PDA

Volledige versie bekijken : Lina Bulgaars

BefBeer
13 juni 2017, 20:28
Bij laatse bezoekje met Lina gekamerd.
Heb haar naam 3x gevraagd maar vind geen draadje?
Zeer slank, 160cm zeer licht, kleine slappe borstjes.
Haar beetje gemêleerd zwart/bruin met haarband.
Ze is bijna 34 jaar maar ziet erg jeugdig en strak uit.
Borstjes slap door zogen zoon (die bijna volwassen is).
Erg schoon en netjes.
Goed zoenen, pijpt best goed.
Laat zich wel likken maar er mag niet te gevoelig gewerkt worden!
Lekker wat standjes en boven-op doet ze goed werk!

After-sales in bar en de rest van SS zeer goed.
Probeerde haar vriendin ook nog te verkopen...

Herhaling: beetje wel

BefBeer

Mr Bluenose
1 juli 2017, 19:06
Ze is zoals beschreven in haar draad, maar kan iets ouder zijn dan aangegeven. Lina is niet echt mijn soort - wie ben ik aan het grapje? Ze heeft een kutje en een puls, dus ze is op het speelveld. Ze is een vriendelijk type meisje dat niet veel Engels spreekt, dus communicatie was vrijwel uitsluitend in het Duits. Kussen was goed, net als de Pijp en het geslacht was ook goed genoeg, zonder te veel te gedenken. Ik heb genoten van de kamer, maar het was wat ik zou classificeren als Sauna Club gemiddelde met alles wat goed genoeg is, maar meteen geen herhaling nodig.

She is as described in her thread but may be slightly older than stated. Lina is not really my type - who the fuck am I kidding? She has a pussy and a pulse so she is on the playing field. She is a friendly type of girl that does not speak a great deal of English so communication was pretty much exclusively in German. Kissing was fine as was the Blowjob and the sex was also good enough without being overly memorable. I enjoyed the room but it was what I would classify as Sauna Club average with everything being done well enough but with no need for a repeat any time soon.

Lewieke
2 maart 2018, 20:05
Slecht !!

BefBeer
4 maart 2018, 16:07
Wat was slecht Lewieke?
Het weer?

Iets meer info kan geen kwaad dunkt me...

BefBeer