PDA

Volledige versie bekijken : Natalia (Russische) ex-LR-YY



spirou
5 mei 2017, 15:36
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Russia.gif




Natalia (Russische)
Leeftijd:26 jaarTaal:Duits (matig)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.50 m - 1.55 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, PSE, Beffen, Aftrekken, Vingeren, Körperbesamung
Extra info:Very high level of sex service, and very nice face with slim body, a great Dame

Graagneuker
18 november 2017, 16:43
Deze super dame geeft een 120% service, pff kunnen weinige aan tippen.

satanic surfer
31 maart 2018, 09:19
==> sinds een weekje in YinYang op probeerbasis...Spreekt onderwijl redelijk deftig Duitsch..

JonnyFontane
4 april 2018, 22:21
Vandaag op de party mee gekamerd.....
Een toppertje eerste klas, die er zelf ook van geniet.
De hele mikmak kwam aanbod, daar kan de kwikfit nog wat van leren.
Mijn uitlaat is weer schoon.

satanic surfer
5 april 2018, 10:50
Betreffende dame is overigens begin-30, spreekt onderhand deftig Duits in vergelijk met haar begindagen en was uitgekeken op het rustiger wordende LR, net als een aantal concullega´s die dezelfde verhuisfirma aanspraken de laatste weken...Servicelevel van Kaarst(3à4 Sternen met vooral zwaktebod in het orale werk helaas) doch dat is in Roermond uiteraard 5én halve ster waard gezien het gangbare niveau daar...Bovengemiddelde clubservice dus doch alla...

laplagne
7 april 2018, 13:38
Een nieuwkomer binnen de muren van Yin Yang is de Russische Natalia, die over belangstelling niet hoeft te klagen. En ik weet inmiddels ook waarom. Dat was echt genieten van deze Russin die zelf ook heel erg geniet. Ik denk dat negentig procent van de Roemeense dames bij Yin Yang beter stage bij Natalia kunnen gaan lopen. Zo hoor je een man te verwennen. Toegegeven het is geen fotomodel, maar zij weet je wel van de eerste tot laatste seconde te verwennen. Die tong van Natalia verricht wereldprestaties op de kamer. Er komen zelfs klanten vanuit Living Room speciaal voor haar naar Roermond gereden en dan behoeven haar kwaliteiten eigenlijk geen nadere toelichting. En ik weet waarom: wat een topper. Ik hoorde iemand zeggen dat Natalia een sloopkogel is en stiekem moest ik lachen, want het klopt. Natalia - klein maar fijn - verdient een contract voor het leven bij Yin Yang.

yylover
10 april 2018, 20:54
Een absolute aanrader. Wild, gepassioneerd, hartstochtelijk. Een kanjer die YY nooit meer moet laten gaan.
Is half Russisch, half Tsjechisch en vertelde dat ze 29 jaar oud was, maar wat maakt het uit.
Als de juiste klik er is, zijn er geen grenzen met haar.

pietpotent44
10 april 2018, 21:33
Een absolute aanrader. Wild, gepassioneerd, hartstochtelijk. Een kanjer die YY nooit meer moet laten gaan.
Is half Russisch, half Tsjechisch en vertelde dat ze 29 jaar oud was, maar wat maakt het uit.
Als de juiste klik er is, zijn er geen grenzen met haar.

Maar in haar paspoort staat dat ze 1.50 a 1.55 is.
Dat is wel extreem klein lijkt me.

yylover
11 april 2018, 06:42
Maar in haar paspoort staat dat ze 1.50 a 1.55 is.
Dat is wel extreem klein lijkt me.

Nee, ze is werkelijk zo klein. Zonder hoge hakken uiteraard

pietpotent44
11 april 2018, 07:00
Nee, ze is werkelijk zo klein. Zonder hoge hakken uiteraard

Hmm, jammer. Want ze klinkt heel goed. En houd ook wel van Russische en Tsjechische vrouwen. Maar ik val meer op grote vrouwen.
Natalia komt net voorbij mijn navel ;)

yylover
15 april 2018, 17:05
Ik heb het zelf nagelaten, fout..fout. Maar als iemand in staat is om bij haar te vragen op welke dagen ze aanwezig is, zou ik het zeer waarderen.

satanic surfer
15 april 2018, 17:09
Ze werkt net als voorheen in LR zowat elke dag deelde ze mede, nothin changes. Doorgaans de vroege shift want des avonds wacht de hubbie

yylover
15 april 2018, 17:18
Ze werkt net als voorheen in LR zowat elke dag deelde ze mede, nothin changes. Doorgaans de vroege shift want des avonds wacht de hubbie

Thnx !

pret
15 april 2018, 17:35
Op de zondag werkt ze meestal niet.

Meme Moo
15 april 2018, 17:41
Overigens werkt ze, naar eigen zeggen, nu wat langer op een dag dan in LR, omdat ‘hubbie’ eerst een eindje moet rijden voor hij er is om haar op te pikken na zijn eigen lange (en ongetwijfeld harde) werkdag.

Ze is er tot 22 uur (als ze er is).

Beflap2
22 april 2018, 22:11
Ik kom net thuis van Ying yang. Was er de hele dag maar 1 kamergang gedaan. Nathalie uit Rusland stelde ze zich voor. Wonende in Duitsland. Spreek goed Duits (alleen ik niet zo) en matig Engels. Ze is klein zoals hierboven aangegeven. Een mooi slank tenger figuur en kleine borsten, wat ik haar mooi vind staan. Heeft (gelukkig) geen tatoos. Ik meende een litteken op haar buik te zien, maar dat vond ik absoluut niet storend. En dan de seks. Ja, die was erg goed. Begonnen staand te TZ. Dit deed ze met volle overgave. Pzc ook prima. Beffen vingeren alles kon. Nmc uiteraard. Was een echte gfe. Ik zou haar zo weer nemen. Ze zij idd dat ze normaliter op zondag nooit in de regel aanwezig was. Waarom vandaag dan wel weet ik niet. Vrijdag en zaterdag zij ze iig te zijn . Als ze er is tot 22:00. Zoals hierboven ook beschreven is

blauwebeer
8 juli 2018, 07:22
Is Natalia reeds terug uit vakantie ?

yylover
8 juli 2018, 10:04
Is Natalia reeds terug uit vakantie ?

Laatste info was dat ze pas half augustus terug keert

yylover
23 juli 2018, 11:35
Verrassing van de dag. Weer terug van vakantie

swazontneuf
24 juli 2018, 10:44
En met dank aan yylover voor zijn advisering ter plekke, een geweldige sessie met deze Russische dame gehad! Om in Formule 1 termen te spreken: "When the lights go out....", Full Throttle en alle DRS zones maximaal uitnutten ;)

buttlover
24 juli 2018, 21:20
Ik ben morgen in YY - ik ben wel nieuwsgierig geworden, hoe kan ik Natalia verder herkennen naast de info in het passpoortje... ;-)? Tips welkom.

Znipper
24 juli 2018, 21:39
Ik ben morgen in YY - ik ben wel nieuwsgierig geworden, hoe kan ik Natalia verder herkennen naast de info in het passpoortje... ;-)? Tips welkom.

Mijn kennis is ietwat gedateerd (zag haar voor het laatst in LR): Kleine mini dame. Blond. Al ietsje ouder maar met het lichaam van een 18 jarige. Draagt vaak een zwart lak pakje.

yylover
24 juli 2018, 21:54
Mijn kennis is ietwat gedateerd (zag haar voor het laatst in LR): Kleine mini dame. Blond. Al ietsje ouder maar met het lichaam van een 18 jarige. Draagt vaak een zwart lak pakje.

Draagt in yy vaak witte lingerie. Zit meestal tegenover de bar

swazontneuf
26 juli 2018, 09:54
Natalia kwam de bar in en omdat ik nog even in gesprek was met Poolse Vanessa, kon ik het niet maken om het gesprek met haar rigoureus af te kappen en mij op Natalia te storten. En dat had dus gevolgen… Nog geen minuut na binnenkomst in de bar werd Natalia alweer geschaakt en kon ik weer (en voor minstens een half uur) in de spreekwoordelijke wachtstand.

Het wachten in goed Vlaams en Limburgs gezelschap doorgebracht en het wachten werd een klein uurtje later beloond. Geen kapers op de kust, dus “kom maar naar beneden en sla je slag”! Het inleidende babbeltje met deze Duitssprekende Russische was van dien aard dat een kamergang een niet meer dan logisch vervolg kreeg. Een relatief koele kamer…..qua temperatuur wel te verstaan. Natalia weet hoe ze een man moet plezieren en haar skills zijn van dien aard dat ik met regelmaat aan “Ma Flodder” moest denken om niet binnen een kwartier het plafond al te gaan witten.

Om in Formule 1 termen te blijven: “When the lights go out…”, Full Throttle en de DRS klapte in alle activatiezones open! Voor de ijsbeer die ook de dame wil verwennen, is het ook goed vertier hebben met deze vriendelijke, charmante dame. Laat ik het maar netjes houden: haar DRS ging ook vol open (en ik hoefde nog niet eens op een knopje te drukken) . “Wet track conditions” volgde en dat betekende “box, box, box, box” en de “full wets” monteren. Voorzien van vers rubber met veel grip richting het hoogtepunt gewerkt. “Chequered flag” net voor het uur!

biff
16 augustus 2018, 12:59
Vorige week donderdag een fijn half uurtje mee gehad! Deze petite Duits sprekende Russische is op de kamer vol passie.... ze lijkt er zelf ook erg van te genieten [emoji39] Zeker voor herhaling vatbaar!

blauwebeer
15 september 2018, 19:03
Is zij ondertussen ook reeds terug naar Living Room verkast ?

John mc Snek
15 september 2018, 19:19
Is zij ondertussen ook reeds terug naar Living Room verkast ?

Nee, de LR beren zijn naar YY verkast


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

bierbeer
17 september 2018, 22:27
Ook het genoegen gehad... Dankzij bovenstaande schrijvers niet getwijfeld en zeker geen spijt : beste kamer ooit in YY. Servicelevel op Globe-niveau aan prijsje van de Aldi. Fe-no-me-naal goede beleving van gfe. Top :freu::freu:

mynasch
18 oktober 2018, 11:20
YinYang woensdag 17 oktober 2018 sessie met Nathalia (Nathalie)
:):biggrin::);):):biggrin::);):):biggrin::);):):bi ggrin::);):):biggrin::);)

uit mijn YY verslag:

OP een gegeven moment zag ik een kleine smalle dame ineen roze setje alleen op een bankje bij de uitgang naar de tuin zitten. Vleide mij naast haar, kort blond haar, 1.55. En ze sprak vloeiden russisch. Nathalia bleek uit St Petersburg te komen, en bijna een jaar in Yin Yang. Ik schat haar een jaartje of dertig. Leuke small talk, en heel voorzichtig vleide ze haar hand op mijn been. Maar het bleef bij een uiterst geraffineerd strelen. Van mij knie tot mijn berenvelletje, en een beetje de binnenkant van mijn dij meenemend. Hier ben ik toch wel een beetje gevoelig voor. Ze exploreerde een beetje wat ik allemaal leuk vond, en gaf zelf aan vel plezier aan seks te hebben. Dat zeggen er wel meer…

Ik kreeg te veel zin en besloot het er maar eens op te wagen Helemaal geen slechte beslissing… op de kamer bleek Russische finesse te bestaan. Prima zoenend (i love tongzoenen), haar kleine lichaam het is echt een petite, mat A cupjes die heel sterk reageren op aanrakingen). Fantastisch om haar te ontdekken, en ze geeft heel duidelijk aan waar ze van geniet.. zelf initiatief rijk en bij de eerste aanrakingen bleek ze vrij goed te weten dat bilnaad, anus prostaat en penis prettige plekjes zijn om eens heerlijk te teasen. Wat een genot. Maar ook het feit dat ze inderdaad van seks geniet, en vrij snel klaarkomt vond ik een heerlijke ervaring. Ik geloof dat ze in die korte tij wel een keer of vijf is gekomen. Wel goed voor mijn mannelijke gevoel….. Heerlijk beffend, en dan zo’n enorme zucht boeven je, je voelt dat er extra vocht vrijkom op je tong… ik was helemaal in mij element.
Ik besloot de sessie na een halfuurtje op te breken, maar het lijkt me dat er zeker een herhaling op komt…

:):biggrin::);):):biggrin::);):):biggrin::);):):bi ggrin::);)

bierbeer
3 november 2018, 03:28
Vandaag op herhaling, topminimensje... waaaaw :freu:

Das
23 november 2018, 15:22
Gisteren ook eens van deze russische mogen genieten.
Voor mij is het enige nadeel: ze spreekt geen engels.
Maar wat een heerlijk kronkel lijfje.
Volgende keer vraag ik dat ze mij wil betalen, want ik heb het idee dat zij er meer van geniet dan ik!

Eddie1919
11 december 2018, 17:17
Hallo iemand enig idee wanneer nathalia aanwezig is, ik wil donderdag naar yy gaan benieuwd of zij er dan is..

blauwebeer
11 december 2018, 20:30
Donderdag recupereert zij thuis van de Magical Christmas Party.

Jooploop
20 december 2018, 19:38
voor ronde 2 stond Natalia op me verlang lijst yylover zij heb het nu 3 keer gezegd ga er nu mee je weet niet wat je over komt maar zelf weten ik wist dat ze even weg zou zijn toen ze terug kwam liep het bijna mis maar een oplettende mede beer ontvoerde haar en bracht haar naar mij en was ik wel erg blij om dat het niet mis ging na 10 minuten wachten konden wij eindelijk de kamer op hoe rustig ze in de bar is of als ze moet wachten zo wild is ze als ze op de kamer is dit heb ik nog nooit mee gemaakt en wat een Servisch kanon na een uur heel te vrede
de kamer verlaten en heb er geen woorden voor en dat heb ik toch niet snel en yylover en een andere beer hebben echt niks te veel gezegd

yylover
11 januari 2019, 21:13
Vandaag weer eens een uur met haar op de kamer. Man, man, wat kan die meid tekeer gaan.
Regelmatig moesten de lakens opnieuw geordend worden, te ver aan de rand van het bed geraakt en maar weer terug naar het midden.
Af en toe geprobeerd er een beetje de rem op te zetten, wat maar een paar minuten duurt, voordat ze weer helemaal los geraakt.
Dit ruim 3 kwartier kunnen volhouden totdat ze mij helemaal tot op de laatste druppel heeft laten klaarkomen en er tot in Melick er nog een lichte aardschok meetbaar was.
Hierna nog afdouchen waarna ze mij nog een full body massage heeft gegeven. Ik denk dat we ruim over het uur heen waren, maar dat was geen enkel probleem voor haar.
Grote klasse, en ik hoop toch echt, de Miss Ijsbeer 2018.

Tijdens het afscheid verzekerde ze mij nog, Ich bin doch echt eine ruhige Dame.....

volmer
26 maart 2019, 11:21
iemand enig idee waar ze nu werkt? bedankt

Das
26 maart 2019, 12:19
zeer waarschijnlijk in haar geboorteland....

laplagne
26 maart 2019, 16:22
Natalia is Miss IJsbeer 2018 geworden en dan nu van het strijdtoneel verdwenen. Dat noem ik nog eens stoppen op je hoogtepunt ....

keesboz
27 maart 2019, 19:17
ja er zijn er naar haar op zoek maar niet te vinden

schoolmeester
27 maart 2019, 20:15
Sommige stoppen op hun hoogtepunt, als ik op mijn hoogtepunt ben ga ik nog even door.....

Groet, schoolmeester.

Beflap2
23 april 2019, 14:32
Heeft iemand nog enig idee waar Nathalie is gebleven? Ze was mijn favoriet in yy. Zou graag weer willen ontmoeten. Ik dacht even dat ze verkast was naar ss, maar de omschrijving aldaar strookt niet met hoe ik haar ken. Ze heeft licht blondhaar, tenger en klein van stuk, geen zwart haar zoals in de beschrijving bij ss. Wellicht is dat een andere. Ik hoop haar ooit nog eens te zien, maar anders waarschijnlijk (voorlopig) gestopt.

Brad Clitt
23 april 2019, 16:23
In SS zit ze 100% zeker niet.

blauwebeer
12 mei 2019, 13:01
In SS zit ze 100% zeker niet.
Dat ze het thuis meer dan 2 maanden kan zonder haar dagelijkse pleziertjes kan uithouden gelooft Blauwebeer ook zeker niet.

Meer dan waarschijnlijk is ze, na een vakantieperiode ergens aan de slag maar wil ze dit, rekening houdend met de manier waarop ze bij YY van het toneel verdwenen is, liever niet aan de grote klok hangen.
Indien één van de collega's haar ondertussen ergens tegen het tengere lijf gelopen is, zou ondergetekende een privébericht hieromtrent zéér op prijs stellen - vijfsterren-meiden verdwijnen niet zonder meer.

Brad Clitt
12 mei 2019, 13:31
Tot en met 18 april heb ik haar in SS niet gezien, daarna heeft men mij daar ook niet meer gezien.
Dus hoe het nu daar is weet ik ook niet.
Afgezien van een kort bezoekje aan een Duitse club op 1 mei (waar ze ook niet was) ben ik ook nergens anders geweest sinds 25 februari.

cassenoisette
13 mei 2019, 08:54
It seems that she could be back in 6S, it still needs to be confirmed...

pret
17 augustus 2019, 17:12
Onze meest recente Miss Ijsbeer is terecht.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?48680-Priveclub-Club68-Heerlen-Gloria-(Hongaarse)-ex-LR&p=668948#post668948

Club68 te Heerlen dus.

Beflap2
22 augustus 2019, 16:02
Beste ijsberen. Hierbij wil ik bevestigen dat dit de Natalia is van Yin Yang. En hoe weet ik dat? Ik heb gisteravond met haar een uur gekamerd, nadat ik de dag in sixsens heb doorgebracht. Het was als vanouds weer heel goed, en ga haar vaker bezoeken. Draadje kan verplaatst worden naar Club Privé 68 Rolduckerweg 68 Heerlen/Simpelveld. Werkt 7 dagen per week. Beste is om te bellen voor afspraak om niet voor verassingen te staan. Nog de groeten gedaan namens yylover.

luke0272
22 augustus 2019, 21:09
Goede avond,

Zet ik mijn eerste berichtje hier maar neer, het is namelijk door Natalia dat ik mij hier aangemeld heb.
Een weekje of 2 geleden na wat zoeken op het internet, bij kinky.nl clubprive 68 gevonden en 2 dames hadden gelijk mijn interesse(Gloria en Natalia).
Dan gewoon op gevoel voor Natalia gekozen, gebeld en gelijk 2 uurtjes geboekt,
ik kan alleen nog maar zeggen wauw wat was dat, ga al een paar jaar naar dvp maar waar is zij al die jaren geweest.
Zij had mij dan ook verteld dat zij Miss ijsbeer 2018 was, daarop heb ik mij dan hier aangemeld.
Was gisteren voor de tweede keer bij haar geweest en kan gewoon niet genoeg van haar krijgen, ik denk dat het moeilijk word haar nog te toppen.
Clubprive 68 gaat mij zolang zij daar is nog heel vaak zien.
Misschien moet dit bericht naar Limburg verschoven worden, wilde niet gelijk een nieuwe post starten.

Groetjes Luke0272

yylover
28 juli 2020, 20:17
Is er iemand die weet of deze voormalige Miss Ijsbeer nog ergens werkzaam is ? Ik zie haar niet (meer) staan bij de dames uit club 68.

Fulmetal
31 juli 2020, 20:44
Is er iemand die weet of deze voormalige Miss Ijsbeer nog ergens werkzaam is ? Ik zie haar niet (meer) staan bij de dames uit club 68. Oui elle est là pour le moment et toujours en grande forme

Fulmetal
31 juli 2020, 20:45
Ja , elle est actuellement présente