Volledige versie bekijken : Rose (Roemeense) ex-YY
focussbe
5 juni 2017, 15:59
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Rose (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.75 m - 1.80 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:DSiliconen:Ja
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Aftrekken
Extra info:
manke nelis
19 juni 2017, 15:43
zoals elke zondag trouw op post en tisteren was dit niet anders.
Ik had deze dame al enkele weken gespot maar nu er maar eens werk van gemaakt, mooie dame en kan best wel een goed stukje oraal serveren. Daarna nog enkele standjes gedaan en stevig afgewerkt in doggy.
Ik heb gemerkt dat er buiten al palen staan, vermoed dat daar een mooi zonnescherm zal komen. Desalniettemin al ettelijke keren gevraagd voor een eenvoudige trapleuning naar het zwembad... moeilijk te been
topclub
blauwebeer
13 oktober 2018, 16:41
Na een langere afwezigheid terug in YY.
Sympathieke meid, aangenaam gesprek in meer dan behoorlijk Engels mogelijk. Druipt niet gelijk af wanneer een kamergang er niet onverwijld in zit. Blijft de ganse dag vriendelijk oogcontact houden.
Staat op de to-do list bij een volgend bezoek.
pietpotent44
13 oktober 2018, 19:42
Zij is wel goed. Mooie lange dame met lang zwart haar. En geeft best goeie service. Doet in elk geval haar best. Kronkelt over je heen, doet bijna alles. Enig minpuntje is soms theatraal gekreun. Maar verder niks mis met deze dame. Ook haar Engels is ok, dus valt gewoon goed mee te communiceren. En heeft ook wel humor.
Is in elk geval stukken beter dan een hoop van haar Roemeense collegas in yy.
blauwebeer
13 oktober 2018, 21:13
Enig minpuntje is soms theatraal gekreun.
Mooi, dan heeft ze bij een volgend bezoek reden om écht te kreunen.
brombeerzuid
13 oktober 2018, 21:39
Mooi, dan heeft ze bij een volgend bezoek reden om écht te kreunen.
Hoezo, ik kom niet in yy:biggrin:
Brad Clitt
6 april 2019, 16:33
@ SS