Inloggen

Volledige versie bekijken : Villa weizigt, Dordrecht, Adriana

Mentholbear
22 april 2017, 21:36
List aan dames is bij weizigt lekker toegenomen. Sfeer Is nog steeds gezellig en gemoedelijk.

Leuke dames en ben de avond begonnen met Adriana. Jammer dat ik hier geen recensie formuliertje heb. Maar ze Is een leuke Roemeense brunette van circa1,65 die je een leuke gfe geeft. Lekker speels zonder wild te zijn. Tongzoenen erbij en vind dr lekker poesjes hebben. Zodoende zijn We snel genoeg overgeschakeld naar 69. Na dr orgasme hebben we nog lekker cowgirl en doggy gedaan.

Heerlijke meid en voor herhalinggevaar: 8.

Mentholbear
23 april 2017, 00:29
Even een toevoeging, Adriana is een toppertje die ook wat van tantra af weet. Heerlijk hoe ze over je heen wrijft. En uitnodigend d'r tietjes over je gezicht laat gaan... :tongue:
En oh ja, prijs: 30 min voor 50 euro aan de dame en 15 euro kamerhuur.

Mentholbear
4 mei 2017, 02:08
Ik had me eergisteren heel erg verheugd om met Adriana te kameren. Helaas was ik vergeten dat ze afgelopen zondag al met vakantie was gegaan. Ik dacht pas aankomende. Helaas, want op de 28/4 had ik m'n 2e beurt met haar, en dat was weer zaaaaalig. Echt een GFE met haar. Ik vind haar erg lief, en ze pijpt geweldig.
Maar ze kan er zelf ook van genieten. In 69 kwam ze trillend klaar. 2e keer is me niet gelukt, maar als ik de kans krijg wil ik wel een revange. We hadden het zo naar onze zin, dat we ipv 30 min d'r een uurtje van hebben gemaakt.

Over ongeveer 2 weken zou ze weer terug zijn... ik ben benieuwd. Zelf kan ik helaas niet, maar hoop wel dat ze terugkomt. Ik hoop dat ze van een verrassing zal genieten.

Prijs: 60 min voor 100 euro aan de dame en 25 euro kamerhuur.

Mentholbear
22 mei 2017, 03:31
Onverwachts afgelopen donderdagavond toch even tijd kunnen vrijmaken om richting Dordrecht te gaan. Van te voren nagevraagd of Adrian er is, en jawel! Ze was weer terug van vakantie. Wel is ze vanaf vandaag weer even tussenuit voor privé feestelijkheden, maar zal weer snel terugkeren.

Enfin, donderdag dus weer richting Dordrecht. Vanuit de randstad lekker dichtbij. Punt was wel dat ik pas laat op de dag maar even tijd had. Dus een saunadagje zou het niet gaan worden. Gelukkig kun je bij weizigt ook terecht voor een soort privé-huis bezoek.
Dus me weer bij Kristel gemeld. Kreeg ik het slechte nieuws te horen dat Adriana al een poosje bezet is. Niet boven in een kamer, maar beneden te genieten met een andere beer van wie ze een drankje had gekregen. Dom dom dom, ik had beter van te voren kunnen bellen. Zou ik voor niks 1,5 uur in de auto zitten? Ik zat al te rekenen hoe lang het wachten op 't drinken, kletsen en kameren zou duren voordat ze vrij zou komen :gruebel:
Ik zat even flink te twijfelen of ik niet een andere dame zou overwegen. Maar ik had erg uitgekeken naar Adriana en me verheugd om haar ergens mee te verrassen.
Hoe het verging weet ik niet precies, of ik van de gulle mede ijsbeer haar even mocht lenen of dat ie niet van plan was om met haar te kameren, hoe dan ook ik mocht haar onverwachts toch mee naar boven vergezellen :freu:

Boven zaten we nog naar een 'betere' kamer te zoeken en uiteindelijk geslaagd in ik meen kamer 7 of 8. Lekker een uurtje liggen rollebollen in 2 sessies, en haar verwend in 69.
Ik maar zoals gezegd had ik me voorbereid haar te verrassen met wat heerlijk badspulletjes. Konden we achteraf een half uurtje lekker liggen relaxen in de jacuzzi. En kreeg ze nog wat mee om thuis nog van te genieten. Ze kon de verrassing erg waarderen.
Het was me een geslaagd avondje. En voor het eerst een soort van privé huis ervaring gehad. Okay, wel in een tent wat ik ken als saunaclub, maar toch... Baby steps :tongue:

Prijs: 90 min voor 150 euro aan de dame en 80 euro kamerhuur.