PDA

Volledige versie bekijken : Hoe benader ik een dame in GT. Case study.

TAFKAJ
27 mei 2017, 23:19
This is puzzling me. When I approach girls at GT they tell me they have an appointment. So no time for me. Hey, wait, I can make an appointment too. Problem solved. Of course she will not show up. It is not the first time, not the second either. I simply lost count. It has grown pretty aggro. There's enough pretty girls at GT. Now management should try to get some decent ones.

https://www.youtube.com/watch?v=j1LAZjZ0cFw
By the way, looking at the messages above, the ratio of men versus girls (couples having sessions not counted) was around 1 to 5 at most times but on each and every time that I walked around I saw at least one girl that I liked well enough for a session. Spotted around 15 of them. Now they still need to get girls that do not recognize themselves in this song.

TAFKAJ
28 mei 2017, 10:41
Wenn i go to GT, i make appointments with most girls, it works very well, the girl can participate on the key waiting time when that is in the air, and i can make an agenda for the day.
I knew it ...... It's me. Not them.......................

The rosy picture you paint in only a few words really tells a lot.
Your comment is a nice example for freshmen students to find the faults in logic.
"appointments with most girls" That looks like you can make appointments but to soften that you add "most". It is not always so. A common technique.
"it works very well", what works very well: the appointments, or the other encounters
"the girl can participate on the key waiting time". Sounds too good to be true. But, hey wait a minute. First you make an appointment but the girl couldn't get hold of a key ????? So you have key waiting time. This is really a rosy picture. I guess it is one of the two: an appointment or waiting time. Or.... oh yeah these are the moments that you did not have an appointment. You already told us so. How do they fit into your agenda?
"when that is in the air" Again this excuse (softening) beforehand. It is not always so, but the general rule applies. Try to run for president of USA!!!!
"I can make an agenda for the day" So you make an agenda for the day and that consists of key waiting time and sessions with the girls. Sorry, I am capable of the same techniques but use them overstatingly. So everybody knows this is nonsense.

I don't like rosy pictures. Just state what actually happened.

trickyD
28 mei 2017, 11:20

The rosy picture you paint in only a few words really tells a lot.
Your comment is a nice example for freshmen students to find the faults in logic.
"appointments with most girls" That looks like you can make appointments but to soften that you add "most". It is not always so. A common technique.
"it works very well", what works very well: the appointments, or the other encounters
"the girl can participate on the key waiting time". Sounds too good to be true. But, hey wait a minute. First you make an appointment but the girl couldn't get hold of a key ????? So you have key waiting time. This is really a rosy picture. I guess it is one of the two: an appointment or waiting time. Or.... oh yeah these are the moments that you did not have an appointment. You already told us so. How do they fit into your agenda?
"when that is in the air" Again this excuse (softening) beforehand. It is not always so, but the general rule applies. Try to run for president of USA!!!!
"I can make an agenda for the day" So you make an agenda for the day and that consists of key waiting time and sessions with the girls. Sorry, I am capable of the same techniques but use them overstatingly. So everybody knows this is nonsense.

I don't like rosy pictures. Just state what actually happened.

What a load of complicated baloney:hammer:.
It's very simple. You have the phone number/WhatsApp contact of several of your regular partners. You contact the girl you have chosen for a particular visit, say I'll be there at, for example, 3pm on Friday, she makes sure she is free and has reserved a key. Job done!
Many regular guests do this which is why some of the most popular girls are not available for a period of time as regular guests also tend to have a longer Zimmer. In my case I typically spend two to three hours. If I'm planning a trio I'll also ask her to look around a select a partner for us.
My strategy is to book my first girl and then see who else is there on the day for my next Zimmer without making a booking so that I'll go with whoever I fancy/is available when I feel ready.
I've been going to GT for around six years now and this has worked very well for me indeed:)

TAFKAJ
28 mei 2017, 14:03
There are plenty girls in GT so stop crying!
The first part of your story is OK and even enlightening. Thanks.
But to these words I would just ask: anybody that knows which error in logic is at stake here?

What a load of complicated baloney:hammer:.
It's very simple. You have the phone number/WhatsApp contact of several of your regular partners.
regular partners???? Good heavens .... We live in different worlds.
I don't have any number and never will. I monger, don't date. I almost never repeat. Second time often is boring.
So, you need her number for not fooling you???

Meme Moo
28 mei 2017, 14:47
@TAFKAJ: kennelijk bevallen de gegeven antwoorden je niet?

Vraag het in dat geval liever aan de dames zelf.
Dan weet je wat eraan schort.

Ik maak (ook) geen afspraken, maar heb nog niet de behandeling mogen ontvangen die jij kennelijk wel krijgt in GT.

TAFKAJ
28 mei 2017, 16:08

Vraag het in dat geval liever aan de dames zelf.
Dan weet je wat eraan schort.

I knew it would come down to that. Girls cannot be in the wrong.
I won't elaborate on that. The circle is closed.

wervelwind
28 mei 2017, 16:32
If your attitude towards the girls is similar to what you're showing us here, than your issue is fairly self-explanatory.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

cassenoisette
28 mei 2017, 17:11
That is the mentality in GT, that is why i have stopped going there too often.
Customers have become part of the problem, spoiling the whole experience.

No taste really.

TAFKAJ
28 mei 2017, 18:52
If your attitude towards the girls is similar to what you're showing us here, than your issue is fairly self-explanatory.
And again. What did I do wrong? What is so bad in my writing here? You simply try to appeal to a common feeling in Western society that the men are always to blame.
And for your knowledge: more than one working girl has fallen in love with me. I do not understand that but it shows how my attitude is. My kindness to them is met with contempt. One more reason not to repeat.

That is the mentality in GT, that is why i have stopped going there too often.
Customers have become part of the problem, spoiling the whole experience.

No taste really.
So, if a girl doesn't meet her appointment, your fun is spoilt? By me? Well, who would believe that?

Meme Moo
28 mei 2017, 19:07
And again. What did I do wrong? What is so bad in my writing here? You simply try to appeal to a common feeling in Western society that the men are always to blame.
...

Tjonge, dit lijkt me een gevalletje voor Badslippers!

Het gaat erom dat je advies vraagt aan je forum-genoten en als ze je iets terugschrijven je hun antwoorden minutieus gaat ontleden op een manier waarop je kan aantonen dat 'ze' allemaal tegen je zijn. Vandaar ook het logische vervolgcommentaar van Wervelwind dat als je zo in de echte wereld ook met mensen (en dames) omgaat je soortgelijke reacties terug kunt verwachten.

Tot slot bevestigt dit voor jou dat het aan 'ons' ligt.
Kennelijk was dit stukje zelfbevestiging dus voor je nodig om weer door te kunnen gaan.
Mooi zo! Mission accomplished!

Je uithaal 'out of the blue' naar 'the men are always to blame in the Western society' kan ik alleen maar verklaren door een snuif van je van de een of andere champignon. Of is het de hitte?
Waarom je dat er plots bijsleept is me een raadsel (waarop ik overigens geen uitgeschreven antwoord van je wil; bespaar je die moeite dus maar!).

Kortom: niet van wakker liggen. Soms heb je mindere dagen. Kan gebeuren.
Maar dan niet meteen er van alles bij zoeken (of fantaseren). Daarmee maak je het voor jezelf moeilijker dan nodig is.

Brad Clitt
28 mei 2017, 19:38
Dus als je hier Geen Telefoonnummer hebt van een dame, kun je vantevoren Geen Termin machen en zodoende kan het zijn dat ze Geen Tijd voor je heeft.

Niks voor mij, het is dus Geen Toeval dat ik niet in deze club kom.

cassenoisette
28 mei 2017, 19:59
So, if a girl doesn't meet her appointment, your fun is spoilt? By me? Well, who would believe that?

Not towards you, but this appointment thing + girls hijacking for several hours annoys me a bit...
That is counterproductive.
Anyway... :rolleyes:

Meme Moo
28 mei 2017, 20:33
Dus als je hier Geen Telefoonnummer hebt van een dame, kun je vantevoren Geen Termin machen en zodoende kan het zijn dat ze Geen Tijd voor je heeft.

Ha Brad,

Gelukkig lees ik in je rijtje niet dat het een gevalletje Geen Thesaurie betreft.
Het kon dus erger :)

Brad Clitt
28 mei 2017, 20:46
O, je bedoelt dat met die dame in YY.
Waar ik overigens een telefoonnummer van heb om afspraken mee te maken... :biggrin:

KlapKrat
28 mei 2017, 20:53
Ik snap op zich wel een beetje wat TAFKAJ probeert te zeggen.

De 2 grote problemen in GT zijn; lange wachttijden en teveel ijsberen. Dat probleem wordt natuurlijk steeds erger als bepaalde dames alleen maar WhatsApp afspraakjes maken en op zo'n manier bijna permanent de kamers bezet houden.

Onlangs heb een ervaring met Marianna gehad, waar ze zei dat ze later nog een afspraak had. Toen ik haar nummer vroeg, reageerde ze erg mysterieus met dat ze dat alleen maar bij klanten doet die ze langer kent. M.a.w. als ik nog 10 (?) kamers met haar doe, dan maak ik misschien kans op haar telefoonnummer. Flikker op, wat een bullshit! Maar goed, als alle meiden permanent bezet zijn (zoals bijvoorbeeld Flavia, die iedere keer als haar aansprak glimlachte, en zei dat ze bezet was) dan blijft er natuurlijk weinig keuze over voor de rest.

Anyway, zoals gezegd, ik snap wat TAFKAJ bedoelt en ik denk dat ik die lange wachttijden, de af en toe erg matige line-up, en volledig kromme man/vrouw verhouding nu een stuk beter begrijp. Ik kom al een aantal jaren, weliswaar op onregelmatige basis, in GT en ik zie dat IMO het aanbod van aantrekkelijke dames toch langzaampjes minder wordt vergeleken bij 2-3 jaar geleden. Toen waren er voor mijn gevoel sexy vrouwen in overschot en had ik nooit lang nodig om een keuze te maken, terwijl ik nu soms uren een beetje zit rond te wandelen/te hangen bij een erg matig aanbod.

Daar moet GT natuurlijk mee uitkijken, want vroeg of laat krijgt men de reputatie dat het een club is waar je €60 entree betaald om lekker te eten en om naar mannen in witte badjassen te mogen kijken.

Badslippers
28 mei 2017, 20:57
I don't have any number and never will. I monger, don't date.

And for your knowledge: more than one working girl has fallen in love with me.

Sounds a little contradictory to me.
Just don't analyse too much in a club and take it as it comes. It's not exact science.

Nedlovefkk
28 mei 2017, 21:38
Mooie post van Klapkrat. Slaat de spijker op de kop!

Picasso 1
28 mei 2017, 21:49

Hahahaha, er zit wel een kern van waarheid in deze beknopte sammenvatting. :biggrin:
Geldt overigens ook voor een aantal dames in YY; let vooral op de niet-Roemeense dames en hoe ze laat binnen komen om vervolgens spoorloos te zijn.

Het gedrag van de dames ligt overigens grotendeels aan het gedrag van de mannen; als 'jager' moet je op je eigen wijze daarin je plek zien te veroveren of anders als het onvoldoende aan je eigen wensen beantwoord je er van afkeren naar elders.

Brad Clitt
28 mei 2017, 22:06
Inderdaad, in YY komt dit ook voor, heb het zelf begin april eens meegemaakt met een dame uit Polen, ik had dan nog het geluk dat haar date wat later zou opdagen.
Zodoende mocht ik dan nog even 'voorkruipen', ondanks dat we nog nooit op kamer waren gegaan. Daarna heb ik haar ook niet meer gezien en ik was er nog een flinke tijd.
Zoals een stukje hierboven door mij geschreven, ik maak me zelf ook een beetje schuldig hieraan, maar een vaste tijd spreek ik nooit met haar af en een langere duur al zeker niet, alleen de dag dat ik kom en wat er dan gebeurt zien we dan wel. Ik weet echter dat ik niet de enige ben, vrijwel iedere beer heeft van meerdere dames hun nummer en ik zie hierin ook geen echt probleem, zo zit het nu eenmaal in elkaar.

Picasso 1
28 mei 2017, 22:18
vrijwel iedere beer heeft van meerdere dames hun nummer en ik zie hierin ook geen echt probleem, zo zit het nu eenmaal in elkaar.

Jawel, het is wel een probleem. Dames zijn in toenemende mate wel aanwezig maar niet beschikbaar, dat is slecht voor een club en voor behoud van klanten. Maar het is een realiteit en zoals in de rest van het leven moet een ieder op zijn eigen wijze voor zichzelf knokken.

Zelf heb ik geen enkele behoefte aan telefoonnummers; mijn interesse slinkt enorm na enkele keren :fuck: met een specifieke dame.

Meme Moo
28 mei 2017, 22:25
Tja, uiteindelijk is het voor de dames zélf beter zo: ze zijn van inkomen gegarandeerd.
Je kan ze dan ook niet kwalijk nemen dat ze op deze manier hun business bedrijven.

Maar dat het tegelijkertijd frustrerend kan zijn omdat je er zelf niet 'tussenkomt' kan ik me goed indenken!

Meme Moo
28 mei 2017, 22:26
O, je bedoelt dat met die dame in YY.
Waar ik overigens een telefoonnummer van heb om afspraken mee te maken... :biggrin:

Foei, Brad! :biggrin:

Nee ik bedoelde met Geen Thesaurie: Geen Geld
Uiteraard niet 'jouw' dame!

Brad Clitt
28 mei 2017, 22:32
@ Picasso 1

Ja, op die manier bekeken heb je wel gelijk en dat wist ik eigenlijk zelf ook wel, had het eigenlijk puur over mezelf dat ik het geen probleem vind, ik vind m'n weg toch wel in de clubs. Heb het alleen slecht geformuleerd, maar ja het is ook al laat he. ;)

Je zult het niet graag horen, maar ik heb alleen maar nummers van Roemeense dames werkzaam in YY (enkele nu ex-YY). :eek:

Brad Clitt
28 mei 2017, 22:35
Foei, Brad! :biggrin:

Nee ik bedoelde met Geen Thesaurie: Geen Geld
Uiteraard niet 'jouw' dame!

Ja, wist ik, maar ik bedoelde dat ik dóór die dame nu geen geld meer heb om naar andere clubs zoals GT te gaan (of met andere YY-dames te kameren, nou ja, soms wel).

trickyD
29 mei 2017, 09:04
Onlangs heb een ervaring met Marianna gehad, waar ze zei dat ze later nog een afspraak had. Toen ik haar nummer vroeg, reageerde ze erg mysterieus met dat ze dat alleen maar bij klanten doet die ze langer kent. M.a.w. als ik nog 10 (?) kamers met haar doe, dan maak ik misschien kans op haar telefoonnummer. Flikker op, wat een bullshit!

Just a couple of thoughts.
Firstly many girls are reluctant to give their phone number because of the danger of stalking so they will wait until they know someone better before sharing. Pretty much all the girls for whom I have a number have been obliged to change it for this reason.
Secondly, and this does not only apply to GT, many girls like to have a number of Stammgaeste. It gives them a little more surety of income and they feel more at ease in the Zimmer with a Stammgast because they know what to expect, what he likes and so on.
So I can also understand the desire of the girls to make appointments.
I can also understand the frustration of other guests. It happened to me that I had just agreed a trio with one of my favourite partners when she came rushing back to me and said that one of her Stammgaeste had unexpectedly arrived and as he wouls spend the rest of the evening with her (it was about 1700) would I mind if she didn't come to the room with me. I was disappointed but of course said it was OK. Our next session the following week was superb!:freu::betrunken::liebe2:
It is interesting to note in this series of contributions thaat we all have different ways of approaching our hobby. Tafkaj claims never to go with the same girl. I have about a dozen girls/women at GT with whom I go regularly and I rarely try oit a new girl. I leave the adventures for my visits to other clubs such as Sharks, Oase or Globe.
To each his own;)

Teiresas
29 mei 2017, 11:20
Wat een gezever allemaal. Je kan het die meisjes toch niet kwalijk nemen dat ze afspraken maken met hun stamgasten? Zekere omzet (met dikwijls een stevige fooi en van tijd tot tijd een leuk cadeautje) - ook voor de langere termijn - en geen kans op halfdebiele klanten die ze niet kent met rare wensen of onbetamelijk gedrag. Als je hen dat kwalijk neemt begrijp je de wereld van de DVP niet helemaal. Ik ken flink wat dames die grotendeels op stamgasten draaien, zeker de dames die al wat langer meelopen. Niet zozeer omdat ze niet anders willen, maar zekerheid heeft voorrang. Elk bedrijf behandelt zijn vaste klanten beter dan voorbijgangers. Zouden wel gek zijn als ze dat niet deden. Als ik bij een restaurant kom, gaan de reserveringen ook voor.

Vanuit de stamgast gezien is het ook logisch. Als je speciaal voor 1 specifieke dame naar een club komt, dan wil je ook wel zekerheid dat ze beschikbaar is en de tijd heeft voor je. Dus dan biedt een afspraak wel uitkomst me dunkt. Zou er zelf ook flink van balen als ik 2 uur heen en 2 uur terug rijdt en mijn target is niet beschikbaar of niet aanwezig.
Als de club het maken van afspraken zou verbieden, zou ik niet meer in die club komen en met mijn vaste vriendinnetje ergens anders afspreken. Dan loopt de club mijn entreegeld mis. Dus de club ziet het maken van afspraken echt niet als probleem, zolang het maar in de club is.

Dat de dames niet met Jan-en-alleman hun telefoonnummer delen lijkt me ook niet meer dan logisch. Dat hoeft verder geen betoog.

Als je geen afspraken kan of wilt maken met dames, is dat je goed recht maar zal je het moeten doen met degenen die beschikbaar zijn. De spot-market zeg maar. Alsof dat een straf is. Keus genoeg. Niet zeiken.

KlapKrat
29 mei 2017, 13:13
Zou er zelf ook flink van balen als ik 2 uur heen en 2 uur terug rijdt en mijn target is niet beschikbaar of niet aanwezig.

Als je geen afspraken kan of wilt maken met dames, is dat je goed recht maar zal je het moeten doen met degenen die beschikbaar zijn. De spot-market zeg maar. Alsof dat een straf is. Keus genoeg. Niet zeiken.

Jein. Juist daar hapert het GT concept, zeker vergeleken met andere Duitse FKK clubs als het gaat om wachttijden en de z.g. "spot-market" zoals jij dat noemt. Als je je eigen logica effe doortrekt, dan is binnenkort de lounge bij GT vreijwel leeg met meiden (de 'spot-market") en vol met ijsberen die wachten op hun 'Termin,' en hebben sommige meiden hun 'eigen' blokhut/afwerkplek waar je dan vervolgens naar binnen kunt als je naam/nummertje op een monitor verschijnt. De klanten en meiden van de z.g. "spot-market" kunnen lange tijd op een sleutel wachten, terwijl de 'Terminmeiden' aan de lopende band werk hebben. Dat heeft weinig meer met het concept FKK/Saunaclub te maken, maar is dan gewoon een veredelde versie van een Ramenbuurt.

Laten we wel wezen, in de andere Duitse clubs is het natuurlijk ook zo dat sommige meiden stiekem hun telefoonnummer aan sommige klanten geven. Helemaal uitbannen kun je zoiets natuurlijk nooit, maar het wordt niet bepaald op prijs gesteld door de clubleiding omdat clubs terecht vrezen dat ze omzet mislopen omdat klanten en meiden buiten de club kunnen afspreken. Zoals je zelf aangeeft, sommige mannen rijden voor één specifieke meid soms honderden km's, dus dan kan een leuk hotelletje ook uitkomst bieden i.p.v. €60 entree te betalen, en van de GT meiden waarvan ik hun telefoonnummer heb weet ik dat ze regelmatig escorts doen op 'vrije' dagen of tijdens hun 'vakantie naar huis.'

GT is sowieso de enige Duitse club die ik ken waar je gewoon openlijk met je mobieltje rond kunt lopen en bellen en surfen, bij de meeste andere clubs is dit strikt verboten.

Nogmaals, ik denk dat GT zichzelf met dit losse beleid m.b.t. mobieltjes en meiden die afspraakjes maken op lange termijn behoorlijk in de vingers gaat snijden, en voor mij is GT inmiddels geen club meer waarvoor ik langere tijd in de auto zou gaan zitten, simpelweg omdat de line-up en drukte te onvoorspelbaar zijn. Ik wip bij GT langs als ik toevallig in de buurt ben, en anders ga ik liever naar Sharks, Oase of Palace, wat voor mij (werkzaam in Duitsland) qua aantal km's rijden weinig uitmaakt. Niet dat die andere clubs heilig zijn hoor, maar qua aanbod van meiden en qua wachttijden is het een stuk spannender (lees: meer afwisseling) en leuker.

Teiresas
29 mei 2017, 14:13
We moeten nou niet gaan doen alsof het gros van de meisjes de godganse dag alleen maar op de kamer is met vaste klanten die op afspraak komen. Dat is niet zo in mijn ervaring.
Evenmin is het zo - ook weer mijn ervaring uiteraard - dat buiten het weekend er constant lange wachttijden zijn voor een kamer.
Zeker in een club als GT zijn er bijna altijd voldoende dames beschikbaar. Op parties en in het weekend de laatste tijd wat minder naar ik heb gelezen, maar ik was er afgelopen zaterdag en keus genoeg...

Ik kan me echter best wel voorstellen dat sommige dames geen zin hebben in een bepaalde klant en het hebben van een afspraak als excuus gebruiken om iemand af te wimpelen...

En zou het verschijnsel 'afspraken' nou écht relatief meer in GT voorkomen dan in andere clubs? Ik heb zo mijn twijfels...

Badslippers
29 mei 2017, 14:52
Clubs zijn faciliterende bedrijven. Dames zijn vrij om te doen wat ze willen en zijn baas over hun eigen telefoon. Ze bestellen daarmee hun eigen vreten, bellen hun collega's om te melden dat hun vaste klant aanwezig is en maken afspraken met hun eigen vaste klanten. Normaalste zaak van de wereld.

John mc Snek
29 mei 2017, 14:57
1) GT is sowieso de enige Duitse club die ik ken waar je gewoon openlijk met je mobieltje rond kunt lopen en bellen en surfen, bij de meeste andere clubs is dit strikt verboten.

Nogmaals, ik denk dat GT zichzelf met dit losse beleid m.b.t. mobieltjes en meiden die afspraakjes maken op lange termijn behoorlijk in de vingers gaat snijden.

Dan ken je er niet veel, is de enige conclusie die ik daaruit kan trekken. In nrw is het in feite de standaard bij elke saunaclub en zal je eerder moeten zoeken naar uitzonderingen waar het niet mag, dus om nou te zeggen dat Gt zich hiermee zowat als enige onderscheidt , nou integendeel dus.

In Hessen mag het inderdaad in het algemeen niet , maar ik denk dat er op een maandag of dinsdag bij Gt meer mensen binnen zijn dan bij world of oase samen dus zoveel waarde heeft het sowieso niet.

Dat beleid bestaat al sinds jaar en dag en bij Gt hangen de mensen nog steeds met de benen buiten. Mensen zitten binnen met phones tablets etc, en nooit gemerkt dat iemand zich eraan stoort van de klanten of meiden .

Bij Gt komen over het algemeen ook wel meer nette mensen die zich weten te gedragen door het goede deurbeleid , als je para bent dat iemand een foto Ofzo maakt in een club en daarom wegblijft dan kun je beter ook het kenteken van je auto halen als je je auto bij een club op de parking zet etc of misschien beter een escort bellen , dan hoef je de deur niet uit.

2) ( lange ) Afspraakjes worden in Gt juist relatief minder gemaakt dan in bv lr, Phg yy, simpelweg alleen al omdat de prijs om een meid de hele dag af te huren in laatstgenoemde clubs een stuk hoger ligt.
Juist in lr zie je veel stamgasten die een Dame vooraf boeken en ook bij yy bij met name de Duitse dames zie je het vaker.

Is ook geen punt , want je gaat naar een club en neemt een leuke meid, en mocht het zijn dat ze vaak geboekt is Door afspraakjes en je perse met haar wil, vraag dan gewoon simpel haar nummer en 9 van de 10 zullen dat prima vinden ...

Jack42
29 mei 2017, 17:38
Jein. Juist daar hapert het GT concept, zeker vergeleken met andere Duitse FKK clubs als het gaat om wachttijden en de z.g. "spot-market" zoals jij dat noemt. Als je je eigen logica effe doortrekt, dan is binnenkort de lounge bij GT vreijwel leeg met meiden (de 'spot-market") en vol met ijsberen die wachten op hun 'Termin,' en hebben sommige meiden hun 'eigen' blokhut/afwerkplek waar je dan vervolgens naar binnen kunt als je naam/nummertje op een monitor verschijnt. De klanten en meiden van de z.g. "spot-market" kunnen lange tijd op een sleutel wachten, terwijl de 'Terminmeiden' aan de lopende band werk hebben. Dat heeft weinig meer met het concept FKK/Saunaclub te maken, maar is dan gewoon een veredelde versie van een Ramenbuurt.

Laten we wel wezen, in de andere Duitse clubs is het natuurlijk ook zo dat sommige meiden stiekem hun telefoonnummer aan sommige klanten geven. Helemaal uitbannen kun je zoiets natuurlijk nooit, maar het wordt niet bepaald op prijs gesteld door de clubleiding omdat clubs terecht vrezen dat ze omzet mislopen omdat klanten en meiden buiten de club kunnen afspreken. Zoals je zelf aangeeft, sommige mannen rijden voor één specifieke meid soms honderden km's, dus dan kan een leuk hotelletje ook uitkomst bieden i.p.v. €60 entree te betalen, en van de GT meiden waarvan ik hun telefoonnummer heb weet ik dat ze regelmatig escorts doen op 'vrije' dagen of tijdens hun 'vakantie naar huis.'

GT is sowieso de enige Duitse club die ik ken waar je gewoon openlijk met je mobieltje rond kunt lopen en bellen en surfen, bij de meeste andere clubs is dit strikt verboten.

Nogmaals, ik denk dat GT zichzelf met dit losse beleid m.b.t. mobieltjes en meiden die afspraakjes maken op lange termijn behoorlijk in de vingers gaat snijden, en voor mij is GT inmiddels geen club meer waarvoor ik langere tijd in de auto zou gaan zitten, simpelweg omdat de line-up en drukte te onvoorspelbaar zijn. Ik wip bij GT langs als ik toevallig in de buurt ben, en anders ga ik liever naar Sharks, Oase of Palace, wat voor mij (werkzaam in Duitsland) qua aantal km's rijden weinig uitmaakt. Niet dat die andere clubs heilig zijn hoor, maar qua aanbod van meiden en qua wachttijden is het een stuk spannender (lees: meer afwisseling) en leuker.

Wat een onzin allemaal klapkrat.
Je bent erop tegen dat de dames telefoonnummers uitwisselen maar je hebt zelf ook telefoonnummers van dames.
Je doet net alsof alle dames tientallen vaste klanten hebben en alleen op "bestelling" te boeken zijn. Nou dat is echt niet zo.
Je kan eens pech hebben als je in een club komt en er is net een pannekoek 2 uurtjes of wat langer op de kamer met een dame die jij leuk vindt en jij niet meteen de aandacht krijgt die je wilt hebben. Tja ze zijn in de clubs om geld te verdienen niet om jou alleen maar de gewenste aandacht te geven.
Dat je GT niks vindt (te druk) en dus vooral te weinig aandacht krijgt van de dames die je leuk vindt is heel wat anders als wat jij schrijft.
Ik bracht in het verleden een dame wel eens zelf mee naar GT en 's avonds nam ik haar weer mee en bracht haar dan naar huis, mag dit wel van jou?
GT houdt overigens echt wel in de gaten wat de dames allemaal uitspoken op het gebied van afspraken maken buiten de club om. (wat in hun marge ligt natuurlijk)
Blijf lekker naar die clubs in Hessen gaan als het daar zoveel beter is voor jou (lees: meer aandacht krijgt) maar verkoop geen onzin over clubs in NRW.

pret
29 mei 2017, 17:45
Pfffff kunnen we weer overgaan tot orde van de dag en Geile Tijden ervaringen delen.

Jack42
29 mei 2017, 17:55
Pfffff kunnen we weer overgaan tot orde van de dag en Geile Tijden ervaringen delen.

Ga je gang!

de duisburg spesjalist
29 mei 2017, 18:21

jij mag tot einde ramadan niet op een hoeren form lezen dat vind alla niet goed :biggrin:

Nulnulzeseneenhalf
29 mei 2017, 19:16
Ik wil ook een duit in het zakje doen. Al moet ik wel oppassen omdat ik na mijn bezoekjes vorig jaar herfst al op de zwarte lijst sta van een aantal stamgasten daar.
Toen ik daar rondliep en stil zat had ik al het idee dat er een aantal dames wel aanwezig waren maar nooit vrij waren. Naïef als ik ben dacht ik dat die gewoon ergens in de gangen al aangesproken waren en gevraagd waren door deze of gene om tijd te reserveren later op de dag. Toen ik gisteren deze discussie zag komen viel bij mij ineens het kwartje, het zal er wel een zijn geweest met roest aan. Die afspraken zijn natuurlijk al vantevoren gemaakt per mobiel. Dit zal ongetwijfeld ook in andere clubs gebeuren. En op zich is daar ook niks mis mee.
In GT speelt daar wel nog iets anders bij. Gerekend naar het aantal kamers lopen daar best veel dames rond. Gezien het deurbeleid met name rond de dames dat ze daar voeren is er een zekere status ontstaan van beter dan de rest. Toen ik daar vorig jaar was had ik al het idee dat, meer als in andere clubs, het handig is als dames je kennen. Zoals hierboven al enkele malen opgemerkt, gaan dames graag met bekenden op de kamer, en als ze daar een beetje moeite voor moeten door het maken van afspraken, dan gebeurt dat. Een professional heeft daar overigens een apart nummer voor dat ze uit kan zetten als ze geen zin heeft in gezeik aan haar hoofd. In veel clubs kun je 7 dagen in de week binnen vallen, een dame leren kennen, tot de ontdekking komen dat je haar graag vaak terug ziet, en dus nummers uitwisselen en afspraken maken en wat al niet daar bij hoort. Toen kreeg ik al het (onaangename) gevoel dat er in GT een aantal dames zijn die verschillende dagen in de week daar geen tijd voor hebben. Sinds die tijd is dat aantal dagen alleen maar uitgebreid naar mijn idee. Anders gezegd, op maandag, dinsdag en woensdag is het daar rustig en heb je de kans om een van de vele toppers die ze daar hebben in het wild te ontmoeten en mee aan te pappen. De meesten zullen echter niet al die rustige dagen daar aanwezig zijn. Vanwege het feit dat het verloop onder hun vaste klanten niet zo groot is. Anders gezegd, wil je als man daar de nummers scoren van een aantal leuke dames, dan moet je een aantal maanden 2-3 maal per week gaan, ook op de rustige dagen zodat ze jou herkennen en de moeite gaan vinden.
De clubleiding hoeft daar helemaal geen problemen mee te hebben. Hierboven werd gesuggereerd dat een aantal dames de kamers bezet houden. Zolang ze dat doen met een klant er in hoeft dat geen probleem te zijn. Vervelender wordt het als ze tussen kamergangen door de sleutel niet inleveren, maar pas een half uur, of later, de kamer weer op gaan. In die tijd had een ander daar kunnen zijn en haar ding kunnen doen. De sleutel inleveren en er alvast weer een reserveren voor over 3 kwartier hoeft geen probleem te zijn. De faciliteiten worden dan ten volle benut. Als dames zich aan deze kleine dingen houden dan zal de clubleiding hun weinig in de weg leggen als ze erbuiten ook nog wat doen. Zeg maar een soort van gentlemen's agreement. Het risico dat deze dames hun hele handel gaan verplaatsen zijn ze niet zo bang voor. Om 2 belangrijke redenen: de dames moeten een plek hebben om hun klanten te ontmoeten, en om verschillende redenen willen ze dat niet via internet doen. Daarnaast zijn er veel heren die 2-3 dames op een dag willen doen met daartussen wat ruimte om te ontspannen en wat te eten zonder dat allemaal zelf te moeten regelen. Off-topic, wat dat betreft zie ik na 1 juli ook nog niet zoveel veranderen in de veranderde wetgeving in Duitsland.
Daarnaast lacht de clubleiding zich, om maar een beetje in de sfeer te blijven, de ballen uit de broek. Bijna elke dag komen er massa's heren. Die betalen grif 60€. Daarvoor hoeven ze geen toplocatie te onderhouden, want dat is het dus volgens mij nog steeds niet. En al die vaste stamgasten schrijven na hun bezoek dat het druk was en dat ze veel witte badjassen gezien hebben en dat de bar weer vol rook hing waardoor hun ogen branden. Maar toch hebben ze een geweldige dag gehad, want ze kwamen een paar van hun favorietjes tegen.
Begrijp me goed, het verdienmodel van GT werkt. Zeker zolang beide partijen, club en dames, niet de heren, zich aan een paar "afspraken" houden. Maar in mijn ogen lijkt het meer op een privehuis met wat extraatjes. En vanwege een aantal dingen die ik hiervoor heb opgesomd zult U mij hier waarschijnlijk nooit, of heel weinig meer, aantreffen.
En voor al diegenen die dit geweldig vinden, blijven volhouden. En trek je niks aan van de rest van de wereld.

de duisburg spesjalist
29 mei 2017, 20:37
ik vind jullie allemaal maar een stelletje ijsberen van de noordpool :biggrin: er zijn onder ons al heel wat telefoon nr van de dames bekend ik heb ze ook van mijn toppers als ik naar phg ga ben ik verzekerd van een kamer met anja als ik naar babylon ga ben ik verzekerd met een kamer met jannette een ieder moet simmpel weg is stoppen met het schrijven van dames recensies daar door assen lotgenoten op de zelfde dame :rolleyes:

TAFKAJ
29 mei 2017, 20:40
And again it happened to me. I want to write a short message and not a long one as it takes so much time. After that a lot of responses appear here and to a large extent the shortness of my message plays an important role for misunderstanding. It seems you mean to do well and no harm. But your responses are not about what I wanted to say. So, I cannot blame people as I tried to write a short story but there is little understanding I contributed in this by misunderstanding Cassenoisette. Sorry.
I realize now that my first messsage was too short and caused quite some misunderstandig. I also misinterpreted some messages. They were not always to the point but were meant well.
In the follow-up a lot has been said that is a bit far from my experience.
And that is not such a bad thing as a lot of opinions and facts (some new to me) have been written down here. That is a good thing and not a bad thing as sometimes this website is too quiet.
So, if you can bear a little longer with me, I want to make clear what happened and what I experienced and what I think of the comments.

First and foremost I want to make clear that I liked the line-up at GT last Saturday a lot. It was a bit like the line-up at 6 May. Then I spotted some 20 girls, now I spotted around 15 girls whose beauty merited a session. Sometimes there are only a few girls available but their number never went below 10 as far as I could see. More important is that there was always at least one girl and often more than one whose beauty appealed to me. This is unlike GT a few years ago. Then there were a lot more girls but especially from 17:00 to 20:00 there would not be a single girl to my liking (Thursday through Sunday). Now this has changed for the better. Maybe others like to have more girls available but I like it better as it is now. And of course you can say you want it both ways but you simply cannot have it all. That is life. So, I did not experience a lack of beautiful girls at any time of the day. I don't have problems with men booking girls ahead. They have not bothered me.
Around 19:00 I saw a girl that I approached immediately. Such a pretty face!!! I didn't even want to consider others and I didn't even ask for kissing. I tested her with one question to check her personality a bit and she gave the best possible answer. Then I asked her whether she could wait till 20:00 so I could recuperate a bit more from my last session. She agreed and I was quite happy. So, no phone numbers or booking days ahead. I don't want that. What I do want is girls sticking to their promise. I did so and will do so regardless of other people being true or not. After my compliments to her beauty she smiled wholeheartedly and nothing happened between us after that. She simply did not stick to her promise and I was disappointed and angry. In that state of mind it is not very wise to do a session with another girl, so I left pretty unhappy. Again, the line-up at 20:00 was no problem. It held some 5 to 7 girls that were to my liking.
I just tried to remember how often this "no show" has happened to me and it's at least five times and all happened in GT. And every time it is the same. I only ask for one or two hours of waiting. I posted my messages in the hope that this kind of behaviour will be reduced by management. I like GT, I like the garden. For me it has a low travel cost in money and time and I prefer it above YY. But it is hard to have such a bitter closing of a nice day.
I did not do it for kind advice or "multi culti" arguments like I must have done something wrong. No, nothing happened between the girl smiling at me wholeheartedly and her disappearance.
So, I hope that a lot of questions and misunderstandings have been solved now.
I would still like to answer two messages that I have not touched upon yet.

@BS If I get the impression that a girl is falling in love with me and repeatedly expresses her wishes I stay away from her. If I don't see it coming, I have a problem. I won't elaborate on that. This year I had sessions with two girls that I repeated for the first and second time. But I did not recognize them at first sight. I simply liked them for the second/third time. I am bad at remembering names and faces.
I don't see a contradiction there. But a session with Valeria in April 2013 explains the situation a bit more. I told her "I live in illusions" and she understood perfectly clear. She smiled at me untill a few seconds after my orgasm. That is what I want.

@Meme Moo It seems you are quite a reasonable guy and in some messages on this board, you really are. But "I knew it ...... It's me. Not them......................." is not meant like you think. "Them" are the girls.
I refer to a common phenomenon that is not noticed by many people but it is almost always present to some extent. I will try to explain that in more detail. It is not the most easy part but if you are interested, read on. And try to first read all of it, before putting one and one together. I have to be a bit direct to get it clear.
In a country like Brazil and countries in the Muslim world many people blame women. In Western society this used to be the same. It is often very subtle but one can recognize it by looking at the bottom line. In Brazil I have heard quite a few times the question "What about his wife" when a man misbehaved. What they actually meant to say is that he was most likely to have a wife that was bad to him to show such bad behaviour. So, actually his wife was to blame. In French cinema this was called "Cherchez la femme". If you had traced the woman in the story you had solved the problem. I do not agree with that at all. But.... now it is the other way round, especially in the multi culti world, that has at least one member in this community. Now, if a girl misbehaves, they ask for her father, her brothers, her husband, her male colleagues, her ..... customers. The girl cannnot be bad, so it seems. They will not say so openly but the sheer fact that with a misbehaving girl people go on looking for a man to explain the problem is telling. If a man misbehaves Western society does not keep on looking for a woman to explain the problem nowadays.
In the first responses to my post there is some clear evidence of this attitude. All the more so by Wervelwind. So be it. As it is a difficult matter I should have taken more time to explain this to the full. I hope I have done that now. Most likely to the annoying of some but they are not my problem. To be most clear to you: I do have a university degree in psychology.

This has taken far too much time from me and I don't have that much time. So if you want to talk about these things among each other, you are free to do so but I will stay away for a few weeks.

KlapKrat
29 mei 2017, 21:29
Je bent erop tegen dat de dames telefoonnummers uitwisselen maar je hebt zelf ook telefoonnummers van dames.

Deze dames in kwestie boden me hun nummer zelf aan, maar voor de volledigheid het betreft niet alleen maar dames van GT, ook van andere clubs. BTW, we hebben het hier over misschien 3-4 telefoonnummers in totaal, niet echt de moeite waard lijkt me. Verder moet ik je eerlijk bekennen dat ik er nauwelijks gebruik van maak. Sterker nog, de meeste meiden haken vanzelf af als ze merken dat ik geen 'totaler Vollidiot' ben die makkelijk te strikken is voor urenlange sessies en/of peperdure escorts.

Ik wil geen vaste (sex)vriendin in een club die meteen gaat zeuren als ik 'slechts' 30-60 minuten met haar kamer, en ik hou ervan om me te laten verassen door een gevarieerd aanbod van leuke en sexy dames bij een bezoek aan een FKK club. Helaas is dat verrassingseffect de laatste tijd behoorlijk verminderd bij GT.

Zoals ik al zei: telefoonnummers uitwisselen en afspraakjes maken gebeurd nu ten ene male, maar gezien sommige issues rondom GT (slechte verhouding ijsberen/vrouwen, de kwaliteit v/d line up met name in het weekend, wachttijden voor sleutel) snap ik die issues nu wat beter...

Als ik goed lees (niet alleen hier, maar ook op andere fora) dan ben ik niet de enige die die bovengenoemde issues is opgevallen het afgelopen jaar (eigenlijk sinds de 'grote schoonmaak' van ±1-1,5 jaar geleden) dus wat dat betreft blijf ik inderdaad lekker naar Hessen gaan, tenzij ik toevallig in de buurt van Brüggen.

Meme Moo
29 mei 2017, 23:12
@TAFKAJ: ja hoor, ik had je berichtje precies zo begrepen als je had bedoeld.
En niet op de manier waarop je denkt dat iedereen het wel gelezen zal hebben.

Toch vraag ik me na je toelichting nog steeds af waarom je het zo gecompliceerd moet maken (vooral voor jezelf).

Maar aangezien ik niet een universitaire graad in de psychologie heb, zoals jij, zal ik dat dus nooit begrijpen.
Soms is het mooi om onwetend te zijn :biggrin:

Stay cool and positive de komende twee weken!

wervelwind
30 mei 2017, 08:02
Nice explanation TAFKAJ and well meant for sure.
It seems to me like you're making lots of assumptions about the women as well as guys you've never met in person. You seem nice but also very distrustful. And you are very insecure, for which I don't need a university degree in order to see this. The fact that you mention this says enough.
Just relax and enjoy life. Nobody is against you, we're all in the same boat here.

Jester
30 mei 2017, 08:44
Als ik goed lees (niet alleen hier, maar ook op andere fora) dan ben ik niet de enige die die bovengenoemde issues is opgevallen het afgelopen jaar (eigenlijk sinds de 'grote schoonmaak' van ±1-1,5 jaar geleden) dus wat dat betreft blijf ik inderdaad lekker naar Hessen gaan, tenzij ik toevallig in de buurt van Brüggen.

Ik volg je volledig Klapkrat, maar ben verrast dat het op dit moment in Hessen beter is dan in NRW. Ik heb in het verleden in Hessen ervaren dat daar de McDonalds-cultuur hoogtij vierde. Daarmee bedoel ik dat het er doorgaans allemaal heel smakelijk uit zag, geweldige marketing, ik denk ook altijd dat ik er zin in heb, maar als ik toehap valt de kwaliteit toch vaak tegen. Is dat nu veel beter geworden. Mijn Hessische ervaringen liggen met name bij Oase en Palace. Meestal vond ik GT beter.

KlapKrat
30 mei 2017, 12:13
Ik volg je volledig Klapkrat, maar ben verrast dat het op dit moment in Hessen beter is dan in NRW. Ik heb in het verleden in Hessen ervaren dat daar de McDonalds-cultuur hoogtij vierde. Daarmee bedoel ik dat het er doorgaans allemaal heel smakelijk uit zag, geweldige marketing, ik denk ook altijd dat ik er zin in heb, maar als ik toehap valt de kwaliteit toch vaak tegen. Is dat nu veel beter geworden. Mijn Hessische ervaringen liggen met name bij Oase en Palace. Meestal vond ik GT beter.
Klopt, zoals ik in een eerdere post al schreef: ook de clubs in Hessen zijn niet perfect en inderdaad relatief onpersoonlijk. Maar misschien ligt het ook aan mijn wensen, en aan mijn budget dat ik op dit moment Hessische clubs prefereer.

Ik hou van relatief 'simpele' kamergangen van 30-60 minuten, niet van urenlange sessies met een hoop persoonlijk gekeuvel over koetjes en kalfjes. In het verleden heb ik me eerlijk gezegd al eens danig vergaloppeerd bij sommige leuke dames, aangezien het voor mij erg snel te duur en te persoonlijk werd. Ik ben best bereid om effe gezellig te kletsen met een dame, maar het gaat me primair om de seks, niet om tegen €100/uur met een dame te praten. Die dames vinden dat geouwehoer natuurlijk helemaal prachtig en lachen zich kapot, want het lijkt me sterk dat iemand in 3 uur 6x kan klaarkomen.

Nogmaals, ik veroordeel niemand als hij d.m.v. een WhatsAppje een afspraakje maakt en graag urenlang met een leuke dame op een kamer gaat zitten kletsen, maar ik geloof dat het bij GT langzaam de spuigaten uit begint te lopen, vandaar het overschot aan ijsberen, lange wachttijden voor een sleutel, en de af en toe erg matige line-up. Maar goed, voor GT blijft de kassa (voorlopig) rinkelen, en sommige meiden verdienen waarschijnlijk erg veel geld.

De markt (klanten die eventueel wegblijven, en meiden die misschien ergens anders heen gaan omdat ze te weinig verdienen) zal uiteindelijk wel bepalen hoe het verder gaat. Zoals gezegd, als ik in de buurt ben dan ben ik best bereid uit nostalgie voor €60 entreeprijs een gokje te wagen, maar ik ga voor GT echt geen uren (meer) in de auto zitten.

satanic surfer
30 mei 2017, 13:04
@KlapKrat: bewonderenswaardig hoe je je eigen posts bij elke volgende post steeds belachelijker doet ogen en simpelweg ongeloofwaardig maakt...Ik geef u enkele voorbeelden:

* u heeft blijkbaar een probleem met heren die damestelefoonnummers bezitten, dixit uzelve heeft u er een 3 tot 4-tal verzameld...Waaronder dus minstens 2 van GT-dames zoals u in 1 van uw posts die bulken van onzin meldt...Dat lijkt te kunnen duiden op het feit dat als u de moeite neemt om richting GT te kachelen u waarschijnlijk die nummers bezigt...Bizarre denkpiste. De dames bieden u hun telefoonnummers zelve aan: prachtig dat u dat overkomt, opzekers als blijkbaar notoire halfuurtjes of uurtjesvogelaar want u beschouwt zichzelf dixit uzelve niet als "totaler Vollidiot", met alle respect, dat rijmt geenszins met uw stelling dat Hessense clubs alla Oase en Palace beter zouden zijn...Eénieder die ook maar enigszins Ahnung heeft en die toko´s kent en bovendien wat bezoekers uit die regio kent zal u het tegenovergstelde van uw stelling meededelen.

*het ligt aan uw wensen én aan uw budget dat u momenteel Hessische club prefereert, dolletjes is dat... Wat zijn uw wensen dan wel als u Oase en Palace prefereert? Behoudens FKK kan ik me er geen enkele voorstellen of het zou de geinige tuin van Oase motten zijn waar men kan rondlummelen en naakte mokkels begluren. Wat dat met uw budget te maken heeft snap ik al helemaal niet??? Behoudens de ietje hogee entreeprijs in Oase/Sharks/Palace (let wel, met de door uzelve als frequente bezoeker ongetwijfeld benutte "klantenkaarten" of Rabattdagen alla woe- en zondag bijvoorbeeld is het eigelijk nog goedkoper in Hessen dan de 60E in GT bottom line)..Sessieprijzen zijn identiek of doelt u op het goddelijke genoegen om voor extra´s duurder te mogen betalen in Hessen, en in bv. Palace en Oase wordt men door 80% des mokkels non-stop aan de oren gezeurd voor minimaal 1 uur of minstens 1 extra, om nog maar te zwijgen van de algemene upsellcultuur die Palace kenmerkt als géén andere club in Duitsland me bekend althans...Wederom een compleet belachelijke en zichzelf in de huid snijdende uitlating van uzelve...Zoals eenieder weet is Hessen een afwerkomgeving geworden waar de steeds stijgende aantallen Italianen/Aziaten/Amerikanen en Turken worden geupsellt waar ze bij staan...Daartegen is GT een servicehochburg bottom line, not even a close contest!

* wat wel geinig is dat u vermeldt dat uzelve bijna nooit gebruik maakt van de telefoonnummers die u gratuit werden aangeboden door de dames (3 of 4 dus), naja, prima toch voor je en die mokkels zal het regelrecht aan hun reet roesten want ze hebben wel wat beters te doen dan te liggen communiceren met een halfuur- tot uurklantje die zo sporadisch zich ns vertoont in NRW...Dat sommige dames met klanten die een veelvoud van uw uitgaven aan hen spenderen en een veelvoud aan bezoekjes afleggen in vergelijk kan men hen met de slechtste wil van de wereld toch niet kwalijk nemen...Money talks kan men in dit specifiek geval redelijk letterlijk nemen...Ben ik daar een voorstander van, neen. Ik vind het somtijds ook sneu als een geprefereerde dame urenlang geboekt is (uitzonderlijk zelfs gans de dag) doch dan denk ik: prima voor ´dr en mal gucken of een ander mokkel geld waard is...

* u poneert dat GT 1 der weinige clubs is waar handygebruik wordt toegestaan...Ten eerste is dat complete onzin en ontbeert u clubkennis (zou zomaar kunnen gezien uw Hessenpreferentie). Ten tweede zitten dames in ELKE clubkleedkamer met hun handy´s te spelen en enkele goedgelovige longtime-boekers te bestoken met halve boeklezingen om hen op slowe dagen eventueel nog naar de club te bewegen..Dat sommigen daar 3 keer per week intuinen somtijds en met hen uren rondhangen is hun probleem, niet het mijne of het jouwe...Dat zulke heren zichzelf mettertijd compleet diskwalificeren bij andere (voorheen geboekte) dames zal hen semiverliefd oog ontglippen, tja...Anyone knows what happens in the end: favodame houdt er "ooit" mee op en is met de Noorderzon verdwenen op een dag en de halve liefdesbrieven worden plotseling vervangen door een geblokkeerd nummer-melding....Ieder diertje z´n pleziertje, kan het mij wat schelen dat sommigen/velen te kortzichtig zijn om dat te beseffen.

* u poneert dat het in GT excessief uit de spuigaten loopt met dat gedrag en continu herenoverschot en blablabla...De realiteit is dat in vele andere clubs het nog stukken erger is: sommige dames zelfs met hun private kamer mét bad en TV en luxebed terwijl de andere dames in bunkbedjes zonder kopkussen zonder airco zonder bad en ga maar door de heren kunnen bedienen die niet telefonisch afspraakjes maken...Zo gaat dat elders...Daar is in GT hoegenaamd géén sprake van! Continu herenoverschot is ook al complete bollocks, ja, van vrijdag tot zondag zou men kunnen opperen dat het aantal heren fiks het aantal dames overstijgt...Reden lijkt me Week-End te zijn aan herenkant wat maakt dat er een boel meer zuipers/jongelingen etc. rondhangen...Een aantal dames heeft daar geen overmatige zin en ziet de zondag onderhand als een ronduit stresserende dag met een boel weinig uitgevende/spenderende brulboeien...Dat is for that matter in bijna elke club zo en bij uitbreiding in Hessen overigens excessief! een niet onmisselijk aantal Mokkels blijven weg van de BiFi-Tagen daar...Van maandag tem donderdag is het in GT relatief rustig met somtijds méér dames dan mannen...Tijdens m´n laatste bezoek een 75-tal dames tegenover een 60-tal heren doorgaans, misschien waren er telefoniestoringen ofzo...Nope, zo gaat dat somtijds...

* er is een ware damescarroussel aan de gang in bijna alle clubs, 1 der weinige clubs die daaraan ontsnapt is GT en wel om de reden dat die club als 1 der weinig resterende nog steeds een prominent aantal vaste klanten heeft die niet compleet fucked up zijn door in sommige uitermate bedenkelijke clubs rond te gaan neuken op risicovolle wijze...Daarmee valt niet te bedoelen dat het in Brüggen nooit zal voorvallen doch procentueel peanuts in vergelijk met bijna alle andere clubs in de regio, en dat is eenieder die ook maar enige clue van clubben heeft volstrekt duidelijk...

* ik kan nog wel een tijdje doorgaan over de complete nonsens die u meent met de regelmaat van de klok te dienen rond te strooien doch opgelet, met elke uzelf trachten te vergoelijkende post maakt u het enkel erger...Ik heb zelfs Jack42 een thankje gegeven aangezien z´n post hout sneed, dat zegt bijna alles over de Bollocks met Hoofdletter b die u uitkraamt met alle respect...

* Veel geluk en plezier met "uw" Hessische budget te spenderen in die clubs, wel niet verbaasd opkijken als de aftersales wegvallen omdat mokkeltje elvendutzend aus Braila nadien via SMS haar WesternUnion-partner in de heimat meldt dat ze zonet een gozer heeft afgewerkt die voor een halfuurtje inclusief oma-tongzoentjes en een FT 150 Euronen afhandig is gemaakt in 25 minuutjes en nou ook nog haar telefoonnummertje heeft...

Grützi

satanic surfer
30 mei 2017, 14:03
oops, nog vergeten om de alheilige duisburgspesjalist erop te wijzen dat zijn post met de garantie op succes ietwat kaduuk is aangezien Jeanette uit Babylon het zelfs vertikte aanwezig te tekenen op zijn eigen verjaardagsfeesje in Babylon onlangs...Kwestie van die onzinuitkramer pur sang effe met de neus op de feiten te drukken hoe indrukwekkend zijn persoontje wel niet moet zijn in de ogen van z´n zelfverklaarde perfect telefonisch boekbare Stammfrau aldaar. In praktijk moet ie altijd als een idioot rondjes lopen om haar proberen af te vangen als ze ns sporadisch vrij is tussen haar telefonisch voorgeboekte urenlangboekingsstammies die zoals in Babylon uitermate gebruikelijk is haar ook nog royaal betalen als babbelpaal in de bar (die hangen bijvoorbeeld ook in Hessen rond Duitse dametjes)..BollocksSpesjalist lijkt me van toepassing, of hoe overschat men zichzelf schromelijk en maakt men zichzelve moeiteloos belachelijk en compleet ongeloofwaardig in z´n eigen posting, prachtig toch allemaal..

de duisburg spesjalist
30 mei 2017, 15:25
oops, nog vergeten om de alheilige duisburgspesjalist erop te wijzen dat zijn post met de garantie op succes ietwat kaduuk is aangezien Jeanette uit Babylon het zelfs vertikte aanwezig te tekenen op zijn eigen verjaardagsfeesje in Babylon onlangs...Kwestie van die onzinuitkramer pur sang effe met de neus op de feiten te drukken hoe indrukwekkend zijn persoontje wel niet moet zijn in de ogen van z´n zelfverklaarde perfect telefonisch boekbare Stammfrau aldaar. In praktijk moet ie altijd als een idioot rondjes lopen om haar proberen af te vangen als ze ns sporadisch vrij is tussen haar telefonisch voorgeboekte urenlangboekingsstammies die zoals in Babylon uitermate gebruikelijk is haar ook nog royaal betalen als babbelpaal in de bar (die hangen bijvoorbeeld ook in Hessen rond Duitse dametjes)..BollocksSpesjalist lijkt me van toepassing, of hoe overschat men zichzelf schromelijk en maakt men zichzelve moeiteloos belachelijk en compleet ongeloofwaardig in z´n eigen posting, prachtig toch allemaal..

dan heb je ook nog satanic surfer die de line up van LR de grond in boort en er binnen twee dagen weer is hoe geloofwaardig is deze schrijver ;) hier de link https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27208-Live-From-Living-Room&p=556652&highlight=#post556652

Nedlovefkk
30 mei 2017, 18:13
Ik heb zo het vermoeden dat here SS een carriere als advocaat had moeten starten.

Ik sta zelf nog steeds achter Klapkrat. Hij heeft gewoon 1 punt! BASTA!

Big30
30 mei 2017, 18:23
Ik sta zelf nog steeds achter Klapkrat. Hij heeft gewoon 1 punt! BASTA!
Wil jij nu aan dat punt gaan zuigen :biggrin:?

KlapKrat
30 mei 2017, 18:56
@KlapKrat: bewonderenswaardig hoe je je eigen posts bij elke volgende post steeds belachelijker doet ogen en simpelweg ongeloofwaardig maakt...Ik geef u enkele voorbeelden:

* u heeft blijkbaar een probleem met heren die damestelefoonnummers bezitten, dixit uzelve heeft u er een 3 tot 4-tal verzameld...Waaronder dus minstens 2 van GT-dames zoals u in 1 van uw posts die bulken van onzin meldt...Dat lijkt te kunnen duiden op het feit dat als u de moeite neemt om richting GT te kachelen u waarschijnlijk die nummers bezigt...Bizarre denkpiste. De dames bieden u hun telefoonnummers zelve aan: prachtig dat u dat overkomt, opzekers als blijkbaar notoire halfuurtjes of uurtjesvogelaar want u beschouwt zichzelf dixit uzelve niet als "totaler Vollidiot", met alle respect, dat rijmt geenszins met uw stelling dat Hessense clubs alla Oase en Palace beter zouden zijn...Eénieder die ook maar enigszins Ahnung heeft en die toko´s kent en bovendien wat bezoekers uit die regio kent zal u het tegenovergstelde van uw stelling meededelen.

*het ligt aan uw wensen én aan uw budget dat u momenteel Hessische club prefereert, dolletjes is dat... Wat zijn uw wensen dan wel als u Oase en Palace prefereert? Behoudens FKK kan ik me er geen enkele voorstellen of het zou de geinige tuin van Oase motten zijn waar men kan rondlummelen en naakte mokkels begluren. Wat dat met uw budget te maken heeft snap ik al helemaal niet??? Behoudens de ietje hogee entreeprijs in Oase/Sharks/Palace (let wel, met de door uzelve als frequente bezoeker ongetwijfeld benutte "klantenkaarten" of Rabattdagen alla woe- en zondag bijvoorbeeld is het eigelijk nog goedkoper in Hessen dan de 60E in GT bottom line)..Sessieprijzen zijn identiek of doelt u op het goddelijke genoegen om voor extra´s duurder te mogen betalen in Hessen, en in bv. Palace en Oase wordt men door 80% des mokkels non-stop aan de oren gezeurd voor minimaal 1 uur of minstens 1 extra, om nog maar te zwijgen van de algemene upsellcultuur die Palace kenmerkt als géén andere club in Duitsland me bekend althans...Wederom een compleet belachelijke en zichzelf in de huid snijdende uitlating van uzelve...Zoals eenieder weet is Hessen een afwerkomgeving geworden waar de steeds stijgende aantallen Italianen/Aziaten/Amerikanen en Turken worden geupsellt waar ze bij staan...Daartegen is GT een servicehochburg bottom line, not even a close contest!

* wat wel geinig is dat u vermeldt dat uzelve bijna nooit gebruik maakt van de telefoonnummers die u gratuit werden aangeboden door de dames (3 of 4 dus), naja, prima toch voor je en die mokkels zal het regelrecht aan hun reet roesten want ze hebben wel wat beters te doen dan te liggen communiceren met een halfuur- tot uurklantje die zo sporadisch zich ns vertoont in NRW...Dat sommige dames met klanten die een veelvoud van uw uitgaven aan hen spenderen en een veelvoud aan bezoekjes afleggen in vergelijk kan men hen met de slechtste wil van de wereld toch niet kwalijk nemen...Money talks kan men in dit specifiek geval redelijk letterlijk nemen...Ben ik daar een voorstander van, neen. Ik vind het somtijds ook sneu als een geprefereerde dame urenlang geboekt is (uitzonderlijk zelfs gans de dag) doch dan denk ik: prima voor ´dr en mal gucken of een ander mokkel geld waard is...

* u poneert dat GT 1 der weinige clubs is waar handygebruik wordt toegestaan...Ten eerste is dat complete onzin en ontbeert u clubkennis (zou zomaar kunnen gezien uw Hessenpreferentie). Ten tweede zitten dames in ELKE clubkleedkamer met hun handy´s te spelen en enkele goedgelovige longtime-boekers te bestoken met halve boeklezingen om hen op slowe dagen eventueel nog naar de club te bewegen..Dat sommigen daar 3 keer per week intuinen somtijds en met hen uren rondhangen is hun probleem, niet het mijne of het jouwe...Dat zulke heren zichzelf mettertijd compleet diskwalificeren bij andere (voorheen geboekte) dames zal hen semiverliefd oog ontglippen, tja...Anyone knows what happens in the end: favodame houdt er "ooit" mee op en is met de Noorderzon verdwenen op een dag en de halve liefdesbrieven worden plotseling vervangen door een geblokkeerd nummer-melding....Ieder diertje z´n pleziertje, kan het mij wat schelen dat sommigen/velen te kortzichtig zijn om dat te beseffen.

* u poneert dat het in GT excessief uit de spuigaten loopt met dat gedrag en continu herenoverschot en blablabla...De realiteit is dat in vele andere clubs het nog stukken erger is: sommige dames zelfs met hun private kamer mét bad en TV en luxebed terwijl de andere dames in bunkbedjes zonder kopkussen zonder airco zonder bad en ga maar door de heren kunnen bedienen die niet telefonisch afspraakjes maken...Zo gaat dat elders...Daar is in GT hoegenaamd géén sprake van! Continu herenoverschot is ook al complete bollocks, ja, van vrijdag tot zondag zou men kunnen opperen dat het aantal heren fiks het aantal dames overstijgt...Reden lijkt me Week-End te zijn aan herenkant wat maakt dat er een boel meer zuipers/jongelingen etc. rondhangen...Een aantal dames heeft daar geen overmatige zin en ziet de zondag onderhand als een ronduit stresserende dag met een boel weinig uitgevende/spenderende brulboeien...Dat is for that matter in bijna elke club zo en bij uitbreiding in Hessen overigens excessief! een niet onmisselijk aantal Mokkels blijven weg van de BiFi-Tagen daar...Van maandag tem donderdag is het in GT relatief rustig met somtijds méér dames dan mannen...Tijdens m´n laatste bezoek een 75-tal dames tegenover een 60-tal heren doorgaans, misschien waren er telefoniestoringen ofzo...Nope, zo gaat dat somtijds...

* er is een ware damescarroussel aan de gang in bijna alle clubs, 1 der weinige clubs die daaraan ontsnapt is GT en wel om de reden dat die club als 1 der weinig resterende nog steeds een prominent aantal vaste klanten heeft die niet compleet fucked up zijn door in sommige uitermate bedenkelijke clubs rond te gaan neuken op risicovolle wijze...Daarmee valt niet te bedoelen dat het in Brüggen nooit zal voorvallen doch procentueel peanuts in vergelijk met bijna alle andere clubs in de regio, en dat is eenieder die ook maar enige clue van clubben heeft volstrekt duidelijk...

* ik kan nog wel een tijdje doorgaan over de complete nonsens die u meent met de regelmaat van de klok te dienen rond te strooien doch opgelet, met elke uzelf trachten te vergoelijkende post maakt u het enkel erger...Ik heb zelfs Jack42 een thankje gegeven aangezien z´n post hout sneed, dat zegt bijna alles over de Bollocks met Hoofdletter b die u uitkraamt met alle respect...

* Veel geluk en plezier met "uw" Hessische budget te spenderen in die clubs, wel niet verbaasd opkijken als de aftersales wegvallen omdat mokkeltje elvendutzend aus Braila nadien via SMS haar WesternUnion-partner in de heimat meldt dat ze zonet een gozer heeft afgewerkt die voor een halfuurtje inclusief oma-tongzoentjes en een FT 150 Euronen afhandig is gemaakt in 25 minuutjes en nou ook nog haar telefoonnummertje heeft...

Grützi
Jesus wat een lap tekst...

Sorry SS, maar ik zoek geen 'vriendin'/psychiater à raison van €100/uur. Ik wil NEUKEN, meer niet, en IMO zijn alle 'kamers' van >1 uur gewoon veredelde psychiatrie sessies. Dikke, kale, ouwe mannetjes die à raison van €100/uur ein-de-lijk eens hun frustraties van de middelbare school kunnen overwinnen en ook eens met een mooi sexy meisje mogen praten. Een mooi en sexy meisje die natuurlijk overal 'ja-en-amen' op zegt, as long as the clock is running. ;)
No thanks dude, ik ben beslist geen Brad Pitt maar aan de andere kant val ik ook niet in die categorie van ouwe kale dikke mannetjes. En zelfs al was ik kaal, oud en dik, dat wil dan nog niet zeggen dat ik dom genoeg ben om niet door dat toneelstukje van de dame in kwestie heen te prikken.

"Ja maar ze vindt me echt aardig en leuk, het is eindelijk een vrouw die me begrijpt." :rolleyes: Sure Surfer, als je dat maar vaak genoeg tegen jezelf zegt en vaak genoeg €100/uur betaald, dan geloof je het uiteindelijk ook nog. :biggrin:

Als jij graag een hele administratie aan telefoonnummers wilt bijhouden dan be my guest, de meeste mannen willen gewoon naar een FKK club gaan, een sexy meid uitzoeken, erop af gaan en vragen: "neuken?" Heb je daar echt een sessie en een WhatsApp afspraakje van >1 uur uur voor nodig? :confused:

Wat is daar nou zo moeilijk aan?

Salutkes.

satanic surfer
30 mei 2017, 19:15
Jezus, blijkbaar is begrijpend lezen niet aan je besteedt Klapkrat...Ik hou helemaal geen telefoonnummers bij, welintegendeel...Ik weiger ze al jarenlang pertinent in zoverre een mokkel dat me überhaupt zou wensen aan te bieden (op 1 of 2 uitzonderingen na gedurende al die jaren)...Dat valt toch prima op te maken uit m´n betoog...Waar het mij om gaat is dat je klinkklare onzin schrijft, en dat bij herhaling en in elke post je jezelve steeds dieper in de put des onzin lult. Ik ben zoals duidelijk in m´n reactie stond ook geen fan van die langtijdboekers of complete gekken die een mokkel een ganse dag boeken, maar als zij dat beiden een tevredenstellende situatie vinden is dat prima voor hen en zoek ´k een ander mokkel. (Voor zo´n moppie een leuk dagje fors betaalde vakantie eigenlijk, voor de betreffende heer een leuke illusie mag ik veronderstellen die het ego streelt). Niet aan mij besteedt, never voorheen, never in de toekomst...Ik maak welgeteld nooit een afspraak telefonisch met een dame, integendeel, ik hou niet van dat plakkerig gedoe anyhow(1 uitzondering voor een mokkel dat 95% vd tijd in een toko werkt waar het tarief 300 E per halfuur is, 5% vd tijd 50E per halfuur, gok zelf maar waar ik haar boek)...Als jij je tevreden stelt met NEUKEN, een sexy meid uitzoeken en vragen neuken kom je waarschijnlijk prima terecht in Oase/Palace en co, it makes perfectly sense doch please dan niet die onzin uitkramen dat het daar ook maar enigszins van een deftig niveau is voor mensen die ietsje meer verwachten dan te worden afgemolken als melkvee, dat is ronduit belachelijk...Heeft Frankfurt eigenlijk geen ramenbuurt ofzo? Past prima in je straatje dunkt me...Nichts für ungut hoor, doch onzin schiet niemand iets mee op, ook jij niet want men macht sich zum Affen...

Bluebear
30 mei 2017, 19:36
Eh Klapkut.........eh.........Klapkrat, nou moet je kappen om mijn categorie af te branden. Ik ben volledig "vollidiot" en ook nog eens een dik mannetje met haar. Dat dan weer wel. Jesus, ben ik dan toch een soort van halfgod. Mijn pannenkoekjes zeggen allemaal dat ik er geweldig uit zie. Jammer, van dat "buikje", maar je armen en benen zijn helemaal niet dik. Meevaller. (Hebben ze last van clubblindheid?)
Of ik gefrustreerd ben?
Nee, niet echt, het is gewoon een fetisj van mij om de pannenkoekjes in de watten te leggen en mijn hart te luchten in de urenlange praatsessies. Of ik wijzer ben geworden na de biechtsessie?
Wijzer ben ik niet geworden, maar ik heb weer de volle aandacht gehadt. Kortom, fetisj, bevredigd.
Weet je wat het leukste is van deze fetisj? Je bent het populairste bij de dames in de club, want ze vinden mij een superleuke gast en ik ben de Dynamo Magic Impossible, koning van de mindfuck.
Alleen weten de dames dat niet, niet doorvertellen, he. Altijd de dames de indruk geven dat zij in de driverseat zitten.
Alleen de smarties die hebben mij wel door. Zij proberen mij dan weer te playen en gooien de DVP-trucendoos open. Het lukt ze GVD ook nog. Zal ik je nog eens iets vertellen?
Ik stik de moord van de telefoonnummers van DVP's. Leuk om mee te buurten, zo mee en dan. Zelfs DVP's die allang terug naar huis zijn en niks meer aan mij verdienen.
Wacht eens effe, betekent het dan toch dat er ooit sprake was van een serieuze klik en wederzijdse empathie en dat ze me menselijk vindt en geen wandelende creditcard.
Gadverdamme, ik ga een andere fetisj zoeken. Dit is niet wat ik wil. Neemt die muts mij serieus? Oooooohhh........God!!! Ze is menselijk, en ik wil gemolken worden, zowel fysiek als financieel.
Wat een oplichters zijn het toch. Truthoofden. Ze hebben duidelijk niet op zitten letten op de DVP-University van Braila. Teleurstellend. :rolleyes:

25525

Sjeufke
30 mei 2017, 20:02
Ik maak me al lang niet meer druk over een paar moraalridders hier, die de wijsheid in pacht hebben.
Clubs ophemelen, clubs de grond in boren, zo ook kortingen die clubs geven op de entree (ja onderlinge concurrentie is groot). Mooi toch voor de bezoekers?
Dames ophemelen, dames de grond in boren (waar men zelf nooit mee heeft gekamerd). En zo kan ik nog wel even doorgaan
Doe lekker waar je zin in hebt. Als je aan 20 minuten ketsen genoeg hebt, ook prima.

Schijnbaar hebben sommigen naast hun werk en in de club hangen tijd over om deze onzin te verkondigen of lekker te klieren.
Oh ja, en er zijn knappe en hele knappe kerels.

KlapKrat
30 mei 2017, 20:06
...wel niet verbaasd opkijken als de aftersales wegvallen omdat mokkeltje elvendutzend aus Braila nadien via SMS haar WesternUnion-partner in de heimat meldt dat ze zonet een gozer heeft afgewerkt die voor een halfuurtje inclusief oma-tongzoentjes en een FT 150 Euronen afhandig is gemaakt in 25 minuutjes en nou ook nog haar telefoonnummertje heeft...

Ehhhhmmmm... "aftersales?" Je bedoelt het gebruikte condoom in de prullenbak werpen? Ehhhmmmm...€150 voor 25 minuten incl. oma-tongzoentjes? Waarom zou ik meer betalen dan €50/30 min + eventuele extra's?

Het zijn de WhatsAppende sukkels die verliefd zijn en €300 betalen voor 3 uur waarin ze slechts 2-3x klaarkomen + een paar tongzoentjes, die figuurlijk genaaid worden.

Een paar maanden geleden liet een Roemeense schone me tijdens pillow talk ("aftersales?") een email van Wizzair op haar smartphone zien, omdat ze iets niet begreep in het Engels. "He's a very good client and he bought me a ticket home." Ik kon zien dat een of andere Belg (naam en adres duidelijk zichtbaar, lekker slim...!) haar een ticket naar Roemenië had gekocht. Zijn dit nou die beroemde "aftersales" waar je het over hebt Ss? *proest*

Wat een sukkels, hahaha! Ze betalen dus grof geld voor een hele middag met een meisje in een blokhut te kletsen en misschien en passant per ongeluk ook nog eens te ejaculeren, en gaan dan als een kwispelend schoothondje ook nog eens voor dame in kwestie een ticket naar Roemenië te kopen? Tja, geen wonder dat die meiden meteen sleutels reserveren als ze een WhatsAppje van die verliefde pubers krijgen!

Man-o-man-o-man.... GROW UP!

Nulnulzeseneenhalf
30 mei 2017, 20:09
Jesus wat een lap tekst...

Sorry SS, maar ik zoek geen 'vriendin'/psychiater à raison van €100/uur. Ik wil NEUKEN, meer niet, en IMO zijn alle 'kamers' van >1 uur gewoon veredelde psychiatrie sessies. Dikke, kale, ouwe mannetjes die à raison van €100/uur ein-de-lijk eens hun frustraties van de middelbare school kunnen overwinnen en ook eens met een mooi sexy meisje mogen praten. Een mooi en sexy meisje die natuurlijk overal 'ja-en-amen' op zegt, as long as the clock is running. ;)
No thanks dude, ik ben beslist geen Brad Pitt maar aan de andere kant val ik ook niet in die categorie van ouwe kale dikke mannetjes. En zelfs al was ik kaal, oud en dik, dat wil dan nog niet zeggen dat ik dom genoeg ben om niet door dat toneelstukje van de dame in kwestie heen te prikken.

"Ja maar ze vindt me echt aardig en leuk, het is eindelijk een vrouw die me begrijpt." :rolleyes: Sure Surfer, als je dat maar vaak genoeg tegen jezelf zegt en vaak genoeg €100/uur betaald, dan geloof je het uiteindelijk ook nog. :biggrin:

Als jij graag een hele administratie aan telefoonnummers wilt bijhouden dan be my guest, de meeste mannen willen gewoon naar een FKK club gaan, een sexy meid uitzoeken, erop af gaan en vragen: "neuken?" Heb je daar echt een sessie en een WhatsApp afspraakje van >1 uur uur voor nodig? :confused:

Wat is daar nou zo moeilijk aan?

Salutkes.
Ik ben oud, zeker volgens mijn neefjes, dik, zeker volgens de BMI-schaal, en begin al kalend te worden. Op de middelbare school mocht ik zelden of niet met de knapste medeleerlingen praten en ik begrijp nu dat ik daar frustraties van heb. Valt alweer een last van mijn schouders. Het probleem is alleen dat ik om verschillende redenen niet naar GT wil. Dus nu kom ik weer niet van mijn problemen af.
Komend weekend maar weer eens een van mijn therapeuten in mijn vaste clubs proberen. Misschien dat ik dan na 100€ wel gelukkig ben.

Brad Clitt
30 mei 2017, 20:38
Nou, ik ben dus een knappe kerel (what's in a name) en mijn huidig telefooncontactje uit YY is een sexy hot babe. :a_t_ho02:
We vinden elkaar héél leuk, tenminste ik haar, maar ik had zo m'n twijfels of het van haar kant geen toneelstukje is. Maar nu ik haar binnenkort op een ijsje mag trakteren weet ik het zeker, zij vindt me écht leuk, geen twijfel mogelijk.

:lol_4:

Nedlovefkk
30 mei 2017, 20:46
Een redelijk aantal ijsberen os kritisch op looks/service. Als die paar toppers in je club (GT of welke ander neukhol dan ook) dan mobiel geboekt zijn bij ieder bezoek aan die betreffende club dan baal je daat gewoon van. Zeker indien je niet zo vaak gaat , of ging... Of weer gaat ;)

Mrja. Zo rolt men tegenwoordig. En zo zal het vroeger ook gegaan zijn. Het is jammer maar het is nu eenmaal zo.

Badslippers
31 mei 2017, 19:33
Nogmaals, ik veroordeel niemand

Gelukkig maar. Geldt die coulance trouwens ook voor dikke, kale, ouwe mannetjes en Whats-Appende sukkels? M.a.w. moet ik me zorgen maken?

Dikke, kale, ouwe mannetjes die à raison van €100/uur ein-de-lijk eens hun frustraties van de middelbare school kunnen overwinnen
[ . . . ]
val ik ook niet in die categorie van ouwe kale dikke mannetjes. En zelfs al was ik kaal, oud en dik, dat wil dan nog niet zeggen dat ik dom genoeg ben

Wat een sukkels, hahaha! Ze betalen dus grof geld voor een hele middag met een meisje in een blokhut te kletsen en misschien en passant per ongeluk ook nog eens te ejaculeren

Het zijn de WhatsAppende sukkels die verliefd zijn en €300 betalen voor 3 uur waarin ze slechts 2-3x klaarkomen + een paar tongzoentjes, die figuurlijk genaaid worden.

Slechts 2-3x in 3 uur klaarkomen? Wat is de norm dan? En ook hier weer de vraag, moet ik me zorgen maken indien het slechts 1x in 3 uur lukt?

Een paar maanden geleden liet een Roemeense schone me tijdens pillow talk ("aftersales?") een email van Wizzair op haar smartphone zien, omdat ze iets niet begreep in het Engels. "He's a very good client and he bought me a ticket home." Ik kon zien dat een of andere Belg (naam en adres duidelijk zichtbaar, lekker slim...!) haar een ticket naar Roemenië had gekocht.

Godverdomme Klaprat, wat zeg je me nou? Zit die kleine rooie kool dan toch bij te klussen zonder dat ik het weet? Het betrof trouwens een retourvlucht à 89,98 (factuur op aanvraag) ! ! !

Tenslotte, ik heb 2 hoerennummers in mijn mobiel staan. Helaas hebben die dames mij al 3 jaar lang niet meer gebeld. Dan heb ik nog 1 nummer van een thekefrau. Die dame is inmiddels gestopt en werkt zoals gezegd achter de bar. Dat geldt toch niet hè? Verder heb ik nog het nummer van onze forumdirecteur en het nummer van de Master-Bull. Nou, dat was het wel zo'n beetje. Ik hoop dat ik er mee weg kom ! ! !

deket
31 mei 2017, 22:25
Het is dat iemand mij attent maakte betreffende dit item of ik had deze onzin nooit gelezen.
was beter zo, wat tijd en ergenissen bespaard.
Klapkrat ik ken je niet en wil dat graag zo houden, immers de frustraties en nijd druipen van je schrijfsels af.
nu was ik al wat afgunst en jaloezie op dit forum gewoon en verbaas mij nergens meer over.
kaal ben ik niet, oud relatief wel, redelijk dik ben ik nu wel, maar vroeger niet en had geen complexen, en zeker geen verlegenheid en schroom meisjes binnen te doen.
ook toen ik nog jong en dus in de middelbare school zoals jij dat, benoemt had ik mooie vriendinnen en mijn vrouw van mij leeftijd mocht gezien worden. Bezit tal van gebreken maar onzekerheid en verlegen zijn hebben daar nooit bij gehoord daarom voel ik me niet aangesproken door je debiel schrijfsels.
Wanneer ik met een knappe, jonge meid urenlang ga kameren is dat heus niet om te praten hoor. Sterker nog, ik moet dat beroepshalve zovaak doen dat ik niet teveel gezeur rond mijn oren kan verdragen. Maar is het je niet oogekomen dat je na een orgasme mett het nodige vakwerk van een dvp, aanrakingen, massage en idd lieve woordjes opnieuw kan sex beleven?
Jij bent precies nooit langer dan een uur bij een meid geweest? Ook in het echte leven niet?
2de punt , een club kan nooit uitsluiten dat een meid je een WhatsApp geeft.ik maqk ee nooit gebruik van om in de club af te spreken , en een meid haar tijd afhuren in de club doe ik nooit. Maar ee geven jehun nr en vragen om te bellen of het lukt en voir je het goed beseft hebben ze zo jouw nr ook , maar een man doet nu eenmaal gekke dingen na een orgasme zo ook het uitwisselen van nummers, wanneer je bij jezelf zegt dit niet meer te doen. En het is vaak beter dat je er niet teveel hebt, op den duur xeet je niet meer wie achter wel'e naam staat, zonder foto's zou ik het vaak niet meer weten., maar soit, ik dwaal af.
laat ieder toch doen, ieder in zijn eigen waarde en oordeel niet te vlug zonder kennis van zaken. Kortom, zwijg over dingen waar je niets van af weet en ga eens goed neuken om je frustraties niet hier td uiten

Willem2
1 juni 2017, 00:13
....
laat ieder toch doen, ieder in zijn eigen waarde en oordeel niet te vlug zonder kennis van zaken. ....

Sommigen moeten echt beschermd worden want die slaan helemaal door. En dan hoef je heel vaak nog geen kennis van zaken te hebben. Gezond boerenverstand gebruiken :rolleyes: En denk eens met de kop ;)

Nulnulzeseneenhalf
1 juni 2017, 00:20
Sommigen moeten echt beschermd worden want die slaan helemaal door. En dan hoef je heel vaak nog geen kennis van zaken te hebben. Gezond boerenverstand gebruiken :rolleyes: En denk eens met de kop ;)

Uh, wacht effe. Bedoelt U die wrat op mijn nek of dat kleine kopje van nulnuldrieeneenhalf? Ik heb vanavond aan het bier gezeten, dus ik ben wat langzaam van begrip.

Willem2
1 juni 2017, 00:22
Inderdaad... bij je nek :)

deket
1 juni 2017, 07:14
Anyway, het grootste bullshit topic ooit in de geschiedenis van het ijsberenforum is bij deze gevonden

WA
1 juni 2017, 12:46
Waar ik me dan weer over verbaas is dat sommigen zich dit ( al dan niet persoonlijk) aantrekken en / of zichzelf en voor anderen nader willen verklaren.

Geniet toch gewoon en laat iemand zo nu en dan lekker zij gal spuwen. Die paar berichten per jaar waar iemand zijn frustraties volledig van zich afschrijft laten de clubs in NRW echt niet plotsklaps failliet gaan. Ook zullen de DVP's er niet gillend door wegrennen. Daarnaast, zou het echt helpen je er druk over te maken? Zou het echt invloed hebben? Dat hele hoerenlopen doe je toch zeker lekker voor jezelf toch? Lekker boeien als er eens iemand minder tevreden is.

Sjeufke
1 juni 2017, 19:53
En denk eens met de kop ;)
Welke kop?

Highlander
7 juni 2017, 16:31
Ik vind Klapkrat wel een punt hebben. Het is zeker geen 'bull shit topic' zoals mister Anderlecht schrijft. Afspraakjes maken via Whatsapp kan het wandelen in de GT minder leuk gaan maken. Ik maak me er overigens ook schuldig aan, daarom weet ik ook dat het problematisch gaat worden als het structureel onder de DVP's gedaan wordt. "Mijn" Whatsapp dame appte mij altijd 3 dagen vooraf en boekte zo haar hele dag vol. Zakelijk gezien heel slim omdat ze niet hoeft te zoeken naar ijsberen en ze verliest hiermee geen kostbare tijd. Andere DVP's zien natuurlijk dat deze dame continu bezet is en zouden kunnen argumenteren dat ze slim bezig is en het zo ook in de toekomst moeten gaan aanpakken. Als meerdere DVP's dit gaan doen zijn alle toppers wel aanwezig, maar niet beschikbaar voor een spontane wip. Het gevaar voor GT zou kunnen zijn dat alleen de 'left-overs' rond huppelen. Onwenselijk voor de ijsberen, en uiteindelijk onwenselijk voor de GT. Alleen de DVP is zakelijk goed bezig. Dus GT mocht u meelezen: ontmoedig dit gedrag van de dames. Het brengt niets.

De dame waar ik mee appte was overigens een Playboy porno chica eerste klas. Superlooks. Superservice. Geen Whatsapp afspraak = geen date. Zo simpel was het. Ben met haar nog eens gaan eten en daarna in een hotel gekamerd (weer een reden voor de GT om dit gedrag te ontmoedigen). Anyway, ik was meer dan zomaar een IJsbeer klant (dacht ik). Weliswaar een betalende lover, maar er was toch meer vond ik. Dacht ik. Toen ik haar meldde dat ik niet meer kon afspreken omdat ik in het echte leven verliefd was geworden en afsloot met de sterke tekst "it was so nice to meet you, thank you for a wonderfull time" kreeg ik GEEN reactie. Dat ik een melkkoe was, wist ik. Maar dat er totaal geen reactie kwam was toch wel een koude douche.

Hoe dan ook:
Whatsapp afspraakjes in de GT:
Zeer slecht idee waar het management tegen op moet treden.

Vind ik.

Badslippers
7 juni 2017, 21:30
Hoe dan ook:
Whatsapp afspraakjes in de GT:
Zeer slecht idee waar het management tegen op moet treden.
En hoe gaat het management dat doen? Dit gedrag is namelijk niet te checken.

Teiresas
7 juni 2017, 22:03
Het management zal er sowieso niet tegen willen optreden, anders vinden die afspraakjes wel plaats buiten de club...

Nulnulzeseneenhalf
7 juni 2017, 22:20
In (bijna) elke saunaclub werken de dames "zelfstandig". Dus het staat hun in principe vrij om zelf te bepalen hoe ze hun klanten willen bereiken en afspraken mee maken. GT levert de faciliteiten om dit uit te voeren, waarvoor de dames ook betalen in de vorm van entree. Zolang de dames tussen hun kamergangen in de kamer niet "bezet" houden, heeft GT feitelijk geen probleem. Dat ze bij het inleveren van de sleutel direkt weer een kamer reserveren omdat ze weten dat de klant waar ze een kwartier later een afspraak mee hebben, na een kwartier de kamer op wil is niet fout. Waarschijnlijk gebruiken veel heren ook het systeem omgekeerd: ze maken met 2 of 3 dames een afspraak zodat ze verzekerd zijn van plezier tussen de lakens. Veel van deze heren plannen daardoor ook hun bezoekjes redelijk strak: binnenkomen, omkleden, neuken met nummer 1, eten, wellness, biertje drinken, neuken met nummer 2, naar huis toe want het is veel te druk om voor de gezelligh nog een uurtje te blijven. Het voordeel hiervan voor GT is dat ze voor de volle entreeprijs weinig gebruik maken van de faciliteiten, wat dus betekent dat er een ruime marge overblijft voor de club zelf. Zolang alle partijen dit stramien een beetje volgen heeft iedereen er baat bij. De kans bestaat alleen dat er steeds meer mannen ontevreden de club verlaten omdat ze ondanks de geweldige line-up, waarvoor ze nog snel in de auto zijn gesprongen, toch niet dat hebben bereikt wat ze wilden. Dit kan negatief gaan werken voor de reputatie van de club waardoor het bezoekersaantal te laag kan worden. Maar ik heb het idee dat er nog veel mannen zijn die op dit moment gewoon, met plezier, mee draaien in dit systeem. Conclusie, het verdienmodel werkt voor beide ondernemingen, club en groot deel der dames, op dit moment goed, waardoor beide er niet over peinzen om het te veranderen.
Een onderneming is veel beter af met een "kleine" groep vaak herhalende klanten in plaats van telkens weer nieuwe klanten te moeten zoeken. Pas als die repeterende klant wegblijft loopt de boel in het honderd. Het is niet leuk voor de incidentele bezoeker, maar dat is niet de grootste inkomstenbron van de club.