwezig aangezien ze ook nog andere werkzaamheden heeft en dit eigenlijk meer als een soort betaalde hobby ziet.
De pre sales waren dan ook zeer goed en werden voortgezet in de voormalige bioscoop ik denk dat we na bijna een uur kletsen eens naar de kamer gingen.

Over de kamergang dan nou simpel ik kon merken dat ze dit niet alleen verplicht voor haar brood deed, gewoon een zeer goede sessie.
Pijpen zeer gulzig en goed zonder condoom je kon merken dat ze er zelf ook wel plezier in had en vervolgens na het nodige overige voorspel het geheel heerlijk afgemaakt.
Al met al een van de betere sessies dit jaar denk ik van deze fijne milf, dus HH zit er zeker mocht ze aanwezig zijn.

forgetskinnyletsgetfatty
31 augustus 2017, 00:39
Van Lola was al een draadje. ;)

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?48858-Lola-(Duitse)

bettman
2 oktober 2017, 06:27
De klik was er direct tussen ons. Vervolgens een in alle opzichten compleet overdonderende ervaring met Lola gehad. Sprakeloos....

Eine sehr interessante, eloquente, mystische, facettenreiche Frau, die ich am Freitag auch mal wieder im Sixsens gesehen habe.
Sie immer total relaxed.

forgetskinnyletsgetfatty
18 oktober 2017, 20:06
Lola vindt dat er wel meer over haar geschreven mag worden, bij deze Lola. ;)

Na lange tijd weer de mogelijkheid, gehad om met Lola de kamer op te gaan. :teuflisch:

Kamer met Jacuzzi, een uur lang plezier van elkaar gehad. :t15134::t15116::t15119::t15122:

Lola smaakt neer meer. :annieengel:

Hooker lover1
19 oktober 2017, 19:30
Lola vindt idd dat er wat meer over haar geschreven mag worden...
Lola is eigenlijk een buitenbeentje in het clubgebeuren,en misschien is dat ook meteen de reden waarom er weinig over haar geschreven wordt.Zoals eerder al beschreven,heeft deze dame een reguliere job,man en kind,en is ze daarom ook niet dagelijks aanwezig in de club.
Eigenlijk komt ze de club opzoeken,als ze zelf zin heeft in sex....zeg maar dat ze het bekijkt als betaalde hobby.
En dit is dan ook het leuke aan Lola,deze dame houd van sex en is geil als boter.
Buiten de geweldige sex beleving die je vrijwel zeker hebt met haar,kan je uren met haar converseren over diverse thema's.
Intelligente vrouw met een meer dan boeiend leven,waar ze met plezier over verteld als het nodige respect er is.
Bij wat zonneschijn spot je haar makkelijk in,en of rond het zwembad,waar ze dikwijls als enige naakt ligt te zonnen.
Lola doet niet aan afwerk sex,sex is echt sex met haar en zelf geniet ze er enorm van.
Kortom,een aanrader voor wie graag sex heeft met een dame met ervaring die zelf volledig opgaat in het sexen.

forgetskinnyletsgetfatty
13 januari 2018, 15:04
Even geknipt uit het live topic. ;)

Toen verscheen daar de Duits/Aziatische Lola, alle andere plannen maar even overboord gezet. Even samen chillen en door naar kamer nr.7. Een uurtje samen spelletjes voor boven de 18 gedaan. Niks gespeeld, gewoon echte geilheid wat de klok sloeg. :annieengel:

HHG 90% of misschien wel meer. :biggrin:

indo ijsbeer
25 februari 2018, 08:15
In verband met de afwezigheid van de Duitse Tamara, gisteren weer een kamergang ook de Duitse Lola gehad!
Een betere alternatief naar mijn inziens was er niet, ondanks de aanwezigheid van veel nieuwe gezichten of onbekenden.

Lola is een super amicale, vriendelijk en toegankelijk dame. Een goed geheugen, want details van 3 maanden geleden wist ze nog

Voor onze kamergang was de pre-sales meer dan perfect, kletsen, tz, strelen enzovoort
Eenmaal op de kamer gingen alle remmen los, gewoon super heet, geilheid ten top en beide super genoten

Toppertje en hopelijk nog veel kamergangen te gaan met haar

Wittenbuik
26 februari 2018, 19:04
Zelf ook verschillende keren met Lola gekamerd. Ze behoord al een tijdje tot de top 3 in Sixsens. Qua service, vriendelijkheid en prestatie is ze gewoon de allerbeste!
Lola tot snel weer!

Hooker lover1
26 februari 2018, 19:34
Zelf ook verschillende keren met Lola gekamerd. Ze behoord al een tijdje tot de top 3 in Sixsens. Qua service, vriendelijkheid en prestatie is ze gewoon de allerbeste!
Lola tot snel weer!
Wat Lola echt helemaal top maakt,is dat ik haar ondertussen al maanden niet meer kamerde.
Toch komt ze tijdens elk bezoek even dag zeggen,kan er een spontane kus en een knuffel af...
En als het uitkomt,heb je er een ongedwongen conversatie mee,die ook steek houd.
Dat ze zich dan ook nog inhoudelijk gesprekken kan herrineren,van vorige zomer....
Zorgt er gewoon voor dat verder converseren als niets verloopt,en ik stilaan toch terug begin te verlangen naar een herhaling:)

george101
25 maart 2018, 18:49
...aan alle voorgaande superlatieven kan ik weinig constructiefs toevoegen vrees ik...behalve dan dat deze jongedame in werkelijk ieder denkbaar opzicht op héél eenzame hoogte staat in het saunawereldje. Allemaal een kwestie van smaak natuurlijk, ik weet het, maar wilde het toch even kwijt!

blauwebeer
19 juli 2018, 20:10
Zelf ook verschillende keren met Lola gekamerd. Ze behoord al een tijdje tot de top 3 in Sixsens.
De top in SS is dan ook weer niet zo breed … maar de korte kennismaking met Lola liet een bijzonder goed gevoel na.

blauwebeer
20 juli 2018, 16:55
Een laatste cola aan de bar in de koele kelder en plotseling staat kamerbreed glimlachend Lola daar. De naam Lola doet bij Blauwebeer, zovele jaren na het vertrek van die kleine geblondeerde humeurige Wit-Russin uit Freude39 terug naar haar geboorteland, nog steeds een serieuze klok rinkelen. Hij heeft deze Lola reeds meerdere malen aan en rond het zwembad in SS gezien, maar nooit hadden zij enig contact en ook nu kan hij zich niet van de gedachten ontdoen dat deze ontmoeting niet echt toevallig maar eerder het gevolg van de lokale tam-tam was, maar dit geheel ter zijde. Zoals reeds door andere ijsberen aangegeven vindt Lola dat er te weinig over haar geschreven wordt. Omwille van het late uur worden er geen verdere snode plannen gesmeed, maar Blauwebeer neemt zich voor om aan Lola’s verzuchting gevolg te geven, waarbij deze. Een volgende keer blijft het niet bij gedachten wisselen alleen.

From.Lola.With.Love
18 december 2018, 07:25
:hello[1]: Lola is now available on ijsberenforum :a_t_nu06: Thanks for all the comments guys!!!

Want to wish you a very merry x-mas and a great start into 2019.

See you. :herz: