PDA

Volledige versie bekijken : ex-Sauna Blue Note, Düsseldorf, Gesloten!!!



Willem2
6 februari 2007, 12:00
Internetadres : http://www.saunabluenote.de/index.php?id=3
Adres : Sauna Blue Note, Rather Broich 9, 40472 Düsseldorf

Entreeprijs : 55 euro
Openingstijden : Montag 12 – 1 Uhr
Dienstag 12 – 1 Uhr
Mittwoch 12 – 1 Uhr
Donnerstag 12 – 1 Uhr
Freitag 12 – 2 Uhr
Samstag 12 – 2 Uhr
Sonntag 12 – 0 Uhr


Altweiber, Donnerstag, den 15. Februar 2007 von 11.11 – 1 Uhr und
Rosenmontag, Montag den 19. Februar 2007 von 12 – 1 Uhr.

goldene.zunge
28 november 2007, 21:12
Blijkbaar hebben Nederlandstalige forumbeertjes het niet zo begrepen op deze tent.

Op één Duitstalig forum daarentegen worden onder de titel 'Blaskönigin 2006' twee goede redenen gegeven om deze club toch eens te bezoeken.

Heeft er dan nog niemand ervaring hiermee?

GZ :p

protea
29 november 2007, 08:28
Ik heb ervaring met deze club, waar ik drie keer deze laatste maanden ben geweest.
Hij bevindt zich in de noordervoorstad van Düsseldorf (Stadtteil Rath), en kan heel gemakkelijk bereikt te worden, als men van Nederland of België met de wagen komt.
Het gaat om een kleine en rustige club, met een voornamelijk lokale cliënteel, maar de plaats en de staf zijn huiselijk.
Er zijn vijf tot tien meisjes, van alle europese nationaliteiten, in't algemeen mooi, aantrekkelijk en sympathiek.
Toegangsprijs is 60 euros, maar je krijgt 5 euros terug bij vertrek, als je de sleutels van jouw kast niet hebt verloren (!!). Dranken (geen alkohol) zijn gratis, zoals broodjes en koekskes (misschien meer s'avonds).
Prijzen voor de dames zijn bijzonder goedkoop: 1/2 uur voor 30 euros, met FO, GV, vingeren, enz., soms ZK; 25 euros extra voor FT. Anaal is mogelijk met sommige meisjes (50 euros denk ik). Natuurlijk is er geen "Rabat" voor de tweede halfuur.
De drie meisjes, die ik tegengekomen ben, waren lief en eerlijk. 30 minuten waren 30 minuten, soms 40, nooit 20.
Prestaties waren goed tot heel goed.

Protea

Willi69
29 november 2007, 20:56
Op één Duitstalig forum daarentegen worden onder de titel 'Blaskönigin 2006' twee goede redenen gegeven om deze club toch eens te bezoeken.

Heeft er dan nog niemand ervaring hiermee?
Kein Vergleich mit den großen Clubs, maximal 10 Mädels, für das Angebot ist der Eintritt viel zu hoch! :nee:

Ich habe 2002 mal einen ausführlichen Bericht verfasst, das war bis jetzt auch mein letzter Besuch im Blue Note:

Die seltsame Metamorphose einer Eßecke

Oedt, im Spätsommer 1995: Willi69, den es virtuell damals noch gar nicht gab, räkelt sich zufrieden auf der Terrasse des glücklichen Gartens, nichts ahnend, daß er später einmal die verantwortungsvolle Position eines Hausmeisters bekleiden würde. Es war die Zeit, als die Welt noch in Ordnung war - Fortuna Düsseldorf und Bayer Uerdingen spielten in der Fußball-Bundesliga - und Clubbesuche noch echte Abenteuer darstellten: das Massenmedium Internet war noch in weiter Ferne, der geneigte Clubgänger mußte ohne Foren, Scouts, Club-FAQs und CF-Klassen auskommen. Natürlich gab es auch noch keine PHG-Liste.

Düsseldorf, im Spätsommer 1995: Zur gleichen Zeit räumen Jupp Schmitz und Tante Käthe einen unscheinbaren Flachbau in einem Hinterhof der Landeshauptstadt auf. Sie wissen nicht so recht, wohin mit der chicen Eßecke, die in den 50er Jahren mal modern war. Hmm, haben da nicht vor kurzem in Oedt und in Gelsenkirchen 2 Saunaclubs eröffnet? Doch, doch, seinerzeit inserierte das PHG sogar noch in einschlägigen Kontaktmagazinen. "Laß uns um die Eßecke herum doch einen Club aufbauen", schlägt Jupp Tante Käthe vor, "zum Wegwerfen ist die Ecke viel zu schade!" Tja, und so nahm das Verhängnis seinen Lauf, das Blue Note ward geboren. In einem Raum von ca. 20 x 15 m, ohne Tageslicht und ohne störende Zwischenwände, wurden just ein paar Raumteiler installiert, ein neues Ofenrohr frei schwebend an der Decke angebracht, ein paar Matratzen scheinbar zufällig verteilt - der Platz reichte sogar noch für eine Dusche mit gelbem Gartenschlauch und eine Sauna, von der aus man einen Teil des sündigen Geschehens überblicken kann. Zum 50er-Jahre-Stil paßt auch der bunt gesprenkelte Fußboden, der gelbe Anstrich von Wänden und Decke sowie die bunten Glasscheiben, die offensichtlich originalgetreu belassen wurden. Für etwas Gemütlichkeit sorgen einige Drucke, abwechselnd Roy Lichtenstein-ähnliche Gesichter sowie Obststilleben. Sinn für Details verrät das Maggifläschchen, das das Ambiente perfekt abrundet. Die indirekte Beleuchtung ist ähnlich "hell" wie im Atlantis. Statt "Blue Note" wäre der Name "Yellow Submarine" allerdings wesentlich passender.
Für die etwas Schüchternen gibt es 2 separate Zimmer, die man auch ohne die Clubräume zu betreten erreichen kann, und in denen Einzelservice geboten wird.

Düsseldorf, irgendwann 1996: Willi69 möchte seinen Horizont erweitern und beschließt, mal im Blue Note vorbeizuschauen. Auf Bildern im HW etc. konnte er sich vorher einen Eindruck von der Damenriege verschaffen. Im Laufe der nächsten Jahre fällt ihm auf, daß die Bilder nie ausgetauscht werden. Er wird im Empfangsraum, der auch zu einer Arztpraxis passen würde, freundlich begrüßt. Im Umkleideraum bewundert er an der Wand einen Bericht aus der Sexy oder Schlüsselloch über den Club Luginsland in Brabach an der Sieg, ein damals recht bekannter Swingertreff (kennt den noch jemand?).
Der Abend schleppt sich so dahin, rechte Stimmung will nicht aufkommen, fast alles spielt sich um einen großen Tisch ab, der an der Sauna steht. Schließlich faßt sich Willi69 doch ein Herz und spricht die einzige in Frage kommende Frau an. Die Holde gibt jedoch vor, auf einen Stammgast zu warten, so daß Willi69 den Ort der (Un-)Gastlichkeit unverrichteter Dinge wieder verläßt. Zum Glück gibt es ja noch Jasmin bei Keep auf der Mettmanner Straße, eine feurige Araberin mit großen Möpsen und glatt rasierter Muschi, die sich gern in alle 3 Löcher stoßen läßt und auch ZA praktiziert. So findet der Abend doch noch ein versöhnliches Ende.

Düsseldorf-Rath, am 26.11.2002: 6 Jahre später läßt sich Willi69 von Ftotal überreden, dem Blue Note eine zweite Chance zu geben. Als kleiner Anreiz wird ein kostenloser Chauffeurdienst angeboten, den er dankend annimmt. Eintreffen kurz vor 19 Uhr. Der Parkplatz und der Eingangsbereich sehen noch genau so aus wie früher, einzig ein Handy scheint ein Tribut an die Neuzeit zu sein. Der Eintrittspreis beträgt jetzt 55 € (+ 5 € Pfand, die man bei der Schlüsselrückgabe retour erhält). Die Umkleidekabine kommt seltsam vertraut vor, der Club Luginsland lugt noch immer von der Wand. Dusche und Sauna verraten auch keine Umbauten. Durch eine einem Western-Saloon nachempfundene Schwingtür (gab´s natürlich damals auch schon) betritt man das um die Eßecke herum drapierte Matratzenlager. Der große Tisch vom letzten Mal mußte in einem Anfall von Modernisierungswahn weiteren 3 Matratzen weichen, vielleicht ist er auch einfach bloß zusammengebrochen.

Zunächst steht auf den abgewetzten Hockern sitzend eine kleine Stärkung an, aus einem großen Bottich gibt es zur Selbstbedienung heiße Linsensuppe, als Ergänzung Käseeckchen, die gute Cabanossi, Schmalz (ohne Grieben), Schwarzbrot, Kekse und Lakritz. Wer möchte, kann die Suppe noch mit Maggi abschmecken. Zu trinken gibt es aus einem Automaten mehrere Kaffeesorten, sowie aus einem normalen (Bauknecht-?)Kühlschrank Wasser, Cola und Saft.

Im Laufe des Abends sind ca. 8 Frauen anwesend, davon 2 Farbige. Alle wirken recht bieder und passen sich nahtlos dem Ambiente an. Die meisten von ihnen hätten vermutlich größere Schwierigkeiten, im PHG mehr als einen Gast pro Abend abzuschleppen. Es sind immer so 7-10 Gäste gleichzeitig vor Ort, die den Club im Kreisverkehr inspizieren (nerv hoch drei).

Da Willi69 keine Frau ad hoc zusagt, macht er es sich in einem 3er-Abteil vor einem großen Fernseher gemütlich. Insgeheim denkt er, daß sich die Geschichte manchmal doch wiederholt. Es läuft ein Original-Sarah-Young-Film aus dem Jahre 1993, einer Zeit, als die Frauen zwar noch nicht rasiert, tätowiert und gepierced waren, dafür aber über Atomic Titten verfügten. Sarah nimmt mal diesen Schwanz in den Mund, mal jenen - mal reitet sie vorwärts, mal rückwärts, auch ein Sandwich verschmäht sie nicht - also nichts Aufregendes, dazu noch in Flimmer-Qualität. 55 € für einen Film aus der Anfangszeit des Farbfilmes schienen dann doch etwas überhöht, so daß sich Willi69 nach etwas Fickbarem umsieht. Zufällig sitzt ihm gegenüber ein dankbares Objekt, das den ganzen Abend noch nichts zu tun hatte.

Vicky (Viktoria) ist der passende Name der Auserwählten, etwas unscheinbar-gelangweilt wirkend, über 30 und von Ftotal richtigerweise als Kandidatin vorausgesagt. Dunkle schulterlange Haare, Normalfigur, Hausfrauentyp, Tattoo am rechten Schienenbein. Der Service im Blue Note soll sehr uneinheitlich sein, daher beschließt Willi69, alles auf sich zukommen zu lassen und im Zweifel die 35 € für die Nummer in den Schornstein zu schreiben. Schon im 3er-Abteil geht's zur Sache, es wird ausgiebig geknutscht und gestreichelt. Hoppla, und dann fängt das Luder sogar in aller Öffentlichkeit an zu blasen, schöne Sitten sind das hier! Ehe noch Schlimmeres passieren kann, verziehen sich die beiden in ein Einzelabteil. Hier legt Vicky dann auch ihren Hüftumhang sowie ihre restlichen Hemmungen ab und beginnt mit einer Mund-Eier-Schwanz-Massage. Gar nicht mal so übel! Nach einiger Zeit will V. einen Gummi auspacken, aber W. ist noch nicht nach einpacken zumute. Also erfolgt geschickterweise ein Stellungswechsel, der erstmals auch ihre blitzblank rasierte und tätowierte Muschi zeigt. Holla! Dankbar läßt sie sich mit abgewinkelten Armen verwöhnen und versucht nicht, dem Liebesspiel Einhalt zu gebieten. Die Mumu schmeckt gut und wird auch schön naß. Leichtes Stöhnen unterstreicht den positiven Eindruck. Mal schauen, ob man nicht auch den einen oder anderen Finger auf Wanderschaft gehen lassen kann? O ja, man kann, erst einen, dann zwei, dann drei, dann vier, dann fünf, hoppla, mehr geht ja gar nicht! V. läßt sich jetzt völlig gehen und preßt den Unterkörper der Hand fordernd entgegen. So geschmiert, möchte W. jetzt auch das andere Loch erkunden. Ein Finger paßt problemlos in den Hintereingang, mit dem Daumen wird gleichzeitig die Muschi stimuliert. V. gefällt´s immer noch. Da geht doch noch was? Richtig, auch ein zweiter, dritter und vierter Finger dringen mühelos in den Anus ein. "Schade, daß Bierro mich jetzt nicht sehen kann," denkt Willi69, "er wäre sicher stolz auf mich!" Für den finalen Schuß gibt's alle Optionen, FT (ohne Schlucken) + 25 €, AV + 50 €. W. wählt ausnahmsweise die Sparvariante ohne Extras und beglückt V. von hinten. Insgesamt ein mehr als rundes Programm für 35 €, das zudem incl. Vorspiel deutlich über 30 min. gedauert haben dürfte.

Nach Dusche, Sauna und einer weiteren Stärkung mit der köstlichen Linsensuppe wird der Abend dann gegen 22 Uhr beendet, da Ftotals Alibi zu Ende geht. Für den Besucher, der Clubs wie Atlantis, Oase und PHG gewohnt ist, stellt das Blue Note geradezu einen Kulturschock dar. Für das Gebotene ist der Eintrittspreis stark überhöht. Wer leicht zu Schwermut neigt, sollte den Club meiden.

Die Betreiber sorgen wohl selbst für Kasse, Verpflegung und Sauberkeit, dienstbare Geister wurden jedenfalls nicht gesichtet. Ob der Einzelservice ohne Clubaufenthalt noch besteht, weiß ich nicht, die separaten Zimmer gibt es auf jeden Fall noch.

Düsseldorf, im Jahre 2020: Die Eßecke ist nicht mehr zu retten, der letzte Sattler aus dieser Zeit gerade verstorben. Schweren Herzens trennen sich Jupp Schmitz und Tante Käthe von ihr und ersetzen sie durch eine hypermoderne Chrom-Leder-Garnitur der 80er Jahre.

protea
30 november 2007, 08:33
Kein Vergleich mit den großen Clubs, maximal 10 Mädels, für das Angebot ist der Eintritt viel zu hoch! :nee:


Ich bin mit dir vollkommen einverstanden, Willi. Der Eintritt is viel zu teuer.
Aber die Preise der Diensten sind im Gegenteil wettbewerbsfähig: 30 Euros pro halbe Stunde (inkl. FO, Lecken, Fingern usw.) findet man selten. Und die Mädchen sind im Allgemeinen vollkommen anständig.
Also, wenn man in einem Club nur für die Frauen geht, lohnt sich der Blue Note. Für mehrere Stunden und eine angenehmere Stimmung, sollte man PHG usw. vorziehen. Jedem das Seine.

Protea:wink:

jeepie
30 november 2007, 20:23
heeben ze daar ook een wrhillpool. want een FKK-Saunaclub zonder wrhillpool vind ik niks. je moet ook een beetje relaxen ontspannen en ff bijkomen

protea
1 december 2007, 09:15
heeben ze daar ook een wrhillpool. want een FKK-Saunaclub zonder wrhillpool vind ik niks. je moet ook een beetje relaxen ontspannen en ff bijkomen

Nee, ze hebben er geen. De club is heel klein. Dus geen plaats genoeg voor zoiets.

jeepie
5 december 2007, 19:52
je moet niet zeiken litle Willi69 over de entreeprijs. ik ben er afgelopen zaterdag ook geweest en het is me zeer goed bevallen. er waren 9 dames aanwezig. en de prijs van de dames is inderdaad 30,- voor een halfuur. en ik heb alle dames gehad die dag. 55,- entree+9x30,-=325,- -5,- voor kastsleutel inleveren is 320,- en het is veel goedkoper dan bijvoorbeeld YY PHG en GT daar betaal je 50,- entree en als je 9x met de dames naar de kamer gaat voor de standaardprijs 50,- voor een halfuur is 450 = 500,- heb ik toch weer 180,- uitgespaard

p.s voor Hollandmaile er lopen daar een paar zeer goede pijperds tussen. voor meer info ga zelf eens kijken daar en ervaar

soarer
6 december 2007, 17:53
er waren 9 dames aanwezig. en de prijs van de dames is inderdaad 30,- voor een halfuur. en ik heb alle dames gehad die dag.

:eek:

Soarer, die toch vermoedt dat het hier een zuiver wiskundig voorbeeld betreft.:green_smi

goldene.zunge
7 december 2007, 18:35
:eek:
Soarer, die toch vermoedt dat het hier een zuiver wiskundig voorbeeld betreft.:green_smi

Je moet dan ook lezen wat er staat : '... en ik heb alle dames gehad die dag.'
'Hebben' heeft wel degelijk meerdere betekenissen. ;)

GZ :p

jeepie
7 december 2007, 20:55
volgens mij zijn jullie een beetje jaloers

thesickboy
28 februari 2008, 09:36
TSB heeft gisteren zijn berenneus eens aan het venster gestoken in Blue Note... en da's bijzonder goed meegevallen! Verdere info volgt, er moet eerst nog gewerkt worden:redface:

:wink:

thesickboy
29 februari 2008, 14:25
Afgelopen woensdag met een bevriende beer eens saunaclub(je) Blue Note aangedaan.

Het is inderdaad een kleine, nette club waar er een familiale sfeer hangt. Bovengenoemde prijzen kloppen nog steeds. Een club met veel stamgasten en vaste dames. De line-up van dames is beperkt maar kwalitatief OK. Er is voor elk wat wils, zwarte dame, Thaise dame, optick-fick, lekkere MILF, girl-next-door,… Het is een club waar je best niet alleen naar toe gaat, het is er bijzonder klein en tussen sessies door rest er je weinig anders dan wat kletsen, rondhangen of in de piepkleine sauna kruipen.

De theke-dame Nathalie verdient een eervolle vermelding wegens zéér behulpzaam en uitermate (oprecht) vriendelijk.

De sessies:

Girl-next-door: Diane: Leuk en vriendelijk meisje dat bij nadere inspectie al 30 bleek te zijn . Deze Letse zit strak in het vel en geeft op de kamer een uitmuntende sessie en kan zich meten met gelijk welke topdame. Lekker pijpen, oprechte respons bij het beffen en tijdens het neuken zacht als het kan en vurig als het moet. Aanrader!

MILF: Sabine, Duitse van 37, lekker romig en met een guitig kopje (lijkt een beetje op Marcella uit Bernds). Sympathieke dame! Een leuke babbel op bed leidde naar een geile sessie. Na een uur kwam ik als de brandweer en Sabine vond het “Sehr Toll” en probeerde me onmiddellijk aan Nicole te koppelen en prees mij aan als een “Ganz nette man”.
Mijn beste sessie van de dag (en eigenlijk in maanden). Bevriende beer probeerde Sabine ook als afsluiter en was toch beduidend minder enthousiast, naar zijn aanvoelen en gewone sessie en moest 25EUR extra betalen omdat hij tijdens het vingeren in alle nattigheid per ongeluk met zijn vinger de verkeerde ‘ingang’ had gekozen.:hah:

Optick-fick: Melanie: Jonge (19) Duitse met een mooie huid, stralende ogen en oogverblindende parelende glimlach. Was zéér vriendelijk op de bank maar op de kamer begon het gelazer. De deur ging dicht en het masker viel af…

“Oh ja..ik zoen niet “
TSB: “Tja da’s jammer maar niet onoverkomelijk….”
“Ik pijp liever met condoom”
TSB “Da’s je goed recht maar dan ga ik toch liever bij een andere dame”

Dan bleek PZC opeens toch weer geen groot probleem. Ik heb nog aangedrongen dat ze zich absoluut NIET verplicht hoefde te voelen…even goede vrienden.. maar ze wou toch doorgaan. Eigenlijk had ik het dan moeten afbreken maar het beest op kruishoogte besliste er anders over. De sessie werd geen volledige ramp maar kan hoogstens en met véél goede wil matig genoemd worden.
Bij Melanie heb ik mij laten vangen aan de oudste ijsberenval: Op de valreep nog iets willen scoren en je daarom wenden tot iets jong, moois en beschikbaars, én zelfs al gaan de alarmbellen rinkelen..toch nog doorzetten.
Of hoe zelfs een ervaren ijsbeer de bal serieus kan misslaan...:wand::wand::wand: Maar de schade was zéér beperkt. Voor 30EUR eens een halfuurtje helemaal loos gaan met (op) een bloedmooie jonge meid, het blijft een koopje!


Al bij al een geslaagde namiddag in BN, voor herhaling vatbaar!


Yours truly, TSB

Befke
23 mei 2008, 19:56
Diane/a : :D en :) en :p

Topmiddag in een kleine club, entree relatief hoog maar uitstekende prestatie en het geld dubbel en dwars waard. Leuke, aangename familiaire sfeer, de hoge entree zorgt voor een exquise gezelschap. Er waren vanmiddag ongeveer 10, later mog meer meisjes aanwezig en het moet gezegd: ik ga er zeker vaker heen.
Met anderhalf uur (heel ruim, eerder twee ontzettend aangename uren) op de kamer was ik zeggen en schrijven 150 euro achteruit inclusief de entree, broodjes, prettige douches, taart en bijna twee uur ontzettend aardig en mooi gezelschap. Met zijn tweetjes naar de opera ben je meer kwijt.

Liefhebbers van Grossclubs à la GT, YY, PHG, VV etcetra etceterorum: niets voor U. Voor liefhebbers van aangenaam klein en hokkerig, gezellig en familiair een aanrader.

Het kan zijn dat ik nu mijn eigen glazen ingooi, maar allez: dat is waar dit forum tenslotte on draait.

goldene.zunge
24 mei 2008, 15:16
Diane/a : :D en :) en :p


... und dann hasst du die Ewa, Nicole, Jenny, Rosa, Cindy, Joanna und Ramona nog nicht ausprobiert. :lostit:

GZ :p

protea
24 mei 2008, 17:05
... und dann hasst du die Ewa, Nicole, Jenny, Rosa, Cindy, Joanna und Ramona nog nicht ausprobiert. :lostit:

GZ :p

Joanna habe ich gestern ausprobiert. Es war der Hammer:lostit:
Leila ist auch empfehlenswert, obwohl nicht so geil als Joanna.
Mit Ewa (vor ein Paar Monaten) war es mittelmässiger (lasst uns sagen, eintönig).
Ehemals arbeiteten auch da zwei rumänische Schwester: Anka und Julia. Anka war absolut Top. Julia habe ich leider nie ausprobiert.

:wink: Protea

goldene.zunge
25 mei 2008, 16:45
Joanna habe ich gestern ausprobiert. Es war der Hammer:lostit:
:wink: Protea

Espérons que Joanna sera présente la semaine prochaine également. :lostit:

GZ :p

Befke
25 mei 2008, 19:42
Joanna was degene die me het oord toonde. Zij stond al meteen hoog in de top whatever van meisjes waar ik wel even mee zou willen stoeien. Zal voor volgende keer zijn :)
Er waren inderdaad nog wel meer aantrekkelijke vrouwen daar - de term lustoord dringt zich op :cool:

goldene.zunge
25 mei 2008, 19:55
Het kan zijn dat ik nu mijn eigen glazen ingooi, maar allez: dat is waar dit forum tenslotte on draait.

... zoals het spreekwoord zegt : 'Schrijven is zilver, genieten is goud', of zoiets in die aard. :D

GZ :p

Befke
26 mei 2008, 09:17
Ik zeg al niks meer :)

thesickboy
16 juni 2008, 08:29
Ik zeg al niks meer :)

Dan zal ik het maar doen!;)

Afgelopen donderdag in gezelschap van ‘the usual suspect’ nog eens afgereisd richting Dusseldorf, bestemming: Blue Note.

Het voetbal (Duitsland-Kroatië) zorgde ervoor dat het aantal beren en dames zéér beperkt bleven, de sfeer was dan ook bijzonder mat, hetgeen mij er niet van weerhouden heeft om twee weergaloze sessies en dan nog één gewoon goede sessie te hebben.

Sessie Nr1: Diane (reeds beschreven in eerdere berichten): Ik had haar bijna niet herkend, nu de krulletjes uit d’r haren verdwenen zijn…maar zij herkende mij. Een beetje bijgepraat in de kino waar zich ook een deel van het voorspel voltrok. Lekker zoenen en pijpen en vervolgens de kamer op voor een sessie van wereldklasse.
Deze dame zal mij nog lang bijblijven en deze sessie komt met stip binnen in mijn top-10 van all-time beste sessies! Sympathieke dame en een échte vrouw.

Sessie Nr2: Eva: Strakke Poolse (meen ik mij te herinneren), een beetje een Ice-Queen, maar dan wel op de lekkere manier. Samen een beetje voetbal gekeken maar van het spel van de Duitsers werd ik niet echt warm, daarom snel op de kamer.
Deze dame zoent geweldig, pijpt nog beter maar is zeer professioneel. Op de service valt niets aan te merken maar voor mij mist ze nét dit beetje extra, maar wél goed dus.


Sessie Nr3: Jenny: Jonge Duitse, een beetje ‘chubby’ maar zéér sympathiek en guitig.
Het werd al laat en ik zat met Jenny wat te kletsen en te knuffelen.
TSB: “Het begint al laat te worden, als we nog naar de kamer gaan zal het ongeveer nu moeten gebeuren.”
Jenny: “Voor mij goed, maar het is hier wel gezellig, voor mij kunnen we hier ook gewoon blijven zitten en een beetje knuffelen” (ooit kreeg ik eens deze boodschap van Mati, die mij vervolgens verkrachtte op de bank)

Kijk, dit vind ik zo’n lieve reactie dat ik wel de kamer op moet…
Lekker voorspel, een leuk wederzijds oraal steekspel en vervolgens afwisselend rustig en passionele seks. Héérlijk meisje!

Noot aan mede Blue Note-ganger: Gelieve tijdens mijn pijpbeurt niet over de schutting te komen grijnzen, dit is niet bevorderlijk voor mijn concentratie!:motz::ranting2::motz:

Yours truly, TSB
:wink:

Befke
16 juni 2008, 10:59
Vooruit dan - en heel in het kort:

Joanna Met stip op één wat mij betreft in BN - nooit geweten dat Italiaanse les zo leuk kon zijn :D - slank (mager zeggen sommigen), mooie bos lang zwart haar, enthousiast. Pijpt een beetje hard naar mijn zin.

Nicole gewoon :) erg goed - chemie ontbrak (misschien omdat ik nogal moe was).

De Cock
17 juni 2008, 00:31
Diane/a : :D en :) en :p

Topmiddag in een kleine club, entree relatief hoog maar uitstekende prestatie en het geld dubbel en dwars waard. Leuke, aangename familiaire sfeer, de hoge entree zorgt voor een exquise gezelschap. Er waren vanmiddag ongeveer 10, later mog meer meisjes aanwezig en het moet gezegd: ik ga er zeker vaker heen.
Met anderhalf uur (heel ruim, eerder twee ontzettend aangename uren) op de kamer was ik zeggen en schrijven 150 euro achteruit inclusief de entree, broodjes, prettige douches, taart en bijna twee uur ontzettend aardig en mooi gezelschap. Met zijn tweetjes naar de opera ben je meer kwijt.

Liefhebbers van Grossclubs à la GT, YY, PHG, VV etcetra etceterorum: niets voor U. Voor liefhebbers van aangenaam klein en hokkerig, gezellig en familiair een aanrader.

Het kan zijn dat ik nu mijn eigen glazen ingooi, maar allez: dat is waar dit forum tenslotte on draait.


uhhhhhhhh, voel ik mij nu op mijn :hah: pik getrapt of...... :confused:

Befke
17 juni 2008, 10:10
uhhhhhhhh, voel ik mij nu op mijn :hah: pik getrapt of...... :confused:

Dat weet ik niet, Keizer van Hennef - er is in ieder geval geen reden toe (en bovendien is het zonde omdat een platte piemel veel minder lekker in een doosje glijdt dan een ronde).

Het is een gezellig tentje...
Met leuke vrouwen.

jeepie
14 juli 2008, 16:06
ik zie dat de site weer actief is. maar er is niet veel aan veranderd. alleen dat er nu 2 mokkels bij staan

blauwebeer
14 juli 2008, 17:22
ik zie dat de site weer actief is. maar er is niet veel aan veranderd. alleen dat er nu 2 mokkels bij staan

Die 2 mokkels zijn Isabelle (links) en Ewa (rechts), zie ook http://www.saunabluenote.de/

Blauwebeer :wink:

thesickboy
15 juli 2008, 08:17
Die 2 mokkels zijn Isabelle (links) en Ewa (rechts), zie ook http://www.saunabluenote.de/

Krimson :wink:

Gelieve er rekening mee te houden dat Ewa in het echt véél knapper is dan op deze foto.:smile2:

Befke
28 juli 2008, 15:53
Vorige week ben ik met een maatje ook weer eens op controlebezoek geweest en ik heb het er weer bar naar mijn zin gehad.

Het is er rustig en bedaard (de gemiddelde leeftijd van de beren ligt enigzins hoger dan bij de bekendere grossclubs - en dat is op zichzelf betekenisloos, maar leidt m.i. toch tot een wat rustiger beeld); de service van de madelieven is van hoog niveau; er wordt weinig klok gekeken (noch door de meiden, noch door de mannen); er lopen aantrekkelijke meisjes rond; de entree is aan de hoge kant voor de geboden faciliteiten en voor de ruimte; het eten stelt niet veel voor maar is altijd vers en ruim voorhanden.

Ach - ik kom niet voor het eten (gelukkig).
De prijs van de dienstverlening van de dames is democratisch (30 euro/half uur voor een standaardpakket (en wat dat is, blijkt toch een beetje afhankelijk van klik en zo, maar omvat doorgaans zoenen en knuffelen, onbeschermde orale seks en beschermd genitaal kontakt) en leidt er toe dat een middagje Düsseldorf voor rondom de 200 euro 2,5 uur seks kan omvatten... (5 * 1/2 uur = 150; entree: 55 euro - samen 205 euro). Ik weet wel waar dat duurder kan. Ik weet niet 1, 2, 3, waar dat beter kan...

Over individuele prestaties/kwaliteiten van individuele kontakten schrijf ik niet meer - dat is teveel afhankelijk van stemming, tijd van de dag, het individuele meisje, de klik, teveel variabelen, teveel individueel subjectief geleuter...
En als ik het met X, Y, of Z goed getroffen heb, wil dat nog niks zeggen voor de vorige of voor de volgende ijsbeer.

JAW52
27 augustus 2008, 23:18
Ben er vandaag geweest.

Ontvangst was heel vriendelijk. Duidelijke uitleg, prijzen zoals boven vermeld en geen geclaim. De dame die me rondleidde straalde niets uit van 'nu moet je me nog bedanken'.
Dus na de rondleiding even koffie genomen en wat rondgekeken. Mijn oog viel een paar keer op een jonge dame die oprecht (dus niet gemaakt) vriendelijk lachte vanuit haar bed.
Heb me naast haar neergevleid nadat ik gevraagd had of ze dit goed vond. Dat was natuurlijk geen probleem. Toen ze zich voorstelde ging er een klein schokje van verwachting door me heen. Ze bleek Joanna te heten. Inderdaad, de halve Italiaanse, die hierboven al geroemd is.
Ik kan alleen maar beamen wat er over haar geschreven is: lief, echt vriendelijk, super pijpen, heerlijk laten beffen, lekker neuken in verschillende standjes en daarna gezellig nababbelen.

Er zat en lag nog allerlei fraais maar ik zat wat onder tijdsdruk. Dat was trouwens wel jammer want ook al is het allemaal wat klein en hokkerig, de sfeer is uitermate open en vriendelijk. Het 'geld verdienen' druipt er absoluut niet vanaf.

Het viel me op dat er veel oudere ijsberen rondlopen. Dat kan voor sommigen een nadeel zijn. Ik zelf vond het geen enkel punt. Immers, de dames waren stuk voorstuk jong, strak, mooi en vooral: lief en vriendelijk

Daarna nog een sessie gehad met...... o wat erg, ik weet haar naam niet meer. Iets ouder dan de gemiddelde leeftijd van de dames. Kort, blond haar. Mooie (silliconen) borstjes. Ik zit me suf te prakkizeren want ik had haar naam zo graag hier genoemd. Vanmiddag, in de club, werd haar naam ook al vergeten te noemen als er gebeld werd me de vraag wie er was......
Man, wat kon dat mens pijpen. Ik dacht maar één ding: blijf roerloos liggen en laat dit altijd voortduren!
Dan weer diep, lekker nat en gevoelig, dat weer een paar keer rond de krans. :rofl:
Na een tijdje de rollen maar eens omgedraaid. Immers: voor wat hoort wat.
Het beffen vond ze fijn of ze speelt enorm komedie. Ze kwam met schokken en schokjes klaar. Als bescherming hield ze tijdens de schokken haar hand, met mooie rode nagels, voor haar poes.
Na een diepe zucht: hup, eerst zij bovenop en later gedraaid naar zijwaartse ligging. En toen: gaan met die banaan!:fuck:

Ik had eigenlijk nog één jongedame op het programma staan maar een collega ijsbeer was me voor. Oké, ik had nog zaken te doen en ben dus maar weggegaan maar kom zeker terug.

Natuurlijk, de entreé is best duur, de gemiddeld ijsbeer wat bejaard, het gebouw wat klein.
Daar staat tegenover: voor € 30,-- per half uur een mooie, hardwerkende en lieve dame, een schoon huis, een echt vriendelijke en open sfeer.
Dit huis, en vooral de dames, verdienen een pluim!:bowlol:

Befke
28 augustus 2008, 09:22
Ben er vandaag geweest.
.../...
Dit huis, en vooral de dames, verdienen een pluim!:bowlol:

Stil nou!
Niet verder vertellen, oen :D

:lol: :)


Mooi verhaal!
Hele leuke tent, inderdaad - ik zou haast zeggen: "Glad you liked it" maar daar heb ik geen belang bij...

wiliam3
5 september 2008, 10:36
Weer eens op bezoek geweest. Vooraf gebeld wie aanwezig zijn. Ze hebben altijd een lijstje klaarliggen bij de telefoon. Informatie is meestal correct.

Ik ga meestal zo tegen 3 , 4 uur. Een aantal meisjes vertrekken nl tegen de avond en een aantal komen tegen 6 uur. Je maakt dus alle dames van die dag mee.

Er waren telkens een zevental dames aanwezig. Alhoewel ik nu inmiddals al zo'n vier keer ben geweest zag ik weer nieuwe gezichten. Voor mij nieuw.
Zula, de mongoolse, mis ik al enige tijd. Is ze misschien vertrokken? Ik stelde haar aktiviteiten nogal op prijs.Er was nu een thaise, Rosa heet ze geloof ik. Thais van oorsprong maar woont al ongeveer 20 jaar in duitsland. Uitstekende performance. Ook met sabrina of sabine, duitse, heb ik gespeeld. Vond ik wat matig. Nogal gericht op komen en weg. Eva is altijd de moeite waard en joanna een schatje maar broodmager.
Kortom, een aangename dag gehad.

blauwebeer
6 september 2008, 18:40
Zula, de mongoolse, mis ik al enige tijd. Is ze misschien vertrokken? Ik stelde haar aktiviteiten nogal op prijs.Er was nu een thaise, Rosa heet ze geloof ik. Thais van oorsprong maar woont al ongeveer 20 jaar in duitsland. Uitstekende performance. Ook met sabrina of sabine, duitse, heb ik gespeeld. Vond ik wat matig. Nogal gericht op komen en weg. Eva is altijd de moeite waard en joanna een schatje maar broodmager.
Kortom, een aangename dag gehad.

Blauwebeer had een tijdje geleden een unieke topsessie met Zula.
Sabina, die door een ervaren ijsbeer aangeprezen werd, was tot op heden de grootste ontgoocheling.
Ewa levert steeds topprestaties en Joanna, een mengeling van Italiaanse en Poolse roots, moet er nog een tekening bij?

Blauwebeer :wink:

thesickboy
7 september 2008, 09:32
... moet er nog een tekening bij?

Blauwebeer :wink:

Neen... maar een recensie zou wel leuk zijn :D:D:D

blauwebeer
7 september 2008, 09:49
Neen... maar een recensie zou wel leuk zijn :D:D:D

Zij is best vergelijkbaar met dat ander Italiaans/Pools loeder, zie http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5856&highlight=mati, maar met mindere duistere kantjes.

Blauwebeer :wink:

Befke
19 september 2008, 09:00
Bij mijn laatste bezoek zag ik weinig mij bekende gezichten onder het verplegend personeel - wel een hele boel aantrekkelijke onbekende jonge meiden met van alles erop en eraan (billen, borsten, armen, benen tot in de hemel - de complete panoplie).
De meeste beren kwamen glunderend van de kamer - de kans op een echte flop is niet zo groot.
De naam van de berin is me ontschoten, maar eentje had het (na een overigens meer dan redelijke sessies naar verluidt) gebrek aan inzicht om een prijsdiscussie te beginnen naar aanleiding van (volgens haar 20 minuten, volgens hem 5 minuten) tijdsoverschrijding.
Niet doen, meissie...


Zelf ben ik niet aan experimenten toegekomen omdat ik snel na aankomst door een mij verder niet onbekende Italiaans/Duitse verpleegster werd gegrepen en niet meer werd losgelaten totdat zij om 18:00 huiswaarts keerde.
De eerlijkheid gebiedt mij toe te geven dat ook zij geen kant opkon - het is dat haar concullega/chauffeur ons kwam storen, anders lagen we daar nu nog.
Bezweet, uitgeput, kapot en voldaan.
En ready for more.

goldene.zunge
19 september 2008, 17:15
De naam van de berin is me ontschoten, maar eentje had het (na een overigens meer dan redelijke sessies naar verluidt) gebrek aan inzicht om een prijsdiscussie te beginnen naar aanleiding van (volgens haar 20 minuten, volgens hem 5 minuten) tijdsoverschrijding.
Niet doen, meissie...


Nadja, mengelmoes van Kroatisch, Duits en Kazachstaans bloed liet deze berin zich noemen.

Haar Turks-Duitse vriendin heeft later op de avond de schade méér dan goedgemaakt; een 9,0 op de GZ-schaal.

GZ :p

Befke
30 oktober 2008, 21:44
't Was errug rustig, vanmiddag in de Blauwe Noot.

Dat was minder vreselijk dan het lijkt want mijn troost-Italienerin was aanwezig.
Op oorlogssterkte.

Donderdagmiddag in Düsseldorf - gerne wieder.

blauwebeer
10 november 2008, 14:38
Tien vrouwen zijn aanwezig als Blauwebeer arriveert; pikant detail : hun namen eindigen alle op –a.
De vijfde stempel wordt op zijn getrouwheidskaart gezet, wat gratis inkom bij een volgend bezoek betekent. :freu:

Bianca, de Thekefrau, is nog altijd stuurs :mad:, er is steeds nog slechts één toilet, de badslippers zijn afgeleefd en slechts voor kleine ijsberenpoten, eten bestaat uit droge koeken en wat beleg, frisdrank uit een te kleine koelkast, kamers die niet afgesloten kunnen worden of waar een hels lawaai overheerst, een Sexkino die de naam niet waardig is ..
Wat heeft hij in dit oord verloren? Het antwoord is kort en bondig : geile sex met sympathieke vrouwen die er goed uitzien. :smile2:

Diana laat je best niet te lang alleen, dus gezellig babbelen in de Kino, gevolgd door een afwisseling van hevige en tedere, maar steeds (h)eerlijke sex. Zij sluiten de sessie af met zijn twee favoriete, erg lekkere, standjes; onbegrijpelijk dat zij pas na een handvol beurten ontdekken dat deze ook haar meest uitverkoren zijn. :confused:

Jessica, een bijzonder mooi meisje met lange haren en een droomlijf, verpakt in fijne lingerie, mooi opgemaakt en vriendelijk lachend zou de volgende prooi geweest zijn, ware het niet dat Diana hem op de zetel in haar greep houdt :love: tot zij, en tevens Jessica, omstreeks 18.00 uur naar huis vertrekken. Bye-bye droomlijfje, ’t zal voor een volgende keer zijn. :o

Ondertussen weerklinkt uit één der kamers het onophoudelijk en klaterend gelach van Joanna, zoals gewoonlijk bij voortduur bezet.

Alicia, blond en fijn poppetje, verstaat als geen ander de kunst van het Eierlecken. Een beurt met haar is simpel maar zo lekker : relaxt op de rug liggen terwijl zij haar werk doet, daarna haar oraal onder handen nemen, en uiteindelijk wachten op een spetterend hoogtepunt :rubbel:. Naar verluidt zijn er wel meer ijsberen die hiervoor betalen willen.

Justina, Kongolese masseuse, gezegend met een lijf waar mening Westerse vrouw alleen maar van kan dromen, strak als een pianosnaar, een superstevig kontje, zwart als de nacht, en de meest romige, welgevormde borsten :tietjes: die een man zich maar kan inbeelden. Wie had ooit gedacht dat Blauwebeer zich door haar bekwame handen tot een hoogtepunt zou laten leiden?

Na vijf uren is er nog slechts één andere ijsbeer aanwezig, tegenover zes vrouwen, waaronder Ewa, de ongekroonde ijsprinses, die hem bij het vertrek influistert niet te lang weg te blijven :heul:. Inderdaad, de laatste sessie met haar dateert van meer dan vier maanden geleden, een eeuwigheid als je weet dat achter die ijskoude blik een sensuele vrouw schuilgaat.

Blauwebeer :wink:

thesickboy
10 november 2008, 15:06
Goed om te lezen dat de blauwebeer uit zijn winterslaap is ontwaakt.
TSB weet echter dat BB tijdens deze winterslaap niet enkel geslapen heeft...;)

:wink:

blauwebeer
10 november 2008, 15:13
TSB weet echter dat BB tijdens deze winterslaap niet enkel geslapen heeft...;)
:wink:

... maar ook :fuck:.

Blauwebeer :wink:

Befke
27 november 2008, 12:10
Noot aan mede Blue Note-ganger: Gelieve tijdens mijn pijpbeurt niet over de schutting te komen grijnzen, dit is niet bevorderlijk voor mijn concentratie!:motz::ranting2::motz:


What he said!

Uiteindelijk was het wel vermakelijk, gisteren: "Wil het een beetje lukken, Befke?"...
De concentratie hadden we echter weer snel te pakken, met allerlei vochtige geluiden tot gevolg.

Het was met J., die de mooiste en lekkerste poes heeft van de hele wereld, inclusief Noord Kennemerland.
En die bovendien intelligent is, lief, onberekenbaar, sluw, geil, zacht, ervaren, mooi, professioneel, warm, verrassend, eerlijk, Italiaans, temperamentvol, bedachtzaam, humorvol, invoelend, aardig, muzikaal, heerlijk, vochtig, vrouw.

Als ze nou ook nog kon koken...

thesickboy
27 november 2008, 16:37
...
En die bovendien intelligent is, lief, onberekenbaar, sluw, geil, zacht, ervaren, mooi, professioneel, warm, verrassend, eerlijk, Italiaans, temperamentvol, bedachtzaam, humorvol, invoelend, aardig, muzikaal, heerlijk, vochtig, vrouw.

Als ze nou ook nog kon koken...

Als ze écht over alle bovenstaande kwaliteiten beschikt, dan zou ik zeggen: Trouwen en op restaurant gaan...;)

Toch nog even toevoegen dat ook TSB lekker ge-:fuck: heeft, ondanks het gegluur over de schutting.:D

Steengoede opwarmer met Joanna, na een aanval van lethargie ook stijlvol van bil met Nadia om af te sluiten met een werkelijk weer-ga-lo-ze bowjob van lieverdje Alicia. Deze meid is werkelijk onvermoeibaar en ontfutselde mij op de valreep nog de beste FT van 2008. Sommigen onder jullie kennen ongetwijfeld het gevoel; ...het begint in het topje van je eikel, de spanning bouwt zich op in de schacht en opeens staan je ballen in brand, terwijl je hete stralen begint te spuiten wordt het gevoel zowat ondraaglijk en lijkt je lul voor 30 seconden het centrum van het heelal....lekker gepijpt dus:rolleyes:

Befke
27 november 2008, 20:53
Als ze écht over alle bovenstaande kwaliteiten beschikt, dan zou ik zeggen: Trouwen en op restaurant gaan...;)

Ze kan niet koken. En geld voor het restaurant heb ik niet meer na al da clubbezoek.

blijemotorrijder
28 november 2008, 13:53
...het begint in het topje van je eikel, de spanning bouwt zich op in de schacht en opeens staan je ballen in brand, terwijl je hete stralen begint te spuiten wordt het gevoel zowat ondraaglijk en lijkt je lul voor 30 seconden het centrum van het heelal....lekker gepijpt dus:rolleyes:
Wat een geweldige beschrijving van iets wat wij allemaal graag willen.
TSB, volgens mij moet je een boek gaan schrijven. Houellebecq (Platform) wordt dan ge-evenaard.
Groet
BMR

Befke
12 december 2008, 14:47
Ik schreef het eerder over een andere madelief, nu over deze - ik lijk consistent:


Ik droom van haar tietjes met die gevoelige tepels die zo mooi antwoorden als ik tegen ze praat. Van haar billen die net in mijn handen passen. Van haar kutje dat smaakt naar meer, dat ruikt naar meer - fris als de eerste pasgemaaide wei van elk jaar. Van haar gulzige mond. Van haar hals en het daarin kloppende leven. Van haar buik. Van haar kuiten van haar tenen. Van al haar vochtige holletjes. Van haar troebele ogen na gedane arbeid. Van haar lange dikke donkere haren. Van haar heldere spottende lach.

Ik heb pijn aan mijn ballen.
Ik ben een trouweloze hond.
Ik ben weer zo geil als boter.
Mijn schaamstreek staat in brand.

Errol Pine
13 december 2008, 18:37
Ik schreef het eerder over een andere madelief, nu over deze - ik lijk consistent:


Ik droom van haar tietjes met die gevoelige tepels die zo mooi antwoorden als ik tegen ze praat. Van haar billen die net in mijn handen passen. Van haar kutje dat smaakt naar meer, dat ruikt naar meer - fris als de eerste pasgemaaide wei van elk jaar. Van haar gulzige mond. Van haar hals en het daarin kloppende leven. Van haar buik. Van haar kuiten van haar tenen. Van al haar vochtige holletjes. Van haar troebele ogen na gedane arbeid. Van haar lange dikke donkere haren. Van haar heldere spottende lach.

Ik heb pijn aan mijn ballen.
Ik ben een trouweloze hond.
Ik ben weer zo geil als boter.
Mijn schaamstreek staat in brand.


Crévind'ju...qu'a t-elle du te faire pour te mettre dans un état pareil:rubbel::rubbel::rubbel:

protea
15 december 2008, 07:47
Crévind'ju...qu'a t-elle du te faire pour te mettre dans un état pareil:rubbel::rubbel::rubbel:

Va lui demander !:D (tous les jours de la semaine de midi à 18 heures, sauf le lundi). Elle n'est pas exclusive, même si Befke semble lui avoir particulièrement tapé dans l'oeil.:love2:
:wink:

Befke
15 december 2008, 10:26
Crévind'ju...qu'a t-elle du te faire pour te mettre dans un état pareil:rubbel::rubbel::rubbel:
Rien de spécial - je suis toujours comme ça - et ça fait déjà plus que 50 ans :)


Va lui demander !:D (tous les jours de la semaine de midi à 18 heures, sauf le lundi). Elle n'est pas exclusive, même si Befke semble lui avoir particulièrement tapé dans l'oeil.:love2:
:wink:

Pas à moi. C'est à elle, bien sûr, qu'il faut demander :D

Et il n'y a pas de problème d'exclusivité de mon côté non plus :smkiss:

Befke
23 december 2008, 14:53
Vorige week heb ik mijn wandeljaar afgesloten in dit prettig donkere hol tussen de slanke roomblanke dijen van miin lievelingsmeisje van de dag.

De sfeer was weer ontspannen en aangenaam geil. Mijn maat en ik werden warm en liefdevol tegen een geringe vergoeding verwend door onze dames, er waren bubbels, er was taart, het was gezellig en aangenaam vochtig en zonder enige gêne.



Ik weet inmiddels ook waarom vrouwen 4 lippen hebben in plaats van twee - twee om mee te kijven en twee om het weer mee goed te maken. En wat voor lippen... En hoe goed...

wiliam3
14 januari 2009, 15:38
Deze week na rust tijdens de kerst/nieuwjaarsperiode weer eens op pad.
Ik twijfelde tussen acapulco in velbert en blue note in dusseldorf.
De service in blue note is altijd uitstekend. Sterk punt van BN.
In Acapulco is de ambiance en zijn de dames (wat beteft aanzien) absoluut de moeite waard. Beter punt dus. Totaalprijs voor beide min of meer gelijk.
BN entree duidelijk duurder dan Acapulco, verblijf met de dames bij BN weer minder kostbaar.
Besloten naar BN te gaan. Arriveerde ongeveer 3uur 's middags. Vooraf gebeld over aantal dames. Ongeveer vijf. Enkele van de door mij hoog gewaardeerde.
Gestart met diane, letse. Liep in een soort jeansbikini. Ze is vriendeljk en goed.Pzc, NMC zoals alle dames. Mooie start. De tijd doorkomen is in BN een beetje een uitdaging. Wat korte gesprekjes maar dat is het wel. Tvkijken (zonder geluid) en porno kijken in de "pornohuiskamer". De porno is absoluut waardeloos. Een vijftal filmpjes en het begint weer opnieuw met zelfde programma. Bovendien is elke film matig.
Een kandidaat die ik al wat langer op het oog heb: angela, een cubaanse.
Een lief poppetrje om te zien, klein, heel goed gebouwd!
Maar, de vorige keren vond ik haar nogal terughoudend als ze met iemand in de openbare ruimte was. Eeen beetje verlegen misschien? Belooft niet veel goeds voor op de kamer.
Alle gesloten kamers waren bezet. Ze wilde toch graag wachten tot een van deze kamners beschikbaar was. Wachten brengt niets op, het gaat ten koste van je potentiele omzet. Maar vooruit, is niet mijn keus. Het voordeel is dat je ongestoord, zonder tijdsdruk( zonder af en toe een vragende stilte kamer??) een kennismakingsbabbel kunt doen. Heb ik gebruikt om elkaar wat beter te leren kennen. Drempelverlagend. Na een tiental minuten kwam ze los en werd ze knuffelig. Heerlijk. Logisch dat toen er een kamer vrij kwam, we een heel geweldige sessie hadden. Ze aarzelt af en toe wat, pzc bv dient een beetje gestimuleerd te wordn anders lijkt het nergens op maar, gezien de voorbereiding klikte het geweldig. Een wereldervaring.
Tenslotte met de vaste waarde Eva een bijeenkomst gehad. Altijd heel best. Is ergens voorgesteld ls pijpkoningin!!
Eva heeft een uitstekend figuur, nauwelijks tieten (een B denk ik) en draagt een niemandalletje, een dun kort jurkje met niets eronder. Als ze dat uittrekt,
een opwindend gebaar, is ze meteen klaar voor de show.Geweldig.
Overigens, rond 5, 6 uur verdwijnt een deel van de crew en druppelen er tussen 6 en 8 enkele nieuwe dames binnen.
Dat wil zeggen dat het tussen 5 en 7 uur laag tij is. Heel rustig dus. Gasten gaan weg, dames eveneens.
Het was weer zeer aangenaam

blauwebeer
20 februari 2009, 16:37
Na meer dan twee maanden was het weerzien met Paula ‘meer dan aangenaam’.
De zuiderse zon heeft haar perfect geproportioneerde lichaam mooi egaal gebruind en haar nog meer levenslustig gemaakt.
De tijd samen met haar was weer veel te vlug voorbij.

Gelukkig was er ook Maya, een mooie donkere Italiaanse, die er wel pap van lust.
Haar onvermoeibare inzet en reacties tijdens de sex verraden een zuiders temperament.

Tenslotte nog de eer gehad kennis te kunnen maken met een collega-forumlid.
Reeds veel van hem gelezen, werd deze indruk ook in levende lijve bevestigd. Bij een volgende gelegenheid dient voor een verderzetting van dit aangename gesprek alleszins meer tijd uitgetrokken te worden.

Bb :wink:

jeepie
22 februari 2009, 15:13
:blow2:gisteren weer de blue note bezocht. toen ik binnenkwam waren er gelukkig meer dames +- 10 aanwezig dan ijsberen.

als eerste ben ik met de Turkse Zowy naar de kamer gegaan. (voorheen yy) het begon met heerlijk tongzoenen en daarna kreeg ik van haar een onvergetelijke pijpbeurt. in standje 69 natuurlijk want toen werd ze nog wilder. en daarna heb ik haar in verschillende standjes klaargestoomd

voor de 2e ronde ben ik met de Poolse Paula geweest. met haar was het iets minder. ze zoende goed en het pijpen was ook heerlijk. alleen het neuken was minder. ze kon mijn totempaal helaas vanonderen niet helemaal bergen. dus heeft ze mij maar heerlijk leeggezogen.

de 3e ronde ben ik met de Poolse blonde Ewa naar de kamer gegaan. (zie foto op hun site) ook van har kreeg ik een heerlijke zoenbeurt waarna ze langzaam naar beneden zakte en me voorteffelijk begon te pijpen. onder het pijpen draaide ze zich om en vroeg of ik haar lekker nat wou beffen. nou dat liet ik me geen 2x zeggen en heb haar een heerlijke likbeurt gegeven. en daarna heb ik haar in verschillende standjes genomen. en als beloning op haar tieten klaargekomen

de 4e ronde ben ik met de Tjechische Isabelle naar de kamer gegaan (staat samen met Ewa op hun site) ook van haar kreeg ik stevige zoenbeurt waarna ze mij meteen in standje 69 begon te pijpen met haar heerlijke warme mondje lekker deepthorat pijpte. en daarna heb ik haar in verschillende gevechtspositie's genomen en lekker op haar tieten klaargekomen.

voor de 5e en laatst ronde ben ik met de Roemeense Anka naar de kamer gegaan. ze had al gehoord van de andere dames dat ik grootgeschapen was van onderen. en vroeg aan mij of ik lust had. toen we op de kamer kwamen kleede zij zich uit. en ging meteen op haar knieen en begon me heerlijk deepthorat te pijpen met lange halen. daarna zijn we op gaan liggen. en is ze doorgegaan met pijpen. en daarna in verschillende standjes genomen en in haar gulzige pijpmondje klaargekomen

het eten was slecht en de entree te hoog. maar de prijzen van de dames heeft ruimschoots weer goed gemaakt. 30 min = 30,- x 5 = 150,- + 55,- entree = 205,-

blauwebeer
22 februari 2009, 16:18
voor de 2e ronde ben ik met de Poolse Paula geweest. met haar was het iets minder. ze zoende goed en het pijpen was ook heerlijk. alleen het neuken was minder. ze kon mijn totempaal helaas vanonderen niet helemaal bergen. dus heeft ze mij maar heerlijk leeggezogen.


Paula heeft inderdaad letterlijk iets minder diepgang, haar figuurlijke diepgang daarentegen is quasi onevennaarbaar.

Bb :wink:

blauwebeer
14 maart 2009, 18:55
Joanna habe ich gestern ausprobiert. Es war der Hammer:lostit:


Volgens een bevriend Duits forum zou Joanna nu in Aca vertoeven.

Waar blijft die vrijkaart voor Velbert toch? :lostit:

Bb :wink:

wiliam3
7 april 2009, 22:21
joanna is inderdaad in acapulco:smile:

blauwebeer
8 april 2009, 17:37
joanna is inderdaad in acapulco:smile:

Ben haar daar al twee keren tegen het (slanke) lijf gelopen.

Bb :wink:

Befke
27 april 2009, 11:35
Het was alweer even geleden, maar afgelopen weekend is het er dan toch weer van gekomen: Blue Note!

Mijn vorige 8 bezoekjes aan BN hadden in het teken gestaan van Joanna, deze keer was het (noodgedwongen) tijd voor "wat nieuws" - 't liefst iets moois en geils.

Bij mijn aankomst, tegen een uur of één, waren er een stuk of 4 meiskes aanwezig. In de loop van de middag liep dat aantal op tot een stuk of zes, zeven. En er zaten schoonheden tussen :) - omdat ik nooit eerder overdag in het weekend ben geweest, kan ik niet zeggen hoe ze heetten - ik heb maar met één meiske kennisgemaakt. Dat was ruimschoots voldoende.

Julia
Haarkleur/-lengte: donkerbuin/zwart, lang
Lengte dame: rond de 1,65m
Postuur/Cupmaat: normaal, fraaie B-cups
Nationaliteit/Taal: Albanese, Duits
Leeftijd: begin 30
Service: uitstekend! zacht en afwisselend handenvrij pijpen :)
Voordelen: erg leuke meid
Nadelen: geen opvallende
Tijdsduur: twee uur
Prijs: 120 €

Het was tijd voor de lunch, twee mooie meisjes trokken mijn aandacht toen ik binnenkwam (één in het zitje naast het keukentje, ééntje ertegenover (jonger dan de eerste, mooie billen, fraaie borstpartij, roze setje, lang lichtbruin haar).
Meiske naast het keukentje begon aan een broodje. Mooie tandjes :).
Meiske naast het keukentje is een pratertje. Leuk accentje :).
Meiske naast het keukentje stak een sigaretje op. Kleine handjes :).
Meiske naast het keukentje heeft een naam: Julia :D. En komt uit Albanië. En is al een poos in Duitsland. En werkt sinds een maand bij BN. Dat is naar verluidt haar eerste werkplek "im horizontalen Gewerbe". En dat kan verschillend uitpakken.

Julia en ik konden al meteen behoorlijk goed met elkaar overweg - en na een beetje heen-en-weer gebabbel zijn we zonder verdere plichtplegingen, zonder afspraken vooraf, vertrouwend op onze ingevingen op zoek gegaan naar een kamertje.
Dat kamertje hebben we gevonden en dat hebben we geweten. Daar zijn we twee uur gebleven. Likkend en zuigend, krabbend en strelend, neukend, pijpend, beffend, masserend. Genietend en genot schenkend. Als een verliefd stel. Als een man met zijn vrouw. Als een hoer met haar klant.

macartuur
28 april 2009, 15:15
Afgelopen donderdag was ik voor het eerst bij BN in d´dorf.
De bijdragen in het forum waren positief. Om 19 uur kwam ik binnen en werd door de receptie ontvangen met de vraag of ik al eerder was geweest. Na een ontkenning werd ik naar de kleedkamer gebracht alwaar ik een kastje kreeg toegewezen en de mededeling ,na het douchen bij de bar treffen en dan de verdere info te krijgen.
Na douche en ijsberenpak aan te hebben getrokken ik naar de bar. Een asia-meid liet me de barinhoud zien en ging er na een cola te hebben ingeschonken van tussen. Zat daar met nog een ijsbeer wat tv te kijken.
Na ca. 10 minuten kwam een leuke meid bij me zitten die zich als Julia voorstelde. Ze ziet er leuk uit en had een bikini aan waarin haar fraaie borsten goed gepresenteerd werden. Na wat praten gingen we naar de bank om een filmpje te kijken. daarbij schoof ze lekker aan en begon aan mijn toch wel zeer gevoelige tepels te knagen, daardoor werd het onder de ijsbeerkilt wat onrustig en aaide ze het beest om het te kalmeren. Het werd er helaas alleen onrustiger van en we moesten daarom snel een berenhol opzoeken om het beest vrij te laten. Het beest sprong te voorschijn en werd door Julia aangehaald en door een vochtige tong ontvangen. Na een korte zuigpartij ontdeed ze zich van haar bikini en liet haar goedgevormd lichaam door mij onderzoeken. Daarbij kwamen hellingen en valleien, ravijnen en spleten allemaal aan de beurt. Ondertussen liet Julia haar aandacht weer naar het beest afdwalen die kwijlend op de loer lag en door haar zeer kundige mond in een staat van verrukking werd gebracht. Ze lette er op dat de eigenaar van het beest niet met zijn ogen ging rollen want ze wilde nog amazone spelen. Daar had ik geen bezwaar tegen dus nog even een regenjasje aangetrokken en de rit kon beginnen. Een prachtig gezicht en heerlijke borsten met zalige zuignippels:tietjes: wat bovenop het beest gepind zat. Na een lekker drafje wat rustig stappen. Julia genoot er zelf schijnbaar evenveel van als het beest. Het beest maakte zich breed en stond te bokken. Maar Julia is een volleerd amazone.Wat heeft die meid spieren in haar bekken. Mijn tepels werden weer getrakteerd door haar tanden en dat gaf na een lange gestrekte galop:bud[1]: de doorslag. Met rillingen op de rug werd het regenjasje gevuld en begon die lieve meid nog lekker het beest schoon te likken en opnieuw te verwennen. Tegen mijn verwachting werd hij weer onrustig en werd hij volledig onderworpen door haar mond en tong tot hij na een zeer gerafineerde hand en mond kombinatie :blow2:weer ten val werd gebracht.
Julia heeft een uur met mij doorgebracht en heel gezellig gekletst en geketst.
Het was de 60 Euro dik waard en voor herhaling vatbaar.

Befke
4 mei 2009, 23:46
Imponderabilia: zaken die je niet kunt wegen.

Hoe komt het toch dat een sessie die op papier precies zo verloopt als menig andere, toch een geheel andere indruk kan achterlaten? Hoe komt het toch dat ik, nadat ik langdurig mijn hobby heb kunnen uitoefenen; nadat ik ontzettend lief en zacht en gevoelig ben gepijpt; nadat ik heerlijk heb geneukt; nadat ik gevoelig en uitest zacht ben gestreeld; nadat ik ongelofelijk heftig ben klaargekomen; nadat ik anderhalf uur met een aantrekkelijke Poolse meid de kamer heb gedeeld; hoe komt het dan dat ik met een niet geheel voldaan gevoel huiswaarts keerde? Dat ik een gemis ervaar? Dat ik me een beetje koud en kil voel, vanbinnen?




Allereerst was daar de lijst met extra's - daar houd ik niet van. Van lijstjes. Als ze niet om een oude meester zitten.
Dan was er dat glijmiddel: was dat een act, om meneer de indruk te geven dat hij zo verschrikkelijk goed is, de Don Giovanni, dat dat niet nodig blijkt? Of heeft ze dat normaal wel nodig?
En dan nog haar orgasme - gespeeld of echt? Niet dat het belangrijk is, maar het feit dat ik het me afvraag (wat ik anders nooit doe. Echt niet.), dat geeft me te denken. En denken kan ik beter aan het paard overlaten. Dat heeft immers een veel groter hoofd.


Al met al: it's probably too soon to tell. Herhalen? Ik weet het eerlijk niet. Ik heb genoten; ik ben totaal ontspannen en met knikkende knieën gaan douchen. Ik heb in de kleedkamer nog een warme natte zoen gekregen en ze keek er wat minder leeg bij .

Dat is het ja: de blik in haar ogen is leeg. Ze is vakkundig. Ze kan hoogst waarschijnlijk genieten van een lekkere beurt. Ze is zacht. Ze heeft een mooi lijf. Maar haar blik blijft goeddeels leeg. Alsof het allemaal niks kan schelen. Dat is het.
Denk ik.


Imponderabilia: zaken die je niet kunt wegen...

Befke
18 mei 2009, 12:53
Wat ben ik dol op Düsseldorf




Julia, Ewa - en dan nu Victoria. Zo kom je er nooit, en zo zit je daar om de twee weken, in dat donkere hol in Düsseldorf.

Deze keer zat het hem er eerder in dat er een gelegenheid was, meer dan een dringende noodzaak. Op voorhand verheugd - en dan lijkt de mogelijkheid zich terug te trekken in een mist van werk en privé beslommeringen.
Met het nodige kunst en vliegwerk ben ik er dan toch nog in geslaagd de kans waar te maken. Met als gevolg dat ik, met niet al te hoge verwachtingen (het dreigde sowieso immers al vanaf het begin niet door te gaan/verkeerd te lopen), over vrijwel lege Duitse Autobahnen ruimschoots voor openingstijd aan de ingang van de Blue Note stond te rammelen.


Nog maar even een rondje Rath gewandeld, terug bij de bel en als eerste haan werd ik in het kippenhok toegelaten (gratis - yeah: zesde bezoek afgetekend op de kaart).

En daar sta je dan in je onderbroek... Komt daar vriendelijk lachend Diana in haar straatkleren voorbij, die de blik van herkenning vergezeld laat gaan van een paar "gewone-mensen" zoentjes: kuis op de wang, niks hoer en klant! Gewoon - kennissen die elkaar in een openbare gelegenheid treffen. De alledaags familiaire charme van BN.


Douchen, afdrogen, koffie inschenken, rondkijken.
Angelina - check.
Annabelle - check.
Ewa: natuurlijk - check.
Diana: :D check.

En nog een paar waarvan ik de naam niet ken - maar dat komt nog wel.

Zittend bij Diana aan de babbel geraakt - over koetjes, kalfjes, bijtjes, bloemetjes, ... - tot Victoria zich bij ons voegt.
Victoria is Letse, een goede bekende van Diana (ze kennen elkaar al heel lang), ervaren vakvrouw na een drietal jaren in een Privathaus, en nu sinds een poosje bij Diana in de BN.
Gemiddeld postuur - een slanke/normale bouw, maatje 38 confectie schat ik zo, B-cups, mooie benen, lekker billen :D. Zwart haar, in een paardenstaart. Blanke huid. Zo'n beetje rond, slavisch gezichtje. En (behoorlijk zwaar opgemaakte) groene ogen! Lekkerrr.

We babbelen verder - af en toe doet Victoria mee, maar het gesprek gaat toch vooral tussen Diana en mij. Ik kijk - tersluiks - naar het décolleté :). Naar haar loopje wanneer ze even iets uit de keuken haalt. Naar haar ogen wanneer ik haar vuur geef. Ze lijkt niet tussen het gesprek van Diana en mij te willen komen ondanks het feit dat ik haar er af en toe probeer in te betrekken. (Ik wil je rauwe stem horen, ik wil meer over je te weten komen. Verdomme mens - ik wil niks met Diana ik wil met jou al was het alleen maar om je borsten te wegen in mijn handen - en dan zien we wel of het langer duurt dan een korte sessie...)
En dan komt het gesprek met Diana op keuzes maken en ik zeg: "Geen keuze maken is over het algemeen slechter dan een foute keuze maken" - en ik hak mijn eigen knopen luid en duidelijk door: "Victoria, we gaan kameren! En wel nu".

Ze lacht naar me.


We kiezen voor het bed waar ik met Joanna zo menig uur heb liggen kezen (de enige waar ze nog niet had gewerkt - en ze heeft er nu ook herinneringen aan :D). Ze regelt de administratie, komt terug, kleedt zich uit, vleit zich (zacht, blank, lekker zwaar, een handvol, hmmm... heerlijk - gewogen en ruimschoots OK bevonden) tegen me aan en zoekt met haar lippen de mijne. Is te spreken over mijn reactie zoals ik over haar initiatief. En van het één komt het ander - dit is weer eens ouderwets langzaam, geil, voorzichtig, verkennend vrijen. We hebben een half uur nodig voor we bij elkaars geslacht liggen te lebberen. Bijna pijnlijk hard is het mijne - warm en nat en druipend dat van haar.

Oh GodGloeiendeHeerInDeHemel wat een lippen...
Oh GodGloeiendeHeerInDeHemel wat een tong...
Oh GodGloeiendeHeerInDeHemel wat een kut...
Oh GodGloeiendeHeerInDeHemel wat een billen, wat een kont wat een kut wat een
Sap tepels reet aalgladde kut stalen roede Lieveheerindehemel waar bennik waddoeikhier waaromnupas






Sigaretje, drankje. Olie. Massage. Ik haar massage doen.
Lekker zegt het hoertje.
Graag gedaan zegt de klant.

Olie. Massage. Met mijn hele lijf op en neer over haar borsten haar buik - gevaarlijk. Geil.

Uiteindelijk zijn we ruim twee uur na het doorhakken van mijn knoop, ik met knikkende knieën, elkaar onder de douche nog even aan het afsoppen, schoonboenen, spoelen, en stilletjes kussen maar de betovering is weg.




Het was me het middagje wel weer - en wat ben ik dol op Düsseldorf :D

thesickboy
22 juni 2009, 11:58
Afgelopen vrijdag naar Dusseldorf afgereisd. Voor TSB een pokke-end rijden maar voor Blue Note heb ik dat graag over. Er is geen ruk te beleven maar de dames maken veel, zoniet alles, goed.
Ik beperk mij tot mijn sessies:

Ewa: behoort tot het meubilair van de club, is nagenoeg altijd aanwezig. Een eerste sessie met Ewa was geen onverdeeld succes, maar deze dame verdiende een tweede kans. TSB en Ewa zullen nooit zielsverwanten worden maar de sessie van afgelopen vrijdag was lekker, rustig en bevredigend ... mooie binnenkomer.

Samantha: Bulgaars en geblondeerd, strak en gewillig, DT en FT... méér dan leuke sessie.

Sabina: Duitse MILF met funky/punky blond kapsel. Lekker lang uitgebreid gesprek op de bank alvorens naar de kamer te gaan. Wat een geile opdonder deze dame. Zoenen begint voorzichtig maar éénmaal op temperatuur bijzonder lekker. Lang oraal voorspel zodat het neuken een vochtige en glibberige bedoening wordt. Heel, héél lekker.

Piece de resistance: Jessica...
Bloed-BLOEDmooie Duitse die zich nog het best laat omschrijven met de woorden van Dolly Parton:

Your beauty is beyond compare
With flaming locks of auburn hair
With ivory skin and eyes of emerald green
Your smile is like a breath of spring
Your voice is soft like summer rain

Leuk gesprek op het bankje en nauwelijks kan ik mijn vraag bedwingen: Gaan we naar de kamer....nu..onmiddellijk??? Bedeesd antwoord ze dat ze dit graag wil maar dat ze wel geen 'verkehr' doet. Gelukkig was ik gewaarschuwd door een andere beer anders was deze klap snoeihard aangekomen...

Het grote voordeel aan het gegevens dat deze dame geen NMC doet is dat zij zich heeft gespecialiseerd in de nobele kunst van felatio. Haar blowjob is werkelijk fan-tas-tisch en haar deepthroat gaat dieper dan.... ja, dan wat? Haar neus ging werkelijk plat tegen mijn buik en ik vermoed dat ze ook heren aankan die NOG groter zijn dan TSB;).

Wie wil er nog neuken als je ZO wordt gepijpt?

:wink:
TSB

thesickboy
11 augustus 2009, 07:55
Wie wil er nog neuken als je ZO wordt gepijpt?


Ikke, want gisteren vond ik mijzelf rond het middaguur terug in BN in goed gezelschap. Vlak op het middaguur was het al gezellig in BN met een zéér goede bezetting van dames: Ewa, Agatha, Diana, Jessica, Samantha, Layla en nog een vijftal andere dames.

Het weerzien met Diana na een aantal maanden was hartelijk en we hebben uitvoerig bijgekletst alvorens samen naar de 'kamer' te gaan. Diana- pas terug na een maand verlof- ging enthousiast te keer, ik was bijna vergeten hoe goed deze dame wel is.

TSB was behoorlijk 'frisky' want na de sessie met Diana volgden als snel
- Jessica (razend knap en opnieuw weergaloze BJ)
- Layla: Lief en jong, maar moet nog wat ervaring opdoen
- Agatha: 1m75 Pools dynamiet, heerlijk om te zien hoe haar rank lijf zich voor je uitstrekt.

Het was nog vroeg en het weer was mooi, dus na het bezoek aan BN ben ik nog naar GT gereden om daar wat in de tuin te hangen. De sfeer daar was beduidend anders dan in BN. Het deed mij spontaan denken aan een tekstfragment van Tool uit stinkfist:
"Boredom is not a burden anyone should bare"...

Afsluitend over BN: De kwaliteit van de dames is omgekeerd evenredig met de uitrusting van deze tent.


Yours truly,
TSB
:wink2:

Befke
13 augustus 2009, 10:33
Bij aankomst in de smoezelig duistere poel des verderfs aan de Rather Broich (Brrr....) die zich verschuilt achter de naam van een fameuze jazzclub was het er "levendig" - nee: er waren veel mensen. Ik ben niet de jongste meer, maar gisteren wel :) - de jonge god die Befke heet was er op uit om een teleurstelling van eerder die dag te smoren in lichaamssappen.

Behoorlijk wat mannelijke gasten dongen om de gunsten van een behoorlijk aantal minder of beter gevormde gastvrouwen. Een aantal bekenden, een aantal onbekenden en een paar meisjes die ik wel van babbelen, maar niet van naam of van prestatie kende. Wat mij betreft een snoepwinkel, ook al was er maar een enkele vrouw die zich qua uiterlijke kenmerken kan meten met een model.

Het aangename van de Blue Note vind ik toch dat gewone, als een avondje met buren onder elkaar, beetje voetballen kijken, broodje, koffie, sigaretje. Babbeltje. En verrek, daar zit de buurman van nummer 7 met dat leuke grietje van drie hoog te friemelvozen. De sfeer van gemoedelijke familiariteit bergt eigenlijk al de kiem van de door sommigen zo hoog geprezen en door anderen zo nagejaagde Girl Friend Experience in zich. En met een beetje mazzel, geduld en goede manieren blijkt het keer op keer mogelijk met om met een lege zak, een lege geldbuidel en een hoofd vol warmvochtige herinneringen huiswaarts te keren.

Het kan niet vaak genoeg worden gezegd: de entree van €55 staat in geen verhouding tot de geboden infrastruktuur (kleine, duistere ruimte, beperkt sanitair, Sauna - nou ja, eten doe ik thuis wel). Maar afgezet tegen de vanzelfsprekend goedgemutste manier waarop de daar werkende vrouwen hun lichaam te gelde maken is het een koopje, meneer Sonneberg. Een koopje.

thesickboy
2 september 2009, 08:55
TSB heeft deze nacht gedroomd van BN.

Ik kwam uit de kamer gewandeld met Diana en opeens bleek mijn voltallige ploeg van vrouwelijke werknemers aanwezig in BN om een centje bij te verdienen...:eek:

:wakeup[1]:

Befke
2 september 2009, 10:50
Scary :)




(zijn ze een beetje de moeite waard?)

thesickboy
2 september 2009, 11:11
Scary :)

(zijn ze een beetje de moeite waard?)

Niet echt..... dus terecht....scary....:eek:

Befke
9 september 2009, 09:07
Niet heel druk gisteren, in de Blue Note - maar wel een topbezetting, met Diana, Agatha, Victoria, Michelle, Sylvia, en de sphynx, Ewa en net voldoende beren om de meisjes bezig te houden. Jessica ontbrak.
Alles lekker rustig, geen gehaast, geen gejaag - relaxen op zijn Befkes.
Gezellig maar veel te kort met een wandelbroeder zitten kletsen, een wandelbroeder die nog ergens in een tuin moest gaan zitten.
En dat is inderdaad toch wel een nadeeltje van de BN met dat mooie weer - geen buiten. Afgezet echter tegen de kwaliteit van de dames, ach, dat neem ik dan maar op de koop toe.

thesickboy
9 september 2009, 13:05
En dat is inderdaad toch wel een nadeeltje van de BN met dat mooie weer - geen buiten. Afgezet echter tegen de kwaliteit van de dames, ach, dat neem ik dan maar op de koop toe.

tSB reserveert zijn volgende bezoek (mét gratis ingang) dan ook voor een regenachtige herfstdag...

Het was inderdaad kort maar gezellig:wink:

thesickboy
19 oktober 2009, 12:14
tSB reserveert zijn volgende bezoek (mét gratis ingang) dan ook voor een regenachtige herfstdag...

Woensdag wordt er veel regen voorspeld...:blob16::blob16::blob16:

Befke
19 oktober 2009, 12:46
Het begrip synchroniciteit dringt zich op :)

Tot woensdag dan :biggrin:

thesickboy
19 oktober 2009, 12:56
Het begrip synchroniciteit dringt zich op :)

Met een zak vol zaad begrijp ik zulke moeilijke woorden niet...:goodjob[1]:

Befke
19 oktober 2009, 15:06
Gelijktijdigheid

thesickboy
19 oktober 2009, 15:23
Gelijktijdigheid

Volgende keer zal ik toch 'ironie' als waarschuwing moeten toevoegen.....::biggrin:;)

Befke
19 oktober 2009, 21:57
Dat moet je even uitleggen :biggrin:

uurtje
25 oktober 2009, 14:36
Eindelijk eens de stoute schoenen aangetrokken en ook polshoogte genomen bij Blue Note. Alleen de reis erheen was al opzienbarend. Nadat ik bij Venlo richting die Heimat ging kwam ik al meteen in een forse file. Helaas blijkt het inmiddels in Duitsland niet anders gesteld dan in NL v.w.b. a-sociaal gedrag van medeweggebruikers. Er zijn nog meer overeenkomsten. De medelanders en mededuitsers spelen ook hier in beide gevallen een grote rol in. Uiteindelijk besloot de mede-Duitsers achter mij uit te stappen toen we stil stonden. Hij wilde bij mij verhaal halen omdat ik volgens hem niet rap genoeg (hij was aan het hoppen) door reed.Nou hield ik de boel ook wel een beetje op maar dat is een ander verhaal. Nou ben ik een tikje groter en breder dan de gemiddelde medemens en voelde ik mij ook genoodzaakt uit te stappen. Immers, als we klappen gaan uitdelen wil ik niet vanuit de auto beginnen. Dat moge duidelijk zijn. Nadat de mededuitser eerst ff moest kijken heb ik hem vriendelijk verteld dat zijn Duits ongeveer het niveau van zijn rijvaardigheid haalde (klote) en dat als ie niet heel gauw terug de auto in ging dat ik hem daarbij zou helpen. Hebben ze normaal gesproken nog praatjes, bla bla bla gehalte en irritante trekjes, deze mededuitsers kroop toch echt wel rap in zijn Mercedes. Kijk, dat is dan ook weer een voordeel als je vloeiend Duits spreekt.
Anyway, vrolijk de weg vervolgt en de aanwijzingen van de stom-stom opgevolgd. Vlak bij aankomst is het wel ff opletten. Blue Note heeft een eigen parkeerplaats welke aangeduid is met een lichtbak boven de inrit. Ik zag het ff te laat en moest toen doorrijden en draaien. Lijkt mij toch al de handigste optie omdat het altijd druk is voor het stoplicht en je er slecht doorheen komt.
Niet geheel onbelangrijk; op loopafstand (4min) bevinden zich 2-3 banken waar men kan pinnen. Komende vanaf de parkeerplaat naar links lopen, dan bij de kruising weer naar links om de weg met de trambaan in te slaan. Naar een paar 100m kom je bij de banken aan.
Terug naar BN...Mijn aankomst was niet onopgemerkt, hoefde niet te bellen, werd binnen gelaten. Vanaf nu zal ik mijn verhaal vervolgen vanuit de optiek van een GT/VV/PHG bezoeker....
BN is qua afmetingen een kleinere sauna. Voor de heren is er een omkleedruimte met toilet. Er is een centrale douche. Gezien het aantal bezoekers is dit ruim voldoende. Ik had wel het idee dat de kleedruimte tegen het einde van de dag rommelig ging worden. Mij maakt dat niet uit, iemand anders wellicht wel. De kamers zijn niet dat wat je in grotere FKK's aantreft. Er zijn er 2 met afsluitbare deur en de anderen hebben een vage inloop. De ruimte is ook wat kleiner in de kamers. Wellness bestaat uit een sauna. Ik zag ook nog ergens een zonnehemel hangen maar had niet echt het idee dat die klaar voor gebruik was.
Het eten dan..........Frisdank en koffie in allerlei varianten. Help yourself is het credo. Dit houdt in dat mensen ff een beetje moeten meewerken om de boel schoon te houden. Volgens mij lukte dat ook wel. De elders reeds besproken broodjes waren ook aanwezig. Kaas, worst, zoet beleg. Er was soep en later op de avond lieten ze Doner met allerlei salades komen (deed met nog ff aan die mededuitser denken). Ik eet zulk eten uit principe niet dus liet het aan mij voorbij gaan. Ik vraag me ook af ofdat dit wel het meest geschikte voedsel is om te laten komen. Maar ja.....
Het verblijf in de club kan dus in/rond de buurt van het keukentje of in een zithoekje met 3 banken. Boven de keuken hangt een tv met normaal Duits entertainment (SAT1, RTL, pro7). In het zithoekje speelde de hele dag dezelfde porno. Ik werd er zelf bijna net zo moe van als de acteurs. De dames verblijfen als regel ook op die 2 lokaties. Om heel eerlijk te zijn: BN kan het bij lange na, qua interieur, niet opnemen tegen grotere FKK's. Om over Acapulco en de nog grotere in de buurt van FFM maar te zwijgen. De 55Euro entree zijn dan ook een tikje overcharged. Maar...........................................nou komt ie dan. Alle dames die ik had (3) draaiden het hele programma af. ZK, PZC, NMC, vingeren etc etc etc. En dat voor maar 30treuro per half uur! Het kan dus wel!! Qua looks kwamen niet alle dames helemaal op het FKK-prinsesjes niveau maar er was niet ook weer niet slecht. Bovendien; er hoeven ,maar 1-2 goede te zijn waar je het mee kunt vinden.
Mocht je in bezit zijn van een niet al te vet lichaam, heb je de afgelopen 10 lichtjaren je geschoren en tanden gepoets en ook nog een jonge of sportieve uitstraling hebben ben je sowieso al spekkoper hier. Ja, de dames maakt het zgn allemaal niet uit. Nou, ik denk van wel.....De mede ijsberen (geen jas maar handoek!) waren toch allemaal wel redelijk op leeftijd.
Klein puntje; de bazin houdt van een babbeltje. Dat is niet erg tenzij ze eindeloze geprekken met de meiden gaat voeren. Dat ervaar ik dan als storend. Zeker als je er 1 op het oog hebt.
Nou, tot zover mijn BN ervaring. Eindoordeel: 100% ijsbeerproof vanwege de prijs/kwaliteits verhouding van de service.

uurtje
25 oktober 2009, 23:14
in een aanvlaag van verstandsverbijstering henb ik wat dingen door elkaar gehaald. De pin automomaten zijn rechts-rechts.. Dus, de Parkplatz uit lopen, dan rechts en op de kruising weer rechts. Sorry..................

Befke
26 oktober 2009, 10:57
in een aanvlaag van verstandsverbijstering henb ik wat dingen door elkaar gehaald. De pin automomaten zijn rechts-rechts.. Dus, de Parkplatz uit lopen, dan rechts en op de kruising weer rechts. Sorry..................

Het is je vergeven.
Verklap je ook nog met wie je gekamerd hebt?

Willem2
26 oktober 2009, 13:06
Het is je vergeven.
Verklap je ook nog met wie je gekamerd hebt?

Heb je een uurtje want hij is wat door de war :wink:

thesickboy
26 oktober 2009, 18:46
Vorige woensdag was het druk in BN, d.w.z. er waren meer dan 5 dames en meer dan 3 beren:smile:. Zonder gekheid, meer volk dan anders in BN...als dat maar geen gewoonte wordt.

Een ijzersterke line-up van dames met enkel nieuwe, jonge en mooie gezichten. 'L'embarras du choix' verwoordde Befke het treffend, en er was geen woord van gelogen.

Uiteindelijk met 3 dames op de kamer beland, samen goed voor 4u kamerbezoek, dan moet zowat een record zijn van TSB. Jonge Duitse Leyla zag er met tijgerlingerie uit om op te vreten, waar ik jammer genoeg maar deels in slaagde... Vervolgens Michelle, een geile MILF met Marrokaanse roots die mij droogneukend het hoofd op hol bracht. Als laatste Sandra... Duitse degelijkheid gecombineerd met Kroatische passie in een strak droomlijf bleek voor TSB een killer-combo...een sessie voor in de instructiehandboeken voor gevorderde hoerenlopers....KLASSE!

Opvallend, alle 3 de dames bleken over een mooi streepje schaamhaar te beschikken... bespreur ik hier een nieuwe trend?


Special thanks aan Befke voor het gezelschap! Voor een toegewijde muff-diver blijkt dit een beste kerel te zijn...:wink:

Yours truly, TSB

uurtje
26 oktober 2009, 22:41
Het is je vergeven.
Verklap je ook nog met wie je gekamerd hebt?


pffff, ik weet het niet meer. Ewa en wat andere dames......

blauwebeer
27 oktober 2009, 08:21
pffff, ik weet het niet meer. Ewa en wat andere dames......

Tja, de keuze is ook niet erg groot daar. :e010[1]:

Bb

thesickboy
27 oktober 2009, 15:32
Daarnet gelezen en ik moest onmiddellijk aan Blue Note denken:
"The land of MILF and honey"

:seiltanz:

Befke
30 oktober 2009, 09:19
Daarnet gelezen en ik moest onmiddellijk aan Blue Note denken:
"The land of MILF and honey"

:seiltanz:

:hop:

En: thesickboy heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt.

thesickboy
30 oktober 2009, 11:31
:hop:

En: thesickboy heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt.

Opgelost:wink:

Willem2
30 oktober 2009, 11:34
:hop:

En: thesickboy heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt.


Opgelost:wink:

Kan dat niet per interne mail :biggrin:

thesickboy
30 oktober 2009, 12:14
Kan dat niet per interne mail :biggrin:

Toen niet, nu weer wel wijsneus...:ibidumm[1]:

thesickboy
12 november 2009, 13:06
Een telefoontje richting 'jazzwonderland' leerde dat zowel Michelle als Sandra die dag aanwezig zouden zijn in BN, plus nog wat ander vrouwelijk grut. Met knikkende knieën, bibberende handen en een steigerend kruis begon TSB aan de rit naar Düsseldorf.

Daar aangekomen bleek Sandra toch niet in huis te zijn, afgebeld wegens familiale redenen:huch:, maar de line-up was toch niet mis. Michelle, Agatha, Diana, Kyra (NL/D), Angelina (Cuba), Ewa, Leyla en een bijzonder innemende blonde schone wiens naam ik nu even vergeten ben en die jammer genoeg alleen maar aan massage doet...

2 bakjes koffie... even kletsen met Bianca die niet de ice-queen blijktte zijn die ik altijd dacht...bijpraten met Michelle en dan na 1u afgepeigerd de kamer afrollen... even wat mails checken... half uurtje op de rug met Kyra op de schuiftrompet tussen mijn benen, wondermooie blaasmuziek...korte sauna...1u30 op de kamer met Leyla, de uitputting nabij...karrend naar huis met the village vanguard orchestra (http://www.youtube.com/watch?v=lbHS1m1v6V8&feature=channel)op de achtergrond...

recensies bij de dames....

Willem2
12 november 2009, 13:27
Naspelzoenen gaan naadloos over in nieuwe voorspelzoenen.

:lostit::lostit::lostit:

TSB uitvinder van een nieuw bordspel :rolleyes: ;)

thesickboy
13 november 2009, 09:07
TSB uitvinder van een nieuw bordspel :rolleyes: ;)

Net iets leuker dan kleurenwiezen of mensergerjenietten..:tongue:

Befke
14 november 2009, 14:15
Wat een toptentje is dat toch.

Heb me gisteren uitstekend mogen vermaken met Diana, Agatha en Kyra (die van de avondploeg naar de dagploeg schijnt te zijn verhuisd).

Het was een rustige dag, kwa meisjes zowel als kwa gasten: behalve Protea en ik waren er in de loop van de dag een mannetje of zeven, acht. Agathta, Kyra, Diana en nog een meisje of drie, vier waarvan ik de naam niet weet. De deurbel heb ik nauwelijks gehoord. Slechts éénmaal schalde het "Agatha Zimmer einz bitte".

En Ewa heb ik ook alweer een poos niet meer gezien - ze zal toch niet...???

uurtje
14 november 2009, 14:40
Ewa was er 3-4 weken geleden nog...

thesickboy
15 november 2009, 16:25
Ewa was er 3-4 weken geleden nog...

Relax Befke, vorige week was ze er gewoon....:hah:

Befke
15 november 2009, 17:30
Relax Befke, vorige week was ze er gewoon....:hah:

Helemaal ontspannen :)

Ik moet zeggen, het was me op een of andere manier niet helemaal onaangenaam, de alziende ogen van de sfynx niet op me gericht te voelen...

jeepie
11 januari 2010, 20:20
afgelopen zateravond rond 19:30 bij BN aangekomen. vanwege het slechte weer vertelde de thekevrouw dat ernog 2 dames aanwezig waren :frown:. en dat de overige dames door het slechte weer al eerder naar huis waren vertrokken. dus heb ik met mijn maatje rechtsomkeer gemaakt. en verder doorgereden naar acapulco toe waar het wel goed toeven :freu: was met de dames ondanks het slechte weer

blauwebeer
12 januari 2010, 17:12
Twee kleine dametjes, en vrijdag waren ze tegen tienen nog met elven. :lostit:

Bb :wink2:

cornaredo
13 januari 2010, 14:55
die twe vrouwen op de websites, gaan ook naar de kamer?

thesickboy
13 januari 2010, 15:21
die twe vrouwen op de websites, gaan ook naar de kamer?

Yep, de ene (blonde) is Ewa, de andere (wiens naam ik vergeten ben) heb ik er al maanden niet meer gezien.

TSB

cornaredo
13 januari 2010, 15:22
jammer, juist de donkere sprekt mij enorm aan

blauwebeer
13 januari 2010, 17:41
Yep, de ene (blonde) is Ewa, de andere (wiens naam ik vergeten ben) heb ik er al maanden niet meer gezien.

TSB

De brunette is Isabelle en enkel in het weekend aanwezig!

Bb :wink2:

thesickboy
19 januari 2010, 14:17
Scheurend over de sneeuwvrij gemaakte Nederlandse autostrada informeerde TSB bij BN naar de damesbeztting. “Sandra, .....blablablablablablablabla……”. Ik had genoeg gehoord, bellen naar Panthera hoefde al niet meer…het kruis kwam omhoog, de rechtervoet ging omlaag en het kopje begon ritmisch mee te knikken op het ritme van Mustang Sally (http://www.youtube.com/watch?v=Sxc8Sm0nXpE)… het kon wel eens een mooie dag worden.

In BN aangekomen een rustig rondje gemaakt en uitvoerig nieuwjaarwensen uitgedeeld en in ontvangst genomen, BN is een beetje thuiskomen. Je wordt onthaald als de verloren zoon, zei het dan door bijzonder geile zusjes.

Observatie: BN hangt nu bezaait met affiches van de zusterclub Panthera.

Bankhangen is in BN tot een kunst verheven en Victoria beheerst deze kunst al geen andere. Met een zak vol zwemmers is het natuurlijk lastig concentreren, de druk moest al snel van de ketel, dus sleurde ik haar snel mee naar een kamertje, of was het omgekeerd. Alles wat Victoria deed was lekker, en ze leek het zelf ook niet onaangenaam te vinden, maar het was geen échte superervaring. TSB heeft hier ook zeker zijn aandeel in, dus alle lof voor Victoria, maar na een halfuur er toch een einde aan gemaakt.

Terwijl ik nog nadampend van de douche mijn haren sta af te drogen, komt er een bijzonder mooi kontje langsgelopen…. Aan dit kontje zit BJ fenomeen Jessica vastgemaakt, na de nieuwjaarszoenen vleien we ons neer op een bankje om onze recente citytrip ervaringen uit te wisselen. Blijkt dat we op hetzelfde moment in dezelfde stad waren… Geen ‘verkehr’ met Jessica, maar wie maalt daarom bij een lieve, bijzonder mooie en oraal hoogbegaafde dame. Een vijfenveertig minuten durende orale tango resulteert in een geiser waar ‘Old Faithfull’ jaloers op zou zijn. Lekker! Héél lekker, én een absolute aanrader voor iedereen, maar na een viertal sessies met J heb ik het wel gezien. Volgende keer geen Jessica meer voor TSB (denk ik:gruebel:).

Uitpuffen doe ik op de bank bij Layla. Deze Duitse fraulein is niet de meest strakke van het stel, maar wel aangenaam gezelschap. Haar zoete parfum, vriendelijke lach, maar vooral het vooruitzicht van haar zijdezachte BJ en zoetige zilte smaak halen mij over de streep om nog maar eens met haar te kameren. Eén uur later had ik daar wééral… geen spijt van. Lekker leuk geil meisje.

Drie keer geknald en het avonduur komt nader, TSB heeft nog 2u de tijd en nog één schot in de lader.
TSB begint een praatje met Michelle maar zit eigenlijk te wachten op Sandra die maar niet komt opdagen… vertwijfeling slaat toe. Als Sandra dan toch haar opwachting maakt laat ik Michelle achter bij een stamgast terwijl ik mij met klapperende slippers en wapperende handdoek naar de bar haast en met een tijgersprong de barkruk naast Sandra verover.

Sandra is een beetje een ijskonijn tijdens het eerste contact. Ze geeft zich niet onmiddellijk bloot waardoor ik begin te vrezen dat de magie van de vorige keer niet zal terugkeren. Wanneer we in ons vertrouwde bed aanbelanden blijkt mijn vrees ongegrond, Sandra herinnert zich nog alle details van onze vorige ontmoeting. Zij weet wat ik lekker vind, zij geeft duidelijk aan wat zijzelf lekker vind… a match made in heaven. We beginnen voorzichtig zoenend, gaan uitvoerig op de orale toer, verkennen elkaars lichaamsholten, ik glijd in haar met een vanzelfsprekende vertrouwdheid…

Na afloop aanschouwt Sandra zichzelf in de spiegel: haren in de war, make-up uitgelopen... In de douche vraagt ze mij : ‘Was machst du mit mir?’ vraagt ze verlegen lachend… weg ijskonijn…

Na het afscheid loop in Michelle nog tegen het voluptueuze lijf, haar werkdag zit er op maar met een lekkere tongszoen vertelt ze mij dat ze graag in schoonheid wil afronden… TSB moet dringend op huis en trekt prompt een doos excuses open:

Time is money…
Moneys too tight to mention… (http://www.youtube.com/watch?v=DrUB0g8Vjgg&feature=fvst)
Papa’s got a brand new bag (http://www.youtube.com/watch?v=s7N50keQXTY&feature=related)
Papa was a roling stone… (http://www.youtube.com/watch?v=RjJFT8TL1cI&feature=related)
Wat in het vat zit……………………………….

De autobahn lijkt nog kouder en gladder dan ze deed overdag… heelhuids bereikt TSB zijn berenhol.

Befke
22 januari 2010, 10:38
Het was er stilletjes.

Bij mijn aankomst, omstreeks half twee, was de parkeerplaats leeg: niet één wagen.
Binnengekomen zag ik Michelle, Alina, Ewa natuurlijk en nog zo wat vrouwvolk, en Diana in de "kino". Ik heb Diana niet meer losgelaten (en dat vond ze wel goed zo, denk ik), tot verdriet van één van de weinige beren die deze middag hun opwachting maakten.

Om half zeven meer dan verzadigd huiswaarts gekeerd.

thesickboy
27 januari 2010, 12:18
Het was er stilletjes.Bij mijn aankomst, omstreeks half twee, was de parkeerplaats leeg: niet één wagen..

Dito afgelopen maandag, TSB waande zich even de trotse bezitter van een Harem.
8 dames en één TSB = :freu:

Even geen zin in lange recensies, dus enkel de greatest hits:

Bankhangen met Diana
Oliebad en lichaamsholtes verkennen met Michelle
Jessica toetert een halfuurtje op TSB's schuiftrompet
Poolse Sylvia overtreft TSB's stoutste verwachtingen:hammer:
Gewoon goede sessie met Layla en bijgevolg een beetje teleurstellend eind.

Roundup:
Op Michelle en Layla ben ik sinds maandag uitgekeken, terugkeer naar BN zal weer ingepland worden bij aanwezigheid van Sandra en Sylvia.

TSB

Befke
27 januari 2010, 16:17
Uitstekend plan!
Sylvia is een omweg waard - ik had het een beetje stil gehouden, tevergeefs, naar nu blijkt.

Nou ja: Blue Note - ons geheimpje :biggrin:

Befke
27 januari 2010, 19:53
Ik zie net dat ze op videoladies.de (http://videoladies.de/index.php?site=suche&searchtext=blue+note&x=0&y=0) nu filmpjes van een paar van de madelieven vertonen :)

thesickboy
28 januari 2010, 13:55
Ik zie net dat ze op videoladies.de (http://videoladies.de/index.php?site=suche&searchtext=blue+note&x=0&y=0) nu filmpjes van een paar van de madelieven vertonen :)

Well suck me sideways!:hammer:
Ook dames van Pathera te bewonderen: http://videoladies.de/index.php?site=suche&searchtext=panthera
Goede vondst!

Befke
28 januari 2010, 15:15
Well suck me sideways!:hammer:

We'll leave that to the ladies, OK?

blauwebeer
30 januari 2010, 07:59
Op Michelle en Layla ben ik sinds maandag uitgekeken, terugkeer naar BN zal weer ingepland worden bij aanwezigheid van Sandra en Sylvia.
TSB
... die enkele dagen geleden beiden wél aanwezig waren! :freu:

In combinatie met, onder andere Diane, Lisa :luvlove: en de tot voor kort maar nu zeker niet meer onbekende Nadine :love: werd het een méér dan geslaagde avond.

Bb :wink2:

thesickboy
30 januari 2010, 15:55
... die enkele dagen geleden beiden wél aanwezig waren! :freu:
:

Some guys have all the luck! (http://www.youtube.com/watch?v=PXPIOVFnTEg)

pp1961
31 januari 2010, 11:27
Is de entree prijs, en de prijs per half uur nog steeds tarief 2009?

gr,

PP1961

blauwebeer
31 januari 2010, 12:41
Is de entree prijs, en de prijs per half uur nog steeds tarief 2009?

gr,

PP1961

Ongewijzigd.

Bb :wink2:

Befke
20 februari 2010, 19:59
Vrijdagmiddag, 115 + 55 euro (1,5 uur dame + FT, 55 euro entree).



:biggrin:

Befke
20 februari 2010, 20:24
Dat was wellicht wat beknopt :)


De uitgebreide versie - oftwel: Hoezo, voorspel?

Aankomst om 14:00 uur. Aanwezig: op het eerste gezicht: Ewa, Diana, een mij verder onbekende blonde massageprinses en hoe heet ze ook alweer, die rode krullebol met bril, goed figuur voor haar leeftijd, geen overige ijsberen in zicht. Wel komen her en der wat zuchten en kreungeluidjes vandaan.

Eerst maar eens een kopje koffie, een peukje, een broodje of wat, nog een koffie en wat fris.
Inmiddels hebben zich een drietal zwartharige, uiterst volboezemige (massage?) dames om mij heen verzameld (Kijk: een klant! Verdomd, wat interessant.). Van Marokkaanse afkomst, naar later blijkt. Vriendelijk, maar niet mijn ding.

Ik zet me in de Kino met een sapje. De film staat te wachten op een opdracht: Play movie, Extras, Chapter selection. Op twee andere schermen staat het nieuws op - van twee verschillende Duitse zenders. Niemand die er acht op slaat. Diana is met haar klant de kamer op en mijn ogen vallen dicht. Roodhaartje en ik hebben geen conversatie (ligt aan mij - ik ben een beetje moe).

Even na drieën - ik sta dan in de keuken - komt Diana terug van haar werk. Nestelt zich tegen me aan. De Marokkaansen zijn kansloos en zien dat in. Jessica staat mooi te wezen met een collegaatje (die er met haar buit naar een kamer vandoor peest) en Michelle en een fraaie krullebol (waar komen die opeens allemaal vandaan?) voeren een indringend gesprekje.

Diana troont me mee naar de Kino, waar het rustig is zo zonder film (die wacht nog steeds op Play, Extras, Chapter selection) - en we babbelen wat. Uiteindelijk is het tegen 16:00 vooralleer we ons ("Zullen we horizontaal verder?") op een van de matrassen terugtrekken.

En dan gaat het snel: na een voor ons doen uitzonderlijk kort voorspel van twee minuten pijpen (echter nat en ongemeen diep) grijpt mevrouw een condoom. Stroopt het om.
Spiest zich in één vloeiende beweging zuigend vast, en begint een dollemansrit waarin in krap vijf-en-twintig minuten een stuk of 7 standjes de revue passeren - het laatste een minuut of 7, 8 van een ongelofelijke lekkerte. Volgt, met mijn slap wordend lid nog in haar grot, bezweet, een naspel van hemelse proporties. Waarover ik niet uitwijd. Hou het maar op een langoureus, smachtend, kwijnend spel van verlangen, rollend op golven van zo dicht bij elkaar dat er geen licht meer tussendoor kan.

Een naspel dat uitmondt in een kloppende vervolg-erectie die niet anders dan door speekselrijke zuigende bewegingen tot kolkende stilstand kan worden gebracht.

Waarvan acte (http://www.youtube.com/watch?v=rthbRLQ0MMs).
I got my money's worth.
Oh boy, did I get my money's worth.

thesickboy
21 februari 2010, 09:46
Dat was wellicht wat beknopt :)

Maar voldoende om de nieuwsgierigheid te prikkelen...:biggrin:

Befke
24 september 2010, 11:37
Zwakke en vooral heel erg ronde, overgewichtige line-up, bij mijn laatste bezoek.
Afgezien van Michele die doorlopend bezet was en Ewa met wie ik niet op de kamer ga, was elk van de aanwezige dames overgewichtig tot ruim obese...

Het was wel gezellig, er waren bubbels, en uiteindelijk heb ik met Alina gerollebold. Maar om nou te zeggen daar ga ik op de bonnefooi binnenkort nog eens heen: nou nee - niet zonder op voorhand te vragen naar wie er zoal aanwezig is (BMI zullen ze wel niet door de telefoon communiceren, ben ik bang).

erik69
7 oktober 2010, 22:03
als ik het zo lees niet echt een aanradertje dus...

blauwebeer
8 oktober 2010, 05:55
als ik het zo lees niet echt een aanradertje dus...
Naar verluidt was voormeld verslag slechts een momentopname.

Befke
8 oktober 2010, 09:17
Naar verluidt was voormeld verslag slechts een momentopname.

Blij dat uit betrouwbare bron bevestigd te krijgen - ik begon me zorgen te maken.

blauwebeer
16 oktober 2010, 18:55
En ondertussen is hun website vernieuwd; oude wijn in nieuwe zakken of oude zakken op zoek naar een frisse pruim?

blauwebeer
1 november 2010, 21:16
Volgens welingelichte bron heeft een Lettin met de originele voornaam Inga het clubje vervoegd.
Het zou wel eens Inga van bij Relaxgirls uit Eschweiler kunnen zijn . Kan één van de collega’s dit reeds bevestigen? Blauwebeer heeft zéér goede herinneringen aan deze meid. :luvlove:

Befke
8 november 2010, 12:16
Volgens welingelichte bron heeft een Lettin met de originele voornaam Inga het clubje vervoegd.

Inga is inmiddels verdergetrokken, aldus mijn gesprekspartnerin/bedgenote/geliefde van de dag/Lettin van dienst van afgelopen vrijdag.

Aanwezige: een stuk of 8/10 meisjes in de loop van de middag - ik heb gezien (en van een naamplaatje voorzien): Eva (immer wieder :)), Diana (dat was lang geleden :luvlove:, Jessica, Annabel, Nicole, Michelle en nog een stuk of wat medewerksters wier naam ik niet ken...

kinky Jan
15 november 2011, 17:31
is hier iemand nog de laatste tijd geweest en wat betaal je tegewoordig per half uur?

blauwebeer
15 november 2011, 17:40
is hier iemand nog de laatste tijd geweest en wat betaal je tegewoordig per half uur?
De inkom is ongewijzigd, de kamerprijs bedraagt nog steeds 1 euro per minuut, met een minimum van 30 minuten, verder per 15 minuten verlengbaar.

kinky Jan
16 november 2011, 06:25
De inkom is ongewijzigd, de kamerprijs bedraagt nog steeds 1 euro per minuut, met een minimum van 30 minuten, verder per 15 minuten verlengbaar.

bedankt blauwebeer lekker snel gereageerd ik moet namelijk aankomde Zaterdag hier even heen

BigBear
16 november 2011, 17:25
Ben er al een paar keer geweest, en is me prima bevallen.

kinky Jan
17 november 2011, 06:21
Ben er al een paar keer geweest, en is me prima bevallen.
Ik ga Zaterdag hier heen mischien kom ik je nog tegen daar? ik heb namelijk een smsje gekregen van iemand die daar nu is gaan werken en ik al een tijdje ken ( ik weet het lekker vaag )

kinky Jan
20 november 2011, 14:40
Na wat heen en weer gesms met Betty ik ken haar namelijk nog van een andere club met een andere naam (heb met haar een hele goede klik) besloten om een keer deze club te bezoeken en gisteren was het dan eindelijk zover.

Ik kwam ongeveer om 13.30 uur aan op de parkeerplaats ben eerst wel een paar keer er langs gereden het zit namelijk in een zijstraatje van een drukke straat en mijn nav zij de hele tijd bestemming bereikt maar moest dus dat straatje nog in rijden en ze hebben gelukkig ook een eigen parkeerplaats.
De auto geparkeerd en bij de theke 55 euro afgerekend plus 5 euro borg voor de sleutel die je bij het verlaten van het pand weer terug krijgt.
Werd even rondgeleid door de chef en kreeg een handoek (geen badjas in een saunaclub?) voor om mijn middel en 1 om te douchen na me omgekleed te hebben en als in een kluis te hebben gedupt me even gedouchd en toen kwam ik Betty tegen en uitbundig elkaar gedag gezegt (mijn dag kon niet meer stuk) samen met haar een bakje koffie gedronken en toen al snel met haar naar een kamer vertrokken want na een half jaar zonder haar wilde ik nog maar 1 ding met haar doen :)

Na deze sesie weer wat gedronkenen naar de sauna gegaan wat lekker heet was en daar met een duitse stamgast gesproken die hier wekelijks komt.
Toen wat gegeten en weer met Betty gekamerd .
Ik heb de rest van de dag alleen maar met Betty gepraat ik ben met haar 4x weg geweest en heb ook veel met haar gelachen voor mij blijft ze de leukste dvp maar dat komt door die extreem goeie klik die ik met haar heb.


Eindconclussie:
De club:vind ik erg klein en ers is weinig luxe alleen een sauna en je kunt er porno kijken
Het eten: zelfbediening en erg magertjes pauschal/partytreff nivo
Sfeer: erg goed,het is ook een beetje wat je er zelf van maakt natuurlijk maar alle dames waren erg aardig en vriendelijk tegen me je moet ze alleen wel zelf aanspreken heb ik het idee en er waren opvallend weinig gasten
Serves: ook goed en niet duur 30 euro per half uur en ik weet niet wat je voor extra,s moet betalen zoals frans total en anaal, afrekenen gebeurd bij het verlaten van de club

Ik ga zeker nog een keer weer terug maar dat komt vooral door 1 dame

blauwebeer
20 november 2011, 17:17
Ik ga zeker nog een keer weer terug maar dat komt vooral door 1 dame
Inderdaad, Betty is een lieve, (h)eerlijke meid.

kinky Jan
21 november 2011, 21:13
Inderdaad, Betty is een lieve, (h)eerlijke meid.

Oke dus als jij gaat kan ik maar beter niet gaan want ik kom maar voor 1 dame naar de club ne dat is Betty ( ik moet nog steed,s af en toe aan haar denken) ze zij dat het op zondag meestal de slechtste dag is in de club voor haar want dan zijn er meestal erg weinig klanten dus ik ga denk ik een keer op een Zondag als zij er ook is

Teasy71
12 november 2012, 21:16
Dank einer Freikarte durfte ich mal wieder im Blue Note in der Sauna sitzen.

An diesem Tag hatte die Thekendame ihren Geburtstag gefeiert. Daher gab es ausnahmsweise im Blue Note mal Alkohol für die Damen (Sekt und Wein). Dazu gab es leckere Torte und natürlich, wie immer, ganztägig etwas für den kleinen bis mittleren Hunger.

An diesem Tag waren ca. 5 – 6 Damen anwesend. Nach zwei Saunagängen habe ich mich dann zu Laura aus Bulgarien gesellt und wir haben uns nach dem Kennen lernen für eine Stunde zurückgezogen. Hierzu gibt es einen separaten Bericht.

Da es an diesem Tag auch ein Fußballspiel zu sehen gab, war der Tag für die Damenwelt eher ruhig. Im Allgemeinen waren die Stimmung und die Laune der Damen sehr positiv.

Fazit: Es war wieder ein gelungener Tag mit Entspannung und ich freue mich schon wieder auf den nächsten Besuch.

Google-vertaling:

Dankzij een gratis ticket, had ik de eer om weer zitten in de Blue Note in de sauna.

Op deze dag, had de teller dame vierde haar verjaardag. Daarom was er een uitzondering in de Blue Note door alcohol voor de dames (mousserende wijn). Daarnaast was er heerlijke taart en natuurlijk, zoals altijd, de hele dag honger naar iets klein tot middelgroot.

Op deze dag waren ongeveer 5 - 6 dames aanwezig. Na twee sessies in de sauna, ik dan bevestigd aan Laura uit Bulgarije en leren we na het krijgen van pensioen voor een uur. Hiervoor is een apart verslag.

Omdat er te zien was op die dag een voetbalwedstrijd, de dag voor de dames was het vrij rustig. In het algemeen, de stemming en de stemming van de dames waren zeer positief.

Conclusie: Het was weer een geslaagde dag van rust en ik kijk ernaar uit om weer te bezoeken.

Befke
16 december 2013, 09:11
Naar verluidt (http://www.rheinforum.com/forum/showthread.php?t=104080)is de Blue Note vanaf gisteren gesloten - er schijnt geen verlenging te zijn afgegeven voor de vergunning.
Mogelijk verschijnen sommige vrouwen in Haus Panthera - ik vrees het ergste...

De website van de Blue Note is overigens nog wel in de lucht.
Op http://www.rheinforum.com/forum/showthread.php?t=104147 is een draadje om Blue Note dames te melden met nieuwe vindplaats...

bad pritt
16 december 2013, 10:07
Zou goed zijn voor HP als ze wat tegenwicht aan die nieuwe jonge grijze Roemse 13 in het dozijn aanwas konden presenteren.
In the Blue Note zaten altijd mooie rijpe vrouwen.

Befke
16 december 2013, 11:44
Ik betwijfel ten zeerste dat de goede vrouwen uit BN de overstap gaan maken.

De ruimere openingstijden maken het moeilijker voor vrouwen die hun werk bij BN naast een andere baan uitoefenden.
De ligging maakt het moeilijk voor vrouwen die van openbaar vervoer afhankelijk zijn.
De huidige bezetting van HP zal het voor de meesten niet erg aantrekkelijk maken de overstap te maken.
De huiselijke familiaire sfeer die bij BN heerste heb ik bij HP nog niet aangetroffen.

Ik zin op drastische maatregelen.
:biggrin:

licky luke
16 december 2013, 11:54
Naar verluidt (http://www.rheinforum.com/forum/showthread.php?t=104080)is de Blue Note vanaf gisteren gesloten - er schijnt geen verlenging te zijn afgegeven voor de vergunning.
Mogelijk verschijnen sommige vrouwen in Haus Panthera - ik vrees het ergste...

De website van de Blue Note is overigens nog wel in de lucht.
Op http://www.rheinforum.com/forum/showthread.php?t=104147 is een draadje om Blue Note dames te melden met nieuwe vindplaats...

@Befke: ik heb jouw berichtje ook op een ander forum waar ik lees en schrijf geplaatst, ik ga er van uit dat dat niet op bezwaren stuit?

Op Rheinforum wordt inderdaad door een clubbezoeker geschreven dat de sluiting hem gisteren ter plaatse bevestigd werd.

Befke
16 december 2013, 12:48
@Befke: ik heb jouw berichtje ook op een ander forum waar ik lees en schrijf geplaatst, ik ga er van uit dat dat niet op bezwaren stuit?

No worries!

Willi69
16 december 2013, 13:33
Mal ganz im Enst, das Blue Note war doch eine einzige Bruchbude! :redface: Ein Wunder, dass das nicht schon vorher eingestürzt ist... :eek:

licky luke
16 december 2013, 14:18
Ja, das Blue Note ist geschlossen. Die Schließung ist darin begründet, daß es keine Genehmigungsverlängerung gibt.

Die Damen-Besetzung des Blue Note wird ab heute bis Mittwoch (Weihnachtsparty Panthera) im Panthera anwesend sein. Ab 01. Januar 2014 dann dauerhaft.

Viele Grüße

Befke
16 december 2013, 14:40
Mal ganz im Enst, das Blue Note war doch eine einzige Bruchbude! :redface: Ein Wunder, dass das nicht schon vorher eingestürzt ist... :eek:

Na, und?

Willi69
16 december 2013, 16:00
Na, und?
Verstehe die Aufregung nicht. :nixweiss[1]: Ob in China ein Sack Reis umfällt oder das BN geschlossen wird, wen interessiert's? :confused: Hat ja auch schon ewig niemand mehr berichtet... :sleep:

Befke
16 december 2013, 16:36
Verstehe die Aufregung nicht. :nixweiss[1]: Ob in China ein Sack Reis umfällt oder das BN geschlossen wird, wen interessiert's? :confused: Hat ja auch schon ewig niemand mehr berichtet... :sleep:

Opwinding - ach ja. En die zak met rijst, ach ja. Die is omgevallen.

Er zijn mensen, waaronder ik, die dat donkere hol met plezier bezochten.
Vanwege een of twee of drie topvrouwen die topservice leveren.

En het na elk bezoek herhalen van een recensie, of van de familiaire sfeer, de afbakbroodjes met Lidl beleg - ach ja, waar heb dat voor nodig?

Het kluppie is er niet minder om. Je hebt liefhebber en haters. Ik ben/was liefhebber van BN. Jij niet.
Ik weet niets vergelijkbaars. Als jij wat weet: kom maar op met je suggesties!

bad pritt
16 december 2013, 16:57
Opwinding - ach ja. En die zak met rijst, ach ja. Die is omgevallen.

Er zijn mensen, waaronder ik, die dat donkere hol met plezier bezochten.
Vanwege een of twee of drie topvrouwen die topservice leveren.

En het na elk bezoek herhalen van een recensie, of van de familiaire sfeer, de afbakbroodjes met Lidl beleg - ach ja, waar heb dat voor nodig?

Het kluppie is er niet minder om. Je hebt liefhebber en haters. Ik ben/was liefhebber van BN. Jij niet.
Ik weet niets vergelijkbaars. Als jij wat weet: kom maar op met je suggesties!

Misschien kunnen ze HP bezwangerenn met een betere sfeer weer...kun je daar heen...we zullen zien...elk einde is ene nieuw begin hahahaha.

satanic surfer
16 december 2013, 19:42
Wil als weliswaar sporadische bezoeker de these van collega Befke ondersteunen en de laten we zeggen bedroevende commentaar van Kollege Willi69 plaatsen waar het thuishoort, namelijk in de vuilbak, tsjonge toch. Familiaal qua sfeer is er nog een understatement, bij eerste bezoek in m'n uppie hartelijk ontvangen enzo, men neemt zelf drinken uit de ijskast, maakt zich wat te eten, dames zijn erg vriendelijk en gedienstig, medeberen die me van haar noch pluim kenden babbelden vrijweg in de rondte en er heerste een sfeer van ons kent ons en nieuwkomers worden verwelkomd. Ok, je kon er je kont niet draaien zonder tegen een dame aan te stoten, krap is het juiste woord, maar dat stoorde me matig. Vond het alvast een pak leuker dan in sommige andere clubs waar men door een halve armada semiperformsters wordt aangebaggerd en door drankkaartverslindende heertjes zonder manieren wordt gesommeerd om een andere zitplek te zoeken aangezien ze menen te mogen veronderstellen dat het aankopen van een flesje "sterk" meteen ook bepersonaliseerde zitplekken oplevert. Leuke sauna ook, voorts kan ik qua dames weinig toevoegen aangezien ik slechts met 1 dame kamerde, doch make no mistake: van een level dat ik in Oedt of Roermond of waar onze Duitse confrater z'n ettelijke clubdagen dan ook slijt welgeteld éénmaal ben tegengekomen op minimaal een dertigtall bezoekjes en ongeveer 30 gekamerde dames, en alvorens er weer wat heertjes beginnen te mopperen van, jaja dat zal wel, idd, dat is zo. ss voorziet binnen zéér afzienbare tijd na haar overstap richting HP op wss sporadische basis een armada fans voor deze topdame die zullen berichten in de trant van top enzo, dus alla, read them and weep dear Kollege en tracht enigerlei Egoniaanse dommige commentaren te beperken tot tja, tot waar eigenlijk, YY of phg ofzo voor mijn part als het voor u hetzelfde is. U reeds zeer erkentelijk zijnde voor dit Kerstvoornemen groet ss u met milde grutzi...

Willi69
17 december 2013, 13:06
de afbakbroodjes met Lidl beleg...
Ich gehe lieber zu https://www.aldi-sued.de/typo3conf/ext/dkd_standard/res/as_master/assets/images/icons/aldi_logo.png. :biggrin:

BigBear
18 december 2013, 19:57
Wat vreemd dat ze dicht zijn, was er namelijk zaterdag nog met de kerstmis party.
Niets over de sluiting gehoord tijdens het bezoek.

2bat4you
23 januari 2014, 12:50
is deze club nu dicht of open ??
en zijn de dames naar HP?

wie weet het??

Sjeufke
23 januari 2014, 12:53
Weet niet of ALLE dames van blue note naar HP zijn gegaan, maar een 7-8 tal dames zeker wel. Kijk eens op de website bij de panthergirls. Nog geen foto's maar wel al namen


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)

licky luke
23 januari 2014, 12:53
Als je dit (en andere) forum(s) bestudeert hoef je dat niet te vragen...
Makkelijk toch?
Je kijkt gewoon onder topic Blue Note en onder topci Haus Panthera.
Een kind kan de was doen, dus jij vast en zeker ook...

Befke
23 januari 2014, 14:37
Wat vreemd dat ze dicht zijn, was er namelijk zaterdag nog met de kerstmis party.
Niets over de sluiting gehoord tijdens het bezoek.

Club is gesloten en een groot aantal dames is over naar HP.
Zie http://hauspanthera.de/pantheragirls/pantheragirls.html

Melody = Laura.bu

Willi69
2 april 2014, 13:09
=> Stadt bringt Obdachlose in altem Puff unter (http://www.bild.de/regional/duesseldorf/obdachlos/stadt-bringt-obdachlose-in-altem-puff-unter-35327346.bild.html) :rolleyes:

rmjhexe
2 april 2014, 13:44
Kunnen we gratis naar binnen zonde vrijkaart��

Befke
2 april 2014, 14:29
Hihi:


Manche Nachbarn sind nicht erbaut über das neue Obdachlosenheim. Sie wünschen sich den Puff zurück: „Da war es wesentlich ruhiger. Jetzt sind ständig die Polizei und Rettungswagen da.“

Admin
2 april 2014, 14:38
Kunnen we gratis naar binnen zonde vrijkaart��
Ja de toegang is momenteel zelfs gratis. Verwacht echter niet te veel van de verzorging, kopje koffie en een glas water daar zal het bij blijven en als je geluk hebt kun je gezellig wat Schultenbräu meedrinken. Neem voor de zekerheid zelf ook maar een kratje mee.